Mitä ajattelet ihmisestä joka ostaa vaatteensa tokmannista?
Tunnen erään nuoren miehen joka ostaa suyrimman osan vaatteistaan tokmannin miesten osastolta.
Vilkaisin hintoja niin melkeinpää yksikään miesten vaatekappale ei ylittänyt hinallaan 20 euroa.. toki takit olivat hieman kalliimpia mutta lähes kaikki takit silti alle 100 euroa.
Millainen ihminen ostelee itselleen vaatteita tokmannista :D
Kommentit (72)
Ajattelen, että hän on hyvinkin järkevä ja kaltaiseni rahankäyttöasioissa.
Varmaan järkevä eikä osta samanmoista takkia jostain tuplasti kalliimmalla.
En tunne heitä mutta Tokmannilta ostaa monet, eikä siitä mielipidettä sen enempää.
Jos niistä miesten farkuista vaikka ottaa merkit ja taskujen kirjailut pois, niin tuskin kukaan erottaa onko kyseessä merkkifarkut vai ne tokmannin parinkympin farkut. T-paidat taas on ihan samaa paskaa kaikkialla. Tietenkin voit maksaa 5 euroa perus T-paidasta tai 50 euroa T-paidasta johon on printattu joku helvetin Dieselin logo.
Sellainen, joka ei ole niin kranttu laadusta. Ei muotitietoinen. EI halua tai ei ole käyttää rahaa vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap ostaa vaatteensa?
No tietenkin jostain muodin, laadun ja kalliiden hintojen mekasta kuten ginatricot tai H&M.
Vierailija kirjoitti:
Kirppikseltä
Eikai siinä mutta tokmannin vaatteet ovat aika. noh. semmosia kotisia ja arkisia ja siitä vieläkin vähän tavanomasempia että tuskin ainakaan kuykaan joka on kiinnostunut tyylikkyydestä siinä mielessä että panostaa itseensä ja luo tyyliä. tosin voihan sieltä jotain sattumia löyty' muutenhan se on loisto kauppa
Siellähän on ihan kivojakin vaatteita! Ennakkoluulot pois ja tutkimaan mitä löytyy! Mä ostin jokin aika sitten puseron ja moni erikseen mainitsi että onpa kaunis (niinku onkin) ja yllättyivät kun kerroin mistä ostin! Minäkin olen vasta muutama vuosi sitten havahtunut siihen että ihan oikeasti tokmannilta tai vaikka cittarista voi löytyä kelvollisia vaatteita. Ja olen nainen, 32v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin jostain muodin, laadun ja kalliiden hintojen mekasta kuten ginatricot tai H&M.
Jep ja noitten laatu on aivan surkeaa
Itse ostan tokmannilta paitoja ja muuta vaatetta, mutta farkut on aina Levikset. Farkut vaan pitää istua hyvin ja perse näyttää hyvältä.
Kaveri vasta viisikymppinen ja vaatteet setämiesten erä tai maastokuosia ja toppahousut jalassa.
Sama kai se on, ostaako Tokmannista vai boutiquelta.
Oon alle 20 ja omistan tokmannista ostettuja vaatteita joita käytän. Ja saanen huomauttaa että uusimaan tokmanneissa myydään myös ajoittain adidasta. Eli jos omistatte addua niin muistakaa aina huutaa mistä on ostettu ette voi ihmiset tuomita!!
Juntti!!