Mitä ajattelet ihmisestä joka ostaa vaatteensa tokmannista?
Tunnen erään nuoren miehen joka ostaa suyrimman osan vaatteistaan tokmannin miesten osastolta.
Vilkaisin hintoja niin melkeinpää yksikään miesten vaatekappale ei ylittänyt hinallaan 20 euroa.. toki takit olivat hieman kalliimpia mutta lähes kaikki takit silti alle 100 euroa.
Millainen ihminen ostelee itselleen vaatteita tokmannista :D
Kommentit (72)
Tokmannilla on ihan ok vaatteita, on siellä toki huonojakin, mut välillä löytyy ihan kivojakin, järkevään hintaan.
EI VOI SANOA TOKMANNISTA. SE ON TOKMANNILTA. OPETTELE KIRJOITTAMAAN OIKEIN. SUN VAATTEET ON VARMAAN KIERRÄTYSKESKUKSESTA!
Tyylitietoinen. Edelläkävijä. Maailmankansalainen. Idealisti.
Siellä on kivoja Polan vaatteita ainakin.
N46
Vierailija kirjoitti:
EI VOI SANOA TOKMANNISTA. SE ON TOKMANNILTA. OPETTELE KIRJOITTAMAAN OIKEIN. SUN VAATTEET ON VARMAAN KIERRÄTYSKESKUKSESTA!
Kielenhuoltoa tikkukirjaimin. Miten hellyyttävää!
Mun kummitäti (nyt jo yli 70 v.) on oikea tyyli-ikoni. Hänellä on toki kalliita vaatteita ja en tajua miten, mutta hänen miehensä ostaa tädille esim. kalliita kenkiä työmatkoilta. Onnekkaana olen perinyt useat.
Mutta kummitädillä on aina ollut jujuna se, että hän ostaa vaatteita todella halvalla, esim. ennen Anttilasta, nyt usein Lidlistä. Just tavatessamme hänellä oli päällään tiukat tummat farkut ja todella kaunis neulepaita. Farkut olivat muistaakseni just Tokmannilta ja neule oli se "the kashmirneule" Lidlistä (hinta jotain alle 70 €, näitä kuulemma jonotetaan). Kaulassa 20 vuotta vanha Burberryn kaulahuivi ja jalassa UGG-tyyppiset saappaat. Oltiin luistelukisoissa, eli pukeutuminen sen mukaan.
Täti on toki hoikka, eli periaatteessa kaikki sopii, mutta hän ostaa todella halvalla käyttövaatteet ja asusteet saattavat olla sitten todella kalliita, mutta vuosikymmeniä käytössä. Syy ei ole rahan puute, vaan ekologisuus ja tietynlainen nuukuus siinä, että miksi laittaa rahaa labeliin kun saa kaunista edullisemminkin. Ja usein myös ihan yhtä kestävää.
En siis ajattelisi ainakaan mitään negatiivista miehestä joka ostaa vaatteensa Tokmannilta. Ellei kyseessä olisi sairaalloisen pihi tyyppi noin muuten.
Se on itsekunkin oma valinta,mistä mitäkin ostaa
Mun mielestä tärkeää ei ole se mistä ostaa vaan mitä ostaa, ja kuinka niitä sit yhdistelee.
Eikös sitä sanota, että tyylitajua ei voi ostaa, sitä joko on tai ei ole.
Yhdestä aiemmasta kommentista tuli mieleen, että itsekin olen ostanut tosi edullisesti esim hyvännäköiset tummat farkut, sekä joitain puseroita ja toppeja, kotihousut joissa nätti printti lahkeessa, kivat hanskat ja muuta Tokmannilta. Ja vuosia sit harmaan villakangas takin.
Mut en tosiaan kaikkea sieltä osta, mut jos jotain kivaa löytyy, niin miksi ei?
Joskus Tokmannilta löytää käytännössä ihan täysin samanlaisia vaatteita kun muista kaupoista, mut hinta on paljon pienempi, viimeisin tällainen ostos oli kivan näköinen pipo.
Tavallinen. Tokmannin vaatteet ovat arkisia ja edullisia. Laatu pärjää hyvinkin H&M:lle ja Lindexille, kalliimpia laadukkaita vaatteita ei moni raaski ostaa vaikka ei olisi rahasta kiinni. Halpavaatteita on ollut myynnissä koko 2000-luvun ajan joten ennen kuin onnistuu tutustumaan kalliisiin laatuvaatteisiin -ei muuten ole enää ihan helppoa- niin huonolaatuisuutta ei tajuakaan. Jos joskus tajuaisikin, niin vaatteita on opetettu lähinnä hinnan, ulkonäön ja mukavuuden osalta, kyllä Tokmannin vaatteet siinä kisassa pärjäävät.
Tarkemmin katsottuna Tokmannin vaatteiden laatu on aikamoista kuraa koska ne nyt vaan ovat hintaluokassa jossa ei voi käyttää laadukkaita materiaaleja tai ompelutekniikoita, mutta miksi myydä parempaa kun asiakkaat eivät siitä välitä eivätkä valita?
Minä ostan suurimman osan vaatteistani Tokmannilta ja usein löytyy ihan kivoja :) nainen 34-v.
En mitään. Minäkin ostin sieltä aamutakkini ja niputtain sukkia ennen joulua.
En ajattele mitään ihmeellistä, itse ostan vaatteitani niin Lidlistä, Tokmannilta kuin myös Stockmannilta ja merkkiliikkeistä. Kaikkea sopivasti sekaisin tyylikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen. Tokmannin vaatteet ovat arkisia ja edullisia. Laatu pärjää hyvinkin H&M:lle ja Lindexille, kalliimpia laadukkaita vaatteita ei moni raaski ostaa vaikka ei olisi rahasta kiinni. Halpavaatteita on ollut myynnissä koko 2000-luvun ajan joten ennen kuin onnistuu tutustumaan kalliisiin laatuvaatteisiin -ei muuten ole enää ihan helppoa- niin huonolaatuisuutta ei tajuakaan. Jos joskus tajuaisikin, niin vaatteita on opetettu lähinnä hinnan, ulkonäön ja mukavuuden osalta, kyllä Tokmannin vaatteet siinä kisassa pärjäävät.
Tarkemmin katsottuna Tokmannin vaatteiden laatu on aikamoista kuraa koska ne nyt vaan ovat hintaluokassa jossa ei voi käyttää laadukkaita materiaaleja tai ompelutekniikoita, mutta miksi myyd
ä parempaa kun asiakkaat eivät siitä välitä eivätkä valita?
Ostan Tokmannilta Sloggeja,kun tarjouksessa. Polan tightsit laadukkaita, ryhti kestää hyvin konepesua. Ostin vuosi sitten ensimmäiset ja edelleen ok.
Huonosti menis jos tokmannilta joutus vaatteita hakemaan.
Tutkimuksen mukaan suomalaiset naiset ostavat vaatteensa 1. H&M:ltä ja 2. Citymarketista. Miehillä ykkösenä Dressmann.
Usein palstoilla kysellään miksei Suomessa myydä sitä ja tätä merkkiä? Ei kannata, koska kansa on vaatimatonta ja köyhää.
Tokmannilta olen ostanut useita perustrikoopaitoja. Paksumpaa ja laadukkaampaa materiaalia kuin HM:llä tai Lindexillä ikinä. Tokmannin paidat ovat kestäneet pesusta toiseen siinä missä henkkamuakka ja lindex -ryysty venähtävät jo ensipesussa.
Saattaa olla piilomiljonääri. Ihan oikeasti ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Onhan monet sillan alla asuvista multimiljonäärejä.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti menis jos tokmannilta joutus vaatteita hakemaan.
Jokainen saa onneksi ostaa vaatteensa mistä haluaa. Sinäkin saat tehdä niin :)
En mä keltään kysele mistä vaatteet ostaa. Vaatteen ulkonäkö ratkasee, ei merkki eikä se mistä ne ostaa.
Minulla on vaatteita sekä Tokmannilta että Stockmannilta. Millainen ihminen olen?