Mies ei suostu pyytöihini sängyssä
Ymmärsin juuri, että en saa juuri koskaan sängyssä niitä asioita, joita oikeasti haluaisin yhdynnän lisäksi. :/ Ja en tosiaan pyydä mitään erikoista, käsipeli ja suuseksi riittäisi. nyt olen tapaillut erästä miestä ja viime iltana harrastettiin seksiä ja yritin pyytää vaikka mitä, mutta eipä hän juuri mitään viitsinyt tehdä. Hänen laukeamisen jälkeen pyysin, että hoitaisi minutkin loppuun, mutta hän vastasi, että "en mä nyt pysty, kun ei enää seiso." Ja lisättäköön, etten saa juuri koskaan yhdynnässä orgasmia, mutta muilla tavoilla helposti. Sanoin suoraan, että on niitä muitakin tapoja, mutta hän ei viitsinyt ja pitäisi olla kuulemma kiitollinen, että hän pani minua. Itse kuitenkin annoin hänelle sitä mitä hän halusi. Nyt on oikeesti paha mieli, sillä eihän sen nyt niin kuulu mennä, että pitää tulla yksin kotiin masturboimaan, jotta saa orgasmin. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Jättää tuollaiset miehet vai kiristää vai mitä ihmettä? Koska tämä ei ollut ensimmäinen mies, joka käyttäytyi noin, eksäkin osasi olla tyydyttämättä.
Kommentit (68)
Mulle kävi nykyisen kumppanin (yhdessä nyt reilu 9kk) kanssa juuri noin, eli jäin seksissä ilman orgasmia. Hän luuli, että olin tyytyväinen kun harrastettiin seksiä usein. Saan orgasmin varsin helposti, hänen kanssaan en tosin ole yhdynnässä saanut :( Otin asian reilusti puheeksi, sanoin että minäkin tarvitsen orgasmin ja tuntuu todella pahalta kun hän oman orgasminsa jälkeen lähtee katsomaan tv:tä/ suihkun tms. ja jättää minut täydessä kiimassa sänkyyn. Hän kuunteli ja antoin orgasmin minulle seuraavilla seksikerroilla. Kunnes sama alkoi toistua muutaman kuukauden kuluttua, että hän nukahti/" ei ajatellut" jne. Otin asian uudestaan puheeksi ja sanoin etten voi olla suhteessa, jos minä olen ainosastaan sen antava osapuoli seksin suhteen ja seksi merkitsee minulle todella paljon. Tämä toimi meillä. Eli mun vinkki on, että puhu suoraan jos ei muutosta tapahdu, anna hänen mennä :)
N43
Itsellä oli jonkin aikaa, jostain syystä, hiukan herkällä orgasmi niin aina ennen panemista nuolin/sormetin vaimolle orkun
Olemme olleet parisuhteessa yli 20 vuotta.
Vaimo on antanut minulle suuseksiä suhteen alkuajoista lähtien. Meillä meni ainakin 10 vuotta ennenkuin rohkenin kysäistä "saisinko lipaista ?". Silloin se ei heti "mennyt läpi", mutta pikkuhiljaa hänkin lämpeni ajatukselle.
Sittemmin se on kuulunut todella tärkeänä osana (lähes joka kerta) molempien seksuaaliseen nautintoon. Joskus hoidan homman aivan loppuun saakka kielellä, ilman yhdyntää. Tosin vaimo tulee tämän jälkeen hoitamaan hommat loppuun ratsastamalla. En voisi nykyään kuvitellakaan elävämme ilman suuseksiä. Nautimme molemmat siitä todella paljon. Puhtaus on kaiken A ja O.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle kuin miehelle pitää olla kunnia-asia että voi tyydyttää naisensa.
Keinoja löytyy.
Juuri näin. Ja naiselle pitää olla kunnia-asia, että voi tyydyttää miehensä. Keinoja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi nykyisen kumppanin (yhdessä nyt reilu 9kk) kanssa juuri noin, eli jäin seksissä ilman orgasmia. Hän luuli, että olin tyytyväinen kun harrastettiin seksiä usein. Saan orgasmin varsin helposti, hänen kanssaan en tosin ole yhdynnässä saanut :( Otin asian reilusti puheeksi, sanoin että minäkin tarvitsen orgasmin ja tuntuu todella pahalta kun hän oman orgasminsa jälkeen lähtee katsomaan tv:tä/ suihkun tms. ja jättää minut täydessä kiimassa sänkyyn. Hän kuunteli ja antoin orgasmin minulle seuraavilla seksikerroilla. Kunnes sama alkoi toistua muutaman kuukauden kuluttua, että hän nukahti/" ei ajatellut" jne. Otin asian uudestaan puheeksi ja sanoin etten voi olla suhteessa, jos minä olen ainosastaan sen antava osapuoli seksin suhteen ja seksi merkitsee minulle todella paljon. Tämä toimi meillä. Eli mun vinkki on, että puhu suoraan jos ei muutosta tapahdu, anna hänen mennä :)
N43
Tää on kyllä aika radikaali ratkaisu... että nyt nainen kertoisi, mitä haluaa.
Mihin olet valmis tyytymään? Jos ei suhteen alussa ole kiinnostunut kuin omasta nautinnosta niin tuskin se tulee muuttumaan? Heivaisin moisen miehen heti. Tai jos nyt kovasti tykkää niin voihan asiasta jutella. Tai vaikka kokeilla ensi kerralla niin, että ensin mies hoitaa sut ja sitten toteat, ettet viitsi enää antaa kun tuli jo...
Okei eli siis sinun ei tee mieli panna orgasmin jälkeen mutta miehen pitää vielä jatkaa hänen tulemisensa jälkeen??
Ei jeesus