Mies ei suostu pyytöihini sängyssä
Ymmärsin juuri, että en saa juuri koskaan sängyssä niitä asioita, joita oikeasti haluaisin yhdynnän lisäksi. :/ Ja en tosiaan pyydä mitään erikoista, käsipeli ja suuseksi riittäisi. nyt olen tapaillut erästä miestä ja viime iltana harrastettiin seksiä ja yritin pyytää vaikka mitä, mutta eipä hän juuri mitään viitsinyt tehdä. Hänen laukeamisen jälkeen pyysin, että hoitaisi minutkin loppuun, mutta hän vastasi, että "en mä nyt pysty, kun ei enää seiso." Ja lisättäköön, etten saa juuri koskaan yhdynnässä orgasmia, mutta muilla tavoilla helposti. Sanoin suoraan, että on niitä muitakin tapoja, mutta hän ei viitsinyt ja pitäisi olla kuulemma kiitollinen, että hän pani minua. Itse kuitenkin annoin hänelle sitä mitä hän halusi. Nyt on oikeesti paha mieli, sillä eihän sen nyt niin kuulu mennä, että pitää tulla yksin kotiin masturboimaan, jotta saa orgasmin. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Jättää tuollaiset miehet vai kiristää vai mitä ihmettä? Koska tämä ei ollut ensimmäinen mies, joka käyttäytyi noin, eksäkin osasi olla tyydyttämättä.
Kommentit (68)
Niin tosi itsekästä jos nainen saa orkun eikä vain mies! Käsittääkseni seksin tarkoitus on olla molemmille nautinnollista.
Tosiaan jos nainen ei saa yleensä orkkua yhdynnässä niin kannattaa hoidella se orkku ensin naiselle ja sitten vasta miehellle sellainen kyyti että taju lähtee :)
ihana normaali mies, eikö mikään pillunnuolija pervo.
Vierailija kirjoitti:
Niin tosi itsekästä jos nainen saa orkun eikä vain mies! Käsittääkseni seksin tarkoitus on olla molemmille nautinnollista.
Tosiaan jos nainen ei saa yleensä orkkua yhdynnässä niin kannattaa hoidella se orkku ensin naiselle ja sitten vasta miehellle sellainen kyyti että taju lähtee :)
seksin tarkoitus on laittaa rojut ränniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että toosan nuolemisesta voi saada suusyövän? Mieti sitä seuraavan kerran kun kiukuttelet suuseksin puutteesta.
Ja nainen voi vastaavasti saada suussyövän suojaamattomasta suihinotosta ja kohdunkaulansyövän suojaamattomasta yhdynnästä ja syövän anaaliin suojaamattomasta yhdynnästä sinne. Eli seksiä kaikille vain kondomien kanssa tai testien kautta.
Kuka ääliö voi olla alapeukuttanut tätä? Outoa.
saihan se alkuperäinenkin suusyöpäviesti reilusti alapeukkuja. vai onko se niin, että mies ei halua antaa suuseksiä = alapeukku. nainen ei halua antaa suuseksiä = yläpeukku?
No minä alapeukutin tuollaisesta typerästä hysteriasta testeistä, joita tämä ylimielinen besserwisseri jakeli muille jonain ainoana tapana elää. Pidä arvossaan testisi, jos olet niin likainen lort*o, meitä on naisia, jotka ei olla, emmekä paneskele keitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että toosan nuolemisesta voi saada suusyövän? Mieti sitä seuraavan kerran kun kiukuttelet suuseksin puutteesta.
Ja nainen voi vastaavasti saada suussyövän suojaamattomasta suihinotosta ja kohdunkaulansyövän suojaamattomasta yhdynnästä ja syövän anaaliin suojaamattomasta yhdynnästä sinne. Eli seksiä kaikille vain kondomien kanssa tai testien kautta.
Alapeukutithan sinäkin ääliö viestiä jossa sanottiin että toosan nuolemisesta voi saada syövän.
Tietysti jokaisella pitää olla oikeus kieltäytyä seksuaalisista toiminnoista, jotka eivät itseä kiinnosta. Mutta olen aivan varma, että on olemassa joku, jolle myös toisen ihmisen nautinto merkitsee. Jotkut jopa saavat siitä kiksejä!
Jos välttämättä haluat jatkaa tämän saat-olla-kiitollinen-että-panin-sinua- henkilön kanssa, kannattaa pyytää sormeilua ennen hänen kliimaksiaan.
Vaimo sanoi, että naista ei saa pakottaa anaaliseksiin.
Ei varmaan niin, eikä miestä suuseksiin. Syöpävaara!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiltä voi edes testata hp-viruksia,joten kondomi on ainoa keino naiselle suojatua vaarallisimpia viruksia vastaan, eikä sekään välttämättä estä tartuntaa. Testi naisille hpv:sta on, mutta sitä ei saa julkisesta terveydenhuollosta ilman syytä, vain papa-koe on ilmainen, jossa määritellään mahdollisten muutosten laatu, ei aiheuttaneita viruksia. Testin saa kotiin tilattua netistä n. 70 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä entinen mies minulle jos ei suostu minuakin hoitelemaan. Haluatko tosiaan miehen, joka ei ole lainkaan kiinnostunut sinun nautinnostasi? Jos tyydyt tuollaiseen kohteluun, olet kyllä vähän säälittävä.
Lienee taas mammojen tylsiä provoja.
En tajua miksi tämäkin on saanut alapeukkuja, miten joku voi olla eri mieltä kirjoittajan kanssa?
Yksi käytännön vinkki teille naisille: kannattaa pyytää nuolemiset/sormetukset ENNEN kuin mies on lauennut. Laukeamisen jälkeen ainakin itsellä tulee todella massiivinen hormoniryöppy, jonka jälkeen on 5-10 min todella väsynyt mutta tyytyväinen olo.
Vai ettekö ole vielä havainneet että laukeamisen jälkeen mies yleensä "ottaa lukua" jonkin aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Huoh....kotiin masturboimaan. Aivan.
Ex- oli juuri tuollainen. Valehtelematta tein tunnin töitä, nuolin, hieroin, leikittiin dildolla ja toista kierrosta painoin menemään, mutta hän ei lauennut millään. Itseäni alkoi touhu niin paljon v-----ttaa että en luovuin myös paljon seksistä sen "hankaluuden" vuoksi ja kun toinen kiukutteli joka kerran jälkeen naama norsunvitulla. Olisi pitänyt olla hauskaa?
Tapasin sitten erään pettäjänaisen joka touhusi insinöörimiehensä selän takana. Kiitti vain Espooseen vaimosi lainasta, hänellä oli pehmeä syli.
Hän taas oli aivan toista maata, sai 3 orgasmia kun rakasteltiin. Olin aivan puulla päähän lyöty, mutta hän kertoi että saa todella helposti orgasmin. Tiesin heti, että tässä on nainen jota ole kaivannut.
Olen myös huomannut, että urakeskeiset pingottajat ovat surkeimpia sängyssä koska eivät osaa rentoutua koskaan.
Miestä on helppo syyttää jos itse ei osaa eikä halua nauttia ja rentoutua.
Minua kiinnostaisi, oliko naisten orgasmeissa eroja mielestäsi? Tuliko se, jota oli työstetty kauan lujempaa verrattuna siihen, joka sai helposti orgasmeja?
Kukaan tervejärkinen ei nuole naisen haisevaa majavaa. Yöks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari alapeukkua ja alat heti marmattamaan kuin ilman karkkia jäänyt kakara. Oletko ihan täysjärkinen?
Miehelle kuin miehelle pitää olla kunnia-asia että voi tyydyttää naisensa.
Keinoja löytyy.
Miksi edes harkitset tuollaisen tapailun jatkamista? Huonoa seksiä on toistuvasti vain niillä, jotka siihen tyytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Yksi käytännön vinkki teille naisille: kannattaa pyytää nuolemiset/sormetukset ENNEN kuin mies on lauennut. Laukeamisen jälkeen ainakin itsellä tulee todella massiivinen hormoniryöppy, jonka jälkeen on 5-10 min todella väsynyt mutta tyytyväinen olo.
Vai ettekö ole vielä havainneet että laukeamisen jälkeen mies yleensä "ottaa lukua" jonkin aikaa?
Miehissäkin on tuon suhteen eroja. Jos en saa yhdynnässä orgasmia, oma puolisoni kysyy voiko hän tehdä jotain hyväkseni ja tekee sitten ihan mielellään, vaikka on itse juuri lauennut. Mutta tod.näk. pääsääntöisesti asia on noin kuin omalla kohdallasi kuvailit, että useimmat miehet ovat vähän pelistä poissa kun ovat itse tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja panemisesta syövän toosaan. Mieti sitä, kun seuraavan kerran jäät ilman.
Toosasyöpä 😂😂😂 Anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Miehelle kuin miehelle pitää olla kunnia-asia että voi tyydyttää naisensa.
Keinoja löytyy.
Mutta naiselle miehensä tyydyttäminen on vain kielteinen asia josta löytyy aina jotain narisemista.
naiset ovat niin anteliaita katos miehet eivät vain osaa arvostaa selällään makaavaa naista.