Mies ei suostu pyytöihini sängyssä
Ymmärsin juuri, että en saa juuri koskaan sängyssä niitä asioita, joita oikeasti haluaisin yhdynnän lisäksi. :/ Ja en tosiaan pyydä mitään erikoista, käsipeli ja suuseksi riittäisi. nyt olen tapaillut erästä miestä ja viime iltana harrastettiin seksiä ja yritin pyytää vaikka mitä, mutta eipä hän juuri mitään viitsinyt tehdä. Hänen laukeamisen jälkeen pyysin, että hoitaisi minutkin loppuun, mutta hän vastasi, että "en mä nyt pysty, kun ei enää seiso." Ja lisättäköön, etten saa juuri koskaan yhdynnässä orgasmia, mutta muilla tavoilla helposti. Sanoin suoraan, että on niitä muitakin tapoja, mutta hän ei viitsinyt ja pitäisi olla kuulemma kiitollinen, että hän pani minua. Itse kuitenkin annoin hänelle sitä mitä hän halusi. Nyt on oikeesti paha mieli, sillä eihän sen nyt niin kuulu mennä, että pitää tulla yksin kotiin masturboimaan, jotta saa orgasmin. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Jättää tuollaiset miehet vai kiristää vai mitä ihmettä? Koska tämä ei ollut ensimmäinen mies, joka käyttäytyi noin, eksäkin osasi olla tyydyttämättä.
Kommentit (68)
Ei jatkoon. Mun rakastaja hoitelee mut aina suulla yhdynnän jälkeen. En itse tule yhdynnässä ja mies on myös aika nopea, joten ei toivoakaan tulla siinä. Hän kuitenkin joka kerta kysyy oman laukeamisensa jälkeen, että haluanko hänen koskevan minua vielä.
En itse mielelläni tule ennen yhdyntää, koska orgasmin jälkeen ei oikein tee enää mieli panna tai ainakaan se ei tunnu yhtä hyvältä.
Vaihda miestä, ap.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tervejärkinen ei nuole naisen haisevaa majavaa. Yöks.
Kyl pimpin saa pesemällä niin puhtaaksi ettei haise eikä maistu pahalle.
Sama koskee penistä. Pitää huolehtia hyvin hygieniasta ja pestä kunnolla. Oikeita pesuaineita ( neutraaleja) saa kaupoista/apteekeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee penistä. Pitää huolehtia hyvin hygieniasta ja pestä kunnolla. Oikeita pesuaineita ( neutraaleja) saa kaupoista/apteekeista.
Siis miten tuo muuttaa asiaa jotenkin sen haluttavammaksi?
Aloituksesta (eikä muusta ketjusta) ei selvinnyt, nieletkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee penistä. Pitää huolehtia hyvin hygieniasta ja pestä kunnolla. Oikeita pesuaineita ( neutraaleja) saa kaupoista/apteekeista.Siis miten tuo muuttaa asiaa jotenkin sen haluttavammaksi?
"Yhyy äitiiii, pimpit on ällöjä". Siirry peniksiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi annoit panna ennenkuin olit itse valmis?
Meillä ainakin on ensin sitä esileikkiä ja lämmittelyä niin että molemmat on todella kiihottuneita ja minulta tuleekin melkein heti kun aletaan panemaan. Joskus saa orkun jo ennen panemista.
Nainen voi määrätä tahdin niin ei taatusti jää ilman. Ja onneksi minun mieheni saa parhaat kiksit juuri siitä minun orkustani niin ei ole pelkoa ettei minun nautintoni kiinnosta.
Minusta suhteessa on jotain mätää jos naisen pitää tuolla tavalla kiristämällä saada oma nautinto. Eikö se nyt pitäisi olla itsestäänselvyys, että kumppanin nautinnon eteen tehdään "mitä tahansa"? Sellaisessa minä rapsutan sinun selkää niin rapsuta sinnä sitten minun selkää hengessä.
Eikö tuo nyt ole jo jokseenkin selvää, että halunne eivät kohtaa seksissä. Ihan turha jatkaa miehen tapailua. Sen nyt ymmärrän jos ei suuseksiä halua harrastaa lyhyen tapailun kohdalla tai ylipäänsä panemisen jälkeen, kun pillu on täynnä eritteitä, mutta sitä en ymmärrä miksi käsipelillä ei voisi hoidella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi käytännön vinkki teille naisille: kannattaa pyytää nuolemiset/sormetukset ENNEN kuin mies on lauennut. Laukeamisen jälkeen ainakin itsellä tulee todella massiivinen hormoniryöppy, jonka jälkeen on 5-10 min todella väsynyt mutta tyytyväinen olo.
Vai ettekö ole vielä havainneet että laukeamisen jälkeen mies yleensä "ottaa lukua" jonkin aikaa?
Miehissäkin on tuon suhteen eroja. Jos en saa yhdynnässä orgasmia, oma puolisoni kysyy voiko hän tehdä jotain hyväkseni ja tekee sitten ihan mielellään, vaikka on itse juuri lauennut. Mutta tod.näk. pääsääntöisesti asia on noin kuin omalla kohdallasi kuvailit, että useimmat miehet ovat vähän pelistä poissa kun ovat itse tulleet.
Puolisosi kysyy siis sinulta voisiko hän tehdä jotakin hyväksesi? Tsiisus... Voin jo kuvitella tilanteen, missä mies on saamisensa jälkeen kohteliaasti kysymässä naiselta, että "Voisinkohan tehdä sinun hyväksesi jotain? Haluaisitko sormettamista, nuolemista vai otetaanko dildo käyttöön?"
Ei normaali mies mitään kysele, vaan hoitaa homman alusta alkaen niin, että nainen saa. Hänellä kyllä toimii niin näköaisti kuin kuulokin, joten epäselvyyksiä ei naisen saamisen suhteen pitäisi tulla. Tietenkin jos joku muija on feikannut orkkunsa, niin se on hänen ongelmansa, mutta ei asiaa aleta kesken puuhien kyselemään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee penistä. Pitää huolehtia hyvin hygieniasta ja pestä kunnolla. Oikeita pesuaineita ( neutraaleja) saa kaupoista/apteekeista.Siis miten tuo muuttaa asiaa jotenkin sen haluttavammaksi?
No jos susta tuntuu tuolta, sitten rakastelet varmaan väärää sukupuolta. Pidättäydy miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon. Mun rakastaja hoitelee mut aina suulla yhdynnän jälkeen. En itse tule yhdynnässä ja mies on myös aika nopea, joten ei toivoakaan tulla siinä. Hän kuitenkin joka kerta kysyy oman laukeamisensa jälkeen, että haluanko hänen koskevan minua vielä.
En itse mielelläni tule ennen yhdyntää, koska orgasmin jälkeen ei oikein tee enää mieli panna tai ainakaan se ei tunnu yhtä hyvältä.
Vaihda miestä, ap.
Mun mielestä on kivampaa, jos nainen tulee ensin. Itse saan vain klitorisorkkuja, mutta orgasmin jälkeen yhdyntä tuntuu paljon paremmalta molemmista (tavarakin tiukkenee!). Sitten ollaan valmiita samaan aikaan, kun mieskin saa. Siksi en hirveästi tykkää, että mies tulee ensin, koska sitten mies ei ole niin kiihottunut enää, jolloin musta tuntuu nololta kiihottua "yksin". Mutta jokainen tyylillään :)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin juuri, että en saa juuri koskaan sängyssä niitä asioita, joita oikeasti haluaisin yhdynnän lisäksi. :/ Ja en tosiaan pyydä mitään erikoista, käsipeli ja suuseksi riittäisi. nyt olen tapaillut erästä miestä ja viime iltana harrastettiin seksiä ja yritin pyytää vaikka mitä, mutta eipä hän juuri mitään viitsinyt tehdä. Hänen laukeamisen jälkeen pyysin, että hoitaisi minutkin loppuun, mutta hän vastasi, että "en mä nyt pysty, kun ei enää seiso." Ja lisättäköön, etten saa juuri koskaan yhdynnässä orgasmia, mutta muilla tavoilla helposti. Sanoin suoraan, että on niitä muitakin tapoja, mutta hän ei viitsinyt ja pitäisi olla kuulemma kiitollinen, että hän pani minua. Itse kuitenkin annoin hänelle sitä mitä hän halusi. Nyt on oikeesti paha mieli, sillä eihän sen nyt niin kuulu mennä, että pitää tulla yksin kotiin masturboimaan, jotta saa orgasmin. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Jättää tuollaiset miehet vai kiristää vai mitä ihmettä? Koska tämä ei ollut ensimmäinen mies, joka käyttäytyi noin, eksäkin osasi olla tyydyttämättä.
Oletko kokeillut omaa kivaa siinä miehen vieressä? En minä ainakaan jäisi toimettomaksi, onhan käytössäni kymmenen ihanaa ikiomaa sormeani ja muitakin apuvälineitä jos tarvista on.
Nyt kyllä luulen, että ap on harvinaisen huono seksissä, mutta koska reikä se on hänelläkin, niin mies kelpuuttaa sen paremman puutteessa. Jos ap olisi aktiivisempi ja tekevämpi seksissä myös itsensä suhteen, niin mies haluaisi nähdä tämän saavan orkun. Niin ainakin oma mieheni tekee. Hänellä melkein tulee jo itseltäkin kun hän näkee kuinka minä nautin. Seksi me onkin hyvää ja tosikkoja meistä ei niissä puuhissa saa.
Vierailija kirjoitti:
Annoit miehelle mitä hän halusi = pötköttelit selälläsi.
Silti parempaa miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo sanoi, että naista ei saa pakottaa anaaliseksiin.
Ei varmaan niin, eikä miestä suuseksiin. Syöpävaara!
Ketään ei tietenkään pidä pakottaa, painostaa tai kiristää mihinkään. Mutta vaihtoon voi laittaa.
Mä en ole yksinkertaisesti jatkanut tapailua miesten kanssa, joita mun nautinto ja orgasmi ei kiinnosta. Sillä ne karsiutuu. Lähes kaikki poikaystävät on olleet innokkaita nuolemaan. Toki olen nuollut myös takaisin. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että toosan nuolemisesta voi saada suusyövän? Mieti sitä seuraavan kerran kun kiukuttelet suuseksin puutteesta.
Ja nainen voi vastaavasti saada suussyövän suojaamattomasta suihinotosta ja kohdunkaulansyövän suojaamattomasta yhdynnästä ja syövän anaaliin suojaamattomasta yhdynnästä sinne. Eli seksiä kaikille vain kondomien kanssa tai testien kautta.
Kuka ääliö voi olla alapeukuttanut tätä? Outoa.
saihan se alkuperäinenkin suusyöpäviesti reilusti alapeukkuja. vai onko se niin, että mies ei halua antaa suuseksiä = alapeukku. nainen ei halua antaa suuseksiä = yläpeukku?
No minä alapeukutin tuollaisesta typerästä hysteriasta testeistä, joita tämä ylimielinen besserwisseri jakeli muille jonain ainoana tapana elää. Pidä arvossaan testisi, jos olet niin likainen lort*o, meitä on naisia, jotka ei olla, emmekä paneskele keitä tahansa.
Nämä naamasta taudit dignosoivat on niitä jotka eniten tauteja levittävät. Ensin ollaan kantajana vuosia. Joskus testiin joutuessa ihmetellään, että minkä vessan renkaasta on sen tautinsa saanut.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on tämmöisiä kuten mä. Annan ensiksi mallia miten tykkään oraalista. Siten että se on hyvää ja tarkoitan todella hyvää. Sormet aivan varmasti on käytössä kun huomaan ettei toinen saa yhdynnällä. Lelutkin mahtuu samaan sänkyyn.
Mun ongelma on se ettei naista haluta. Ei vaikka olen orkuttanut häntä niin että tajun menon takia pyysi lopettamaan. Oli aivan että älä enää, ei kestä. Kohta mä pyörryn. Sitä oraalia jolla taatusti saa. Useita peräkkäisiä joiden jälkeen nukahtaa kun lopetan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole yksinkertaisesti jatkanut tapailua miesten kanssa, joita mun nautinto ja orgasmi ei kiinnosta. Sillä ne karsiutuu. Lähes kaikki poikaystävät on olleet innokkaita nuolemaan. Toki olen nuollut myös takaisin. 😉
Nuoletko persreikääkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yhyy äitiiii, pimpit on ällöjä". Siirry peniksiin?
Voi jeesus että olet lapsellinen.
[/quote] seksin tarkoitus on laittaa rojut ränniin.[/quote]
AP, vältä juuri tämänlaisia miehiä kuin ym. kommentin laittaja! Takuuvarmasti itsekäs, tunteeton ja tumpelo rakastaja.