Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa lentomatkustaminen

Vierailija
23.02.2018 |

Se on kaikkein tuhoisinta maapallollemme!

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetan lentämisen heti kun joku esittelee nopeamman, päästöttömämmän ja edullisemman vaihtoehdon.

Odotan yhä vastausta.

Koko päivä mennyt eikä mitään. Jatkan siis lentämistä, koska se on nopein, edullisin ja ekologisin tapa matkustaa.

Vierailija
82/85 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vois vähempää kiinnostaa. Tämä pallo on jo tuhottu.

Voin harkita saastuttamisen lopettamista kun miljonäärit lopettavat yksityiskoneilla pörräämisen, kun firmat näyttävät esimerkkiä saasteettomuudella ja välittämisestä, kun sinä ja kaltaisesi lopettavat lisääntymisen. Maapallo kun ei mitenkään pysty tätä ihmismassaa elättämään. Eli eipä vois vähempää kiinnostaa ennen kuin nämä muutokset on hoidettu ja täytetty.

Minä olen ekoihminen ja olen kahdesti kieltäytynyt ilmaisesta ulkomaanmatkasta periaatteisiini vedoten (en siis ole tehnyt yhtään ulkomaan matkaa lentäen, mutta kahdesti pyydettiin ja matka olisi maksettu), sekä olen valinnut olla tekemättä lapsia. Käytän myös ainoastaan luomutuotteita. Olen siis jo tehnyt 3 isoa  muutosta, tee sinä nyt edes yksi ja lopeta lomalentäminen.

Sun panoksellasi ei ole mitään vaikutusta ei myöskään mun lentämiselläni.

Muutaman miljardin ihmisen äkki tuho vois jonkin verran vaikuttaa mutta tällä lisääntymis tahdilla mikä maapalloa vaivaa ei sekään vaikutus montaa sataa vuotta auttaisi.

Kyllä mun ekoteoillani on ihan suora paikallinen vaikutus esimerkiksi mökilläni asustavien ja pesivien  uhanalaisten lajien selviämisen kannalta. En käytä kemikaaleja vaan sen sijaan luomutuotteita. Näin ollen lammen vesi ja maa pysyy puhtaana ja sitä kautta ko. uhanalaisilla lajeilla on myrkytön elinympäristö ja ne voivat jatkaa lisääntymistä :)

Yrittäkää nyt ymmärtää, että kun yhä useampi tekee ympäristön kannalta suotuisia valintoja niin tehtaita suljetaan, koska esim. kemikaalien kysyntä vähenee, kaupat tilaavat sitä mitä ihmiset pyytävät eli sitä enemmän siirtyvät ekologisiin ja luomutuotteisiin mitä enemmän ihmiset niitä pyytävät ja ostavat. Olen itse ollut omalla paikkakunnallani uran uurtaja tässä shteessa ja kaupat ovat tilanneet luomu ja ekotuotteita. Ne ovat myös pysyneet valikoimassa.

Yksi ihminen voi vaikuttaa todella paljon paikallisesti ja monta ihmistä kunnallisesti ja siitä ylöspäin valtakunnallisesti ja kansainvälisesti!

Hahahahaaa heheheee sä ja sun lätäkkös mitä väliä yhdellä lätäkön pelastamisella kun suomi, venäjä ym. on saastuttanut jo koko itämeren. Koralliriutat on tuhottu, kaikki meret lilluvat täynnä saastetta ja saastuttaminen jatkuu ja jatkuu ja jatkuu kun valtiot johtavat viemärivetensä puhdistamattomina mereen, laivat tyhjentää pska vetensä meriin, öljy onnettomuudet, jätteet, pohjatoroolaus.... juupa sun lätäkkös pelastaakin koko maailman.

Etkö ymmärrä käsitettä "paikallinen" ? Paikallisesti minulla on siellä puhdas lähdevesi, luomulähiruokaa, pesiviä uhanalaisia lajeja ja luonto voi hyvin. Lätäkköni mahdollistaa uhanalaisten lajien pesimisen ja lisääntymisen ja sitä kautta lajien säilymisen, se on oikea ihmelätäkkö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lopeta. Yksi ainoista asioista elämässäni jotka motivoivat jatkamaan.

Elämäni on täyttä p a s k a a ja matkustelu auttaa edes jotenkin jaksamaan.

Vierailija
84/85 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan lopeta. Yksi ainoista asioista elämässäni jotka motivoivat jatkamaan.

Elämäni on täyttä p a s k a a ja matkustelu auttaa edes jotenkin jaksamaan.

Vähän samat sanat sinulle kuin 76:lle. Olet esimerkiksi Vihreän puolueen unelmakannattaja ja -äänestäjä. Ja varmaan monen muunkin puolueen. Paikallista juurettomuutta ja tarkoituksettomuutta mutta samaan aikaan globaalia tietoisuutta ja läsnäoloa. Media ei oikeastaan muunlaisista ihmisistä juuri enää puhukaan ainakaan positiivisessa mielessä. Mutta yksi maapallo ei tällöin enää riitä. Mutta syy on toki mieluummin esimerkiksi Vihreässä puolueessa kuin yksittäisissä ihmisissä.

Vierailija
85/85 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

49 lisää vielä: liikematkustaminen ja rahtiliikenne on ihan eri sfääreissä kuin lomalennot. Itse olen töissä globaalissa yhtiössä jossa lennetään ”työkseen”, vaikka kuinka on käytössä virtuaalikokoukset, ei se matkustaminen tule koskaan loppumaan.

Sama minulla. Vähentäisin kyllä murto-osaan jos voisin. Ei kai kukaan kokouksiin lennä mutta asiakasprojekteja on vaikea tehdä muualla kuin asiakkaan luona, etenkään kun se asiakas pitää kouluttaa näihin hommiin siinä tekemisen sivussa.