Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pöljempää kuin vastata musiikkimakuun "laidasta laitaan"

Vierailija
23.02.2018 |

90 %:sesti ihmiset (eli pöljät) vastaavat musiikkimakuun "laidasta laitaan". Eli 3-kymppiset taukit kuuntelevat siis jokainen tangoja, euroviisuja, räppiä, abbaa, hard rockia, metallia, death gruntiä, iskelmää, pelimannimusiikkia, oopperaa, jazzia, soulia.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuuntelen tammikuussa Eminemiä, helmikuussa Avicii:ta ja maaliskuussa Lady Gagaa, niin eikö se muka silloin ole "laidasta laitaan"? Mulla ainakin musiikin kuuntelu on just semmoista mielialaan liittyvää, että sen kuuntelu vaihtelee paljon.

No ei todellakaan ole laidasta laitaan :D Itse kuuntelen klassista, death metallia, räppiä ja jazzia vaikka saman päivän aikana.

Sama, paitsi ei räppiä vaan vaikkapa kansanmusiikkia tai brittipoppia. Kerro tuo nyt sitten lyhyesti ja selkeästi muuten kuin Laidasta laitaan, jos ei keskustelun tarkoitus ole mikään musiikillinen syväluotaus. 

Vierailija
102/102 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin vastaa ihmiset jotka eivät ole kehittäneet mitään musiikkimakua ja kuuntelevat vaikka radiota. Eivät kaikki välitä. Itse en todellakaan kuuntele mutä vaan mutta musiikki onkin mulle tärkeä juttu. Hyväksyn kyllä ettei se sitä kaikille ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän