Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL
joko odotatte jaksoa?
itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.
Kommentit (914)
Vierailija kirjoitti:
”Reinon ja Marian koti”-tekstin tilalla olisi ehkä pitänyt olla ”Marian äidin koti”?
Eli kukaan vuokralla asuva ei voi sanoa asuntoa jossa asuu kodikseen? Kun ei kyseistä asuntoa omista. Ei voi koskaan sanoa, että "Mä lähden nyt kotiin" vaan esim. "Mä lähden nyt asunnolle josta maksan vuokraa".
Mä ajattelen et oon kukkaketo 😃
Kaikella kunnioituksella heitä kohtaan, mutta minusta he ovat kyllä ihan eri planeetoilta, Reino ja Maria.
Kauhea tarve olla jotenkin eksentrisiä. 🤢🤯
Vierailija kirjoitti:
Juomapeli pystyyn! Aina kun ohjelmassa sanotaan limbinen järjestelmä niin pitää ottaa shotti :D
Huh, ja huomenna pitäis selvitä töihin
Luulin että Maria on supisuomalainen mutta isä siis espanjalainen?
Reino lähti Thaimasseen OLEMAAN YKSIN😂😂
Maria Nordinilla on likaisenmustat jalkapohjat, yök.
ei uskoisi että pari kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella heitä kohtaan, mutta minusta he ovat kyllä ihan eri planeetoilta, Reino ja Maria.
Jep. Maria maanläheinen sympaattinen, Reino vähän leso eikä niin maanläheisen oloinen. Mutta näemmä heillä joku kemia on. Kaikkea hyvää heille jos onnellisia ovat :)
Vierailija kirjoitti:
Reino lähti Thaimasseen OLEMAAN YKSIN😂😂
EI, Maria ja lapset sinne meni. Reinolla oli se huumeissa ajelu silloin.
Heh, Maria V ei jaksa kuunnella noiden vouhkaamista.
millä rahalla on ostanu tollasen auton
No, tää seko perhe antaa koko rahalla Suomen kansalle.
Elämänhallinta noilla ainakin hukassa. Ihme esittämistä koko ajan. Ei aidolta vaikuta.
Eikös se ollut Maria joka lähti Thaimaahan
Googlettelin tässä Reinoa ja luin, että on näytellyt Hovimäessä. Ketä siinä esitti?
Miten suloinen tuo kisu kun se tasapainoilee kaikkialla, ensin oven päällä ja sitten lasten parvisängyn kaiteella. 😻