Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL

Vierailija
22.02.2018 |

joko odotatte jaksoa?

itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.

Kommentit (914)

Vierailija
901/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa muuten olla Reinolle kipee paikka että vaimo on arkkitehti ja hän ite pelkän peruskoulun käynyt. Noin niinku esimerkiks. Ja vaikkei Marialla oiskaan mitään viittä palvelijaa ollut tarjoilemassa illallista niin kyllähän ne aika erilaista elämää on vissiin elelly. Toisaalta Reinon itsetuntoa saattaa hivellä että se on saanut itelleen ns. ylemmän statuksen naisen, mut ehkä se myös provosoi Reinoa silleen että pitää jatkuvasti jotenkin osoittaa ettei Maria oo niskan päällä.

Reinoko noi elättää? Asunto on Marian äidin, mutta tienaako Maria muka blogilla? Entä kutsuisitko sinä Marian sisäilmakonsultiksi kotiisi? Minä en, minusta hän ei ole vakavasti otettava.

Vierailija
902/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa muuten olla Reinolle kipee paikka että vaimo on arkkitehti ja hän ite pelkän peruskoulun käynyt. Noin niinku esimerkiks. Ja vaikkei Marialla oiskaan mitään viittä palvelijaa ollut tarjoilemassa illallista niin kyllähän ne aika erilaista elämää on vissiin elelly. Toisaalta Reinon itsetuntoa saattaa hivellä että se on saanut itelleen ns. ylemmän statuksen naisen, mut ehkä se myös provosoi Reinoa silleen että pitää jatkuvasti jotenkin osoittaa ettei Maria oo niskan päällä.

Reinoko noi elättää? Asunto on Marian äidin, mutta tienaako Maria muka blogilla? Entä kutsuisitko sinä Marian sisäilmakonsultiksi kotiisi? Minä en, minusta hän ei ole vakavasti otettava.

En ymmärtänyt pointtiasi. Tai siis liittyikö jotenkin siihen että Reinolla ja Marialla ilmeisesti erilainen tausta ja Reino voi tuntea siitä jonkinlaista alemmuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen satavarma että jos Maria ei olis ns. paremmista piireistä ei Reino olisi perustannut perhettä hänen kanssaan. Saati sitten että olisivat vielä yksissä. Jos Maria olis ollu joku kaupankassa tuskin olisivat päätyneet edes panemaan.

Vierailija
904/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän nämä Marian rikkaat vanhemmat tykkää kun heidän tytärtään kohdellaan noin törkeästi? Ja vielä julkisesti.

Vierailija
905/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se siivoojahan siitä oli leikattu pois.

Vierailija
906/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksais Reinoa kattella päivääkään. Mutta äitisuhde tuntuis tässäkin tapauksessa selittävän jonkin verran sitä miten kohtelee puolisoaan. Tosi suurella osalla mun tuntemista/tietämistä miehistä jotka hakee tollasta kieroa valta-asetelmaa kuin Reinokin, on ongelmia äitisuhteessa. Äiti kuollut, hylännyt, laiminlyönyt tms. Noi Reinon julkisuuteen antamat kommentit esim. et ei ollu aina ruokaa ja et ei muista oliko sen lapsuudessa koskaan sellasta joulua ettei joku ois kännissä, kyllähän ne kertoo et siellä on taustalla pahoja juttuja ja ois ihme jos ne ei aiheuttais mitään oireilua. Ammattiapua se tarttis eikä mitään tesloja, pimuja ja petetyn vaimon aivoharjoituksia. Tietysti saa ihmisen vaikuttamaan aika ikävältä jos ei se näe omaa k-päistä käytöstään ja pyri työstämään juttuja jotka sitä aiheuttaa, mut ei se avun hakeminen oikeesti oo välttämättä niin helppoa. Ku joutuu siinä samalla myöntää tavallaan että itessä on jotain vialla.

Tampereen teatteripiireistä kuultua - Nordinin sisarukset ovat joutuneet kasvattamaan itse itsensä. Ei ole ollut turvallista aikuista läsnä.

Vierailija
907/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksais Reinoa kattella päivääkään. Mutta äitisuhde tuntuis tässäkin tapauksessa selittävän jonkin verran sitä miten kohtelee puolisoaan. Tosi suurella osalla mun tuntemista/tietämistä miehistä jotka hakee tollasta kieroa valta-asetelmaa kuin Reinokin, on ongelmia äitisuhteessa. Äiti kuollut, hylännyt, laiminlyönyt tms. Noi Reinon julkisuuteen antamat kommentit esim. et ei ollu aina ruokaa ja et ei muista oliko sen lapsuudessa koskaan sellasta joulua ettei joku ois kännissä, kyllähän ne kertoo et siellä on taustalla pahoja juttuja ja ois ihme jos ne ei aiheuttais mitään oireilua. Ammattiapua se tarttis eikä mitään tesloja, pimuja ja petetyn vaimon aivoharjoituksia. Tietysti saa ihmisen vaikuttamaan aika ikävältä jos ei se näe omaa k-päistä käytöstään ja pyri työstämään juttuja jotka sitä aiheuttaa, mut ei se avun hakeminen oikeesti oo välttämättä niin helppoa. Ku joutuu siinä samalla myöntää tavallaan että itessä on jotain vialla.

Tampereen teatteripiireistä kuultua - Nordinin sisarukset ovat joutuneet kasvattamaan itse itsensä. Ei ole ollut turvallista aikuista läsnä.

Samaa reino sanoi ohjelmassa

Vierailija
908/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen satavarma että jos Maria ei olis ns. paremmista piireistä ei Reino olisi perustannut perhettä hänen kanssaan. Saati sitten että olisivat vielä yksissä. Jos Maria olis ollu joku kaupankassa tuskin olisivat päätyneet edes panemaan.

Nimenomaan oman statuksen nostamiseksi on järkevää ankkuroitua "paremmista" piireistä olevan kanssa jaettuun elämään. Asiaa ei varmastikaan haittaa, jos toinen on empaattinen ja mielellään haluaa vielä parannella sen huonommista lähtökohdista tulevan haavoja. Petihommissa asialla tuskin on merkitystä. Kun äidin rikkoma tai muuten itsetunnoltaan runnottu poika hakee hyväksyntää ja naisten huomiota, tuskinpa on väliä muulla kuin että nainen on itselle mieleinen ulkoisesti ja ehkä myös henkisesti silleen sopivasti yhden yön tarkoituksiin. Semmonen "hei taas mä kelpasin sellaselle joka kelpaa mulle"-meininki. Aina puhutaan daddy issuesista, mut kyl se toimii toisinkinpäin.

Vierailija
909/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan oman statuksen nostamiseksi on järkevää ankkuroitua "paremmista" piireistä olevan kanssa jaettuun elämään. Asiaa ei varmastikaan haittaa, jos toinen on empaattinen ja mielellään haluaa vielä parannella sen huonommista lähtökohdista tulevan haavoja. Petihommissa asialla tuskin on merkitystä. Kun äidin rikkoma tai muuten itsetunnoltaan runnottu poika hakee hyväksyntää ja naisten huomiota, tuskinpa on väliä muulla kuin että nainen on itselle mieleinen ulkoisesti ja ehkä myös henkisesti silleen sopivasti yhden yön tarkoituksiin. Semmonen "hei taas mä kelpasin sellaselle joka kelpaa mulle"-meininki. Aina puhutaan daddy issuesista, mut kyl se toimii toisinkinpäin.

Eli Maria-äiti hoivaa, Reino-poika porskuttaa.

Vierailija
910/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo o. Tämä porukka on aina hämmentänyt mua suuresti. Maria vaikuttaa jotenkin yksinkertaiselta, mikä hämmentää, koska on pystynyt kuitenkin kovan tutkinnon itselleen opiskelemaan.

Reino itse on taas käsittämättömän vastenmielinen öykkäri. Joku tossa äijässä ei ole kohdillaan. Sen aistii.

Tulee mieleen Tauski ja Oskari Katajisto.

Vierailija
911/914 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä elävää esimerkkiä siitä, mitä eroperheen heittopussista aikuisena tulee. Siitä mallia mammat.

Vierailija
912/914 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset voi asua tuollaisessa sikolätissä??

Vierailija
913/914 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on jossain kertonut, että isänsä on hyvin rikas ja äitinsä asuu Monacossa, joten varmaan Maria on heidän suhteessaan se varakkaampi osapuoli.

Rakkautta on hyvin vaikea ulkopuolisen lähteä arvioimaan.  Jokainen tietää omasta lähipiiristään pariskuntia joiden keskinäistä vetovoimaa ei vaan voi mitenkään tajuta, mutta sitä selvästi on, kun pysyvät yhdessä vuodesta toiseen. Sama asia voi hyvnkin olla Nordinin pariskunnan kanssa.

Koska Marian vanhemmat selvästikin ovat varakkaita ja koska Reino Nordin on kärähtänyt huumeista, niin eikö ole silloin selvää, että Marian olisi hyvin helppo lähteä suhteesta pois. Jos joskus tulisi avioero, niin oikeus varmaan puolstaisi huoltajuutta Marialle Reinon huumekäryjen takia (lasta ei vaan mitenkään voi antaa narkomaanin käsiin).  Eiköhän näiden asioiden valossa ole helppo uskoa, että tuo pariskunta aidosti kokee, että rakastavat toisiaan.  Minä en kykene ymmärtämään miksi ihmise sietävät alkoholisti tai narkkaripuolistoitaan, mutta rakkaudella sekin selittyy: jos on rakkautta, sitä vaan jaksaa uskoa toiseen ja tsempata raittiututeen.

Toivottavasti Maria osaa olla aidosti iloinen hyvästä tuuristaan varakkaiden vanhempien suhteen: hänestä näkee, että ihminen tosiaan pääsee helposti keskittymään elämän luovaan puoleen, kun varallisuusasiat ovat kunnossa. ... on aikaa lueskella itsensä kehittämisopuksia ja tehdä erilaisia rahanansaintakokeiluja.

Vierailija
914/914 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siellä ulkona soitti tööttiä? Mitä oli tapahtunut?

Ketju on lukittu.