Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL
joko odotatte jaksoa?
itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.
Kommentit (914)
Reino Nordin on todella kauhean oloinen psyko. Mitä hitsiä..
Kivaa kielenkäyttöä vaimolle. Lapsetkin kuuntelee vieressä.
Hyi helvetti miten pelottava kun äyski tuolle Marialle :O
Huippua! Mee sää tilaan ittelles jotain jamssia tai macajauhetta!! Hauska jakso!
Vierailija kirjoitti:
Hauska nähdä vähän erikoisempaakin porukkaa :)
Jaa vähän... :D
Toi Maria N elää jossain muka muka -maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa toi Reinon vaimo laiha!
Häh? Sehän on ihan normaali! Ei mikään laiha!
Satakiloisen aaveemamman silmissä kaikki alle 60-kiloiset naiset ovat lähestulkoon luurankoja.
Ihan täysin tavallinen kroppa Marialla. Ihan normaalipainoinen! On se kumma kun kaikki on aina joko laihoja tai lihavia 😂
Reino laittoi itsensä hienoksi ja lähti.
Reinosta liikkuu niin pahoja puheita, että nyt ihan urakalla näytetään kuinka pusi pusi -liitto heillä on.
Diivaileva Reino, perheenisä, ostaa paitoja kun haluaa. Vaimosta viis. Mee töihin ja osta mitä haluut. Joku nainen kuuntelee tuollaista? Elääkö vaimo omassa rinnakkaistodellisuudessa?
Noi aivotreenit on joku Marian tapa paeta todellisuutta. Miksei hyväksy itselleen tota todella surkeaa tilannetta? Pakenee totuutta "aivotreeneihin". Kuvittelee aivotreeneissä onnellisia asioita, koska oikeasti niitä ei ole.
Jokaisessa kommentissa yksi alapeukku, lopeta alapeukuttamasta Reino :D
Veitolakin on ihan "voi v***u noita ton Marian juttuja..." 😄
Mä huomaan sä liikutut sun omista sanoista ja omista ajatuksista.
reino on todella epämiellyytävän oloinen. maria lässyttää kuin pienelle lapselle
Mä tykkäsin tästä oudosta jaksosta ja tosta oudosta Mariasta.
Ja ens jaksossa näköjään outouden jatkuu
Nyt kun on katsonut tän jakson, vaikka olen ajatellut että toi Reino on täys paska petturi, niin en enää ihmettele sen käytöstä. Toi Mari on ihan v...un sekasin. Missä maailmassa se elää?! Jossain keijumaailmassa!
Maria N vaikutti paljon vahvemmalta sen jälkeen kun Reino lähti.
Tuo Marian palvova katse kun se katsoo Reinoa. Uskon että he ovat onnellisia. Ei kaikkien tarvitse olla samasta puusta veistetty. Ei kukaan pakota Mariaa olemaan Reinon kanssa. Heidän välillään on varmasti jotain erityistä mitä ei kukaan muu kuin he itse ymmärrä.
oksettava pariskunta