Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL

Vierailija
22.02.2018 |

joko odotatte jaksoa?

itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.

Kommentit (914)

Vierailija
81/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sekava olo tästä. Onko Reinolla oikeasti asiat ihan ok? Vaikuttaa välillä joltain persoonallisuushäiriöiseltä. Aika itsekeskeisen oloinen. Välillä puhuvat ihan asiaa, mutta limbinen järjestelmä ratkaisu kaikkeen. Voehan vattu.

Vierailija
82/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestäis noiden naapurina.  Mölyävää porukkaa. Rummutkin vielä tossa kommuunissa.

Ei tarvitse olla mikään perus perhe, mutta noi on kyllä ihme svääreissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumaleisson nyt nousi kyllä tuon reiskan naisystävän pisteet. Todella seksyt kainalokarvat. Kukas tää naikkonen oikein on?

Olen heikkona luomunaisiin. Ne vaan on nykyään kovin harvinaisia. Tosin tällaiset tapaukset ovat alkaneet yleistyä. Tälläkin naisella luomukainalot on selkeästi tietoinen valinta, koska halusi niitä esitellä leuanvedossa. 

Hieno homma, siitä se pikkuhiljaa lähtee ja kaikenmaailman sokeroijat voi keksiä uusia hommia.

M43

En aja kainaloita, mutta ei niitä karvojakaan ole yhtä paljon kuin Marialla. Eli i välttämättä aina niin kaunista.

Vierailija
84/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli Reinon puheista mieleen Ketosen ja Myllyrinteen sketsi AA-kerhosta, https://www.riemurasia.net/video/AA-Kerho/182287

Reino olisi puheensa päätteeksi voinut aivan hyvin narauttaa oluttölkin auki. Kippis.

Vierailija
85/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sillä joku maniavaihe päällä?

Vierailija
86/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin siksi että saataisiin siitäkin kohua aikaiseksi. Siis formaatin osalta, tuskin on ollut Nordinien valinta, että siivoojaa näytetään.

Mitä ihmeen kohua siivoajasta saadaan??

No ei normaalisti mitään, mutta kun on kyse tällaisesta pariskunnasta jonka tiedetään jakavan mielipiteitä, niin kyllähän siivoojastakin saadaan jotain negatiivista väännettyä.

Vierailija
87/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino on taiteilijaperheen vesa, saanut vapaan ja rajattoman kasvatuksen. Sosiaalisen puolen ja oman toiminnanohjauksen kannalta selkeät rajat ja säännöllinen päivärytmi olisi voinut olla parempi hänelle. Mutta, onhan hän oikeasti taiteellisesti lahjakas, näyttelee ja tekee musiikkia ilman koulutusta. Olisiko tuo puoli niin kehittynyt, jos lapsuus olisi ollut strukturoidumpaa?

Vierailija
88/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, nuo on sekopäitä!

Vierailija
89/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino on kuuma.

Vierailija
90/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on puhuttu limbisestä järjestelmästä tässä jaksossa!

Vierailija
91/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih Maria, sinun äänelläsi ei voi kuunnella puhetta klitoriksesta. 

Vierailija
92/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imelää teennäistä meininkiä jotenkin. Tulee mieleen joku lahko. "Minä olen valaistunut".

Vierailija
93/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän huumetta noi vetää?

Limbinen, limbinen, limbinen.....

Vierailija
94/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän pariskunnan pitää koko ajan vihjailla että seksiä riittää. 

Vierailija
95/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomapeli pystyyn! Aina kun ohjelmassa sanotaan limbinen järjestelmä niin pitää ottaa shotti :D

Vierailija
96/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä halua mitään limbistä järjestelmää.

Vierailija
97/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reino on kuuma.

XD Kyllä nyt viisari meni miinuksen puolelle.

Vierailija
98/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelin etten pysty tätä kattomaan, mutta täähän on ollut hulvaton.

Vierailija
99/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yritän keskittyä olennaiseen", my ass!

Reino ei pysty tekemään palleahengitystäkään ilman kännykkää. 

Vierailija
100/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reino on taiteilijaperheen vesa, saanut vapaan ja rajattoman kasvatuksen. Sosiaalisen puolen ja oman toiminnanohjauksen kannalta selkeät rajat ja säännöllinen päivärytmi olisi voinut olla parempi hänelle. Mutta, onhan hän oikeasti taiteellisesti lahjakas, näyttelee ja tekee musiikkia ilman koulutusta. Olisiko tuo puoli niin kehittynyt, jos lapsuus olisi ollut strukturoidumpaa?

Ei se taiteellisesti lahjakkaaksi tee,  että näyttelee ja tekee keskinkertaista musiikkia joka uppoaa tämän hetken spotify-sukupolveen. Sano yksikin hyvä roolisuoritus Reinon näyttelijänuralta? 

Ketju on lukittu.