Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL
joko odotatte jaksoa?
itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.
Kommentit (914)
Vierailija kirjoitti:
Onpa toi Reinon vaimo laiha!
Häh? Sehän on ihan normaali! Ei mikään laiha!
Voi tota Mariaa (N) kun veitola kysyi miten selvisi kun Reinolla oli muita naisia. Katse harhaili ja selkeesti vaan mietti että ei voi sanoa mitä oikeasti ajattelee. Piti vaan todeta jotain että pääsi tilanteesta pois.
Surettaa toisen puolesta. Niin huonosti Reino on kohdellut.
Kun nyt vaikuttaa siltä, että lähes kaikki palstamammat pitää Reiskaa vastenmielisenä miehenä (jota en toki sinänsä ihmettele), niin rehellinen kysymys teille: Pitäisittekö häntä miehekkäänä ja komeana, jos olisi vähän tasapainoisempi ja vähemmän ylimielinen, tai peräti symppis kaiffari?
Itse olen hetero ja mielestäni hän on kyllä varsin komea mieheksi. Kelpaisi varmaan mallin hommiinkin.
m38
Kyllä meni Maria hiljaseksi kun otettiin Reinon vieraissa juoksut puheeksi. Mikä mies on niin ihana että tollanen käytös on ok?? Ja vielä pienet lapset. Maria sais paljon paremman miehen. Reino on sekoittanut sen pään noill höpinöillään. Narsisti.
ei uskoisi että pari kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella heitä kohtaan, mutta minusta he ovat kyllä ihan eri planeetoilta, Reino ja Maria.
Ehkä ne tasapainottaa toisiansa?
mari selitti limbidosta ja veitola keskeytti ''siellä hän on '' ... törkeää.
Nukkuiko Maria tuolla yläsängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt vaikuttaa siltä, että lähes kaikki palstamammat pitää Reiskaa vastenmielisenä miehenä (jota en toki sinänsä ihmettele), niin rehellinen kysymys teille: Pitäisittekö häntä miehekkäänä ja komeana, jos olisi vähän tasapainoisempi ja vähemmän ylimielinen, tai peräti symppis kaiffari?
Itse olen hetero ja mielestäni hän on kyllä varsin komea mieheksi. Kelpaisi varmaan mallin hommiinkin.
m38
luulen niin ainakin omalta kohdaltani.
n38
Maria Veitolalla, siis nimenomaan Veitolalla, on ihan hirvittävän hyvä itsetunto!
Mä en jostain syystä osaa ollenkaan kuvitella noita yhdessä hommailemassa..
kauhea rääväsuu toi poika. tullut isäänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reino on taiteilijaperheen vesa, saanut vapaan ja rajattoman kasvatuksen. Sosiaalisen puolen ja oman toiminnanohjauksen kannalta selkeät rajat ja säännöllinen päivärytmi olisi voinut olla parempi hänelle. Mutta, onhan hän oikeasti taiteellisesti lahjakas, näyttelee ja tekee musiikkia ilman koulutusta. Olisiko tuo puoli niin kehittynyt, jos lapsuus olisi ollut strukturoidumpaa?
Ei se taiteellisesti lahjakkaaksi tee, että näyttelee ja tekee keskinkertaista musiikkia joka uppoaa tämän hetken spotify-sukupolveen. Sano yksikin hyvä roolisuoritus Reinon näyttelijänuralta?
No vaikket hänen tuotoksistaan tykkäisikään, niin on hän voi silti olla lahjakas. Jo musiikin säveltämiseen tarvitaan jotain lahjakkuutta. Ei minullakaan ole hänen levyä levyhyllyssäni tai hänen leffojaan, mutta voin silti myöntää että hän on lahjakas.
Vierailija kirjoitti:
Maria Nordinilla on likaisenmustat jalkapohjat, yök.
Ja kainalokarvat.
https://www.vauva.fi/artikkeli/raskaus/maria-ja-reino-nordin-saavat-kol…
Tällähän ne ongelmat ratkeaa.
Reino Nordin on niitä miehiä, jotka näköjään komistuvat ikääntyessään. Onnen pekka.
Mukava pari ja mukavat muksut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa toi Reinon vaimo laiha!
Häh? Sehän on ihan normaali! Ei mikään laiha!
Satakiloisen aaveemamman silmissä kaikki alle 60-kiloiset naiset ovat lähestulkoon luurankoja.
Vierailija kirjoitti:
m38
On kyllä ihan hyvännäköinen. Tässsä on hyvä esimerkki siitä, että se sisin todellakin ratkaisee. Ei naiset ihan mitä tahansa hyväksy, vaikka olisi miten hyvännäköinen mies.
Puhalsin juuri 2 limbistä promillea.