Miksi miesten kriteerit ovat realistisempia?
Minulta kysyttiin tätä.
Koska ketju kuitenkin poistetaan, vastaan lyhyesti: miesten kriteerit ovat realistisempia koska ne ovat sellaisia jotka kaikki voivat täyttää samanaikaisesti.
Naisten kriteerit ovat päasiassa
- geneettisiä, esim. kaikki miehet eivät voi olla pitkiä (vs kaikki naiset voivat olla normaalipainoisia)
- relatiivisia, kaikki eivät voi erottua positiivisesti muihin verrattuna (miehen asema verrattuna muihin vs nainen on mukava ja empaattinen)
Käytännössä naisen kriteerit ovat sellaisia että miehistä osa karsiutuu, riippumatta siitä ovatko miehet hyviä vai huonoja. Yksinkertaista.
Kommentit (6169)
Kuinka paljon sinulla ap on oikeaa ja konkreettista kokemusta oikeista naisista? Monenko naisen kanssa olet elänyt parisuhteessa? Montako naispuolista ystävää sinulla on? Oletko hyvissä väleissä naispuolisten työkavereidesi kanssa? Entä kuinka paljon olet tekemisissä naispuolisten sukulaistesi kanssa? Tunnetko oikein kunnolla ja syvällisesti monia eri ikäisiä ja eri elämäntilanteessa olevia naisia?
121212 kirjoitti:
Mielenkiintoista muuten kuinka niin moni vaivautuu kirjoittelemaan 167cm kääpiölassukkaluuserin ketjuun ad hoc-hyökkäyksiä.
Mistä johtuu tarve huomauttaa että olen lyhyt (167cm, niin kuin tiedätte jo) en ole parisuhteessa (kyllä, yhäkin järjestely voimassa FB-maaseutunaisen kanssa) ja minulla on aikaa kirjoitella netissä (kun ei ole köyhä asuntovelkainen, voi puuhailla mitä huvittaa).
Yleensä jos minua ei kiinnosta joku aihe, sivuutan sen. Jos kiinnostaa, vastaan asiallisesti ja faktoihin pohjautuen.
Ihmettelen vain ;)
Eli matkustat yhä perähikiälle saadaksesi seksiä vanhemmalta naiselta (eli "kurpalta"), kun et ole löytänyt juppialueelta alle 25v neitsytvaimoasi :D
Pituus on kriteerinä ihan sinun omaa keksintöäsi. Esim minulla ei ole koskaan ollut pituus kriteerinä.
Relatiivisuus voi olla kriteerinä monessa eri suhteessa, joten kyllä aika moni mies saa mahdollisuuden. Yksi on kovempi liikkumaan ja toinen on taiteellinen ja kolmas tykkää eniten politiikasta. Ei sinun olekaan tarkoitus olla kaikkien naisten silmissä se paras.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa nähdä jälleen kerran että naiset hyökkää aloittajaa vastaan henkilökohtaisilla solvauksilla eivätkä pysty ottamaan kantaa hyvin laadittuun aloitukseen.
Perustelkaa miksi ap on väärässä tai olkaa hiljaa.
Juu, on perusteltu jo monta kertaa. Riittää nimittäin, että käy pissalla, pukee ulkovaatteet päälle ja siirtyy kävellen, autolla tai julkisilla kulkuvälineillä johonkin sellaiseen paikkaan, jossa on ihmisiä. Sitten vain jää seisoskelemaan tai istuskelemaan vaikkapa puoleksi tunniksi ja tarkkailemaan ohi kulkevia ihmisiä. Kannattaa valita sellainen aika, jolloin on liikkeellä kaiken ikäisiä ihmisiä, paras on siinä klo 16 aikoihin, kun ihmiset pääsevät töistä. Sitten vain katselee ohi kulkevia pariskuntia ja miettii, ovatko ne kaikki hirveän hyvännäköisiä, vai onko suurin osa kuitenkin ihan tavallisia (joukossa rumia, lyhyitä, lihavia ja varmasti myös luonteeltaan ikäviä).
Nyt kello on sen verran, että sinäkin varmasti ehdit tuon toteuttamaan. Tule sitten kertomaan, mitä näit.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa nähdä jälleen kerran että naiset hyökkää aloittajaa vastaan henkilökohtaisilla solvauksilla eivätkä pysty ottamaan kantaa hyvin laadittuun aloitukseen.
Ole itse hiljaa, kun et selvästikään mitään uutta tai järkevää pysty tähän keskusteluun tuomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole itse hiljaa, kun et selvästikään mitään uutta tai järkevää pysty tähän keskusteluun tuomaan.
Mikä lisäarvo omalla viestilläsi oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Mulla ei ole koskaan ollut ns. pitkää miestä. Pituus on ollut max 172cm. Mä en halua hujoppia. En ole pitkä nainen. Vain 163cm.
Eikä mulla ole koskaan ollut hoikkaa ja urheilullista naista, vaikka olen itse normaalipainoinen, keskipituinen ja urheilullinen. Mitä tämä muka todistaa?
Se todistaa että sinun tapauksessa kumppanivalinnat tekee "joku muu sisäinen joku" kuin sinä itse tai sitten et tunne vetoa naisiin, jotka ovat ulkonäöltään samantyyppisiä kuin sinä
Vierailija kirjoitti:
UP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lisäarvo omalla viestilläsi oli?
Vastasit tuohon viestiin, mutta et uskaltanut vastata mitään siihen, jossa kerrottiin, miten oikeasti voisi ottaa selvää ihmisten pariutumiskriteereistä? Ei yllätä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UP
Sen sijaan, että vastaan viestiin nro 30, upittelet ketjua lainaamalla omaa viestiäsi. Älä kysy, jos et halua realistisia vastauksia.
121212 kirjoitti:
Mielenkiintoista muuten kuinka niin moni vaivautuu kirjoittelemaan 167cm kääpiölassukkaluuserin ketjuun ad hoc-hyökkäyksiä.
Mistä johtuu tarve huomauttaa että olen lyhyt (167cm, niin kuin tiedätte jo) en ole parisuhteessa (kyllä, yhäkin järjestely voimassa FB-maaseutunaisen kanssa) ja minulla on aikaa kirjoitella netissä (kun ei ole köyhä asuntovelkainen, voi puuhailla mitä huvittaa).
Yleensä jos minua ei kiinnosta joku aihe, sivuutan sen. Jos kiinnostaa, vastaan asiallisesti ja faktoihin pohjautuen.
Ihmettelen vain ;)
Pituutesi otettiin esille, koska se olennaisesti liittyy asiaan.
Sinulla itselläsi on selvästikin kompleksi pituudestasi, mutta käännät asian niin että muut eivät voi hyväksyä sitä. Jankkaajaksi sinua sanottiin koska jankkaat täsätä aiheesta koko ajan. Lasukaksi sanottiin koska sellasien vaikutelman itsestäsi annat kirjoituksillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UP
Sen sijaan, että vastaan viestiin nro 30, upittelet ketjua lainaamalla omaa viestiäsi. Älä kysy, jos et halua realistisia vastauksia.
Aioin tulla kirjoittamaan samaa ja odotan vastausta viestiini (nro 29).
Miehet haluavat yleensä itseään nuoremman naisen. Koska tuo on niin monen miehen kriteeri, niin naiset ovat ikäänkuin pakotettuja valitsemaan vanhempi mies. Paska juttu mulle, koska en tykkää yhtään vanhemmista miehistä.
Noin muuten mulla on semmoinen samaan ikäluokkaan kuuluva tavissöpö fiksu mies etsinnässä (ei haittaa vaikka ois vähän lyhyempää mallia, koska itsekin olen todella lyhyt). Onko nuo muka mahdottomia kriteereitä? No tuntuu olevan, koska ne mun ikäiset tavissöpöt miehet tavoittelee huomattavasti nuorempia ja nätimpiä naisia...
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat yleensä itseään nuoremman naisen. Koska tuo on niin monen miehen kriteeri, niin naiset ovat ikäänkuin pakotettuja valitsemaan vanhempi mies. Paska juttu mulle, koska en tykkää yhtään vanhemmista miehistä.
Noin muuten mulla on semmoinen samaan ikäluokkaan kuuluva tavissöpö fiksu mies etsinnässä (ei haittaa vaikka ois vähän lyhyempää mallia, koska itsekin olen todella lyhyt). Onko nuo muka mahdottomia kriteereitä? No tuntuu olevan, koska ne mun ikäiset tavissöpöt miehet tavoittelee huomattavasti nuorempia ja nätimpiä naisia...
Olet aloittaja. Kaikki muut tietävät, että ihmiset keskimäärin pariutuvat suunnilleen oman ikäistensä kanssa.
Naiset ovat kiihottuneita vihasta AP:n aloitusta kohtaan; onko vaikea tarkastella asioita ulkopuolisin eikä puolueellisin silmin?
uliuliuliuli miksi naiset eivät kiinnostu, kun olen niin ihana ja valitan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, mä olen M31 ja mulla on tällä hetkellä kiikarissa yksi N33
No mihin se ap nyt katosi. Tässähän oli nyt perusteluja vaikka miten paljon, mutta nyt ei sitten enää huvitakaan keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kiihottuneita vihasta AP:n aloitusta kohtaan; onko vaikea tarkastella asioita ulkopuolisin eikä puolueellisin silmin?
Tämä on vauva-palsta - täällä on röllejä.
Ihmettelen vain ;)