Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
Kunpa pääsisi äkkiä takaisin töihin, olen jo kurkkuani myöten työnnä yläpuolellani asuvan masentuneen, 200-kiloisen prinsessan elämöintiä 🤪
Vierailija kirjoitti:
Uudet naapurit vetää röökiä sisällä. Aivan jäätävä haju rapussa koko ajan. Ihan käsittämätöntä nykypäivänä. Tyypit on vielä vuokralaisia - mietin, että tietääkö kiva vanha pariskunta joka asuntoa vuokraa, että siellä tupakoidaan sisällä vaikka PARVEKEKIN olisi.
Herranjestas, kerro omistajille!
Inhoan kerrostalossa asumista. Mitään ei saa rauhassa tehdä kun kaikki voi häiritä jotain naapuria seinän takana, yläkerrassa tai alakerrassa. Et saa tehdä smoothieta, et saa kävellä kotonasi, et saa siivota, et saa käydä suihkussa paitsi max 5 minuuttia klo 7-21 välisenä aikana, et saa järjestellä kaappeja, et saa nauraa, et saa laulaa, et saa tehdä ruokaa.
Kotona ollessa pitää istua hiljaa sohvalla kuin tatti, muuten on epänormaali adhd ja naapuri ihmettelee vauvapalstalla, että miksi yläkerran ihminen ravaa edestakaisin ärsyttävästi, hän itse kun kotona ollessaan hengailee ihan vaan rauhallisesti sohvalla eikä voi kuvitella, että joku oikeasti tekee kotonaan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mun asuntoa vastapäätä asuu nuori mies joka huusi ja raivosi ilmeisesti jollekin pelille yleensä myöhään illalla/yöllä. Yks kerta mulla napsahti ku heräsin ennen kuutta siihen riehumiseen ja ilmoitin melko tiukkasanaisesti isännöitsijälle. Huutamista ei oo sen jälkeen enää kuulunut, isännöitsijältä tuli vastaus että äijä huutaa kuulemma siksi että on turhautunut itseensä. Ihme touhua mutta onneks loppu, vaikka nää opiskelijakämppiä onkin ja meininki suhteellisen rento, niin ei täälläkään ihan miten tahansa voi toisia asukkaita terrorisoida.
Täällä naapuri, aikuinen mies; huutanut ja kironnut jo kohta vuoden. Se vaan paheni ja paheni. Kumppaninsa autuaan tietämätön koska tämä mies ei huuda hänen läsnäollessaan. Pelaa ilmeisesti maanisesti.
Vein roskia lämpimänä kevätpäivänä ja naurahdin samoissa puuhissa olleelle, naamatutulle alakerran naiselle "ei täällä ilman aurinkolaseja näkis mitään!" En tiennyt että naiselle on mt-ongelmia ja että tämä voi napsahtaa. Tuon jälkeen nimittäin nainen rääkyi aina pihalla vastaan tullessaan tai parvekkeelta minut nähdessään "NÄKYYKÖ? NÄKYYKÖ JO?" Jestas.
Vierailija kirjoitti:
Alakerrassa asuu todella siistejä ihmisiä päätellen siitä, että pyykinpesukone jauhaa kaksikin kertaa päivässä. Yleensä iltaisinkin. Ei siiinä mitään, mutta se kauhea meteli ja rynkytys, mikä lähtee koneesta.
Ei taida kauan kone tuolla menolla kestää, jos eivät tee sille jotain.
Liian vähän märkää pyykkiä koneessa,kun linkous alkaa.Pieni määrä pyykkiä pakkautuu rummun yhteen kohtaan liikaa.Minunkin kone hyppii joskus,kuin kenguru.Pitää välillä pysäyttää ja katsoa,kun pyykki jakautuu uudestaan rummussa.
Kerrostalo ei ole ihmisasunto!
Vierailija kirjoitti:
Oksentajat saattavat olla myös syöpää sairastavia :( Syöpähoidot saavat voimaan tosi pahoin.
Meniere oireyhtymä oksennuttaa myös melko usein kohtauksen aikana,kun huimauksesta kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri käy joka päivä postilaatikolla ja monta kertaa viikossa lähtee autolla jonnekin. Sitten se palaa takaisin kotiinsa. Omituista, eikö totta?
Teen juuri samoin ja naapuri pihalla ulkona lonksuttaa leukojaan muille asukkaille,kun ajan autolla asuntoni parkki paikalle.Tähän tapaan,että taitaa ilman ajella tuo mies joka päivä. (kuulin sanomisen,kun olin p-puhujan selän takana )Nyt tiedän sen,että jonninjoutavan selittäjällä ei ole ajo korttia.Taitaa olla "läpeksijä luonne"
Kysäisepäs josko naapuri opettaisi sinulle yhdyssanasäännöt.
Tai osta kielioppikirja ja opiskele itse.Kyllä hän tietää yhdyssanat ja kotkottimet.Älä hättäile 😎
Niinpä niin. Pisteen jälkeen tulee välilyönti. Tähän tapaan. 🧐
Älypää puhelimen aivovamma,kun kirjoittaa VÄÄRIN,stana! Suomen kirj.asetukset kaikki mahdolliset kotkottimet asetettu,niin siitä huolimatta jotku ryhtyy uikuttamaan.
Muutin hiljattain uuteen kämppään, joka on kerrostalossa, jossa on olemattomat äänieristeet. Varsinkin yläkerran naapurin kaikki äänet kuuluvat niin kuin oltaisiin samassa kämpässä. Äitini kerran luonani käydessään kysyi, laitoinko pyykit pyörimään, koska pesukoneen linkous kuulosti tulevan samasta asunnosta. Yläkerran naapuri siellä vain pesi pyykkiä. Myös puhe kuuluu sanasta sanaan välillä ja tällä yläkerran jätkällä on tapana saada jotain ihmeen huutohulluuskohtauksia. Saattaa huutaa täysillä useamman minuutin ja kiroilla, vuorokauden ajasta riippumatta. Kerran heräsin puoli seitsemältä aamulla tähän järjettömään ”voi v*ttu s**tana” huutoon. En tiedä onko se jätkä ihan normaali. Sillä on myös koira joka välillä liittyy mukaan tähän metelikuoroon ulvoen täyttä kurkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri käy joka päivä postilaatikolla ja monta kertaa viikossa lähtee autolla jonnekin. Sitten se palaa takaisin kotiinsa. Omituista, eikö totta?
Teen juuri samoin ja naapuri pihalla ulkona lonksuttaa leukojaan muille asukkaille,kun ajan autolla asuntoni parkki paikalle.Tähän tapaan,että taitaa ilman ajella tuo mies joka päivä. (kuulin sanomisen,kun olin p-puhujan selän takana )Nyt tiedän sen,että jonninjoutavan selittäjällä ei ole ajo korttia.Taitaa olla "läpeksijä luonne"
Kysäisepäs josko naapuri opettaisi sinulle yhdyssanasäännöt.
Tai osta kielioppikirja ja opiskele itse.Kyllä hän tietää yhdyssanat ja kotkottimet.Älä hättäile 😎
Niinpä niin. Pisteen jälkeen tulee välilyönti. Tähän tapaan. 🧐
Höpöhöpö.👏🤫
Asun omakotitalossa järven rannalla. Naapureinani on fiksuja, ystävällisiä ja kohteliaita ihmisiä. Mikään heidän olemuksessaan tai tekemisessään ei ole ärsyttänyt koskaan. Täytyy olla onnellinen, että on upeat naapurit.
Juuri olen ostamassa trampoliinia. Kyselin naapureilta, häiritseekö heitä trampoliini pihalla, kun siitä kuuluu lasten ilakointia. Ei haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun asuntoa vastapäätä asuu nuori mies joka huusi ja raivosi ilmeisesti jollekin pelille yleensä myöhään illalla/yöllä. Yks kerta mulla napsahti ku heräsin ennen kuutta siihen riehumiseen ja ilmoitin melko tiukkasanaisesti isännöitsijälle. Huutamista ei oo sen jälkeen enää kuulunut, isännöitsijältä tuli vastaus että äijä huutaa kuulemma siksi että on turhautunut itseensä. Ihme touhua mutta onneks loppu, vaikka nää opiskelijakämppiä onkin ja meininki suhteellisen rento, niin ei täälläkään ihan miten tahansa voi toisia asukkaita terrorisoida.
Täällä naapuri, aikuinen mies; huutanut ja kironnut jo kohta vuoden. Se vaan paheni ja paheni. Kumppaninsa autuaan tietämätön koska tämä mies ei huuda hänen läsnäollessaan. Pelaa ilmeisesti maanisesti.
Meillä naapuri, yksin asuva työmies, hiljaa kuin hiiri Yksiössään kaikki päivät mutta lauantaisin se alkaa, laulaminen. Miekkonen vetää täysillä ilmeisesti jostain lauluvihosta kaikki tangot ja hitaat iskelmät, ja tyhjentää ilmeisesti kossupulloa, koska laulu kiihtyy kaiken aikaa. Täysi volyymi on myöhään illalla, jolloin yhtäkkiä loppuu kuin veitsellä leikaten. Vieraita ei käy eikä mies käy missään, mutta laulaa komiasti. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vastapäisen talon asukkaat jättävät aina yhdestä sivuikkunasta kaihtimet auki. Sieltä on suora näkyvyys meidän olohuoneeseen. Käyvät sieltä sitten kurkkimassa ohimennen, että mitä meillä tehdään.
Mistäs te sen tiedätte?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on outo naapuri, joka kirjoittaa keskustelupalstalle oudosta naapuristaan. Tuntuu tietävän tämän toimet paremmin kuin tää toinen naapuri itse.
Siis tunnistit itsesi, hyvä !
Vierailija kirjoitti:
Asun omakotitalossa järven rannalla. Naapureinani on fiksuja, ystävällisiä ja kohteliaita ihmisiä. Mikään heidän olemuksessaan tai tekemisessään ei ole ärsyttänyt koskaan. Täytyy olla onnellinen, että on upeat naapurit.
Juuri olen ostamassa trampoliinia. Kyselin naapureilta, häiritseekö heitä trampoliini pihalla, kun siitä kuuluu lasten ilakointia. Ei haitannut.
Raukkaparat,eivät kehdanneet sanoa,liian kilttejä:(
Kakaroitten kiljuminen trampalla kesäiltana on painajaista.Anna armoa naapureillesi!
Ei oo naapureita eikä niitten outoja tapoja.
Muuttavat pois; olen niin onnellinen!