Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
1981/3685 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuri käy joka päivä postilaatikolla ja monta kertaa viikossa lähtee autolla jonnekin. Sitten se palaa takaisin kotiinsa. Omituista, eikö totta?

Teen juuri samoin ja naapuri pihalla ulkona lonksuttaa leukojaan muille asukkaille,kun ajan autolla asuntoni parkki paikalle.Tähän tapaan,että taitaa ilman ajella tuo mies joka päivä. (kuulin sanomisen,kun olin p-puhujan selän takana )Nyt tiedän sen,että jonninjoutavan selittäjällä ei ole ajo korttia.Taitaa olla "läpeksijä luonne"

Kysäisepäs josko naapuri opettaisi sinulle yhdyssanasäännöt.

Tai osta kielioppikirja ja opiskele itse.

Kyllä hän tietää yhdyssanat ja kotkottimet.Älä hättäile 😎

Vierailija
1982/3685 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on outo naapuri, joka kirjoittaa keskustelupalstalle oudosta naapuristaan. Tuntuu tietävän tämän toimet paremmin kuin tää toinen naapuri itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/3685 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuri käy joka päivä postilaatikolla ja monta kertaa viikossa lähtee autolla jonnekin. Sitten se palaa takaisin kotiinsa. Omituista, eikö totta?

Teen juuri samoin ja naapuri pihalla ulkona lonksuttaa leukojaan muille asukkaille,kun ajan autolla asuntoni parkki paikalle.Tähän tapaan,että taitaa ilman ajella tuo mies joka päivä. (kuulin sanomisen,kun olin p-puhujan selän takana )Nyt tiedän sen,että jonninjoutavan selittäjällä ei ole ajo korttia.Taitaa olla "läpeksijä luonne"

Összete`te! Ymmärsitkö!?

Vierailija
1984/3685 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Összete`te! Ymmärsitkö!?

Összete`tel !

Vierailija
1985/3685 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herättyään menee parvekkeelle tupakoimaan ja piereksii hemmetin kovaäänisesti. Kyseessä nainen.

Vierailija
1986/3685 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkaus ja huumekauppa ...jos se on "hauska/outo" juttu..ja toisen seinänaapurin akka kiljuu (keskellä päivää jopa, ilman syytä).

Vierailija
1987/3685 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin nuoripari laulaa toisilleen. Ilmeisesti siis itse keksivät niitä lauluja. Ensin toinen laulaa, tyyliin Tänään oli rankka päivä. Ja toinen vastaa Vaan eipä tässä huolen häivää. Jotenkin symppistä, vaikka aika outoa.

:D heh, tämä piristi "korona karanteenia"!

Vierailija
1988/3685 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuolto alalla oleva naapuri pyytää ystäviään ja niiden lapsia luokseen. Siellä pihalla on aika iso porukka. Ihmetyttää.

Vierailija
1989/3685 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuolto alalla oleva naapuri pyytää ystäviään ja niiden lapsia luokseen. Siellä pihalla on aika iso porukka. Ihmetyttää.

Tekee lisää töitä alalleen...

Vierailija
1990/3685 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet naapurit vetää röökiä sisällä. Aivan jäätävä haju rapussa koko ajan. Ihan käsittämätöntä nykypäivänä. Tyypit on vielä vuokralaisia - mietin, että tietääkö kiva vanha pariskunta joka asuntoa vuokraa, että siellä tupakoidaan sisällä vaikka PARVEKEKIN olisi.

Vierailija
1991/3685 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet naapurit vetää röökiä sisällä. Aivan jäätävä haju rapussa koko ajan. Ihan käsittämätöntä nykypäivänä. Tyypit on vielä vuokralaisia - mietin, että tietääkö kiva vanha pariskunta joka asuntoa vuokraa, että siellä tupakoidaan sisällä vaikka PARVEKEKIN olisi.

Olet ihana jos jotenkin pystyt ilmoittamaan sille vuokranantajalle!

Vierailija
1992/3685 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi luulin naapureiden tavoiksi, mutta nyt on ilmeisesti asunnot ottaneet asukkaansa otteeseensa.

Tässä on nyt nimittäin sekä ala- että yläkerran naapurit vaihtuneet kertaalleen vuoden sisään, mutta remonttia vaan tehdään jatkuvasti.

Vierailija
1993/3685 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia sitten lämpimänä kesäiltana pihalla istuessamme kysyin samassa talossa asuvalta tutulta eläkeläisnaiselta onko hänellä kylmä kun oli villatakki päällä ja muut hikoili t- paidat päällään. en minä palele, oli vastaus. n. viiden vuoden ajan kun tuli jossain vastaan , niin aina huusi että " onks sulla kylmä!"

kerran sitten vastasin että: joo kyllä mua vähän paleltaa. sen jälkeen ei enää huudellut.

Vierailija
1994/3685 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerrassa asuu todella siistejä ihmisiä päätellen siitä, että pyykinpesukone jauhaa kaksikin kertaa päivässä. Yleensä iltaisinkin. Ei siiinä mitään, mutta se kauhea meteli ja rynkytys, mikä lähtee koneesta. 

Ei taida kauan kone tuolla menolla kestää, jos eivät tee sille jotain.

Vierailija
1995/3685 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alakerrassa asuu todella siistejä ihmisiä päätellen siitä, että pyykinpesukone jauhaa kaksikin kertaa päivässä. Yleensä iltaisinkin. Ei siiinä mitään, mutta se kauhea meteli ja rynkytys, mikä lähtee koneesta. 

Meillä on kone joka ilmeisesti meluaa ikäänsä eli laakerit taitaa olla menossa. Nyt ei varaa ostaa uutta koska miehelläkin yt:t päällä, joten koita kestää! Pakko on pyykkiäkin pestä koska kumppani on fyysisissä työhommissa ja sukat on päivittäin vaihdettava jne. Olen tietoinen koneen metelistä mutta juuri nyt ei mahda mitään.

Vierailija
1996/3685 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kuuluu aika usein metallista rämisevää ääntä, ei kuitenkaan musiikkia, vaan saman tyylistä kuin joku ajaisi potkulaudalla metalliritilän päällä.

Ääni kuulostaa tulevan yläkerrasta. Emme ole kysyneet koskaan naapurilta, keksisivätkö he, mistä ääni aiheutuu. Saman tyylinen ääni voi tulla esim. kun rämisyttelee uunipeltejä, mutta tuskin kukaan tahallaan niitä niin pitkään rämpyttelisi.

Olemme arvelleet sitäkin, että aiheuttaja olisi jokin leikkiväline.

Vierailija
1997/3685 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten huomanneet että kahvimyllyt, smoothiesoseuttajat, raastemyllyt yms yleiskoneet aiheuttaa aika lailla samanlaisen äänen kuin jos poraisi seinää hetken. Jos sulla siis on sellainen ja käytät sitä, niin naapuri voisi olla iloinen jos laitat vaikka pyyhkeen väliin, etkä pidä tiskipöydällä jos mahdollista.

Vierailija
1998/3685 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kone joka ilmeisesti meluaa ikäänsä eli laakerit taitaa olla menossa. Nyt ei varaa ostaa uutta koska miehelläkin yt:t päällä, joten koita kestää! Pakko on pyykkiäkin pestä koska kumppani on fyysisissä työhommissa ja sukat on päivittäin vaihdettava jne. Olen tietoinen koneen metelistä mutta juuri nyt ei mahda mitään.

Öljyä laakerit. Omassa kirskunta lakkasi.

Vierailija
1999/3685 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskee hanasta sekunninverran vettä kerralla 20 kertaa peräkkäin, pesee varmaan hampaansa yksitellen.

😅Voisiko langata hampaitaan ja huuhtelee smuidut pois hammaslangasta joka välin jälkeen? Itse teen tätä iltaisin, että saan myslit pois hammasväleistä.

Vierailija
2000/3685 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä asuu kiinalaisia, jotka pesevät koneellaan myös juureksia? (Pesukonevamistajat tekevät erikseen järeämpiä malleja idän markkinoille, koska ihmiset käyttävät koneita muuhunkin kuin pyykin pesuun. )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi