Puolisoni tyhjentää jääkaapin.
Nyt alkaa jo oikeasti pistään vihaksi. Menen kauppaan, haen tarvikkeet ja kun seuraavana päivänä alan kokkaamaan, hyvä osa niistä puuttuu. Kiva tehdä nakkikastiketta kun nakit puuttuu, kiva tehdä ruokaa kun pähkinät on syöty. Lapsille ostan pikkuiset rahkat, niitä jotka on hyvä jos kahden ruokalusikallisen kokoisia, syöty. Pieni karkkipussi perjantaina ostettu jotta lapset saa hieman herkkuja lauantaina, syöty. Fetajuustot salaattiin, katoavat noin vaan.
Ja olen sanonut, älä syö näitä, käytän ne kunnon ruokaan tai ne on lapsille.
Menen kauppaan kysyn, haluaako mehua tai limsaa itselleen, ikinä ei halua, ei karkkia ei halua ei. Ja sitten vetelee ne illalla pois. Eikä auta vaikka ostan niin paljon että riittä kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle, ei, se vetää silti kaiken ja lopulta mäkisee miten mahaan sattuu tai karkit lihottaa.
Jumaliste, kaikki pitää piilottaa kuin lapselta ja silti se aloittaa iltaisin kaappien kollaamisen jos jotakin löytäisi. Perhana lapsetkin itkee kun heidänkin osuudet ahneudessaan vetää. Ikinä ei saisi mitään ostaa, mutta en halua lapsiakaan ilman hyvää silloin tällöin jättää tai kokata vaan keittoja, mitä ei pysty närkkimään.
Kun kysyn etsintäretken aikana onko nälkä, ei kuulemma ja lopettaa, kunnes taas myöhemmin aloittaa etsintä retkensä.
Miten hemmetissä mä estän tota miestä syömästä kaikkea. Ruokaa saa syödä niin paljon kun haluaa mutta se syö vaikkei ole nälkä, myöntää sen itsekin.
Kommentit (1186)
Vierailija kirjoitti:
Että hoh-hoijaa. Voisi edes kirjoitusvirheet katsoa. Sama ihminen kirjoittaa tyhmyyksiä sivukaupalla ja toistaa samat kirjoitusvirheet joka jutussa. No tulipahan tämäkin nyt nähtyä. Ehkä tämä on sitten hauskaa.
Kato peiliin ja kato millainen, sinä itse olet. Parempikin moittimaan toisii kun sussa on myös vikaa. En minäkään ole mikään täydellisin ihminen, mutta et ole säkää. Eli lopeta. Sit toiseks kannttais sinunkin,miettii mitä pistät kommenttiin, enneku pistät sen tänne. Sinulla itselläsi on aika paljon kirjotus virheitä.
Vierailija kirjoitti:
näin ahmimishäiriöisenä pitää kertoa, että lukollinen kaappi olisi myös hirveää. tietäisin, että sielä on herkkuja mutta että en saa niitä. en saisi tuota ajatusta päästäni. saattaisin hakea ruuvarin tai sahan tai jotain ja avata kaapin väkisin. toki hävettäisi ja ahdistaisi ja kaduttaisi, mutta en voisi sille mitään.
tosi kivaa negaajat, miten ajattelette mun sairaudesta, tosi kiva
Voi kun tuo multipersoonainen namefag-tyyppi poistuisi jo jankuttamasta ja pilaamasta tätä ketjua.
Tsemppiä kaikilla narsististen miesten uhreille. Opetelkaa pitämään itseänne yhtä hyvänä kuin se mieskin pitää itseään!
CoolMusic kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että hoh-hoijaa. Voisi edes kirjoitusvirheet katsoa. Sama ihminen kirjoittaa tyhmyyksiä sivukaupalla ja toistaa samat kirjoitusvirheet joka jutussa. No tulipahan tämäkin nyt nähtyä. Ehkä tämä on sitten hauskaa.
Kato peiliin ja kato millainen, sinä itse olet. Parempikin moittimaan toisii kun sussa on myös vikaa. En minäkään ole mikään täydellisin ihminen, mutta et ole säkää. Eli lopeta. Sit toiseks kannttais sinunkin,miettii mitä pistät kommenttiin, enneku pistät sen tänne. Sinulla itselläsi on aika paljon kirjotus virheitä.
Onneksi sulla ei ole yhtään kijoitus vhreitä. Oikein vihaksi pistää tommonen typeryys
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tuo multipersoonainen namefag-tyyppi poistuisi jo jankuttamasta ja pilaamasta tätä ketjua.
Ite jankutat ja käytät sanoja, joiden merkitystä et alkuunkaan käsitä
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä kaikilla narsististen miesten uhreille. Opetelkaa pitämään itseänne yhtä hyvänä kuin se mieskin pitää itseään!
Äitis oli narsisti kun sua väänsi
Paljon mahdollista että tämä päivittelevä provokommentoiva miesnälkää vinkuva luuseri tosiaan on aloittajan mies. Tunnistanut vaimonsa ja nyt hädissään sitten yrittää tätä kautta määkiä, kun ei hänessä ole miestä puhumaan asioista vaimonsa kanssa. Ja varmaan on muutenkin peloissaan. Kukas hänelle nyt eron jälkeen laittaa ruokaa (äiti varmaan?) entä kuka käy kaupassa (äiti varmaan?)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen laittanut meidän pihalle nuolukiven, että mies voi käydä nuolaisemassa siitä vähän suolaa jos hiukoo illalla. Olen varannut koko perheelle esim. helmikuulle nakkipaketin ja maaliskuulle fetasalaatin niin en halua, että mies syö kaiken itse. Nuolukivi on kohtuullisen kookas niin siitä riittää energiaa ja suoloja koko keväälle.
Aha eli itse olet pihalla majava paljaana, ok. Toivottavasti ei tule virtsistä.
Off topic, mutta veikkaan, että tuo spämmääjä on se sama mt-potilas (siis mitenkään mt-potilaita tässä väheksymättä), jolla on nykyään av:lle rekisteröity nimimerkki. Tyyppi on vuosien saatossa luonut useita samankaltaisia feikkiblogeja, joita on jakanut tänne palstalle jatkuvasti, nytkin on uusin blogi menossa. Todella tunnistettava, mahdollisesti lukihäiriöinen kirjoitustyyli, yhdyssanoista ei mitään käsitystä jne. Hyvinkin aggressiivista tekstiä, kun katsoo tyypin kommenttihistoriaa. Lisäksi ilmoittaa asiattomiksi kaikki kommentit, joissa mainitaan hänen palstahistoriastaan. Varmaan on aika paha olla, kun täytyy harrastaa tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sun ongelmas on? Lähtikö eukko Leville vähän hiihtelemään vai mikä mättää?
Lukollinen laatikko nameille, avain sun kotiavaimeen. Sellainen ns. kassalipas. Säästyy lasten namit ainakin.
Ompa outo ketju. Ihan hyvä aloitus ja monta sivua hyvää keskustelua. Mutta sitten tänne on ilmestynyt yksi tai muutama kummallinen jankkaaja, joiden viestit ei liity mitenkään aloituksen aiheeseen eikä aloittajaan vaan on vain toisten kirjoittajien haukkumista tai huutelua joistain raumalaisista.
Ap:n mies ei ainoastaan tyhjentänyt jääkaappia vaan erolla hän tavallaan tyhjentää myös pajatson.
Lukematta koko ketjua sanoisin, että jos kerran mies on tuollainen ja aiot hänet huushollissa pitää niin lakkaa yrittämästä muuksi muuttaa.
Jos ei rahasta kovin tiukkaa niin miehelle oma herkkukaappi.
Ostat sinne keksejä, sipestä, karkkeja, suklaata, kaikkea mitä mies himoitsee.
Sanot, että sieltä saa ottaa vapaasti.
Täydennä aina sitten tarpeen mukaan.
Säilyy oma mielenrauha ja toivottavasti jääkaapin sisältö paremmin.
No, jääkaappiin voi ostaa valmishampurilaisia, niitä saa monta tarjouksella, nakkeja, eineksiä yms.
Mies saa syödä niitä vapaasti kuinka paljon jaksaa.
Uskoisin, että kun saa vapaat kädet, niin ahmiminen vähenee, ainakin jonkun ajan päästä.
Turha miettiä miehen terveitä elintapoja, se on hänen asiansa, ja kun ei kuitenkaan toimi vaikka kuinka väännät ja hermoilet.
Mulle oma mielenrauha olisi tärkeintä, ei miehen karkkien syömisen murehtiminen tai seuraaminen.
Itse olen aina ollut sellaisessa suhteessa, että kumpikin voi vapaasti ottaa kaapeista mitä haluaa.
Kyllä sinne yleensä jää myös jotain ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sun ongelmas on? Lähtikö eukko Leville vähän hiihtelemään vai mikä mättää?
Ite oot raumalta, jankkaajien kuningas. Oma eukkos on Manaajan pikkuveli
Vierailija kirjoitti:
Lukematta koko ketjua sanoisin, että jos kerran mies on tuollainen ja aiot hänet huushollissa pitää niin lakkaa yrittämästä muuksi muuttaa.
Jos ei rahasta kovin tiukkaa niin miehelle oma herkkukaappi.
Ostat sinne keksejä, sipestä, karkkeja, suklaata, kaikkea mitä mies himoitsee.
Sanot, että sieltä saa ottaa vapaasti.
Täydennä aina sitten tarpeen mukaan.Säilyy oma mielenrauha ja toivottavasti jääkaapin sisältö paremmin.
No, jääkaappiin voi ostaa valmishampurilaisia, niitä saa monta tarjouksella, nakkeja, eineksiä yms.
Mies saa syödä niitä vapaasti kuinka paljon jaksaa.Uskoisin, että kun saa vapaat kädet, niin ahmiminen vähenee, ainakin jonkun ajan päästä.
Turha miettiä miehen terveitä elintapoja, se on hänen asiansa, ja kun ei kuitenkaan toimi vaikka kuinka väännät ja hermoilet.
Mulle oma mielenrauha olisi tärkeintä, ei miehen karkkien syömisen murehtiminen tai seuraaminen.Itse olen aina ollut sellaisessa suhteessa, että kumpikin voi vapaasti ottaa kaapeista mitä haluaa.
Kyllä sinne yleensä jää myös jotain ylimääräistä.
Huomaa, ettet lukenut ketjua, koska mies syö ensisijaisesti muiden ruoat ja herkut. Omiaan pystyy säästelemään. Tuo ehdottamasi ei siis ratkaise ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ompa outo ketju. Ihan hyvä aloitus ja monta sivua hyvää keskustelua. Mutta sitten tänne on ilmestynyt yksi tai muutama kummallinen jankkaaja, joiden viestit ei liity mitenkään aloituksen aiheeseen eikä aloittajaan vaan on vain toisten kirjoittajien haukkumista tai huutelua joistain raumalaisista.
Taidat olla itse tuo jankkaaja! Kirjoittelet puutaheinää, ja arvioit omia tekstejäsi. Pervo.