Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoni tyhjentää jääkaapin.

Vierailija
20.02.2018 |

Nyt alkaa jo oikeasti pistään vihaksi. Menen kauppaan, haen tarvikkeet ja kun seuraavana päivänä alan kokkaamaan, hyvä osa niistä puuttuu. Kiva tehdä nakkikastiketta kun nakit puuttuu, kiva tehdä ruokaa kun pähkinät on syöty. Lapsille ostan pikkuiset rahkat, niitä jotka on hyvä jos kahden ruokalusikallisen kokoisia, syöty. Pieni karkkipussi perjantaina ostettu jotta lapset saa hieman herkkuja lauantaina, syöty. Fetajuustot salaattiin, katoavat noin vaan.

Ja olen sanonut, älä syö näitä, käytän ne kunnon ruokaan tai ne on lapsille.

Menen kauppaan kysyn, haluaako mehua tai limsaa itselleen, ikinä ei halua, ei karkkia ei halua ei. Ja sitten vetelee ne illalla pois. Eikä auta vaikka ostan niin paljon että riittä kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle, ei, se vetää silti kaiken ja lopulta mäkisee miten mahaan sattuu tai karkit lihottaa.

Jumaliste, kaikki pitää piilottaa kuin lapselta ja silti se aloittaa iltaisin kaappien kollaamisen jos jotakin löytäisi. Perhana lapsetkin itkee kun heidänkin osuudet ahneudessaan vetää. Ikinä ei saisi mitään ostaa, mutta en halua lapsiakaan ilman hyvää silloin tällöin jättää tai kokata vaan keittoja, mitä ei pysty närkkimään.

Kun kysyn etsintäretken aikana onko nälkä, ei kuulemma ja lopettaa, kunnes taas myöhemmin aloittaa etsintä retkensä.

Miten hemmetissä mä estän tota miestä syömästä kaikkea. Ruokaa saa syödä niin paljon kun haluaa mutta se syö vaikkei ole nälkä, myöntää sen itsekin.

Kommentit (1186)

Vierailija
621/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laittaa ne ruokiin tarkoitetut ainekset muovipusseihin ja tiiviiksi paketiksi tai vastaaviksi. Jos mies ei jaksa tehdä voileipää, ei hän jaksa näpertää myöskään pussia auki.

Piilota kaikki kuivamuona. Siis kaikki.

Laita pöydälle kulhoon vaikka rusinoita ja maapähkinöitä, järsiköön niitä.

Jos ei tepsi, niin printtaa miehen kuvia, piirrä ruksi päälle ja teippaa kiellettyihin ruoka-aineisiin protestina. Plussaa siitä, jos kuva on epäimarteleva ja mies näyttää lihavalta.

Vierailija
622/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi onkin nälkä, muttei hyvää hyvyyttään kehtaa kertoa sitä. Jos hänen syömisensä on lohtusyömistä. Älä kiusaat miestäsi, anna hänellekin huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko miehestä kuulunut vielä?

Hei.

Yhden viestin verran hänestä kuului viimeyönä.

Sain viimein luettua ketjun ja myönnän olevani... no hämmentynyt, miten tämä tilanteeni aiheuttaa muissa... en tiedä.

Siis...

Jotkut ajattelevat että olen pitänyt miestä nälässä, joks todellakaan ei ole totta, ei ainakaan sen vatsakummun (jota ennen niin rakastin vaikka se hänessä aiheutti ärtymystä) perusteella.

Jotkut älähtää miksi kestin miestä tähänkään asti ja myönnän ihmetteleväni sitä itsekin, mutta eihän tämä käytös ihan äkkiä tullut, tunnen itseni enemmänkin sammakoksi jonka veden lämpötilaa on nostettu koko ajan kunnes huomaan uivani henkeni edestä kiehuvassa vedessä.

Ja sitten on tämä/nämä jotka esiintyy minuna. En ymmärrä mitä he ajattelevat voittavansa kun väitävät olevansa minä ja valehtelevat tekemisiäni. Siis miksi? Mikä motivaatio? Vihaavatko he minua koska en enää kestänyt tätä tilannetta ja halusin muutoksen?

Heh, pahimmalla hetkellä mietin että onko mieheni siellä ja hän yrittää jotenkin mustamaalata minua muille, mutta ei kai se nyt todennäköistä voi olla.

Ja mikä tuo vanukas juttu on!? Se on selvästi jokin juttu/vitsi mitä en ymmärrä

Ja niin se viesti, mies kysyi että aionko kiukutella kauankin. Ällistyksen jälkeen nauroin. Hän oli se joka huusi ja älisi ja yritin olla erityisen rauhallinen koska tiesin tämän aiheen olevan hänelle arka paikka. Vastasin lopulta että tänä tilanne kestää tasan niin kauan kun hän sitä pitkittää. Ja että haluan eron.

Ei ole kuulunut sen jälkeen.

Ap

Moni ei ole luullut, että pidät miestä nälässä, vain yksi. Hän on kirjoittanut ne kaikki viestit. Nyt hän on edennyt muiden suoraan solvaamiseen ja syöttämiseen miesvihasta ja alkanut tehdä myös kirjoituksia, joissa esiintyy sinuna. Se on se yksi ja sama sekopäähäirikkö palstalla.

Vierailija
624/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä ikäviä asioita sattuu ehkä enemmän ihmisille, jotka eivät ole kovin älykkäitä. Hienoa, että vuodatatte tilanteenne mutta pikkuinen myötähäpeä näitä lukiessa.

Aha. Ystäväni on Mensan jäsen ja erittäin menestynyt urallaan, ja hänellä oli sairas parisuhde 6 vuotta alistavan miehen kanssa.

Oisko sitten tunneälykkyys kova sana?

Sitä sinulta ainakin puuttuu, kun syyllistät iommenteissasi jatkuvasti henkisen väkivallan uhreja, että oikeaa syyllistä eli väkivaltaista/alistavaa osapuolta.

Ai miten niin jatkuvasti? Oletko sinä yksi niistä tyypeistä, jotka olettavat kaikki eri mieltä olevat kommentit olevan y h d e n ihmisen käsialaa, no huh huh. En tiedä, voiko sanoa alistamiseksi jos vetää napaansa fetaa ja nakkeja. Fifty shades of HK kuoreton nakki? :D pikkusen nyt lähtee sinulta lapasesta käsitteet väkivalta ja alistaminen.

Tyylisi on helppo tunnistaa. Passiivis-aggressiivinen, narsistinen, samanlainen virnistelijä (hymiöill) kuin nämä ahmijamiehet. Tunnistat selvästi alitajuisesti itsesi ap:n miehestä, ja narsistinen defenssi iskee päälle.

Sinunkin tyylisi tunnistaa helposti, oletko Raumalta? (hymiöill). Kovasti käytät sivistyssanoja. Ihan uuuuuuuu 5 termiä lyhyessä turhanpäiväisessä kommentissa.

Aika säälittävä vastaveto. Koita nyt vähän parempaa keksiä.

Koita itse. Osaat räksyttää mutta et parempaa. Lällättely tyyliin äitis on ja sivistyssanojen käyttö eivät tee sinusta parempaa väittelijää. Ihan pelle.

Huomaatko, että syytät minua siitä, mitä itse teet?

Niin, olet onneton vässykkä ja säälittävä, vastenmielinen raumalainen

Vierailija
625/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoista miten mies reagoi eroon. Jos hän tykkää lapsista niin sitten hän haluaa tavata ainakin viikonloppuisin. Vähän kuin rusinat pullasta, ei niin paljoa velvollisuuksia vaan kivaa yhdessäoloa. Jos taas hän ei niin välitä lapsista niin sitten hän etääntyy lapsista pikkuhiljaa. Pääsee näin eroon ehkä liian kuormittavasta perhe-elämästä mihin on ehkä kyllästynyt. Elatusmaksut eivät ole suuren suuret, eniten se jatkuva huolenpito ja vastuu kuormittaa. Itsellä olisi kiusaus suostua avioeroon, miten siinä voi hävitä?

Vierailija
626/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei.

Sain viimein luettua ketjun ja myönnän olevani... no hämmentynyt, miten tämä tilanteeni aiheuttaa muissa... en tiedä.

Siis...

Jotkut ajattelevat että olen pitänyt miestä nälässä, joks todellakaan ei ole totta, ei ainakaan sen vatsakummun (jota ennen niin rakastin vaikka se hänessä aiheutti ärtymystä) perusteella.

Jotkut älähtää miksi kestin miestä tähänkään asti ja myönnän ihmetteleväni sitä itsekin, mutta eihän tämä käytös ihan äkkiä tullut, tunnen itseni enemmänkin sammakoksi jonka veden lämpötilaa on nostettu koko ajan kunnes huomaan uivani henkeni edestä kiehuvassa vedessä.

Ja sitten on tämä/nämä jotka esiintyy minuna. En ymmärrä mitä he ajattelevat voittavansa kun väitävät olevansa minä ja valehtelevat tekemisiäni. Siis miksi? Mikä motivaatio? Vihaavatko he minua koska en enää kestänyt tätä tilannetta ja halusin muutoksen?

Heh, pahimmalla hetkellä mietin että onko mieheni siellä ja hän yrittää jotenkin mustamaalata minua muille, mutta ei kai se nyt todennäköistä voi olla.

Ja niin se viesti, mies kysyi että aionko kiukutella kauankin. Ällistyksen jälkeen nauroin. Hän oli se joka huusi ja älisi ja yritin olla erityisen rauhallinen koska tiesin tämän aiheen olevan hänelle arka paikka. Vastasin lopulta että tänä tilanne kestää tasan niin kauan kun hän sitä pitkittää. Ja että haluan eron.

Ap

Moni ei ole luullut, että pidät miestä nälässä, vain yksi. Hän on kirjoittanut ne kaikki viestit. Nyt hän on edennyt muiden suoraan solvaamiseen ja syöttämiseen miesvihasta ja alkanut tehdä myös kirjoituksia, joissa esiintyy sinuna. Se on se yksi ja sama sekopäähäirikkö palstalla.

Meitä on ainakin kaksi, käsittääkseni joku vihaa raumalaisia :D minä en vain siedä typeryksiä.

Vierailija
627/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siitä kauan ap kun lakkasit rakastamasta miestäsi ja alkoiko se ahminen samaan aikaan?

Miten ositatte lumilingon? Kirjoitit vähän aikaa sitten että pakokaasut tulivat sisälle. Oletko kurkannut pihalle onko miehesi tyhjäkäyttämässä autoa siinä pyykkien vieressä ja huutaa sinulle puhelimeen.

Ahmiminen ei alkanut yks kaks, tavalla ja toisella tuo toisten ruokien varastelu on ollut. Rakastin häntä siitä huolimatta. Luulen että rakkaus sai kovimman iskun kun hän katosi yöllä ryyppään kavereitten sohvalle. (Ok, vähän katkeruutta tuossa, pahoitteluni)

Luulen että tunnistan tuon lumilinko viittauksesi, en ole kyseinen henkilö.

Ap

Vierailija
628/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei.

Siis...

Ap

Joitakin selvästi ahdistaa loma ja oma tilanteensa ja ne sitten purkavat sitä täällä. Mitä parempi ketju, sitä agressiivisempi reaktio. Tuo täällä on tekstistä päätellen maksimissaan kaksi tyyppiä ja kaikki vadtaukset on jo annettu. Sinuna en noteeraisi ollenkaan enää.

Vanukasjuttu on toinen suosittu ketju missä mies söi kaikki vanukkaat (ja arvattavasti pari trollia vastasi loputtomiin ihan kuin täälläkin:).

Yritä kestää. Älä missään nimessä anna periksi miehelle. Kerro ystäville ja perheelle heti kuinka tilanne on niin mies ei pääse sumuttamaan väliin. Lue aiheesta netissä niin pystyt varustautumaan miehesi tuleviin juoniin. Nyt kun olet näyttänyt oman tahtosi tilanne voi pahentua hetkellisesti kun mies testaa vesiä millälailla parhaiten kiusata että taivut taas ruotuun.

Tsemppiä. Vapaus ja lapsien parempi elämä on vaivan arvoista.

Vierailija
629/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta alkaa tuntua, että ap oli miesasiamiehen trolli, joka meni pilalle sen takia, että vastaavaa kokeneita naisia olikin yllättäen oikeasti olemassa...

Voi huoh...

Ap

Vierailija
630/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nyt pystyt pitämään tämän nykyisen järkesi ja näkemyksesi, kun se mies taas ryömii kolostaan esiin ja on kivaa iskää.

Mites sinun ja lasten erossa käy taloudellisesti, ootko ehtinyt miettiä?

Olen hieman miettinyt. Ilman mieheni tuloja en enää täällä voi asua, menisi kokonaisuudessa rahat liian tiukille. Onneksi lapset ovat vielä niin pieni ja tulevat toistensa kanssa niin hyvin toimeen että kaksio riittää meille. Muutan lähemmäksi sukulaisiani, työmatka pitenee, mutta luulen että vanhempani auttaa hetken hoitoon viemisissä ja hakemisissa kunnes saan töitä lähempää. Auto pitää hankkia. Mutta kyllä se tästä.

Aluksi ajattelin että haluaisin jäädä tänne lasten kanssa, kun tutut hoitajat ja kaverit on, mutta tulee sellainen olo että mies ei varmaankaan halua pahemmin tukea täällä asumistamme.

Ap

Oletko nyt varma että laitat avioeropaperit menemään miehen syöpöttelyn takia? Vai ällöttääkö hän muutenkin?

Jos syöminen on ainoa ongelma, niin mies kyllä tulee ruotuun kun asut vähän aikaa muualla ja mies joutuu laittamaan lasten ruoat kun on hänen lapsiviikko tai viikonloppu.

Anelee sua takaisin ja lupaa vastedes huolehtia syömisistään itse ja jättää sinun ostamat rauhaan.

Mutta oma päätöksesi tietysti.

Niin. En ole eroamassa siksi että hän syö.

Eroan koska hän katoaa päiviksi eikä vastaa viesteihin, jättäen minut ja lapset roikkumaan epätietoisuuteen.

Eroan koska en halua muuttua siksi kamalaksi nalkuttavaksi ihmiseksi joka joutuu ohjaamaan aikuista miestä kuin pientä lasta.

Haluan olla mieheni tasavertainen kumppani jonka kanssa elämän haasteet kohdataan yhdessä keskustelemalla, ei niin että minut suljetaan ulos kun hän ei halua ongelmasta puhua.

Eroan, koska en enää jaksa anella häntä osallistumaan arjen pyöritykseen ja olemaan vierelläni se vastuullinen aikuinen, johon voin luottaa.

Ap

Hei ap, en ole aikaisemmin vastannut tähän ketjuun, mutta toivotan sulle voimia. Itsekin olen eronnut epäterveestä suhteesta, ja tiedän että monta vuotta sitä ensin vain ihmettelee, miksi ei toimi. Kun yrittää selittää muille, ne vähän ihmettelee että tuoko yksi asia nyt on niin tärkeä että se on eron syy.

Mutta itse liitossa sisällä tietää että ei ne ole ne yksittäiset asiat, vaan niiden takana piilevä miehen asenne. Kunnioituksen ja arvostuksen puute, yhdessä asioiden hoitamisen puute, luotettavuuden, luottamisen, ystävällisyyden ja huomioimisen puute. Niiden tilalla on epäluotettavuutta, epärehellisyyttä, itsekkyyttä, ilkeyttä, manipulointia, salailua, suoranaista valehtelua, syyllistämistä ja hyväksikäyttöä.

Sitä itsellä näiden tajuaminen vain alkaa purkautua jostain yksittäisestä toistuvasta asiasta. Minulla se oli että Mies nukkui aina krapulaa pois viikonloppuaamuisin ja hyssyttelin lapsia, että katsovat ohjelmia kuulokkeilla, koska mies muuten suuttuu. Sitten jossain vaiheessa hän ei enää tullut kotiin ennen seuraavaa iltapäivää.

Ulos tämä ei näkynyt, hän kävi töissä ja oli hauskaa seuraa tutuille.

Ymmärrän sinua ap ja jos olet aidosti jo päätynyt harkitsemaan eroa, sinulla on varmasti aihetta.

Omasta kokemuksestani, minulle jäikin yllättäen enemmän rahaa eron jälkeen, kotitöitä oli vähemmän, ja jaksoin ja nukuin paremmin. Asiat oli helpompaa järjestää kun ei ollut enää sitä arvaamattomuustekijää.

Sukulaiset, ystävät ja jopa työkaverit auttoivat tosi paljon. Veli jopa lainasi rahaa ja äiti lahjoitti yhden isomman hankinnan.

Varoituksen sana: jos miehesi on manipuloivaa lajia, hän kääntää takkinsa heti kun kuulee että haluat erota. Laittaa hurmausvaihteen päälle ja on niin muuttunutta ja rakastavaa miestä. Älä mene siihen vipuun. Pysy etäällä ja asiallisena, äläkä enää nuku äläkä asu hänen kanssa saman katon alla, jos tosiaan haluat tuolle lopun.

Kokeilin nimittäin senkin, mies sai minut vakuutettua että kaikki muuttuu, ja peruin eron. Kaksi kertaa. Aina vuoden päästä alkoi olla oireita paluusta samaan. Vasta kolmannella kerralla ymmärsin lähteä kerrasta, enkä jäänyt selittämään, säälimään enkä vatvomaan. Ilmoitin tapahtuneen kun olin jo ovesta ulkona.

Tsemppiä ap.

Kiitos viestistäsi, tuli parempi olo. Myönnän että pelottaa mitä teen jos/kun ilmestyy kotiin. Lapsilla on ollut häntä kova ikävä, odottavat kotiin. Luulen että itselläni on houkutus paiskata ovi päin naamaa.

Ap

Voi olla karseaa havahtua, että on valheellisella av-raadin tuella ja antamalla vallantunteella ottanut eron, rikkonut perheen, saanut lapset avioerotilanteeseen. Toivottavasti ap ottaa coolisti ja harkitsee oman tahtonsa. Sitäpaitsi on fyysistä väkivaltaa paiskata ovi kenenkään kasvoille, toivottavasti ei tule ylilyöntejä.

Vierailija
631/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile laittaa ne ruokiin tarkoitetut ainekset muovipusseihin ja tiiviiksi paketiksi tai vastaaviksi. Jos mies ei jaksa tehdä voileipää, ei hän jaksa näpertää myöskään pussia auki.

Piilota kaikki kuivamuona. Siis kaikki.

Laita pöydälle kulhoon vaikka rusinoita ja maapähkinöitä, järsiköön niitä.

Jos ei tepsi, niin printtaa miehen kuvia, piirrä ruksi päälle ja teippaa kiellettyihin ruoka-aineisiin protestina. Plussaa siitä, jos kuva on epäimarteleva ja mies näyttää lihavalta.

Pakko kertoa että tuo pussi idea ei toiminut, hän repii pussin kyljen rikki jos ei saa solmua auki.

Tuota kuvajuttua olisin kokeillut jos tilanne olisi tällä hetkellä toinen.

Ap

Vierailija
632/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää syöttäkö trolleja. Ne on huomionkipeitä joten ignoraaminen on parasta mitä voi tehdä.

Vierailija
633/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo sinun kutsuminen kiukuttelijaksi on myös klassinen manipulaatiokeino. Kuka nyt haluaisi kiukuttelija olla, joten tavoite on saada sinut "lopettamaan kiukuttelu" eli perääntymään. Tuolla yritetään hämärtää myös sinun todellisuudentajuasi. Normaalille ihmiselle on aivan käsittämätöntä miten joku kääntää tilanteen aivan päinvastoin, jolloin helposti alkaa miettiä että josko vika onkin sittenkin itsessä eikä toisessa, koska eihän hän muuten mitenkään voisi noin väärin asioita muistaa, eihän?!

Vierailija
634/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei.

Siis...

Ap

Toivottavasti päivität tapahtumia myöhemminkin. Kiinnostaa aidosti, uteliaisuudesta, että miten mies käyttäytyy sen jälkeen, kun olet ilmoittanut haluavasi erota.

Oma mieheni kerran haukkui aivan maanrakoon ja oli sen jälkeen hurmausvaihteella ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kun sanoin, ettei asiaa ole vielä keskusteltu tai käsitelty ja etten ole haukkuen jälkeen itse hyvällä tuulella, hän suuttui uudestaan.

Vähän veikkaan, että ap:n mies tulee vaihtamaan eri tunnetiloja todella hämmentävästi sikin sokin. Vähäisestä syyttelemään ja rakastavaan ja loukkaantuneeseen ja raivostuneeseen ja mykkäkouluun jne. Laidasta laitaan kokeillen, mikä lähestymistapa tempaisi ja saisi ap:n periytymään eroaikeista.

Mietin itsekin kuinka paljon tänne ehdin kirjoittelemaan, mutta en uskalla lupautumaan mihinkään. Kahden lapsen, työn, uuden asunnon hankkimisen ja muuton ja kaiken tämän jälkeen luulen että en jaksa kuin nukkua.

Ehkäpä olisin voinut luvata että kirjoitan kun tilanne rauhoittuu, mutta kun täällä tuo ap kopioia esiintyy minuna, tuntuu että parempi olisi vaan sanoa että tämä on tässä.

Ap

Vierailija
635/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa jo oikeasti pistään vihaksi. Menen kauppaan, haen tarvikkeet ja kun seuraavana päivänä alan kokkaamaan, hyvä osa niistä puuttuu. Kiva tehdä nakkikastiketta kun nakit puuttuu, kiva tehdä ruokaa kun pähkinät on syöty. Lapsille ostan pikkuiset rahkat, niitä jotka on hyvä jos kahden ruokalusikallisen kokoisia, syöty. Pieni karkkipussi perjantaina ostettu jotta lapset saa hieman herkkuja lauantaina, syöty. Fetajuustot salaattiin, katoavat noin vaan.

Ja olen sanonut, älä syö näitä, käytän ne kunnon ruokaan tai ne on lapsille.

Menen kauppaan kysyn, haluaako mehua tai limsaa itselleen, ikinä ei halua, ei karkkia ei halua ei. Ja sitten vetelee ne illalla pois. Eikä auta vaikka ostan niin paljon että riittä kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle, ei, se vetää silti kaiken ja lopulta mäkisee miten mahaan sattuu tai karkit lihottaa.

Jumaliste, kaikki pitää piilottaa kuin lapselta ja silti se aloittaa iltaisin kaappien kollaamisen jos jotakin löytäisi. Perhana lapsetkin itkee kun heidänkin osuudet ahneudessaan vetää. Ikinä ei saisi mitään ostaa, mutta en halua lapsiakaan ilman hyvää silloin tällöin jättää tai kokata vaan keittoja, mitä ei pysty närkkimään.

Kun kysyn etsintäretken aikana onko nälkä, ei kuulemma ja lopettaa, kunnes taas myöhemmin aloittaa etsintä retkensä.

Miten hemmetissä mä estän tota miestä syömästä kaikkea. Ruokaa saa syödä niin paljon kun haluaa mutta se syö vaikkei ole nälkä, myöntää sen itsekin.

Kuule sullahan on pelkkiä lapsia talossa, ota oikea mies taloon ja potkise aikuislapsi ukko pihalle, en voi muuta sanoa.

Vierailija
636/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin ahmimishäiriöisenä pitää kertoa, että lukollinen kaappi olisi myös hirveää. tietäisin, että sielä on herkkuja mutta että en saa niitä. en saisi tuota ajatusta päästäni. saattaisin hakea ruuvarin tai sahan tai jotain ja avata kaapin väkisin. toki hävettäisi ja ahdistaisi ja kaduttaisi, mutta en voisi sille mitään.

Miksi et sitten voi ostaa niitä herkkuja kaupasta, kun siihen on vapaa mahdollisuus ja jopa ihan kehotettu? Miksi pitää väkisin mennä syömään muiden ruoat?

Vierailija
637/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tilanne vielä pelastuu, voi lapsille ostaa jatkoa varten lelukaupasta koodillisen kassakaapin. Sinne lasten karkit ja koodia ei kerrota miehelle. Jääkaappiin sisään toinen fetoille ja vanukkaille. Naurettavaa, mutta vaihtoehtoja ei ole. Kassakaappi lasten mielestä varmaan ihan hauskakin.

Vierailija
638/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tässä ketjussa tapahtui? Mies naposteli jääkaapista ruokaa, ap hermostui, ap yritti keskustella, mies hermostui ettei nyt niin paljoa syö, mies lähti ryyppäämään pariksi päivää kavereille, mies ei vastannut puhelimeen, ap hermostui, lapset oli nuhassa, mies soitti joko kiukuttelu on ohi, ap kertoi rauhallisesti että nyt on ero, mies hermostuija nyt ap eroaa, vaihtaa paikkakuntaa, hankkii uuden työn ja asunnon, muuttaa ja nukkuu, ei aio enää päivittää vauva-palstalla kun ketjussa esiintyy toinen ap - ymmärsinkö oikein mitä tapahtui tässä ketjussa?

Vierailija
639/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tässä ketjussa tapahtui? Mies naposteli jääkaapista ruokaa, ap hermostui, ap yritti keskustella, mies hermostui ettei nyt niin paljoa syö, mies lähti ryyppäämään pariksi päivää kavereille, mies ei vastannut puhelimeen, ap hermostui, lapset oli nuhassa, mies soitti joko kiukuttelu on ohi, ap kertoi rauhallisesti että nyt on ero, mies hermostuija nyt ap eroaa, vaihtaa paikkakuntaa, hankkii uuden työn ja asunnon, muuttaa ja nukkuu, ei aio enää päivittää vauva-palstalla kun ketjussa esiintyy toinen ap - ymmärsinkö oikein mitä tapahtui tässä ketjussa?

Yksinkertaistettuna kyllä. Suomidraamaan ei paljoa varsinaisia tapahtumia tarvita.

Vierailija
640/1186 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi sanoa rakastavansa ja vielä tehdä kaksi lasta miehen kanssa jos rakkaus loppuu kun mies lähtee ryyppäämään kavereille ja nukkuu heidän sohvallani?

"Luulen että rakkaus sai kovimman iskun kun hän katosi yöllä ryyppään kavereitten sohvalle."

En usko, että ap on rakastanut miestään pitkään aikaan. Joskus lasten tekemiseen pitäisi vaatia joku ajokortin tapainen taito vuorovaikutustaidoille. Käsittämätön perhe tämäkin, en voi muuta sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän