Ystävä käyttää hyväksi miehiä, olen aika hämmentynyt miten kehtaa?!
Make vaihtoi autoon renkaat, Kake teki pikkuremonttia, Jani rakensi tietokoneen, Joni korjasi polkupyörän, Rami auttoi suursiivouksessa ja Sami neuvoi verotusasioissa.
Tää mun ystävä vaan nauroi kun sanoin asiasta. Miehet on kuulemma niin helppoja!
Kommentit (93)
Miksi ei käyttäisi hyväksi? Pitääkö kaikki tehdä aina vaikeimman kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petyin monta kertaa ravintoloissa ja baareissa kun nainen ei lähtenyt kanssani vaikka oli tunteja juteltu ja tuntui että hän piti minusta. Pettymyksiä oli useammin kuin menestyksekkäitä öitä joita muistaa vieläkin. Lisäksi jos aamulla heräsi yksin olo oli paljon pahempi koska otin yleensä pari paukkua murheeseen. Ravintoloihin lähdin ainoastaan seuraa hakemaan, jos halusin tavata kavereita niin tulivat kun pyysi, pari kaveria juotti kotona samalla hinnalla mitä itsellä olisi mennyt muualla. Tarjosivat tietysti vastaavasti kotonaan tai missä sitten nähtiinkään. Eksyin näköjään aiheesta.
Pienten palvelusten teetättämistä pahempaa hyväksikäyttöä on antaa miehen tuhlata iltansa naiseen joka ei mitenkään korvaa häneen käytettyä aikaa.
Ap ei toivottavasti ole ikinä hyväksikäyttänyt miehiä näin, jos olet niin älä hauku ystävääsi.
Prostituoituja löytyy esim kadulta. Ei tarvitse ruikuttaja että joutuu oikein puhumaan toisen ihmisen kanssa.
En ruikuttanut, kerroin mitä asiasta ajattelen. Minä mieluummin luen tai työskentelen kuin puhun ihmisten kanssa jotka eivät tiedä minua kiinnostavista asioista juuri mitään. Mistä sait päähäsi että en tietäisi mistä löytää prostituoituja, heidän kanssaan asiointi on ainakin aluksi helpompaa ja halvempaa.
Tietysti silloin se on kurjaa, jos mies on vaikka ihastunut ja siksi haluaa auttaa, mutta naisen puolelta kyse on vain hyväksikäytöstä
Mitä se sinulle kuuluu? Pitäisikö mielestäsi kaikkien naisten edustaa jotain ylifeminististä ihannettasi jossa kaikesta selviää itse? Ole sinä sellainen,anna hänen olla mitä on.
Itsekin olen kerran sanonut, että miehet on niin helppoja, mutta siihen nuo yhtäläisyydet aloituksen kanssa kyllä sitten jäävätkin. Esim yksi mies ehdotti mulle joskus vuonna kivikirves, että siivottais mun kämppä. Siitä kohteliaasti kieltäydyin, sillä ehdotus oli musta vähän outo ja mulla ei ollut mitään tarvetta ruokkia ihastustaan mua kohtaan. Varsinkaan millään kotileikeillä..
Minulla on eräs tuttava joka jaksaa avautua samasta asiasta. Valitettavasti totuus on että hän vain kadehtii,koska ei itse kykene samaan. Mitättömän näköinen ulkonäkö ei auta asiaa. Sinkkuna hänellä olisi kaikenalaista tarvetta avuliaille herrasmiehille, mutta itse joutuu tekemään tai jonkun palkkaamaan.
Käytän ns.hyväkseni vain henkilöitä jotka sen ansaitsevat,esimerkiksi naimisissa olevaa miestä joka tahtoisi niin kovasti seksiä kanssani,että on valmis tekemään käytännössä työt puolestani. Jos ajattelet itseäsi tällaisen vaimona, niin mieti ensin kumpaa meistä arvostelet rankimmin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on eräs tuttava joka jaksaa avautua samasta asiasta. Valitettavasti totuus on että hän vain kadehtii,koska ei itse kykene samaan. Mitättömän näköinen ulkonäkö ei auta asiaa. Sinkkuna hänellä olisi kaikenalaista tarvetta avuliaille herrasmiehille, mutta itse joutuu tekemään tai jonkun palkkaamaan.
Käytän ns.hyväkseni vain henkilöitä jotka sen ansaitsevat,esimerkiksi naimisissa olevaa miestä joka tahtoisi niin kovasti seksiä kanssani,että on valmis tekemään käytännössä työt puolestani. Jos ajattelet itseäsi tällaisen vaimona, niin mieti ensin kumpaa meistä arvostelet rankimmin.
Mitäs töitä tuo mies on sitten tehnyt sun puolestas? Mun mielestä sä et voi päättää sitä, onko tuo vaimo ansainnut tuollaista kohtelua, jonka sinä itse mahdollistat. En arvostele, tee mitä lystäät, kun et sä mun miehen kanssa pelehdi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyväksikäyttöä se on, jos miehet noin vapaaehtoisesti toimivat? Tuskin kukaan pakottaa auttamaan. Totta kai apu pitää ottaa vastaan, jos sitä tarvitsee.
Totta. Vapaaehtoisesti naisetkin toimivat, joita miehet kusettavat vuosikaupalla suhteessa, että haluavat lapsia ja naimisiin, vaikka eivät haluakaan, mutta valehtelevat niin pitääkseen suhteen ja pillun.
Olen lapsen kanssa asuva nainen ja osaan kyllä arvostaa eri miesten apua jota tarvitsen ja kyllä he ihan ystävinä tulevat auttamaan,joten turha olla kateellinen jos Ap :n ystävä saa tarvitsemaansa apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs töitä tuo mies on sitten tehnyt sun puolestas? Mun mielestä sä et voi päättää sitä, onko tuo vaimo ansainnut tuollaista kohtelua, jonka sinä itse mahdollistat. En arvostele, tee mitä lystäät, kun et sä mun miehen kanssa pelehdi.
Vaimo varmasti saa sellaista kohtelua ihan muiden mahdollistamana ihan vastalahjankin kanssa,tuskin olen ainut. Onneksi voin ihan itse päättää rankaisenko miestä omasta typeryydestään.
Ap kuulostaa kateelliselta. Haluaisi varmaan itsekin tuollaista ystävän saamaa apua, mutta ei taida löytyä avun tarjoajia 😄
Mulla oli kerran eräs tuttava , joka oli just tommonen miehille. Kun tarvittiin uusia talvirenkaita autoon, tämä otti ja pokasi rengasmyyjän. En nyt jaksa laitella enempää esimerkkejä. Ajattelin vaan, että aika rohkeaa ja ulkopuolinen huomaa, että on joo astianmakua... Kyllä ne miehet sitten lopulta huomaskin. Ehkä onnistuessaan ekoilla kerroilla rohkaistuu niin, että alkaa tulla ylilyöntejä ja omatunto jotenkin kieroutuu. Ei enää ymmärrä, miltä näyttää ulkopuolisen silmin.Itse en koskaan raaskinut kommentoida mitenkään. Ajattelin, että eipä ole mun asia. Vielä vaikeampaa oli sanoa siihen sitten enää mitään, kun kertoili surullisista lopputuloksista eikä mulla olis ollut siihen mitään muuta sanottavaa kuin että arvatahan tuon saattoikin...
Sinkkuna ollessa minäkin pyysin apua tuttava miehiltä ja aina ne tulivat remppaamaan, vaihtamaan autonrenkaat ym pieniä askareita. Viehättävä nainen saa aina apua jopa tuntemattomilta miehiltä. Mies on innoissaan kun saa tuntea olevansa tarpeellinen ja "auttaa neitoa hädässä". En näe tässä mitään ristiriitaa.