Ystävä käyttää hyväksi miehiä, olen aika hämmentynyt miten kehtaa?!
Make vaihtoi autoon renkaat, Kake teki pikkuremonttia, Jani rakensi tietokoneen, Joni korjasi polkupyörän, Rami auttoi suursiivouksessa ja Sami neuvoi verotusasioissa.
Tää mun ystävä vaan nauroi kun sanoin asiasta. Miehet on kuulemma niin helppoja!
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ylläpidolle: Kun peukutan jotain ketjua, vaikka ylöspäin, pamahtaa myös alaspäin olevaan nuoleen merkintä? Joskus tulee vain 1 "ääni", joskus tulee esim. ylöspäin 2 "ääntä" ja samalla alaspäin 3 "ääntä".
Mikä tämän aiheuttaa? Ovatko muut huomanneet samaa?
Alaspäin nuolten määrä päivittyy samalla.
t: homodi.
Kaikki miehet eivät ole "helppoja", kuten esim minä. Tinderissä noita hyväksikäyttäjiä löytyy. Eräskin nainen ilmoitteli hakevansa seksiseuraa, ei parisuhdetta. Kun treffien aika oli käsillä, ilmoitti nainen, että "saat sitten ruuvata mulle samalla lampun kattoon". Kun kieltäydyin kohteliaasti ja sanoin keksiväni parempaakin ajanvietettä treffeille, sain halveksuntaa tyyliin "et vissiin osaa! multa meni fiilis".
Ja vanhatkin vielä testaavat viehätysvoimaansa. Eräs 40-vuotias mamma pyysi raahaamaan jotain helvetin hyllyä Ikeasta. Tämä siis oli hänen käsitys ensitreffeistä. Ja kun ilmoitin, ettei sellainen mulle käy, niin hän oikein ihmetteli sitä että "oletpa nuiva kun et kahvikupillista huoli". Joo kahvia osaan keittää itsekin.
Ja noita ATK-tukihenkilöiden etsijöitä vasta on. Itse kun it-ukko olen, niin olen joskus ihan toppuutellut itseäni, etten ala rassaamaan kenenkään ongelmajätteeksi luokiteltavaa Aceria "kattomaan kun se on vähän hidas". Taputan itseäni olkapäälle ja muistutan että "vanhempasi, serkkusi, tätisi ja kaverisi kyllä tuovat iltapuhdetta kun vain pyydät"
Kun minulla tuota viehätysvoimaa kuitenkin oli kolmekymppistyttyäni enemmän kuin Essolla bensaa, niin aloin minäkin sitten käyttää naisia sillä tavalla hyväksi, että kokosin haaremiini pari siivoojaa, kampaajakaverukset, jotka laittoivat tukan kuntoon ja maksu tuli luonnossa ja sitten erikseen leffaseuralaiset, koska viehättävät yksilöt tunnetusti eivät älyä vaativista rainoista perusta. Hauskinta oli, kun hoidon jälkeen muija siivosi kämpän kivaksi, että sinne kelpasi tuoda seuraava daami, joka sitten taas jynssäsi paikat tätä edellistä muijaa varten taas hyväksi. Minä keskityin jynssäämään ihan muita paikkoja.
Noh, nyt olen kyllä taas seurustelusuhteessa ja päässyt maksajan rooliin, mutta aika aikaa kutakin. Imuria en kyllä näe vieläkään, mutta tietokonehommat ja lamput hoidan.
Mutta yhtä asiaa jäin ihmettelemään ja josta täytyy oikeastaan nostaa hattua suomalaisille naisille... jos nainen treffeillä ei ole kiinnostunut, miksi hänen täytyy ilmaista se tarjoamalla miehelle olut (siis kun itse olen tarjonnut ensin sen ensimmäisen). Opin jossain vaiheessa, että "it's over" jos nainen tarjosi baarissa. Ei sillä etteikö bissehissi olisi toiminut. Ja siis tosi hyvä juttuhan tuo on, koska ei jää sellainen olo, että ollaan treffeillä ilmaisten illallisten ja drinksujen perässä.
Menee arvailuksi näillä tiedoilla, mutta voi olla että noilla hyväksikäytetyillä miehillä on jotain omia ongelmia kun suostuvat noin isoja palveluksia tekemään. Itsetunto-ongelmia, masennusta ja sen sellaista. Taju siitä, mikä on normaalia, tasa-arvoista ja oikeasti toisesta välittävää suhdetta on kadonnut aikoja sitten. Nämä miehet tykkäävät siitä että nainen käyttää heitä säälimättä hyväksi. Nainen on sitten näiden miesten mielestä jopa mukava ja miellyttävä, koska suostuu ruokkimaan heidän pahaa oloa. Pitää miehiä helppoina ja hyväksikäytettävinä eikä välitä yhtään heidän tunteistaan ja esimerkiksi kyseenalaista sitä miksi miehet suostuvat tähän. Nainen vaan mielellään vaikkapa suistaa miehet syvemmälle masennukseen, koska "tarkoitus pyhittää keinot". Jonkunhan on ne työt tehtävä. Tällaisia ihmisiä olen tavannut ja minä yritän pysyä heistä kaukana.
Olen kätevä käsistäni. Rakentanut taloja ja tehnyt remonttihommia ja kaikenlaista.
Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun käytin sinkkuaikoinani näitä taitoja hyväkseni ja tein jotakin pientä jollekin tytölle se yksi juttu mielessä - Niin kumpihan tässä oli se hyväksikäyttäjä? Vastaus: Ei kumpikaan, kun molemmat aikuisina vapaina ihmisinä hyötyivät. :)
M-86
No juuri tätähän varten miehet ovat. Että saisivat palvella naisia. Käytän aina sumeilematta jokaista hyväkseni, joka vaan siihen suostuu. En ole koskaan maksanut yhtään mitään, en luonnossa enkä muutenkaan. Miksi maksaisin? Tämä on naisellisuuden luontaisetu.
- Nainen 50 v
Omasta kokemuksesta noi avunpyytäjät tarjoavat useimiten myös seksiä halutessa. No, yksi kyytien tarvitsija vain lähinnä runkkasi, mutta noin muuten.
Mä en ole koskaan ollut sitä tyyppiä, että osaisin kietoa miehiä pikkusormeni ympärille. Rehellisesti sanottuna olen hieman kateellinen niille kanssasisaruksille, jotka sen taidon osaavat.
Ihan yhtä nolo olen töissäkin. Naisvaltaisella alala työskentelen. Tunnen myötähäpeää niitten puolesta, jotka häikäilemättömästi ajavat omia etujaan ja onnistuvat siinä. Häpeää siksi, että luen ihmisiä kuin avointa kirjaa ja halpamaiset tarkoitusperät on vaan jotenkin niin noloja.Munlainen luonteenlaatu ei saa minkäänlaista arvostusta osakseen. Olen ajatellut, että asiat voisi olla toisin, jos itse arvostaisin itseäni tärkeilemällä ja tuomalla itseäni esiin. Mutta kun en osaa. En pidä myöskään itseäni muita parempana. Kai tällanen ihminen ei sitten herätä ihmisten mielenkiintoa. Lapsuus kului vanhempieni silmin katsottuna täydellisen veljen varjossa. Aviomiehelleni olen ...en mitään. Joku, jota saa vain haukkua. Olen ajatellut eroa. Haluaisin kyllä uuden suhteen. Toisaalta kun näitä "pyörityksiä" on seurannut sivusta, olisko se siinä uudessa suhteessakaan kummempaa. Sitäpaitsi ei mulle edes riittäis semmoinen, että maksaisin seksillä jostakin. Senverran olen itsekäs, että haluaisin itsellenikin. Ja miten tai missä edes olisi mahdollisuus tavata Se oikea...Hankalaa...
Vierailija kirjoitti:
Make vaihtoi autoon renkaat, Kake teki pikkuremonttia, Jani rakensi tietokoneen, Joni korjasi polkupyörän, Rami auttoi suursiivouksessa ja Sami neuvoi verotusasioissa.
Tää mun ystävä vaan nauroi kun sanoin asiasta. Miehet on kuulemma niin helppoja!
Yhdelle Makelle tuossa olisi ollutkin jo liikaa hommaa, että hyvä kun oli monta auttajaa :D
Vierailija kirjoitti:
Niin, lisäyksenä aloitukseen vielä, ettei tämä minun ystävä tietenkään harrasta seksiä kaikkien näiden miesten kanssa. Se rempan tehnyt kyllä oli jonkin sortin "hoito" tai deittikaveri, niin kyllä siinä varmaan oli jotain vähän intiimimpääkin mukana.
Mutta en siis tarkoittanut ollenkaan, että kaveri vaihtaisi seksiä näihin palveluksiin.
Hän on sellainen vähän "hyvä jätkä" tyyppinen nainen, paljon kaverimiehiä, kikattelee heidän kanssaan, käyvät yhdessä ulkona ja hän antaa miesten tarjota. Hän on siis ihan hurmaavaa ja iloista seuraa, luonnollinen, koskettelee, katsoo silmiin ja on eläväinen. Mutta ei todellakaan mene sänkyyn kenen kanssa tahansa. Päin vastoin rima on todella korkealla esim seurustelun suhteen.
Ihmettelen vaan miten hän kehtaa koko ajan pyytää apua kaikilta tuntemiltaan miehiltä. Tyttökavereilta ei ikinä. Ihan kuin tämä olisi jotain outoa peliä, jota pitää pelata koko ajan.
Ap
No niin, eli suurin osaa näistä miehistä on oikeasti naisen ystäviä, hän on sosiaalinen ja pidetty ja hänen seuransa on mukavaa ja hauskaa. Ehkei ne pikku auttamiset hänen seurassaan varsinaisesti sitten tunnu töiltä vaan on tosiaan miehistä ihan kivaa ajanvietettä. Oletusta sänkyynmenostakaan miehillä ei oikein voi realistisesti olla koska tuntevat tämän naisen tavat myös miesten suhteen. Jos kenellekään ei tule hyväksikäytetty olo, niin silloin tuskin hyväksikäyttöä on. Oletko ap vähän kateellinen känen suosiostaan?
Mieskavereita on enemmän, on siis loogista että pyytää niiltä apua. Nykypäivänäkin on vielä monella joissain asioissa perinteiset sukupuoliroolit sekä miesten työt ja naisten työt, eikä renkaiden vaihtamista niin helposti naiselta välttämättä kysytä. Onhan se toki vähän hassua jos koko ajan on apua vaille. Onko nainen tavallista huomionkipeämpi? Onko hän muuten itsekäs vai epäitsekäs luonteeltaan? Auttaako itse muita?
Itse sinä ap asian laidan varmastikin parhaiten tiedät kun tunnet tämän naisen muutenkin. Eli mitä itse luulet, miksi "hän kehtaa koko ajan pyytää apua kaikilta tuntemiltaan miehiltä"? ja mitä "peliä" tämä nainen mielestäsi pelaa?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ylläpidolle: Kun peukutan jotain ketjua, vaikka ylöspäin, pamahtaa myös alaspäin olevaan nuoleen merkintä? Joskus tulee vain 1 "ääni", joskus tulee esim. ylöspäin 2 "ääntä" ja samalla alaspäin 3 "ääntä".
Mikä tämän aiheuttaa? Ovatko muut huomanneet samaa?
Päivittää muidenkin peukutukset näkyviin samalla kun rekisteröi sun peukutuksen (sivun lataamisesta hetki jo aikaa).
Katkeran ja kateellisen akan tai ukon mustamaalaus yritys, joka kompastuu puutteellisiin tosiseikkoihin, jotka tuon naisen tutut kyllä tietää.
Esim kuka noista miehistä on seurustellut tuon naisen kanssa ja miten kauan ja poikaystävältä on ihan normaalia pyytää apua..
Myös kaikenmaailman terassien rakentamiset kyllä tiedettäisiin, jos olis tapahtunut ja onko ollut edes mahdollista jne jne jne.
Poikaystävä luonnollisesti vaihtaa renkaat, jos siis osaa edes.. 0/5
Petyin monta kertaa ravintoloissa ja baareissa kun nainen ei lähtenyt kanssani vaikka oli tunteja juteltu ja tuntui että hän piti minusta. Pettymyksiä oli useammin kuin menestyksekkäitä öitä joita muistaa vieläkin. Lisäksi jos aamulla heräsi yksin olo oli paljon pahempi koska otin yleensä pari paukkua murheeseen. Ravintoloihin lähdin ainoastaan seuraa hakemaan, jos halusin tavata kavereita niin tulivat kun pyysi, pari kaveria juotti kotona samalla hinnalla mitä itsellä olisi mennyt muualla. Tarjosivat tietysti vastaavasti kotonaan tai missä sitten nähtiinkään. Eksyin näköjään aiheesta.
Pienten palvelusten teetättämistä pahempaa hyväksikäyttöä on antaa miehen tuhlata iltansa naiseen joka ei mitenkään korvaa häneen käytettyä aikaa.
Ap ei toivottavasti ole ikinä hyväksikäyttänyt miehiä näin, jos olet niin älä hauku ystävääsi.
Palsta uli: Se että joku nainen edes viitsii katsoa sun suuntaasi tai saati sitten jutella vieläpä monta tuntia. Siitä pitää olla kiitollinen! Se ei ole itsestäänselvyys, minkä olet tainnut jo huomatakin?
Mieshaaremi kirjoitti:
Mutta yhtä asiaa jäin ihmettelemään ja josta täytyy oikeastaan nostaa hattua suomalaisille naisille... jos nainen treffeillä ei ole kiinnostunut, miksi hänen täytyy ilmaista se tarjoamalla miehelle olut (siis kun itse olen tarjonnut ensin sen ensimmäisen). Opin jossain vaiheessa, että "it's over" jos nainen tarjosi baarissa. Ei sillä etteikö bissehissi olisi toiminut. Ja siis tosi hyvä juttuhan tuo on, koska ei jää sellainen olo, että ollaan treffeillä ilmaisten illallisten ja drinksujen perässä.
Jännä juttu jos sulla nämä kaksi, oluen tarjoaminen ja ei jatkoon on aina esiintyneet yhdessä. Mutta pelkkä sattuma, ei tosiaankaan ole mistään tollasesta eleestä kyse.
Olen ihmetellyt samaa omassa ystävässäni niin kauan kuin muistan(olemme tunteneet yläasteelta asti, nyt kolmikymppisiä). Kerran hän soitti jonkun puolitutun tyypin vaihtamaan imuriin pölypussin. Ihmettelen miten ystävä kehtaa toimia niin, mutta myös sitä miksi miehet suostuvat pompoteltaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa omassa ystävässäni niin kauan kuin muistan(olemme tunteneet yläasteelta asti, nyt kolmikymppisiä). Kerran hän soitti jonkun puolitutun tyypin vaihtamaan imuriin pölypussin. Ihmettelen miten ystävä kehtaa toimia niin, mutta myös sitä miksi miehet suostuvat pompoteltaviksi.
Jos nainen on miehen mielestä kaunis ja muutenkin kiinnostava, niin kyllä tossu liikkuu toisen eteen hänen vuokseen jo pelkästä katseestakin.
Vierailija kirjoitti:
Petyin monta kertaa ravintoloissa ja baareissa kun nainen ei lähtenyt kanssani vaikka oli tunteja juteltu ja tuntui että hän piti minusta. Pettymyksiä oli useammin kuin menestyksekkäitä öitä joita muistaa vieläkin. Lisäksi jos aamulla heräsi yksin olo oli paljon pahempi koska otin yleensä pari paukkua murheeseen. Ravintoloihin lähdin ainoastaan seuraa hakemaan, jos halusin tavata kavereita niin tulivat kun pyysi, pari kaveria juotti kotona samalla hinnalla mitä itsellä olisi mennyt muualla. Tarjosivat tietysti vastaavasti kotonaan tai missä sitten nähtiinkään. Eksyin näköjään aiheesta.
Pienten palvelusten teetättämistä pahempaa hyväksikäyttöä on antaa miehen tuhlata iltansa naiseen joka ei mitenkään korvaa häneen käytettyä aikaa.
Ap ei toivottavasti ole ikinä hyväksikäyttänyt miehiä näin, jos olet niin älä hauku ystävääsi.
Prostituoituja löytyy esim kadulta. Ei tarvitse ruikuttaja että joutuu oikein puhumaan toisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Omalta poikkikseltaan on kai silti ihan normaalia pyytää jeesiä?
Tietenkin on, samoin on normaalia pyytää jeesiä ystäviltä. Avainsana on vastavuoroisuus, jos pyytää apua ja tarvittaessa itse auttaa toista tai muulla tavalla muistaa avuliasta ystävää, se on ihan normaalia. On kuitenkin ihmisiä, jotka pyytävät paljon mutta eivät itse anna mitään. AP:n kaverin "miehet ovat helppoja"-ajattelu kuulostaa siltä. Minulla on itsellänikin kaveri, joka mielellään teettää tutuilla miehillä kaikenlaista. Ja siis soittaa heille vain kun tarvitsee jotakin. Ihmissuhteisiin yleensä kuuluu muunkinlaista kanssakäymistä.
Kaikkee en tietenkää tiedä mutt ite en ainakaa koskis pitkällä tikullakaan osaan niistä naisista, jotka ihme kyllä kaikki ovat naimisissa.
Ei mutta ihan tosissaan, ei kukaa voi kuvitella ett jos vähä jelppaa jotakuta, nii automaattisesti siinä on jotai muutakin, ELLEI kyse sitten ole kahdesta ihmisestä joiden välillä on entuudestaan jotain juttua tai jännitteitä. Ite en ainakaan yhtä tuttuani pyydä enää yhtään minnekään, koska musta tuntuu ett se luulee mun olevan ihastunut ja sen takia käyttäytyy tosi oudosti mun seurassa. Jos pyytäisin siltä apuu jonkun korjauksee nii se varmasti pitäis sitä tekosyynä.