Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä käyttää hyväksi miehiä, olen aika hämmentynyt miten kehtaa?!

Vierailija
20.02.2018 |

Make vaihtoi autoon renkaat, Kake teki pikkuremonttia, Jani rakensi tietokoneen, Joni korjasi polkupyörän, Rami auttoi suursiivouksessa ja Sami neuvoi verotusasioissa.

Tää mun ystävä vaan nauroi kun sanoin asiasta. Miehet on kuulemma niin helppoja!

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla naisella ei ole yhtään aitoa miespuolista ystävää eikä hänen parisuhteillekaan lupaa hyvää, että ihmissuhteet perustuvat vedätykseen ja seksi on vaihtohyödyke.  

Onko jossain sanottu että seksi liittyisi tähän mitenkään?

Mutta näin tämä palsta toimii. Joku kirjoittaa kehon trollin ja palstalaiset vääntävät kaiken koskemaan seksiä.

Apumies kuvittelee suhteen etenevän. Ja taivaanrannassa häämötttää SEKSI. Onko vieras päätelmä?

SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI.

Eihän ihmisillä ikinä voi olla mitään muuta mielessä. Ei tässä olla edes mistään suhteista puhuttu. Kenties näillä mielikuvitusmiehillä on se tyttis siellä kotona mutta säälivät apn kaveria kun se on vähän reppana eikä oikein pärjää ilman apua tai ovat vain tavallisia kavereita jotka auttavat kavereitaan. Ihan vieras ajatus? Eihän se ole mahdollista kun siihen ei liity mitenkään SEKSI!

Jos olet ollut biologian tunnilla hereillä, niin miesten ajattelu liikkuu seksin perässä hyvin pitkälle aina 40 ikävuoden tietämille.

Miten niin 40 vuotiaaksi asti?

Minä olen pitkälle yli 40 mutta tsekkaan silti naisista tissit ja perän. Tosin olen sen verran viisastunut matkan varrella etten mene mihinkään räpsyräpsy -vedätysyrityksiin. Pillua on oikeasti annettava jos meinaa apuja saada.

Vierailija
42/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa pelkän pillun, miksei hanki flashlightia. Sillä ei ole psyykettä, joka voi vaurioitua ja on todellakin pelkkä pillu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa pelkän pillun, miksei hanki flashlightia. Sillä ei ole psyykettä, joka voi vaurioitua ja on todellakin pelkkä pillu.

Se on niin totta, eikä tarvitse remppailla. Oiva vaihtoehto!

Vierailija
44/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyväksikäyttöä se on, jos miehet noin vapaaehtoisesti toimivat? Tuskin kukaan pakottaa auttamaan. Totta kai apu pitää ottaa vastaan, jos sitä tarvitsee.

Naisten seksuaalinen valta. 'Nuff said.

Vierailija
45/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan pölöpää miehet on viettiensä vietävissä.

Vierailija
46/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapetoinkin ja maalaan myös ihan itse omin pikku kätosin.

Vierailija
47/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, lisäyksenä aloitukseen vielä, ettei tämä minun ystävä tietenkään harrasta seksiä kaikkien näiden miesten kanssa. Se rempan tehnyt kyllä oli jonkin sortin "hoito" tai deittikaveri, niin kyllä siinä varmaan oli jotain vähän intiimimpääkin mukana.

Mutta en siis tarkoittanut ollenkaan, että kaveri vaihtaisi seksiä näihin palveluksiin.

Hän on sellainen vähän "hyvä jätkä" tyyppinen nainen, paljon kaverimiehiä, kikattelee heidän kanssaan, käyvät yhdessä ulkona ja hän antaa miesten tarjota. Hän on siis ihan hurmaavaa ja iloista seuraa, luonnollinen, koskettelee, katsoo silmiin ja on eläväinen. Mutta ei todellakaan mene sänkyyn kenen kanssa tahansa. Päin vastoin rima on todella korkealla esim seurustelun suhteen.

Ihmettelen vaan miten hän kehtaa koko ajan pyytää apua kaikilta tuntemiltaan miehiltä. Tyttökavereilta ei ikinä. Ihan kuin tämä olisi jotain outoa peliä, jota pitää pelata koko ajan.

Ap

Vierailija
48/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla naisella ei ole yhtään aitoa miespuolista ystävää eikä hänen parisuhteillekaan lupaa hyvää, että ihmissuhteet perustuvat vedätykseen ja seksi on vaihtohyödyke.  

Onko jossain sanottu että seksi liittyisi tähän mitenkään?

Mutta näin tämä palsta toimii. Joku kirjoittaa kehon trollin ja palstalaiset vääntävät kaiken koskemaan seksiä.

Apumies kuvittelee suhteen etenevän. Ja taivaanrannassa häämötttää SEKSI. Onko vieras päätelmä?

SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI.

Eihän ihmisillä ikinä voi olla mitään muuta mielessä. Ei tässä olla edes mistään suhteista puhuttu. Kenties näillä mielikuvitusmiehillä on se tyttis siellä kotona mutta säälivät apn kaveria kun se on vähän reppana eikä oikein pärjää ilman apua tai ovat vain tavallisia kavereita jotka auttavat kavereitaan. Ihan vieras ajatus? Eihän se ole mahdollista kun siihen ei liity mitenkään SEKSI!

Jos olet ollut biologian tunnilla hereillä, niin miesten ajattelu liikkuu seksin perässä hyvin pitkälle aina 40 ikävuoden tietämille.

Höpöhöpö,taitaa 80 vuotta olla lähempänä totuutta.

Vierailija
49/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä auttaa mielellään erilaisissa töissä - samoin osa naisista.

Osa miehistä vaatii kaikesta mahdollisest korvauksen - samoin osa naisista.

Olen tutustunut kummallakin tavalla toimiviin ihmisiin.

Minä autan, jos osaan enkä veloita toiselta mitään. En tietenkään tarkoita seksijuttuja, jotka liitän rakkauteen.

N

Vierailija
50/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, lisäyksenä aloitukseen vielä, ettei tämä minun ystävä tietenkään harrasta seksiä kaikkien näiden miesten kanssa. Se rempan tehnyt kyllä oli jonkin sortin "hoito" tai deittikaveri, niin kyllä siinä varmaan oli jotain vähän intiimimpääkin mukana.

Mutta en siis tarkoittanut ollenkaan, että kaveri vaihtaisi seksiä näihin palveluksiin.

Hän on sellainen vähän "hyvä jätkä" tyyppinen nainen, paljon kaverimiehiä, kikattelee heidän kanssaan, käyvät yhdessä ulkona ja hän antaa miesten tarjota. Hän on siis ihan hurmaavaa ja iloista seuraa, luonnollinen, koskettelee, katsoo silmiin ja on eläväinen. Mutta ei todellakaan mene sänkyyn kenen kanssa tahansa. Päin vastoin rima on todella korkealla esim seurustelun suhteen.

Ihmettelen vaan miten hän kehtaa koko ajan pyytää apua kaikilta tuntemiltaan miehiltä. Tyttökavereilta ei ikinä. Ihan kuin tämä olisi jotain outoa peliä, jota pitää pelata koko ajan.

Ap

Mikä tässä on sitten ongelma,ei tuossa ketään hyväksikäytetä.

Vierailija
51/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 kymppisullä se on enää se kävelykeppi, mikä tökkii, että saiskos vaipan vaihdon, kun tuli kehnot pöksyyn..

Vierailija
52/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä tässä on sitten ongelma,ei tuossa ketään hyväksikäytetä.

Minusta tuo on outoa. Ei minua vaan kukaan auta tolleen. Ite joudun tekeen tai sitten maksan rahalla palvelut. Ap

Vierailija
53/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin musta nyt tuntuu ap, että sun tarinasta on ainakin puolet, ellei enemmänkin, sitä itseään.

Vierailija
54/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

menejatiedä kirjoitti:

Tiettyyn rajaan tuo on ihan ok ja jos ovat oikeasti kavereita tälle naiselle. Olen itsekin joskus hyödyntänyt erään ihastuksen atk-taitoja yhden kerran. Ja riippuu että miksi miehet siihen suostuu eli onko pilden perässä tms. Joskus jos on kyse liian sinisilmäisistä miehistä niin tuosta voi seurata pitkällä tähtäimellä ongelmia, mutta jos ovat vaan ilman taka-ajatuksia halunneet omasta tahdostaan auttaa kaveriasi niin mikäs siinä. Ja mistä tiedät onko ystäväsi antanut heille esim. 20e renkaanvaihdosta tms. Joillekin omilla jaloillaan tukevasti seisoville miehille tuollainen ei ole ongelma, joillekin voi olla jos ovat herkkiä ja kuvittelevat asiassa olevan enemmän kuin onkaan. Esim. oma kumppani osaa korjata pyöriä hyvin ja jos naapurin 'Sanna' pyytäisi apua johonkin pyöräongelmaan niin miksei tuo voisi jeesatakkin tiettyyn pisteeseen ja siinä olisi kyse vain vilpittömästi jeesauksesta joka ei ole toistuvaa. 

Ei varmasti ole mielle ongelma auttaa naista, mutta tossa nyt on isompi ongelma yhtälössä kuin se, että mies on auttanut ilman korvausta.  Nimittäin tuo "miehet on helppoja"-asenne. Jos autan naista ja jälkeenpäin kuulen kuinka "helppo" mua on vedättää niin se on kyllä viimeinen kerta kun autan, tai edes olen yhteydessä hänen.

Vierailija
55/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, suurin osa hyväksikäytön puolustelua, taitaa olla monella oma lehmä ojassa. No, tällä sivustolla on aika paljon ihan oikeasti pahoja ihmisiä.

Vierailija
56/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveris kuulostaa vähän vajaalta, mitä nauramista siinä on jos jotkut häntä auttavat? Korkeintaan hänelle itselleen voi nauraa kun ei saa itse omia asioitaan hoidettua.

Mun isäkin auttaa monia tietokoneongelmien kanssa, kun niistä kerran tietää paljon, ja hui kauheeta osa näistä autettavista on naisia! Ja vielä mun äidin kuullen saattaa näiden naisten kanssa puhua puhelimessa ja neuvoa heitä :OO

Mulla itelläkin oli eilen pientä ongelmaa tekniikan kanssa ja kolme miestä autto mua kun pyysin tai ihan ite halusivat auttaa. Ei siinä mitään taka-ajatuksia ollut kellään, kyll mäki heitä autan vaikka tähän mennessä auttaminen onkin rajoittunut kynän lainaamiseen mutt sama asiahan se on, auttamista joka tapauksessa.

Vierailija
57/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä auttaa mielellään erilaisissa töissä - samoin osa naisista.

Osa miehistä vaatii kaikesta mahdollisest korvauksen - samoin osa naisista.

Olen tutustunut kummallakin tavalla toimiviin ihmisiin.

Minä autan, jos osaan enkä veloita toiselta mitään. En tietenkään tarkoita seksijuttuja, jotka liitän rakkauteen.

N

Jos mä teetän sulla suuritöisen projektin, tietenkin ilmaiseksi, ja sitten seläntakana ilkun että kylläpä oli yksinkertainen ihminen, nii onko se sun mielestä kivaa, häh?

Vierailija
58/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveris kuulostaa vähän vajaalta, mitä nauramista siinä on jos jotkut häntä auttavat? Korkeintaan hänelle itselleen voi nauraa kun ei saa itse omia asioitaan hoidettua.

Mun isäkin auttaa monia tietokoneongelmien kanssa, kun niistä kerran tietää paljon, ja hui kauheeta osa näistä autettavista on naisia! Ja vielä mun äidin kuullen saattaa näiden naisten kanssa puhua puhelimessa ja neuvoa heitä :OO

Mulla itelläkin oli eilen pientä ongelmaa tekniikan kanssa ja kolme miestä autto mua kun pyysin tai ihan ite halusivat auttaa. Ei siinä mitään taka-ajatuksia ollut kellään, kyll mäki heitä autan vaikka tähän mennessä auttaminen onkin rajoittunut kynän lainaamiseen mutt sama asiahan se on, auttamista joka tapauksessa.

Sit kiitollisuuden sijaan isälles naurettiin selän takana et luulipa reppana saavansa seksiä sillä keinolla :P

Vierailija
59/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta ensinnäkään vuokra taloissa ei tapetoida, eikä rakennella terasseja ja kaikki muukin on täyttä p*skaa, lukuunottamatta normaalia aterian tai kahvin tarjoamista deiteillä.

Vierailija
60/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ylläpidolle: Kun peukutan jotain ketjua, vaikka ylöspäin, pamahtaa myös alaspäin olevaan nuoleen merkintä? Joskus tulee vain 1 "ääni", joskus tulee esim. ylöspäin 2 "ääntä" ja samalla alaspäin 3 "ääntä".

Mikä tämän aiheuttaa? Ovatko muut huomanneet samaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi