Ystävä käyttää hyväksi miehiä, olen aika hämmentynyt miten kehtaa?!
Make vaihtoi autoon renkaat, Kake teki pikkuremonttia, Jani rakensi tietokoneen, Joni korjasi polkupyörän, Rami auttoi suursiivouksessa ja Sami neuvoi verotusasioissa.
Tää mun ystävä vaan nauroi kun sanoin asiasta. Miehet on kuulemma niin helppoja!
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naisella ei ole yhtään aitoa miespuolista ystävää eikä hänen parisuhteillekaan lupaa hyvää, että ihmissuhteet perustuvat vedätykseen ja seksi on vaihtohyödyke.
Onko jossain sanottu että seksi liittyisi tähän mitenkään?
Mutta näin tämä palsta toimii. Joku kirjoittaa kehon trollin ja palstalaiset vääntävät kaiken koskemaan seksiä.
Apumies kuvittelee suhteen etenevän. Ja taivaanrannassa häämötttää SEKSI. Onko vieras päätelmä?
Eli jatkossa kaikki nuoret naiset:
Älkää ikinä ottako vastaan edes pyörän ketjujen nostamista, sillä mielillä on aina pahat mielessään!!! Aina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naisella ei ole yhtään aitoa miespuolista ystävää eikä hänen parisuhteillekaan lupaa hyvää, että ihmissuhteet perustuvat vedätykseen ja seksi on vaihtohyödyke.
Mutta näin tämä palsta toimii. Joku kirjoittaa kehon trollin ja palstalaiset vääntävät kaiken koskemaan seksiä.
Apumies kuvittelee suhteen etenevän. Ja taivaanrannassa häämötttää SEKSI. Onko vieras päätelmä?
SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI.
Eihän ihmisillä ikinä voi olla mitään muuta mielessä. Ei tässä olla edes mistään suhteista puhuttu. Kenties näillä mielikuvitusmiehillä on se tyttis siellä kotona mutta säälivät apn kaveria kun se on vähän reppana eikä oikein pärjää ilman apua tai ovat vain tavallisia kavereita jotka auttavat kavereitaan. Ihan vieras ajatus? Eihän se ole mahdollista kun siihen ei liity mitenkään SEKSI!
Joidenkin ohmisten päähän ei mahdu muuta kun raha ja seksi. Yhdistävä tekijä lienee narsismi, mikäs muu.
Jos AP tarkoittaa nyt sitä, että jos apua tarvitseva kaveri olisi ollut mies, auttelijoita ei olisi ilmaantunut. Kyse olisi silloin naiseuden tuomasta edusta. Eikä kyseessä tarvitse olla mikään luonnossa maksamiseen vihjaaminen. Miehet vain luonnostaan ovat heti avuliaita kauniin hymyn edessä ja iloisesti auttelevat. Miehetkin siis 'hyötyvät' saadessaan hyvällä mielellä tehdä työtä. Tämähän on verrattavissa perinteiseen kosijoiden testaamiseen, jossa innokkaat nuorukaiset näyttävät kykyjään.
Raja menee varmaankin siinä, mitä miehet kokevat työn jälkeen. Palkaksi jäi kuitenkin vain hymy ja hetken onni. Aikaa saattoi mennä kauankin, päivästä tuli kiireinen ja töissä samasta työstä olisi saanut rahaa. Mies sitten päättää, että ei ihan yhtä helpolla enää auttele ensi kerralla. Kuitenkin seuraavalla kerralla haksahtaa jälleen kauniin naisen hymyyn. Pidemmän päälle miestä alkaa vituttamaan se, että on täysin avuton vastakkaisen sukupuolen edessä. Tosimies tietysti seisoisi aina tekojensa takana ja tekisi asiat vain omasta tahdostaan. Luusereita naiset sitten voivat vähän höynäyttääkin; mitäs eivät ole tosimiehiä.
Mielestäni AP on ihan selkojärkinen kyseenalaistaessaan kaverinsa käytöstä. Varsinkin jos kaveri vielä nauraa ja sanoo miehiä helpoiksi. Kuinka iso osa tuosta on vitsiä, sitä ei tiedä, mutta vitsissä on kuitenkin aina totuuden siemen mukana.
Kyllä minun kaveripiirissäni avunannosta pyydetään suoraan rahaa palkkioksi ja varsinkin tuollaisen selkeän yksittäisen työtehtävän tekemisestä odotetaan, että avunpyytäjä kyselee omatoimisesti työn hintaa.
Kukaan yli kolmikymppinen enää jaksa edes panna tai jos usein panee, niin joku vika pitää olla päässä.
Mun tapauksessani miehelle jäi "Palkaksi kuitenkin vain hymy ja hetken onni." Mutta mistä!?
Ei v*ttu siis niin kun yhtään MISTÄÄN!!! :D Jos hän tarkoittaa esimiehenä antamiaan etuja, luulin niitä todellakin ainoastaan virallisiksi eduiksi, sillä muutkin niitä saivat.
Seksissä ei ole mitään pahaa, jos molemmat sitä haluavat ja ovat vapaita niin toimimaan. Mutta jos toinen ei halua, ei siitä voi suuttua, että on itse uskotellut itselleen muuta.
Joka mies tekee tuollaisia pikku palveluksia p:llupalkalla. Ei ole hyväksikäyttöä.
Eikö se huoraaminen ole sitä itseänsä vaikka maksu tapahtuisi rahan sijasta palveluina.
Mikäs siinä jos kaikki ovat tyytyväisiä.
Jo rakennettu laadukas terassi? Samaa jaskaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Jo rakennettu laadukas terassi? Samaa jaskaa taas.
Mikäs juttu tuo on? Tämä provohan on sama mikä on ollut muutama vuosi sitten.. Joskus vuosia sitten joku väitti samaa, että täällä kierrätetään aloituksia tai peräti koko keskusteluja. Tuolloin olin mukana haukkumassa häntä hulluksi, mutta nyt kun olen seurannut palstaa useamman vuoden (milloin enemmän, nykyään vähemmän..) niin tottahan se on!! :D
Monet miehethän käyttää naisia jatkuvasti seksuaalisesti hyväksi. Saattavat jopa käyttää vuosikausiakin uskotellen rakastavansa. Itse hyödyin eksistäni toooosi paljon: Vanha ihan p*ska imuri ja mäkkärin ateria, jes! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, onko apua tarjottu vilpittömästi kavereiden kesken (kuten normaaleissa ihmissuhteissa yleisestikin on tapana), vai onko ap:n naispuolinen kaveri vedättänyt miehiä tahallaan ja ko. miehet vastaavasti seksin toivossa tehneet näitä "palveluksia".
Eli onko ap:n kaveri suusanallisesti ilmoittanut, että palkka maksetaan sitten luonnossa?
Vai onko tuo seksin toive vaan miesten omia toiveita ja harhaisia kuvitelmia?
Kyllä monet naiset käyttäytyvät kuin pikkulapset soperrellen miehelle, että "en mä oikein osaa tätä, voiks sä jeesaa". Sitä en tiedä osaisivatko sitä hommaa vai eivät, mutta se tapa, jolla he pyytävät apua on vähän outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI.
Eihän ihmisillä ikinä voi olla mitään muuta mielessä. Ei tässä olla edes mistään suhteista puhuttu. Kenties näillä mielikuvitusmiehillä on se tyttis siellä kotona mutta säälivät apn kaveria kun se on vähän reppana eikä oikein pärjää ilman apua tai ovat vain tavallisia kavereita jotka auttavat kavereitaan. Ihan vieras ajatus? Eihän se ole mahdollista kun siihen ei liity mitenkään SEKSI!
Jos olet ollut biologian tunnilla hereillä, niin miesten ajattelu liikkuu seksin perässä hyvin pitkälle aina 40 ikävuoden tietämille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, onko apua tarjottu vilpittömästi kavereiden kesken (kuten normaaleissa ihmissuhteissa yleisestikin on tapana), vai onko ap:n naispuolinen kaveri vedättänyt miehiä tahallaan ja ko. miehet vastaavasti seksin toivossa tehneet näitä "palveluksia".
Eli onko ap:n kaveri suusanallisesti ilmoittanut, että palkka maksetaan sitten luonnossa?
Vai onko tuo seksin toive vaan miesten omia toiveita ja harhaisia kuvitelmia?Kyllä monet naiset käyttäytyvät kuin pikkulapset soperrellen miehelle, että "en mä oikein osaa tätä, voiks sä jeesaa". Sitä en tiedä osaisivatko sitä hommaa vai eivät, mutta se tapa, jolla he pyytävät apua on vähän outo.
Juu. Enpä ole koskaan pyytänyt..
Minä nautin kauniiden naisten auttamisesta, palkinnoksi riittää kun on seksikkäästi pukeutunut, pari olutta ja ruoka on plussaa. Jos tyrkytetään rahaa pikkujutuista niin tuntuu että olenkin renki, en ystävä.
Ei haittaa vaikka aina ei kondomeille olekaan käyttöä, pakko niitäkin on kuitenkin aina pitää mukana.
Tasa-arvon aikana riittää napakka vastaus:" Tapetoi itse! Se on tasa-arvoa se!"
Omalta poikkikseltaan on kai silti ihan normaalia pyytää jeesiä?
Millä tavalla tuo on muka hyväksikäyttöä? Kai kaveriaan saa auttaa. Ei kai nainen ketään pakota auttamaan?