Onko ajokortiton mies ehdoton turn-off?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortittomalla on todennäköisesti päihdeongelma.
Höpö höpö. Minulla ei ole auton ajamiseen oikeuttavaa ajokorttia eikä minua autot kiinnostaa yhtään ja en ole päihdevammainen. Olen tosin ajanut työkseni henkilöautoa paljon painavampaa jyrää ollessani asfalttihommissa.
Miten olet päässyt työmaille? Kävellen?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Jos auton käyttö tulee tarpeelliseksi, mieskin voi hankkia kortin. Jos mies ei voi niin tehdä, pitää miettiä asiat niin, ettei auto ole välttämätön arjessa.
Älä naurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Jos auton käyttö tulee tarpeelliseksi, mieskin voi hankkia kortin. Jos mies ei voi niin tehdä, pitää miettiä asiat niin, ettei auto ole välttämätön arjessa.
Älä naurata.
Luuletko ,että autot ja autojen ja autoilun arvostaminen on kaikille nykyään aivan yhtä kyseenalaistamaton arvo sinänsä, kuin se ehkä sinulle itsellesi on?
ps*(siitähän tuo sinun kommenttisi asiasta vain kertoo)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortittomalla on todennäköisesti päihdeongelma.
Höpö höpö. Minulla ei ole auton ajamiseen oikeuttavaa ajokorttia eikä minua autot kiinnostaa yhtään ja en ole päihdevammainen. Olen tosin ajanut työkseni henkilöautoa paljon painavampaa jyrää ollessani asfalttihommissa.
Miten olet päässyt työmaille? Kävellen?
Yleensä aamulla huoltoauton kyydillä, siinä kulki muitakin. Loppupäivän usein ajelin jyrällä ympäri kyliä muun porukan perässä, sillä toimin ns. jälkijyrärinä joka viimeisteli uuden asfaltin.
No shit Sherlock. Minulla ei ole korttia eikä autoa. Alkoholiakaan en ole juonut neljään vuoteen. Olisiko se päihdeongelma kenties itselläsi?
Ei todellakaan. Itsellänikään ei ole ajokorttia. Ajokortin ei pitäisi olla mikään parisuhteen solmimisen kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
On. Perustelu: kortiton mies ei ymmärrä miksi pidän autoa. En halua kuskiksi, haluan tasavertaisen suhteen.
Eli siis jos naisella on auto, on miehelläkin oltava? Ja varmaan mieluusti parempi auto kuin naisella?
Ei jos asuu helsingissä. Muuten on.
Ei. Itsellänikään ei ole ajokorttia, joten eipä tuntuis reilulta vaatia toiseltakaan :) Varsinkin autottomuus tuntuu olevan nykyään yleistä. Kuudesta tyypistä, joiden kanssa olen seurustellut tai tapaillut, vain kahdella on ollut auto.
Vierailija kirjoitti:
Mitä isompi ja näyttävämpi aito sitä varakkaampi mies, kyllä se on se raha jota miehellä pitää olla ennen kuin pääsee nais apajille.
Varakas mies tilaa aina taksin, sen sijaan että hassaa aikaansa johonkin autolla ajeluun ja parkkipaikan etsiskelyyn. Todella varakkaalla on oma autonkuljettaja.