Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vähän pettynyt. Kävin la treffeillä..

Vierailija
19.02.2018 |

Ja mies tuli vielä meille hetkeksi treffien jälkeen, koska meillä synkkasi niin hyvin. Mies sanoi, että mun kanssa on helppo olla ja kyseli milloin nähdään. Suudeltiin myös ja oli kyllä hyvä suudelma. Seksiä ei ollut.
Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään. Ei viestin viestiä. Aika pettynyt olen. Miksi mies puhui noin, jos ei ollut tosissaan? Mies vaikutti myös todella fiksulta ja mukavalta.

Kommentit (237)

Vierailija
181/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en pääse edes treffeille saakka. Pelkkää kirjoittelua vaan.

En minäkään, aina tyssää kirjoittelu vaiheeseen ja olen miettinyt, miksi?? Kaipa syy sit on tyylissäni, tavallisuudessa.

Vierailija
182/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanon, että se on vaan niin paljon kivempaa kun mies ottaa itse yhteyttä. Tulee mukava tunne miehestä. En tarkoita mitään lirkutteluja ja hunajanvuodatusta.

Minulla ainakin jotenkin asiaa latistaa jos otan yhteyttä ja mies kyllä vastaa, ja kaikki on ok, mutta itselleni tulee sellainen olo, että olisikohan silloin tullut mitään viestiä, ellen olisi itse ollut aktiivinen. Eli tavallaan joudun *pakottamaan* miehen sellaiseen johon muuten ei ehkä olisi ryhtynyt.

Miehen pisteitä lisää kun hän on aktiivinen, ainakin alussa.

Mulla menee tosi helposti kiinnostus jos joudun *potkimaan* miestä. Tulee mieleen, että jatkossakin joudun olemaan se potkija ja suhteen ylläpitäjä. Ei sellainen ole minun juttuni.

Miehen siis kannattaa ajatella nokkaansa pitemmälle jos on tavannut mukavan naisen. Eikä jankata, että kyllähän se nainenkin voi, voi voi, mutta eivät kuitenkaan kaikki naiset.

Miehet luulee, että naisen aktiivisuus kertoo vahvuudesta ja itsetunnosta. Minä taas ajattelen, että se kertoo joillakin epätoivoista tai kovasta tarpeesta siihen, että on joku.

Pelkäävät, että mies muuten menee ohi suun, jollei heti ala tekstaillalla koko ajan.

No, sentakia miesten kannattaa ottaa se viestin lähetys vakavasti, muuten nainen menee ohi suun. Jos se siis jatkossa harmittaa kuitenkin.

Aina paremman vaikutuksen tekee, ainakin minuun, kun ottaa sen kunnon vanhanajan puhelun käyttöön.

Siinä selviää paremmin kui twkstaillen miten kommunikointi sujuu, onko jutun aiheita, onko jotenkin kampuraa, eli onko ylipäätään eväitä jatkoon sen tai kummempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
183/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon, että se on vaan niin paljon kivempaa kun mies ottaa itse yhteyttä. Tulee mukava tunne miehestä. En tarkoita mitään lirkutteluja ja hunajanvuodatusta.

Minulla ainakin jotenkin asiaa latistaa jos otan yhteyttä ja mies kyllä vastaa, ja kaikki on ok, mutta itselleni tulee sellainen olo, että olisikohan silloin tullut mitään viestiä, ellen olisi itse ollut aktiivinen. Eli tavallaan joudun *pakottamaan* miehen sellaiseen johon muuten ei ehkä olisi ryhtynyt.

Mulla menee tosi helposti kiinnostus jos joudun *potkimaan* miestä. Tulee mieleen, että jatkossakin joudun olemaan se potkija ja suhteen ylläpitäjä. Ei sellainen ole minun juttuni.

Miehen siis kannattaa ajatella nokkaansa pitemmälle jos on tavannut mukavan naisen. Eikä jankata, että kyllähän se nainenkin voi, voi voi, mutta eivät kuitenkaan kaikki naiset.

Miehet luulee, että naisen aktiivisuus kertoo vahvuudesta ja itsetunnosta. Minä taas ajattelen, että se kertoo joillakin epätoivoista tai kovasta tarpeesta siihen, että on joku.

Pelkäävät, että mies muuten menee ohi suun, jollei heti ala tekstaillalla koko ajan.

No, sentakia miesten kannattaa ottaa se viestin lähetys vakavasti, muuten nainen menee ohi suun. Jos se siis jatkossa harmittaa kuitenkin.

Aina paremman vaikutuksen tekee, ainakin minuun, kun ottaa sen kunnon vanhanajan puhelun käyttöön.

Siinä selviää paremmin kui twkstaillen miten kommunikointi sujuu, onko jutun aiheita, onko jotenkin kampuraa, eli onko ylipäätään eväitä jatkoon sen tai kummempaan.

Näin miehenä sanon, että tämä pätee täysin myös naisiin. Tässä ei tarvitse kuin vain vaihtaa sana mies sanaan nainen. 

Vierailija
184/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta tarkoitin, että NAISENA MINUUN tekee vaikutuksen mies, joka ensin laittaa viestin tai soittaa. Miehen siis KANNATTAA olla aloitteellinen, jos on tavannut kivan naisen.

Se ihana nainen ei ota ehkä koskaan itse yhteyttä, vaikka olisi edelleen yhtä mukavaa sen miehen viestin jälkeenkin.

Voi olla paljon fiksumpi(kin) kuin ne pommittajanaiset.

Jospa vain ne ei niin ihanat naiset ovat niitä, jotka tekevät aloitteita?

Sitä saa mitä tilaa...

Vierailija
185/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

185, et tajunnut tarinani pointtia yhtään.

Miehen kannattaa katsoa asiaa naisen näkökulmasta, koska yleensä miehenä on hakemassa naisseuraa.

Vierailija
186/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitään... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmillä treffeilläni ilmoitin jo ennen istunnon päättymistä, että haluaisin tavata uudelleen. Tällöin arvon leidi alleviivasi, että tuleva viikko on kiireinen: töitä tehtävänä ja muitakin miehiä treffattavana. Mutta sen jälkeen kuulemma voisi nähdä.

Laitoin seuraavan viikon aikana 2-3 päivänä viestiä, koska en halunnut tungeksia. Sitten ehdotin viikon lopussa uutta tapaamista, koska olin sanonut haluavani nähdä uudestaan. Minusta toista ei kannata tuomita ensitapaamisen perusteella, ellei sitten kyseessä ole ilmiselvä pohjanoteeraus (tämä ei ollut).

Arvon leidi sanoi vastauksessaan, ettei kannata nähdä uudestaan, koska en selvästikään ole kiinnostunut päätellen liian vähäisistä viesteistä.

Otin siis nimenomaan erityisesti huomioon arvon leidin toiveet pysyttelemällä vain maltillisesti yhteydessä, ja siedin jopa sen sanomisen ääneen, että muitakin treffaillaan seuraavalla viikolla aktiivisesti. Laitoin vimeiseksi viestikseni maininnan siitä, että varmasti hänelle on tarjolla minua parempaakin seuraa... ainakin yhdeksi yöksi.

Juuri näin se menee :D

Anna tilaa, kun tiedät tulevan viikon aikataulut (jotka nainen oli sulle sanonut) ja et ole "tarpeeksi kiinnostunut". Pitäisi olla koko ajan tuomassa itseensä esiin, vaikka tiedät ettei viikolla onnistuisi (naisen sanoman mukaan) kuitenkaan.

Kuin pikkukakarat ja uudet/uusin/tällä hetkellä mielenkiintoisin lelu. Helpoin ja lyhin tie jne.

Mut joo. Oman kokemuksen mukaan aikatauluista ja omista sanomisistaan perillä olevia naisia on n. 1:12:sta. Jos semmonen sattuu tulemaan vastaan, niin tarttukaa pojat kiinni!

Nainen sanoo olevansa kiireinen ja ei ehdi tavata tarkoittaa sitä sitä ettei ole tarpeeksi kiinnostunut. Kun mies saa naisen silmät säihkymään treffeillä sitä aikaa kummasti löytyy ja mikään välimatka ei ole este.

Tietenkin jos on joku vaikka joku ulkomaanmatka joka on suunniteltu jo kuukausia aikaisemmin tekee tähän poikkeuksen. Mutta noin pääsääntöisesti jos nainen kokee jonkun pyykkien viikkaamisenkin olevan tärkeämpää tekemistä kuin miehen tapaaminen niin ei siinä hirveästi voi olla toiveita romantiikasta.

Vierailija
187/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat hokea ihan kuinka paljon vaan, että nainenkin voi laittaa viestiä.

Mutta jospa juuri se nimenomainen kiinnostava nainen ei ota?

Eli mies ei jousta ja osoita sille naiselle huomaavaista kohteliaisuutta vaikkapa kiitosviestin muodossa?

No mäntti mikä mäntti.

Jospa jotkut naiset vielä nykypäivänä haluavat herrasmiehen?

Vierailija
188/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitään... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmillä treffeilläni ilmoitin jo ennen istunnon päättymistä, että haluaisin tavata uudelleen. Tällöin arvon leidi alleviivasi, että tuleva viikko on kiireinen: töitä tehtävänä ja muitakin miehiä treffattavana. Mutta sen jälkeen kuulemma voisi nähdä.

Laitoin seuraavan viikon aikana 2-3 päivänä viestiä, koska en halunnut tungeksia. Sitten ehdotin viikon lopussa uutta tapaamista, koska olin sanonut haluavani nähdä uudestaan. Minusta toista ei kannata tuomita ensitapaamisen perusteella, ellei sitten kyseessä ole ilmiselvä pohjanoteeraus (tämä ei ollut).

Arvon leidi sanoi vastauksessaan, ettei kannata nähdä uudestaan, koska en selvästikään ole kiinnostunut päätellen liian vähäisistä viesteistä.

Otin siis nimenomaan erityisesti huomioon arvon leidin toiveet pysyttelemällä vain maltillisesti yhteydessä, ja siedin jopa sen sanomisen ääneen, että muitakin treffaillaan seuraavalla viikolla aktiivisesti. Laitoin vimeiseksi viestikseni maininnan siitä, että varmasti hänelle on tarjolla minua parempaakin seuraa... ainakin yhdeksi yöksi.

Anna tilaa, kun tiedät tulevan viikon aikataulut (jotka nainen oli sulle sanonut) ja et ole "tarpeeksi kiinnostunut". Pitäisi olla koko ajan tuomassa itseensä esiin, vaikka tiedät ettei viikolla onnistuisi (naisen sanoman mukaan) kuitenkaan.

Kuin pikkukakarat ja uudet/uusin/tällä hetkellä mielenkiintoisin lelu. Helpoin ja lyhin tie jne.

Mut joo. Oman kokemuksen mukaan aikatauluista ja omista sanomisistaan perillä olevia naisia on n. 1:12:sta. Jos semmonen sattuu tulemaan vastaan, niin tarttukaa pojat kiinni!

Nainen sanoo olevansa kiireinen ja ei ehdi tavata tarkoittaa sitä sitä ettei ole tarpeeksi kiinnostunut. Kun mies saa naisen silmät säihkymään treffeillä sitä aikaa kummasti löytyy ja mikään välimatka ei ole este.

Tietenkin jos on joku vaikka joku ulkomaanmatka joka on suunniteltu jo kuukausia aikaisemmin tekee tähän poikkeuksen. Mutta noin pääsääntöisesti jos nainen kokee jonkun pyykkien viikkaamisenkin olevan tärkeämpää tekemistä kuin miehen tapaaminen niin ei siinä hirveästi voi olla toiveita romantiikasta.

Allekirjoitan tämän naisena. En mitenkään tietoisesti vedätä ketään, mutta mulla on usein kalenteri ainakin alustavasti täytettynä pitkiäkin aikoja eteenpäin (pl. tietenkin aikaa on varattuna myös omalle toiminnalle, joka ilta ei vaan voi olla menossa, on kotityöt, opinnot jne.). Jos on olemassa joku semi-ok mies, johon voi olla ihan kiva tutustua, jos aikataulut mätsää, niin silloin se on juuri tuollaista "en just nyt ehdi", koska en vaan ole valmis luopumaan aiemmista suunnitelmistani. Miehet tekee tätä ihan yhtä lailla.

Mutta nyt olen tavannut miehen, jonka vuoksi olen valmis heivaamaan lähes kaikki suunnitelmani, oman aikani, kotityöni ja mitä vaan, ja aktiivisesti itsekin ehdottelen koska voitaisiin taas nähdä, koska se mies vaan on juuri niin helkkarin kiinnostava, että haluaisin vain kaiken ajan viettää hänen kanssaan. 

Vierailija
189/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kannattaa lukea aloitusviestiä. Oon vähän pettynyt....

Eli miksi ihmeessä te miehet haluatte tehdä huonon vaikutuksen ja heti alussa mukavien treffien jälkeen tehdä naiselle pettyneen olon?

Olla laittamatta sitä viestiä.

Kyse on juuri siitä , mitä joku kirjoittikin, että jos mies saa naisen silmät säihkymään ja hymyn huulille, niin nainen järjestää kyllä.aikaa sille uudelle tapaamisella.

Mutta nainen jos heti alussa pettyy, odottaa turhaan viestiä, niin saattaa olla että tulos on jatkossa huono, ainakin lattempi.

Maito on jo kaatunut pöydälle.

Vierailija
190/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävit treffeillä. Miehestä ei ole kuulunut mitään sen jälkeen.

No niin, jätetään mies rauhaan ja katsotaan sieltä tinderin 50:stä moimitäkuuluu miehistä seuraava. Aina ei natsaa. Ei voi jäädä jokaista itkemään.

Tietysti jos haluat pahan mielen, niin laita viestiä että mitä kuuluu, oli kiva treffata. Mies ei vastaa mitään tai sanoo jotain ympäripyöreää. Hänellä oli varmaan treffit sunnuntainakin.

Vierailija
191/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmasti siinä hetkessä ollutkin innostunut sinusta. Mutta sitten parin päivän jälkeen se tunne laantuu. 

Hän on saattanut sopia jo aiemmin että tapaa vielä jonkun toisenkin naisen, ja haluaa nyt ensiksi vielä tavata hänet, ennenkuin päättää kummasta on kiinnostunut tms.

Tällä miehellä saattaa myös olla huonoja kokemuksia deittailusta, ja on saattanut iskeä pessimistisyys, että "ei tästä kuitenkaan tule mitäänn".

Kiva ilta saattaa jälkikäteen näyttäytyä jonkinlaisena huumana joka ei ollutkaan totta, ja pelkää että seuraava tapaaminen olisikin ihan tylsä...

Lisäksi hän saattaa ajatella että sinä et olekaan enää kiinnostunut, ja odottaa sinulta viestiä, etenkin jos hänellä on huono itsetunto tai on tullut usein jätetyksi tms..

Ymmärrän että tuollainen käytös aiheuttaa pettymyksen, mutta kannattaa nyt itse laittaa hänelle  viesti.

Jos hän ei vastaa mitään niin se oli siinä sitten.

Vierailija
192/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitään... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä kommentoit ei mitenkään liittynyt siihen mistä oli kyse?

Vierailija
193/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa yhteyttä ja varsin pian jos on kiinnostunut. Kyllä 2 päivää on jo pitkä aika sinusta kiinnostuneelle miehelle. 

Eli uskokaa jo suosiolla. Hän ei ole kiinnostunut. etsi uusi deitti kumppani, äläkä vie sitä heti kämpillesi. 

Vierailija
194/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fghdfhdg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähes kaikki perisuhteet alkaneet siitä, että olen itse ollut aktiivinen ja jopa hieman painostanut miehen tapaamisille.

Ihan vain siksi, että olen sellainen ihminen (nainen), että jos tapaan jonkun itseäni kiinnostavan miehen, haluan todellakin tehdä kaikkeni tutustuakseni tähän mieheen. Usein ei siis näitä miehiä kävele vastaan.

Ja jokaisesta aloitteestani on seurannut vähintään useiden vuosien seurustelusuhde, yksi avioliittokin.

Summa summarum: Mun neuvoni Ap:lle on, että jos yhtään mietit miehen perään, niin pyydä sitä uusille treffeille. Jos niistä treffeistä ei tule mitään, niin annat asian olla.

Ei niitä mielenkiintoisia miehiäkään nimittäin ihan loputtomasti jaossa ole!

Voin tukea tätä toimintamallia vastapuolelta. Minulla on alkanut kolme parisuhdetta siitä, että nainen on tehnyt ensimmäisen liikkeen. Toisinpäin ei yhtään. Voisiko tässä olla ideaa nykypäivän deittailuun? Aktiivinen nainen saa sen miehen jonka haluaa, muut saavat sen, jolla on tarpeeksi pelitaitoja ja välinpitämättömyyttä tulla iskemään väliaikaiseksi huviksi.

Mutta eipä sunkaan tapauksessa ole pysyvää onnea koitunut naisten aloitteellisuudesta. Yhtä hyvin minä voin todistaa päinvastaista. Mulla on tasan yksi nyt jo yli 30 v kestänyt parisuhde ja siinä alkuvaiheessa mies oli se , joka aktiivisesti ajoi suhdetta eteenpäin. Tokihan itse heti aina myöntävästi hänen aloitteisiin vastasin. Mä en tajua tätä nykysällien itkua siitä, että joutuu tekemään aloitteita suhteen saamiseksi. Niin se vaan on vielä nykyäänkin jos sitä piparia aikoo saada. Pakko tietenkään ei ole osallistua, mutta turha tulla itkemään kun kukaan ei tule kotoa hakemaan.

No ei ole kestäneet, mutta muulla tavalla eivät olisi edes alkaneet, joten ei syytä vaihtaa taktiikkaa. Piparia olen saanut juurikin omalla tavallani. Toimii myös nettideittailussa. Profiili pystyyn ja odottamaan naisten yhteydenottoja. Piparia tulee ja enemmänkin, jos haluaa. Ei itketä yhtään, mietityttää vain että miksi vielä nykyaikana naiset itkevät, jos joutuvat itsekin tekemään jotain asian eteen.

Vierailija
195/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on taas ihan päinvastainen. Ne suhteet, jossa olen ollut itse aloitteellinen, ovat kestäneet paremmin kuin pelkästään miehen aloitteesta lähteneeet. Ja nopeasti sen eka siirron jälkeen on kyllä se toinenkin osapuoli herännyt eli kyllä sitä vastavuoroisuutta on ollut sitten puolin ja toisin.

Jos mies on alkuun ujo, varovainen tai hitaasti lämpenevä niin ei se aloitteen tekeminen aina suju, vaikka seura kiinnostaisikin. Yksi tuntemistani aloitteellisista miehistä on taas aika lailla kukasta kukkaan lentelijä eli hyvin aktiivinen yhteydenpidossa varsinkin alkuun, mutta jos homma ei toimi, vaihtuu huomion kohde hyvin nopeasti.

Itse ajattelen niin, että jos olen kiinnostunut jostakusta niin sanon sen suoraan ja näytän sen pian ja vastaavasti myös sen, jos en ole kiinnostunut. Säästää molempien aikaa ja vaivaa eikä tarvitse pelata mitään turhia pelejä.

Koen kiusallisena kyllä antaa pakit, joten mieluiten vaikka sitten toistepäin. Pakkeja olen saanut, mutta yhtä paljon on tainnut kyllä käydä sitten flaksikin.

Millä logiikalla naiset aina olettavat että aloitteen tekevä mies haluaa automaattisesti vakavan suhteen eikä pelkkää seksiä? Siinä kun ei ole mitään perää.

Öö, ja tämä liittyi omaan kommenttiini siis miten? En näe asiayhteyttä. 

Vierailija
196/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, aina tyssää kirjoittelu vaiheeseen ja olen miettinyt, miksi?? Kaipa syy sit on tyylissäni, tavallisuudessa.

Näin se menee. Ihan tavallinen / kiva mies ei riitä ihan tavalliselle / kivalle naiselle.

Vierailija
197/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat kovin innokkaita viestittelemään alussa, melkein kiusaksi asti. Jossain vaiheessa harvenee ja lopahtaa kokonaan. Olen oppinut jo lukemaan tietyt merkit, milloin kiinnostus laskee. Todennäköisesti toinen saa silloin paremmat fiilikset aikaan.

Vierailija
198/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä taas ajattelen, että se nainen, joka ei itse taas tee aloitetta, on epävarma omasta itsestään tai viehätysvoimastaan tai sitten arvioi sen korkeammalla kuin onkaan ja pettyy, kun mies ei otakaan yhteyttä.  Eli nostaa itsensä (turhaan) jalustalle: Ja tarviiko sitä kuitenkaan jatkuvasti viestein pommittaa eiköhän se yksi viesti, tai max. kaksi riitä? Epätoivoa on roikkuminen ei aloitteellisuus. :)

Vierailija
199/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut mies laittaa kyllä viestiä ja minusta näin naisen näkökulmasta mies lähestyy alkuvaiheessa. Jatkossa molemminpuolinen viestin laitto ja treffiehdotukset pitää kiinnostusta ja tunnetta toisen kiinnostuksesta sinuun yllä.

Vierailija
200/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies joka ei laita kiitosviestiä treffeillä saakin sitten kadota.

Ihmettelen mihin ovat kadonneet hyvät tavat ja huomaavaiskussa miehiltä.

Jos mies todella haluaa tavata naisen josta on kiinnostunut niin hän tekee myös kaikkensa sen eteen, että nainen saa hänestä hyvän kuvan. Ja hyvä kuvaa ei saa hiljaisuudella.

Ei silloin naisen tarvitse ruinata ja ehdotella tapaamista, mies varmistaa paikkansa naisen elämässä olemalla kohtelias ja ottamalla yhteyttä naiseen halutessaan ne toisetkin treffit.

Jos minä olen miehenä joutunut tekemään kaikki aloitteet tähän mennessä, eli olen aloittanut keskustelun, olen pyytänyt häntä treffeille ja olen siinä ekojen treffien aikana vielä tehnyt selväksi että toisetkin treffit kiinnostavat minua, niin on se nyt aika kohtuutonta odottaa että minun pitäisi vielä laittaa kiitosviestiäkin perään, jos nainen ei ole siis tässä välissä itse tehnyt mitään muuta kuin suostunut treffeihin kanssani, ja muuten hän ei ole millään tavalla näyttänyt että hän on todellakin kiinnostunut minusta!

En todellakaan laita mitään kiitosviestejä ennenkuin nainen on ensin laittanut sellaisen, tai ainakin jollakin aloitteella tavalla näyttänyt että minä todella kiinnostan häntä. Treffeille suostuminen ei tarkoita muuta kuin että hän oli valmis antamaan minulle tilaisuuden. Viimeistään niiden treffien jälkeen pitää naisen jo osoittaa jollakin tavalla että on kiinnostunut.

T. Mies

No jää sitten ilman naista, ihan oma valintasi. Muut miehet nimittäin laittavat noita viestejä ja kiitosviestejä haluamalleen naiselle, vaikka nainen ei tekisi itse aloitteita. Deittimarkkinat on kilpailu, jossa aktiiviset miehet vievät vievät voiton (naisen) kotiin.

Ketä sinä uskot huijaavasi tällä?  Jos tuo pitäisi paikkansa niin miksi sitten nettisivustot (kuten tämäkin sivusto) ovat pullollaan tämän keskusteluketjun kaltaisia otsikoita joissa mietitään että miksi mies ei ole viestitellyt ja joissa miehet kertovat kuinka tykkäävät siitä että nainen tekee aloitteen? :)

Mahdat olla katkera aina kun näet jonkun naisen vonkaavan miestä. Kuten peukutuksistakin voi päätellä niin suurin osa naisista on sitä mieltä että naiset voivat oikein hyvin tehdä itse aloitteen. Sori vaan, maailma muuttuu koko ajan tasa-arvoisemmaksi, yritä kestää.  Tiedät itsekin oikein hyvin että mitä pidemmälle aika menee niin sitä enemmän naiset tulevat tekemään itse aloitteita. Trendi on ollut koko ajan nousemaan päin ja jatkuu samalla tavalla.

Kohta monen miehen ei enää tarvitse tehdä aloitetta löytäkseen naista. Osa  miehistä saattaa toki silti haluta tehdä aloitteen itse ja mikäs siinä, mutta tärkeintä on se että miesten ei ole enää pakko tehdä sitä jos haluavat löytää seuraa.

Onhan se nyt aivan käsittämätöntä että miesten pitäisi tehdä aloite vain sen takia että heillä on jalkojen välissä penis, eikä vagina.................!!!!

Olen tuon kommentoimasi viestin kirjoittaja. En minä ketään huijaa. Olen itseasiassa tehnyt useita aloitteita miehille ja ollut monta kertaa ekojen treffien jälkeen se kiitosviestin lähettäjä. Tämä aktiivisuuteni ei koskaan ole johtanut hyvään parisuhteeseen. Seksiä olisin sillä kyllä saanut, mutta pelkkä seksi ei kiinnosta minua. Ainoat hyvät ja pitkät parisuhteeni ovat alkaneet miehen aktiivisuudesta ja aloitteellisuudesta. 

Joten: mielestäni nainen voi hyvin tehdä aloitteita ja monesti tekeekin. Mutta onnellisen lopputuloksen takaa vain miehen aloitteellisuus.

Oma kokemukseni on taas ihan päinvastainen. Ne suhteet, jossa olen ollut itse aloitteellinen, ovat kestäneet paremmin kuin pelkästään miehen aloitteesta lähteneeet. Ja nopeasti sen eka siirron jälkeen on kyllä se toinenkin osapuoli herännyt eli kyllä sitä vastavuoroisuutta on ollut sitten puolin ja toisin.

Jos mies on alkuun ujo, varovainen tai hitaasti lämpenevä niin ei se aloitteen tekeminen aina suju, vaikka seura kiinnostaisikin. Yksi tuntemistani aloitteellisista miehistä on taas aika lailla kukasta kukkaan lentelijä eli hyvin aktiivinen yhteydenpidossa varsinkin alkuun, mutta jos homma ei toimi, vaihtuu huomion kohde hyvin nopeasti.

Itse ajattelen niin, että jos olen kiinnostunut jostakusta niin sanon sen suoraan ja näytän sen pian ja vastaavasti myös sen, jos en ole kiinnostunut. Säästää molempien aikaa ja vaivaa eikä tarvitse pelata mitään turhia pelejä.

Koen kiusallisena kyllä antaa pakit, joten mieluiten vaikka sitten toistepäin. Pakkeja olen saanut, mutta yhtä paljon on tainnut kyllä käydä sitten flaksikin.

Millä logiikalla naiset aina olettavat että aloitteen tekevä mies haluaa automaattisesti vakavan suhteen eikä pelkkää seksiä? Siinä kun ei ole mitään perää.

Jep, ihan perusvirhe. Kun haetaan seksiä, silloinhan on helppo ja kevyt lähestyä naista ja puhua ihan mitä tahansa soopaa mitä mieleen tulee. Jos ei tipu, voi siirtyä seuraavaan. Jos ei sieltäkään tipu, ensi viikonloppuna uudet yritykset eri naisilta. Seksi on seksiä, kyllä sitä lopulta joltain irtoaa kun tarpeeksi menee kimppuun.

Jos taas ollaan aidosti kiinnostuttu ja vähän ihastuttukin jo naiseen, panokset ovat ihan eri tasolla. Hirvittää ja pelottaa. Ei uskalla oikein lähestyä, kun todennäköisesti menettää sen ihastuksen kohteen, se on kuitenkin varattu tai ei ole kiinnostunut minusta siinä mielessä. Tulee masis pariksi kuukaudeksi. Menettää vielä kasvonsakin, kun se kertoo kavereilleen että tuo luuli että sillä olisi jotain mahdollisuuksia. Ei uskalla avata suutaan, hitto kun se tulisi itse sanomaan jotain tai antaisi edes jonkun pienen merkin..

Miettikääpä naiset tätä seuraavan kerran, kun katselette miehiä ja heidän käyttäytymistään jossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän