Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vähän pettynyt. Kävin la treffeillä..

Vierailija
19.02.2018 |

Ja mies tuli vielä meille hetkeksi treffien jälkeen, koska meillä synkkasi niin hyvin. Mies sanoi, että mun kanssa on helppo olla ja kyseli milloin nähdään. Suudeltiin myös ja oli kyllä hyvä suudelma. Seksiä ei ollut.
Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään. Ei viestin viestiä. Aika pettynyt olen. Miksi mies puhui noin, jos ei ollut tosissaan? Mies vaikutti myös todella fiksulta ja mukavalta.

Kommentit (237)

Vierailija
161/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Provo. Ei sulla mitään miestä ole ollut. Räpläät finnejäsi yökaudet vessassa, etkä käy koulua joka päivä.

Vierailija
162/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

havaittua kirjoitti:

Kukaan ei voi tietää varmaksi. Muutama neuvo kuitenkin, näin miehen näkökulmasta.

Hämmästyttävää kyllä naiset usein päättelevät miehen aikeita sillä perusteella kuinka fiksulta, mukavalta, komealta, sivistyneeltä tai sytyttävältä mies tuntui. Ikävä kyllä se onko mies sinusta kiinnostava vai epäkiinnostava ei kerro tämän aikeista suhteesi mitään. _Kiinnostus_ ja _kiinnostavuus_ eivät ole sama asia.

Miksi miehet sitten toimivat näin? Koska miehen on vaikeampaa päästä treffeille ja miehen on erityisesti vaikeampaa löytää seksikumppaneita. Useimmille miehille on eduksi pitää ympärillä kiinnostuneita naisia, jos sellaisia löytyy. Miehellä ei ole varaa, kuten naisilla, dumpata vain puolittain kiinnostavia tuosta vain.

Usein tämä toimii tikapuuperiaatteella:

- potentiaalinen elämänkumppani

- mahdollisesti elämänkumppani, jos en löydä hotimpaa

- FWB

- irtosuhde, "panisin selvin päin"

- irtosuhde, "panisin kännissä"

- ei kiitos

Mitä suositumpi mies, sitä helpompaa on toimia näin.

Epäsuosittu mies on puolestaan valmiimpi yrittämään tutustumista vaikkei heti klikkaisi.

Tässä on myös kyse ekonomiasta. Jotta mies saa yhden 'varanaisen' hänen pitää lähettää n. 100 nettiviestiä n. 80 naiselle. 100 viestin kirjoittamisessa on hommaa, varsinkin 80 niistä ollessa 'perusesittelyitä'. Paljon helpompaa pitää 2-4 naista varalla ja pääjutun kaatuessa voi alkaa taas lämmittämään näitä 2-4. Paljon vähemmän viestittelyä. Tässä on ihan sama mikä tutustumistapa on kyseessä, siinä on aikamoinen homma saada nainen treffeille ja saada keskustelu käyntiin.

Itse dumppaan nämä 'varanaiset' jos se pääkiinnostus muuttuu syvemmäksi tms.

Itsehän dumppaan samantien miehen jonka huomaan pitävän naisia varalla ja senhän huomaa jos niitä vara naisia on, vaikka mies ei itse sitä tajua näyttävänsä. Kun olen kiinnostunut olen myös kiinnostunut yhdestä ja vaadin tätä myös mieheltä, ei kiinnosta olla kenenkään 2, 3  tai 1 nainen, haluan olla ainut. Ainoa kohta jossa voi olla varasijoja on kun ollaan menty sen vaiheen yli, että tietää ettei miehestä mihinkään vakavampaa suhteeseen ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan kiinnostuneet miehet on laittaneet viestiä viimeistään seuraavana päivänä. Yhden kerran juurikin keskiviikkona, kun oli tavattu lauantaina, mutta hän oli aika ujo, joten se selittää. Muutenkin miehiä on mun mielestä aika helppo lukea, että ovatko oikeasti kiinnostuneet vai ei. Kyllä miehestä huomaa, jos on vilpittömästi ihastunut vai haluaako vain seksiä. Tai ehkä oon tavannut vain kilttejä miehiä.

Sama kokemus aikalailla tunnin kahden päästä tulee jo yleensä viestiä. AP on varalla, siksi lämmin hyvästi mutta ei viestiä perään, voi olla että mies ilmestyy viikon tai parin päästä lämmittelemään, mutta itse en enää noteeraisi. Miehet on melko yksinkertaisia tulkittavia.

Vierailija
164/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälleen naisena on sanottava, että eihän noin epätoivoisella asenteella osaa siitä rakkaudestakaan nauttia. On vaan yksi hetki. Miksi käyttää sitä murehtimiseen?

Vierailija
165/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies joka ei laita kiitosviestiä treffeillä saakin sitten kadota.

Ihmettelen mihin ovat kadonneet hyvät tavat ja huomaavaiskussa miehiltä.

Jos mies todella haluaa tavata naisen josta on kiinnostunut niin hän tekee myös kaikkensa sen eteen, että nainen saa hänestä hyvän kuvan. Ja hyvä kuvaa ei saa hiljaisuudella.

Ei silloin naisen tarvitse ruinata ja ehdotella tapaamista, mies varmistaa paikkansa naisen elämässä olemalla kohtelias ja ottamalla yhteyttä naiseen halutessaan ne toisetkin treffit.

Jos minä olen miehenä joutunut tekemään kaikki aloitteet tähän mennessä, eli olen aloittanut keskustelun, olen pyytänyt häntä treffeille ja olen siinä ekojen treffien aikana vielä tehnyt selväksi että toisetkin treffit kiinnostavat minua, niin on se nyt aika kohtuutonta odottaa että minun pitäisi vielä laittaa kiitosviestiäkin perään, jos nainen ei ole siis tässä välissä itse tehnyt mitään muuta kuin suostunut treffeihin kanssani, ja muuten hän ei ole millään tavalla näyttänyt että hän on todellakin kiinnostunut minusta!

En todellakaan laita mitään kiitosviestejä ennenkuin nainen on ensin laittanut sellaisen, tai ainakin jollakin aloitteella tavalla näyttänyt että minä todella kiinnostan häntä. Treffeille suostuminen ei tarkoita muuta kuin että hän oli valmis antamaan minulle tilaisuuden. Viimeistään niiden treffien jälkeen pitää naisen jo osoittaa jollakin tavalla että on kiinnostunut.

T. Mies

No jää sitten ilman naista, ihan oma valintasi. Muut miehet nimittäin laittavat noita viestejä ja kiitosviestejä haluamalleen naiselle, vaikka nainen ei tekisi itse aloitteita. Deittimarkkinat on kilpailu, jossa aktiiviset miehet vievät vievät voiton (naisen) kotiin.

Ketä sinä uskot huijaavasi tällä?  Jos tuo pitäisi paikkansa niin miksi sitten nettisivustot (kuten tämäkin sivusto) ovat pullollaan tämän keskusteluketjun kaltaisia otsikoita joissa mietitään että miksi mies ei ole viestitellyt ja joissa miehet kertovat kuinka tykkäävät siitä että nainen tekee aloitteen? :)

Mahdat olla katkera aina kun näet jonkun naisen vonkaavan miestä. Kuten peukutuksistakin voi päätellä niin suurin osa naisista on sitä mieltä että naiset voivat oikein hyvin tehdä itse aloitteen. Sori vaan, maailma muuttuu koko ajan tasa-arvoisemmaksi, yritä kestää.  Tiedät itsekin oikein hyvin että mitä pidemmälle aika menee niin sitä enemmän naiset tulevat tekemään itse aloitteita. Trendi on ollut koko ajan nousemaan päin ja jatkuu samalla tavalla.

Kohta monen miehen ei enää tarvitse tehdä aloitetta löytäkseen naista. Osa  miehistä saattaa toki silti haluta tehdä aloitteen itse ja mikäs siinä, mutta tärkeintä on se että miesten ei ole enää pakko tehdä sitä jos haluavat löytää seuraa.

Onhan se nyt aivan käsittämätöntä että miesten pitäisi tehdä aloite vain sen takia että heillä on jalkojen välissä penis, eikä vagina.................!!!!

Olen tuon kommentoimasi viestin kirjoittaja. En minä ketään huijaa. Olen itseasiassa tehnyt useita aloitteita miehille ja ollut monta kertaa ekojen treffien jälkeen se kiitosviestin lähettäjä. Tämä aktiivisuuteni ei koskaan ole johtanut hyvään parisuhteeseen. Seksiä olisin sillä kyllä saanut, mutta pelkkä seksi ei kiinnosta minua. Ainoat hyvät ja pitkät parisuhteeni ovat alkaneet miehen aktiivisuudesta ja aloitteellisuudesta. 

Joten: mielestäni nainen voi hyvin tehdä aloitteita ja monesti tekeekin. Mutta onnellisen lopputuloksen takaa vain miehen aloitteellisuus.

Olet hokenut tuota samaa aika monta kertaa aiemminkin jo täällä. Vähän omituista että sinun pitää roikkua täällä toistamassa tätä mielipidettäsi kun sinunhan pitäisi olla nyt siinä superonnellisessa miehen aloitteesta alkaneessa suhteessa =)

Lisäksi on todella hupaisaa että luulet tietäväsi vastakkaisen sukupuolen puolesta että millaisessa suhteessa he tulevat olemaan onnellisia.  Mietitäänpä tätä asiaa nyt hetkisen verran miehen näkökulmasta, eikä naisten näkökulmasta:   Eli sinä uskot sataprosenttisen vilpittömästi että mies on onnellisempi sellaisen naisen kanssa joka ei ollut miehestä niin kiinnostunut että olisi uskaltanut/halunnut tehdä minkäälaista aloitetta näyttääkseen miehelle että haluaa häntä.......kuin sellaisen naisen kanssa joka halusi tätä miestä niin palavasti että oli valmis tekemään itse aloitteen?  Justiinsa :)

Ja vaikka kuinka yrittäisit muuta väittää niin ei.......aloitteeliset naiset eivät ole epätoivoisia eivätkä hutsahtavia, vaan seksikkäitä.  Kun nainen tulee ja tekee aloitteen niin siitä mies helposti kiihottuu. Enemmän kuin siitä että nyt pitää ruveta näkemään vaivaa että tämä passiivinen nainen innostuisi edes vähän minusta.  Tiedät itsekin että tuossa on järkeä.

Asiaa! Olen nainen ja on kyllä huomattu että aloitteellisuus kannattaa! Silloin saa mitä haluaa, muut saa sitten ne ketkä jää tai ketkä sattuu kiinnostumaan. Minä haluan itse valita enkä passiivisena katsella sivusta miten rohkeammat vie parhaat miehet. Toimii!

Vierailija
166/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään vuotta 2018 ja vieläkään suomalaiset naiset eivät voi lähestyä miestä tai laittaa sitä ensimmäistä viestiä. Aivan uskomatonta touhua kun tasa-arvosta vaan nykyään höpistään. Suomalainen nainen on hirviö sinkkumarkkinoilla mitä tulee omiin kokemuksiin. Tinderissä juttu loppuu jo siihen kun oma työ ei naista miellytä, luksuselämä unelma romahtaa. Toivottavasti et löydä koskaan miestä, et ole kunnon miestä ansainnut.

Vierailija
167/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut näistä miehistä kavereilta, jotka ovat kovin innoissaan ensin. Pukillehan sitä halutaan päästä. On muitakin säätöjä aika näyttänyt toteen. Sitten kun kukaan vakipanoista ei vastaa tai on estynyt, viesteillään tai soitetaan muka loukkaantuneena, miksei naisesta ole kuulunut moneen kuukauteen. :D Siinä vaiheessa jokainen järkevä tietää olevansa niitä viimeisiä listan häntäpään vaihtoehtoja.

Vierailija
168/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikoina lähestyin paria deittailemaani miestä tekstiviestillä, kun ei kuulunut 3-7 päivään mitään, vaikka kovasti oltiin tapaamassa uudelleen. Eipä siitä kummempaa seurannut. Myöhemmin kertoivat ahdistuneensa niin nopeasta yhteydenotosta. Taustasyy kuitenkin, ettei kiinnostanut riittävästi.

Vierailija
169/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut näistä miehistä kavereilta, jotka ovat kovin innoissaan ensin. Pukillehan sitä halutaan päästä. On muitakin säätöjä aika näyttänyt toteen. Sitten kun kukaan vakipanoista ei vastaa tai on estynyt, viesteillään tai soitetaan muka loukkaantuneena, miksei naisesta ole kuulunut moneen kuukauteen. :D Siinä vaiheessa jokainen järkevä tietää olevansa niitä viimeisiä listan häntäpään vaihtoehtoja.

Kyllä ne oikeat pelimiehet tietää mitä naisen korvaan pitää lirkutellla. Suorastaan hunajaa valutetaan korvaan. Saadaan nainen ihastumaan ja kiedottua pikkurillin ympärille.

Tavalliset miehet ei ole ollenkaan yhtä sulavia naisten kanssa. Mikä on ymmärrettävää jos elämänsä aikana solmii vain muutaman pitkään kestävän parisuhteen. Paljon parempi naisten naurattamisen yliopisto on olla kunnon pelimies ja kerätä lovia sängynpäädyn kirjanpitoon. Oppii kokemuksen kautta mistä narusta kannattaa vetää.

Vierailija
170/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään ole laittanut viestiä. Olen nainen ja minulla on kyllä muitakin ottajia. Mutta tästä miehestä olisin ollut kyllä erityisen kiinnostunut. Entinen mieheni, jonka jätin, oli passiivinen. Toista passiivista en enää huoli. Kyllä mies on se, joka sen viestin treffien jälkeen laittaa.

Ap

Niin mäkin oon vähän pettynyt :D

Vierailija
171/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuaikoina lähestyin paria deittailemaani miestä tekstiviestillä, kun ei kuulunut 3-7 päivään mitään, vaikka kovasti oltiin tapaamassa uudelleen. Eipä siitä kummempaa seurannut. Myöhemmin kertoivat ahdistuneensa niin nopeasta yhteydenotosta. Taustasyy kuitenkin, ettei kiinnostanut riittävästi.

Aina sitä molemminpuolista ihastusta ei vaan ole. Jossei ole treffeillä sitä kemiaa niin se on ihan saman kuka viestittelee ja mitä viestittelee. Siinä jos toinen on ehtinyt jo vähän ihastumaan ja ottaa aktiivisesti yhteyttä niin eihän hän mitään menetä aktiivisuudellaan. Jos tunteille ei ole vastakaikua niin niitä ei vaan ole.

Jos taas molemmat on ihastuneita niin tuskin kukaan lopettaa juttua siihen siksi, että se vastapuoli osoitti kiinnostusta aktiivisuudellaan!

Vierailija
172/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhdet vähän epäonniset treffit, joilla olin jotenkin kipsissä, enkä lainkaan paras versio itsestäni. Mies oli kuitenkin hauska ja komea. Mietin asiaa pari päivää ja pistin sitten itse viestiä miehelle, kiitin treffeistä ja ehdotin uusintaa. Ne menikin sitten paremmin.

Mies on myöhemmin sanonut, ettei olisi itse ehdottanut toista tapaamista, kun vaikutin jotenkin poissaolevalta ekalla kerralla.

Ensi viikolla on seitsemäs hääpäivämme.

Vierailija
173/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en pääse edes treffeille saakka. Pelkkää kirjoittelua vaan.

Vierailija
174/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en pääse edes treffeille saakka. Pelkkää kirjoittelua vaan.

Onko sun jutut kirjoitellessa aina yhtä positiivisia ja elämäniloisia?

Mietin vaan...

Vierailija
175/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies todella haluaa tavata naisen josta on kiinnostunut niin hän tekee myös kaikkensa sen eteen, että nainen saa hänestä hyvän kuvan. Ja hyvä kuvaa ei saa hiljaisuudella.

Ei silloin naisen tarvitse ruinata ja ehdotella tapaamista, mies varmistaa paikkansa naisen elämässä olemalla kohtelias ja ottamalla yhteyttä naiseen halutessaan ne toisetkin treffit.

Jos minä olen miehenä joutunut tekemään kaikki aloitteet tähän mennessä, eli olen aloittanut keskustelun, olen pyytänyt häntä treffeille ja olen siinä ekojen treffien aikana vielä tehnyt selväksi että toisetkin treffit kiinnostavat minua, niin on se nyt aika kohtuutonta odottaa että minun pitäisi vielä laittaa kiitosviestiäkin perään, jos nainen ei ole siis tässä välissä itse tehnyt mitään muuta kuin suostunut treffeihin kanssani, ja muuten hän ei ole millään tavalla näyttänyt että hän on todellakin kiinnostunut minusta!

En todellakaan laita mitään kiitosviestejä ennenkuin nainen on ensin laittanut sellaisen, tai ainakin jollakin aloitteella tavalla näyttänyt että minä todella kiinnostan häntä. Treffeille suostuminen ei tarkoita muuta kuin että hän oli valmis antamaan minulle tilaisuuden. Viimeistään niiden treffien jälkeen pitää naisen jo osoittaa jollakin tavalla että on kiinnostunut.

T. Mies

No jää sitten ilman naista, ihan oma valintasi. Muut miehet nimittäin laittavat noita viestejä ja kiitosviestejä haluamalleen naiselle, vaikka nainen ei tekisi itse aloitteita. Deittimarkkinat on kilpailu, jossa aktiiviset miehet vievät vievät voiton (naisen) kotiin.

Ketä sinä uskot huijaavasi tällä?  Jos tuo pitäisi paikkansa niin miksi sitten nettisivustot (kuten tämäkin sivusto) ovat pullollaan tämän keskusteluketjun kaltaisia otsikoita joissa mietitään että miksi mies ei ole viestitellyt ja joissa miehet kertovat kuinka tykkäävät siitä että nainen tekee aloitteen? :)

Mahdat olla katkera aina kun näet jonkun naisen vonkaavan miestä. Kuten peukutuksistakin voi päätellä niin suurin osa naisista on sitä mieltä että naiset voivat oikein hyvin tehdä itse aloitteen. Sori vaan, maailma muuttuu koko ajan tasa-arvoisemmaksi, yritä kestää.  Tiedät itsekin oikein hyvin että mitä pidemmälle aika menee niin sitä enemmän naiset tulevat tekemään itse aloitteita. Trendi on ollut koko ajan nousemaan päin ja jatkuu samalla tavalla.

Kohta monen miehen ei enää tarvitse tehdä aloitetta löytäkseen naista. Osa  miehistä saattaa toki silti haluta tehdä aloitteen itse ja mikäs siinä, mutta tärkeintä on se että miesten ei ole enää pakko tehdä sitä jos haluavat löytää seuraa.

Onhan se nyt aivan käsittämätöntä että miesten pitäisi tehdä aloite vain sen takia että heillä on jalkojen välissä penis, eikä vagina.................!!!!

Olen tuon kommentoimasi viestin kirjoittaja. En minä ketään huijaa. Olen itseasiassa tehnyt useita aloitteita miehille ja ollut monta kertaa ekojen treffien jälkeen se kiitosviestin lähettäjä. Tämä aktiivisuuteni ei koskaan ole johtanut hyvään parisuhteeseen. Seksiä olisin sillä kyllä saanut, mutta pelkkä seksi ei kiinnosta minua. Ainoat hyvät ja pitkät parisuhteeni ovat alkaneet miehen aktiivisuudesta ja aloitteellisuudesta. 

Joten: mielestäni nainen voi hyvin tehdä aloitteita ja monesti tekeekin. Mutta onnellisen lopputuloksen takaa vain miehen aloitteellisuus.

Oma kokemukseni on taas ihan päinvastainen. Ne suhteet, jossa olen ollut itse aloitteellinen, ovat kestäneet paremmin kuin pelkästään miehen aloitteesta lähteneeet. Ja nopeasti sen eka siirron jälkeen on kyllä se toinenkin osapuoli herännyt eli kyllä sitä vastavuoroisuutta on ollut sitten puolin ja toisin.

Jos mies on alkuun ujo, varovainen tai hitaasti lämpenevä niin ei se aloitteen tekeminen aina suju, vaikka seura kiinnostaisikin. Yksi tuntemistani aloitteellisista miehistä on taas aika lailla kukasta kukkaan lentelijä eli hyvin aktiivinen yhteydenpidossa varsinkin alkuun, mutta jos homma ei toimi, vaihtuu huomion kohde hyvin nopeasti.

Itse ajattelen niin, että jos olen kiinnostunut jostakusta niin sanon sen suoraan ja näytän sen pian ja vastaavasti myös sen, jos en ole kiinnostunut. Säästää molempien aikaa ja vaivaa eikä tarvitse pelata mitään turhia pelejä.

Koen kiusallisena kyllä antaa pakit, joten mieluiten vaikka sitten toistepäin. Pakkeja olen saanut, mutta yhtä paljon on tainnut kyllä käydä sitten flaksikin.

Vierailija
176/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina treffit, siis kaksi päivää sitten? Hah. Kuinka hätähousu oikein olet?

Minusta ainakin on ihan normaalia jos menee useita viikkoja ennen kuin taas soittaa ja tapaa.

No nyt on kokemattomia naimisissa pitkään olleita täällä neuvomassa. Itse olen deittaillut tosi paljon ja on ollut seurustelusuhteita ja poikkeuksetta jos mies on kiinnostunut niin sen kyllä huomaa. Jos mies on pitänyt treffeistä, viestejä satelee tapaamisen jälkeen. Jos ei ole, niin ei satele, niitä satelee seuraavalle.

Pidän ihan sääntönä sitä, että jos miehestä ei kuulu jo treffipäivän iltana, on turha kysellä perään, vastaus on joko että ei ollut tarpeeksi kemiaa tai täysi hiljaisuus.

Kukaan mies ei kuumien treffien jälkeen ole kahta päivää hiljaa, koska nainen menettää kiinnostuksensa ja joku muu ehtii väliin.

Jos mies sanoi että sinun kanssa on helppo olla, kuulostaa se enemmän kaverilliselta kuin kiihkeältä menolta.

Vierailija
177/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmillä treffeilläni ilmoitin jo ennen istunnon päättymistä, että haluaisin tavata uudelleen. Tällöin arvon leidi alleviivasi, että tuleva viikko on kiireinen: töitä tehtävänä ja muitakin miehiä treffattavana. Mutta sen jälkeen kuulemma voisi nähdä.

Laitoin seuraavan viikon aikana 2-3 päivänä viestiä, koska en halunnut tungeksia. Sitten ehdotin viikon lopussa uutta tapaamista, koska olin sanonut haluavani nähdä uudestaan. Minusta toista ei kannata tuomita ensitapaamisen perusteella, ellei sitten kyseessä ole ilmiselvä pohjanoteeraus (tämä ei ollut).

Arvon leidi sanoi vastauksessaan, ettei kannata nähdä uudestaan, koska en selvästikään ole kiinnostunut päätellen liian vähäisistä viesteistä.

Otin siis nimenomaan erityisesti huomioon arvon leidin toiveet pysyttelemällä vain maltillisesti yhteydessä, ja siedin jopa sen sanomisen ääneen, että muitakin treffaillaan seuraavalla viikolla aktiivisesti. Laitoin vimeiseksi viestikseni maininnan siitä, että varmasti hänelle on tarjolla minua parempaakin seuraa... ainakin yhdeksi yöksi.

Vierailija
178/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten joku edes vastaa tyypille, josta on kuulunut viimeksi viikkoja tai kuukausia sitten.

Vierailija
179/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmillä treffeilläni ilmoitin jo ennen istunnon päättymistä, että haluaisin tavata uudelleen. Tällöin arvon leidi alleviivasi, että tuleva viikko on kiireinen: töitä tehtävänä ja muitakin miehiä treffattavana. Mutta sen jälkeen kuulemma voisi nähdä.

Laitoin seuraavan viikon aikana 2-3 päivänä viestiä, koska en halunnut tungeksia. Sitten ehdotin viikon lopussa uutta tapaamista, koska olin sanonut haluavani nähdä uudestaan. Minusta toista ei kannata tuomita ensitapaamisen perusteella, ellei sitten kyseessä ole ilmiselvä pohjanoteeraus (tämä ei ollut).

Arvon leidi sanoi vastauksessaan, ettei kannata nähdä uudestaan, koska en selvästikään ole kiinnostunut päätellen liian vähäisistä viesteistä.

Otin siis nimenomaan erityisesti huomioon arvon leidin toiveet pysyttelemällä vain maltillisesti yhteydessä, ja siedin jopa sen sanomisen ääneen, että muitakin treffaillaan seuraavalla viikolla aktiivisesti. Laitoin vimeiseksi viestikseni maininnan siitä, että varmasti hänelle on tarjolla minua parempaakin seuraa... ainakin yhdeksi yöksi.

Juuri näin se menee :D

Anna tilaa, kun tiedät tulevan viikon aikataulut (jotka nainen oli sulle sanonut) ja et ole "tarpeeksi kiinnostunut". Pitäisi olla koko ajan tuomassa itseensä esiin, vaikka tiedät ettei viikolla onnistuisi (naisen sanoman mukaan) kuitenkaan.

Kuin pikkukakarat ja uudet/uusin/tällä hetkellä mielenkiintoisin lelu. Helpoin ja lyhin tie jne.

Mut joo. Oman kokemuksen mukaan aikatauluista ja omista sanomisistaan perillä olevia naisia on n. 1:12:sta. Jos semmonen sattuu tulemaan vastaan, niin tarttukaa pojat kiinni!

Vierailija
180/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Oma kokemukseni on taas ihan päinvastainen. Ne suhteet, jossa olen ollut itse aloitteellinen, ovat kestäneet paremmin kuin pelkästään miehen aloitteesta lähteneeet. Ja nopeasti sen eka siirron jälkeen on kyllä se toinenkin osapuoli herännyt eli kyllä sitä vastavuoroisuutta on ollut sitten puolin ja toisin.

Jos mies on alkuun ujo, varovainen tai hitaasti lämpenevä niin ei se aloitteen tekeminen aina suju, vaikka seura kiinnostaisikin. Yksi tuntemistani aloitteellisista miehistä on taas aika lailla kukasta kukkaan lentelijä eli hyvin aktiivinen yhteydenpidossa varsinkin alkuun, mutta jos homma ei toimi, vaihtuu huomion kohde hyvin nopeasti.

Itse ajattelen niin, että jos olen kiinnostunut jostakusta niin sanon sen suoraan ja näytän sen pian ja vastaavasti myös sen, jos en ole kiinnostunut. Säästää molempien aikaa ja vaivaa eikä tarvitse pelata mitään turhia pelejä.

Koen kiusallisena kyllä antaa pakit, joten mieluiten vaikka sitten toistepäin. Pakkeja olen saanut, mutta yhtä paljon on tainnut kyllä käydä sitten flaksikin.

Millä logiikalla naiset aina olettavat että aloitteen tekevä mies haluaa automaattisesti vakavan suhteen eikä pelkkää seksiä? Siinä kun ei ole mitään perää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan