Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vähän pettynyt. Kävin la treffeillä..

Vierailija
19.02.2018 |

Ja mies tuli vielä meille hetkeksi treffien jälkeen, koska meillä synkkasi niin hyvin. Mies sanoi, että mun kanssa on helppo olla ja kyseli milloin nähdään. Suudeltiin myös ja oli kyllä hyvä suudelma. Seksiä ei ollut.
Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään. Ei viestin viestiä. Aika pettynyt olen. Miksi mies puhui noin, jos ei ollut tosissaan? Mies vaikutti myös todella fiksulta ja mukavalta.

Kommentit (237)

Vierailija
201/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten joku edes vastaa tyypille, josta on kuulunut viimeksi viikkoja tai kuukausia sitten.

Miksi ei? Ethän sinä voi tietää kuka on se oikea, ennen kuin olet tutustunut. Ehkä kokeilit siinä välillä kolmea muuta, joiden kanssa ei natsannut, mitä sitten? Silti se oikea voi olla se tyyppi, jonka kanssa vaihdeltiin veistejä pari kuukautta sitten, mutta ei päästy vielä treffeille asti.

Eihän vieras ihminen sinulle paljoa merkitse, kunnes yhtäkkiä voikin merkitä koko maailmaa.

Vierailija
202/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää on että passiivinen nainen päätyy helpommin pelkäksi petikumppaniksi.

Harva oikeasti haluaa suhteeseen naisen jonka asenne on luokkaa "miehen pitää tehdä aloite ja viedä koko ajan, minä en tee mitään koska minulla on p...u ja olen niin hot". Ei sellaista pidemmän päälle jaksa.

Seksikumppania haettaessa tuollainen voi käydäkin. Ok naisille seksiä on tarjolla enemmän, kisataan sitten siitä p.llusta. Aktiivisin voittaa. Paljon viestiä, vähän yliampuvaa kehumista, suuria tunteita ja sitä rataa. Kun seksiä on saatu, loppuviikkoa ei tarvitse katsella palveltavaksi seksiobjektiksi heittäytyvää prinsessaa.

Kyllä ne suhdekelpoiset ja seksiseura on aika usein eri naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon, että se on vaan niin paljon kivempaa kun mies ottaa itse yhteyttä. Tulee mukava tunne miehestä. En tarkoita mitään lirkutteluja ja hunajanvuodatusta.

Minulla ainakin jotenkin asiaa latistaa jos otan yhteyttä ja mies kyllä vastaa, ja kaikki on ok, mutta itselleni tulee sellainen olo, että olisikohan silloin tullut mitään viestiä, ellen olisi itse ollut aktiivinen. Eli tavallaan joudun *pakottamaan* miehen sellaiseen johon muuten ei ehkä olisi ryhtynyt.

Miehen pisteitä lisää kun hän on aktiivinen, ainakin alussa.

Mulla menee tosi helposti kiinnostus jos joudun *potkimaan* miestä. Tulee mieleen, että jatkossakin joudun olemaan se potkija ja suhteen ylläpitäjä. Ei sellainen ole minun juttuni.

Miehen siis kannattaa ajatella nokkaansa pitemmälle jos on tavannut mukavan naisen. Eikä jankata, että kyllähän se nainenkin voi, voi voi, mutta eivät kuitenkaan kaikki naiset.

Miehet luulee, että naisen aktiivisuus kertoo vahvuudesta ja itsetunnosta. Minä taas ajattelen, että se kertoo joillakin epätoivoista tai kovasta tarpeesta siihen, että on joku.

Pelkäävät, että mies muuten menee ohi suun, jollei heti ala tekstaillalla koko ajan.

No, sentakia miesten kannattaa ottaa se viestin lähetys vakavasti, muuten nainen menee ohi suun. Jos se siis jatkossa harmittaa kuitenkin.

Aina paremman vaikutuksen tekee, ainakin minuun, kun ottaa sen kunnon vanhanajan puhelun käyttöön.

Siinä selviää paremmin kui twkstaillen miten kommunikointi sujuu, onko jutun aiheita, onko jotenkin kampuraa, eli onko ylipäätään eväitä jatkoon sen tai kummempaan.

Kyllä minä ainakin miehenä haluaisin tuntea, että nainen ei halua että menen sivu suun. Siis siinä vaiheessa jos alustavasti näyttää, että viestittely sujuu ja kiinnostusta on molemmin puolin. Se on tosi harvinaista, että kokee että nainen ihan tosissaan haluaa ottaa minusta selvää. Se lisää sitten omaakin varmuutta ajaa asiaa eteenpäin. Eli naisen aktiivisuus rohkaisee sitä omaakin aktiivisuutta ja näin tilanne etenee eikä jämähdä. Toki jos pitkin matkaa alusta loppuun saakka tuntuu siltä, että mies vain vastailee pakolliset ja joutuu yksinään raahaamaan hommaa eteenpäin, silloin kannattanee olla vähän varuillaan. Miestä ei välttämättä ihan kympillä kiinnosta. Sellainen fiilis kyllä tulee useimmista naisista. Voihan se olla, etten sitten ole vain tarpeeksi kiinnostava. Mieluummin sanoo sitten senkin suoraan.

Vierailija
204/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävit treffeillä. Miehestä ei ole kuulunut mitään sen jälkeen.

No niin, jätetään mies rauhaan ja katsotaan sieltä tinderin 50:stä moimitäkuuluu miehistä seuraava. Aina ei natsaa. Ei voi jäädä jokaista itkemään.

Tietysti jos haluat pahan mielen, niin laita viestiä että mitä kuuluu, oli kiva treffata. Mies ei vastaa mitään tai sanoo jotain ympäripyöreää. Hänellä oli varmaan treffit sunnuntainakin.

Niin, ja sama kääntäen toisinpäin.

Vierailija
205/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena itken miesten piparikeskeisyyttä.

Usein ne naiset, jotka ottavat itse yhteyttä ovat myös innokkaampia antamaan piparia.

On myös naisia, jotka eivät ole heti pipari ojossa ja eivät myös niin innokkaasti ole ottamassa yhteyttä miehiin.

Mutta heidän kanssaan saattaisi löytyä jotain syvempää ja pitkäaikaisempaa yhteyttä.

No, nämä itsekkäät miehet eivät sitä ymmärrä ja eivät myöskään ymmärrä näille asioille antaa edes arvoa.

Tai melko varmaan ymmärtäisivät naisen yhteydenoton tarkoittavan piparinreunaa.

Vaikka nainen ei niin olisi tarkoittanutkaan.

Eli parempi onkin, että samanlaiset lapset leikkivät keskenään.

Vierailija
206/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

havaittua kirjoitti:

Kukaan ei voi tietää varmaksi. Muutama neuvo kuitenkin, näin miehen näkökulmasta.

Hämmästyttävää kyllä naiset usein päättelevät miehen aikeita sillä perusteella kuinka fiksulta, mukavalta, komealta, sivistyneeltä tai sytyttävältä mies tuntui. Ikävä kyllä se onko mies sinusta kiinnostava vai epäkiinnostava ei kerro tämän aikeista suhteesi mitään. _Kiinnostus_ ja _kiinnostavuus_ eivät ole sama asia.

Miksi miehet sitten toimivat näin? Koska miehen on vaikeampaa päästä treffeille ja miehen on erityisesti vaikeampaa löytää seksikumppaneita. Useimmille miehille on eduksi pitää ympärillä kiinnostuneita naisia, jos sellaisia löytyy. Miehellä ei ole varaa, kuten naisilla, dumpata vain puolittain kiinnostavia tuosta vain.

Usein tämä toimii tikapuuperiaatteella:

- potentiaalinen elämänkumppani

- mahdollisesti elämänkumppani, jos en löydä hotimpaa

- FWB

- irtosuhde, "panisin selvin päin"

- irtosuhde, "panisin kännissä"

- ei kiitos

Mitä suositumpi mies, sitä helpompaa on toimia näin.

Epäsuosittu mies on puolestaan valmiimpi yrittämään tutustumista vaikkei heti klikkaisi.

Luokittelevatko miehet oikeasti naisia näin? Eikö oikea Kumppani ole se, johon rakastuu. Itse en pysty harrastamaan seksiä ilman tunteita eli miten tuollainen FWB -juttu voi toimia? Luuleeko seksisuhteen nainen olevansa parisuhteessa. Tuleeko kyllä fiilis, että on syytä pysyä kaukana miehistä.

Heh, mä oletan miesten toimivan noin, koska toimin itsekin. 

JOsta syystä itse ehdotan tapaamista ja jos asiat menevät oikein ehdotan seuraavalle tapaamiskerralle seksiä - koska kyllä on kyllä (en ole näitä jotka panee, kun olen sanonut ei)

Mies pitää koeajaa viimeistään 3silla treffeillä, toka on vielä parempi, jotta tietää toimiiko seksi riittävän hyvin. Ei siihen mitään rakkauden tarvita, se että mies on !! oikeasti pantavan hyvännäköinen!! riittää.. eli ihastun ulkonäköön ja uutuuden viehätys riittää jännityksen ylläpitoon, jolloin siinä kiihottuu kunnolla.

Omat tunteeni heräävät jos seksi toimii kunnolla vielä parin kuukaudenkin jälkeen kun uutuudenviehätys on ohi (yleensä vie 2 vk tai 10 panoa kadota) - yleensä ei ole tarvetta suhteeseen koska siihen mennessä miehestä on löytyny ne syyt miksi siitä ei ole vakinaiseksi partneriksi vaikka vakipano siitä voi tullakin.

( parisuhteeseen kelpaamattomissa on syitä kuten itsekkyys, tai kykenemättömyys kertoa koska tavataan seuraavan kerran (seksiä varten), tai umpimielisyys tai olennaisten asioiden salailu tai pihiys tai kykenemättömyys rajoittaa omia mielialojansa tai sanojansa, on olleet syitä tässä viimeisen 5 kohdalla)

Ei suurinta osaa miehistä ole tarkoitettu tosissaan otettaviksi vaikka yrittävät esittää sellaista koska naiset sitä muka haluavat, vaan ne on seksileluja joilla tyydytän itseäni + että opettelen ja hion omia taitojani että mistä erilaisesta tämä kyseinen mies pitää.. Seksitaitoja pitää ylläpitää, ja sperma ja seksi on hyväksi omalle mielialalleni.

Kyllä miehelle täytyy olla hellä siinä missä koirallekin, mutta ei miehestä pidä olettaa sen enempää kuink irtokoirasta jotka ruokkii. Ne on sen hetken hellyydenkipeitä, puhuu mitä puhuu, mutta vasta niiden toiminta paljastaa sen mitä ne oikeasti on, jonka jälkeen voi rakastua jos oikeasti vielä parin kk jälkeen mies antaa itsestänsä henkisesti ja näkee vaivaa suhteen kehittämisen eteen.

Seksi on eläimellinen tarve, eikä se ole mikään tunneasia ennen kuin mies on osoittanut että on minun tunteideni ja lojaliteettini arvoinen.

Tämä ei tarkoita että minulla on monta uutta partneria vuodessa, pantavia hotteja miehiä on aika harvassa, että hyvä jos tulee yksi vuodessa, mutta sellaisen kanssa paneekin siihen asti kunnes tulee seuraava potentiaalinen koeajettava esiin ja aiempi lentää. 

On sitä mies ennenkin kysynyt minulta että "miksi meistä ei tullut mitään" johon nyt en ole viitsinyt sanoa että "koska olet niin itsekeskeinen ja omaa napaasi katsova etkä välitä kuin itsestäsi niin et ole partnerimateriaalia niin ei tunteet sinua kohtaan heränneet, vaikka pantiinkin tämä vuosi niin et ole riittävän hyvä vaikka näytätkin hyvältä"

Miten niin ajattelen kuin miehet?

Heh, naisiakin on monenlaisia.. 

Vierailija
207/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein ne naiset, jotka ottavat itse yhteyttä ovat myös innokkaampia antamaan piparia.

On myös naisia, jotka eivät ole heti pipari ojossa ja eivät myös niin innokkaasti ole ottamassa yhteyttä miehiin.

Mutta heidän kanssaan saattaisi löytyä jotain syvempää ja pitkäaikaisempaa yhteyttä.

No, nämä itsekkäät miehet eivät sitä ymmärrä ja eivät myöskään ymmärrä näille asioille antaa edes arvoa.

Jos olisin miehestä kiinnostunut, ihan varmasti ottaisin häneen yhteyttä ja ehdottaisin tapaamista. Harmittaisi, jos ei edes ottanut tilanteesta selvää. En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä aio harrastaa.

Vierailija
208/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samalla tavalla. Otin yhteyttä ja kysyin mitä kuuluu ja ihmettelin hänen hiljaisuutta. Jostain syystä hän oli ajatellut, että olin pettynyt treffeihin eikä sen takia ottanut yhteyttä. Onneksi minä otin.

Vierailija
209/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies joka ei laita kiitosviestiä treffeillä saakin sitten kadota.

Ihmettelen mihin ovat kadonneet hyvät tavat ja huomaavaiskussa miehiltä.

Jos mies todella haluaa tavata naisen josta on kiinnostunut niin hän tekee myös kaikkensa sen eteen, että nainen saa hänestä hyvän kuvan. Ja hyvä kuvaa ei saa hiljaisuudella.

Ei silloin naisen tarvitse ruinata ja ehdotella tapaamista, mies varmistaa paikkansa naisen elämässä olemalla kohtelias ja ottamalla yhteyttä naiseen halutessaan ne toisetkin treffit.

Jos minä olen miehenä joutunut tekemään kaikki aloitteet tähän mennessä, eli olen aloittanut keskustelun, olen pyytänyt häntä treffeille ja olen siinä ekojen treffien aikana vielä tehnyt selväksi että toisetkin treffit kiinnostavat minua, niin on se nyt aika kohtuutonta odottaa että minun pitäisi vielä laittaa kiitosviestiäkin perään, jos nainen ei ole siis tässä välissä itse tehnyt mitään muuta kuin suostunut treffeihin kanssani, ja muuten hän ei ole millään tavalla näyttänyt että hän on todellakin kiinnostunut minusta!

En todellakaan laita mitään kiitosviestejä ennenkuin nainen on ensin laittanut sellaisen, tai ainakin jollakin aloitteella tavalla näyttänyt että minä todella kiinnostan häntä. Treffeille suostuminen ei tarkoita muuta kuin että hän oli valmis antamaan minulle tilaisuuden. Viimeistään niiden treffien jälkeen pitää naisen jo osoittaa jollakin tavalla että on kiinnostunut.

T. Mies

No jää sitten ilman naista, ihan oma valintasi. Muut miehet nimittäin laittavat noita viestejä ja kiitosviestejä haluamalleen naiselle, vaikka nainen ei tekisi itse aloitteita. Deittimarkkinat on kilpailu, jossa aktiiviset miehet vievät vievät voiton (naisen) kotiin.

Aktiiviset naiset vievät voiton kotiin.

Vierailija
210/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että on noi ajat ohi. Muistan nuo ajat, kun odotin luvattua soittoa mutta sitä ei monesti tullut.

Sitä osasi kyllä odottaa että monet sanoo ja lupaa mutta ei tarkoita mitään.

Ikää nyt 52vuotta ja 22 vuotta ollut yhdessä mun miehen kanssa.

Musta jotenkin rasittavia aikoja etsiä sitä kumppania mutta pakko oli.

Vierailija
211/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haksahdin myös usein. Mielestäni oltiin samoilla linjoilla miehen kanssa ja juttu luisti. Sitten ei enää mitään vaikka puhe oli. En ollut niin rohkea että olisin itse ottanut yhteyttä.

Löytyi sitten jonkinlainen mies, jonka kanssa lapsia. MIes kuoli.

Vierailija
212/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

204, olet aivan väärillä jäljillä.

Naisena ajattelen juuri toisin. En laita innokkaana viestiä miehelle, koska EN halua vaikuttaa liian helpolta. Enkä ole helppo.

Ja juuri sen takia haluan karsia ne miehet pois, jotka tarttuvat, tyhmyytääni ja laiskuutta siihen muiden naistwn täkyyn.

En tarvitse *prinesssakohtelua* sen omistamani pilden takia vaan ihan muiden asioiden. Ja ihan vaan normaalia miehen ja naisen välistä toista kunnioittavaa kommunikointia.

Kielenkäyttösi ja ajtusmaailmasi kuvanneekin luonnettasi, joten et missään nimessä olisi minulle potentiaalinen mies. Olen siis aivan oikeassa.

Juuri pikapanoista pidättyväisiä naiset ovat myös yleensä pidättyväisiä niissä ensimmäisissä yhteydenotoissaan.

Eivät miehet saa pildeä heiltä heti kättelyssä, eivät miehet ehdi kyllästyä siihen mitä eivät edes ole saaneet.

Ajatuksena on juuri se, että mies kunnioittaa (kin) naista senverran, että on aktiivinen koska sellaisen naisen takia kannattaakin olla.

Vierailija
213/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat puusilmiä. Itse miehenä ajattelisin, että nainen joka ottaa helposti kontaktia ja pyyteleet treffeille tekee sitä varmaan monelle muullekin miehelle.

Kun taas nainen joka ei sitä tee ei tee tuskin muillekaan helposti.

Minä juuri haluaisin olla se mies, joka saa sen naisen kiinnostumaan itsestäni.

Mitä haastetta on niissä naisissa jotka saa tuosta vaan ilman mitään, vain sormea koukistamalla.

Aivan nurinkurinen miesten ajatusmaailma.

Vierailija
214/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jaksan miesnäkökulmaa tuoda lisää ketjuun. Ei kai tuo aloittajan deitti ollutkaan lopulta niin kiinnostunut ottaakseen yhteyttä, tai ei uskonut hänen kuitenkaan tykänneen.

On itsellekkin tullut monta passiivista naista vastaan, joista suurin osa eivät loppujen lopuksi olekaan halunneet enää tavata, vaikka ihan positiiviseen sävyyn ovat tapaamisella mahdollisuuden uteluihin vastanneet. Ei ole mahdotonta, että joltain mieheltä on loppunut into kysellä perään; itse vielä jaksan, vaikka monasti ne harvat kiinostuneet naiset ovat saattaneet olla jopa nopeampia (viimeistään seuraavana päivänä kumminkin jotain viestiä laitan, jos kiinnostaa jatkossa tavata) viestiä laittamaan. Piristää naisen kiinnostuksenosoitus kummasti miehenkin mieltä.

Vierailija
215/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko sä jotenkin, että naisilla jotka harrastavat sun mielestäsi liikaa seksiä ei ole sielua tai jotain? Vai miksi pihtarien kanssa on automaattisesti mahdollisuus syvempään ja pitkäaikaisempaan yhteyteen?

Vierailija
216/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat puusilmiä. Itse miehenä ajattelisin, että nainen joka ottaa helposti kontaktia ja pyyteleet treffeille tekee sitä varmaan monelle muullekin miehelle.

Kun taas nainen joka ei sitä tee ei tee tuskin muillekaan helposti.

Minä juuri haluaisin olla se mies, joka saa sen naisen kiinnostumaan itsestäni.

Mitä haastetta on niissä naisissa jotka saa tuosta vaan ilman mitään, vain sormea koukistamalla.

Aivan nurinkurinen miesten ajatusmaailma.

Mutta naisena kuitenkin noudatat tätä ajatusmaailmaa, vai miten koskaan asia etenisi siihen pisteeseen, että mies ja nainen päätyvät treffeille tai parisuhteeseen?

Vierailija
217/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monesti ovat tavallaan *sieluttomia*, koska jotkut pystyvät menemään hyvinkin pian, jospa ensinäkemältä sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa.

*Herkemmät sielut* eivät siihen vaan pysty, uskoisin.

Tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin, herkeämättä ja tunteellisemmat miehetkin tuskin haluavat hypätä sänkyyn vain pelkän seksiä takia, useimmat ainakaan.

Mielestäni se jollain tapaa kuvaa ihmisen ajatusmaailmaa, jotkut vaan eivät halua rikkoa itseään, koska ovat särkyvämpiä.

Jotkut ovat rempseämpiä ja vahvempia, me ihmiset ollaan erilaisia.

Nykyään on vallalla ronski ja suorasukainen toiminta, monissa asioissa.

Kertoohan jo somekin omaa kieltään kaikkine pyllistelykuvineen.

Eivät kaikki kuitenkaan sielläkään halua pyllistellä ja pullistella.

Eivät ainakaan ne *sielukkaammat*

Nykyään kaunis puhetapa, herkkyys ja ajattelevaisuus on miltei kirosana.

Vierailija
218/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

218, kyllä se etenee, mutta onneksi vain ne miehet etenevät, joiden on tarkoituskin.

Koska ne miehet jotka ottavat yhteyttä ensin saavat kyllä minulta ja muiltakin naisilta sen aktiivisuuden sitten jatkossa ja suhde etenee ihan niinkuin pitääkin.

Siinähän se pointti onkin, jos miehet ottaisivat yhteyttä treffien jälkeen, niin saisivat paljon enemmän vaihtoehtoja kuin odottelemalla samantyyppisten naisten yhteydenottoja.

Voisi olla virkistävää kokeilla muuntyyppistäkin naista joskus.

Mutta yleensä vakka kantensa valitsee.

Vierailija
219/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monesti ovat tavallaan *sieluttomia*, koska jotkut pystyvät menemään hyvinkin pian, jospa ensinäkemältä sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa.

*Herkemmät sielut* eivät siihen vaan pysty, uskoisin.

Tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin, herkeämättä ja tunteellisemmat miehetkin tuskin haluavat hypätä sänkyyn vain pelkän seksiä takia, useimmat ainakaan.

Mielestäni se jollain tapaa kuvaa ihmisen ajatusmaailmaa, jotkut vaan eivät halua rikkoa itseään, koska ovat särkyvämpiä.

Jotkut ovat rempseämpiä ja vahvempia, me ihmiset ollaan erilaisia.

Nykyään on vallalla ronski ja suorasukainen toiminta, monissa asioissa.

Kertoohan jo somekin omaa kieltään kaikkine pyllistelykuvineen.

Eivät kaikki kuitenkaan sielläkään halua pyllistellä ja pullistella.

Eivät ainakaan ne *sielukkaammat*

Nykyään kaunis puhetapa, herkkyys ja ajattelevaisuus on miltei kirosana.

Sellainen ihminen, joka on herkkä, tunteellinen, ajattelevainen, "sielukas" ja "puhuu kauniisti" (mitä sitten noilla tarkoitatkaan), mutta ei pidä ongelmana harrastaa seksiä uusien tuttavuuksien kanssa ei ole siis sinusta mahdollinen?

Vierailija
220/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitään... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmillä treffeilläni ilmoitin jo ennen istunnon päättymistä, että haluaisin tavata uudelleen. Tällöin arvon leidi alleviivasi, että tuleva viikko on kiireinen: töitä tehtävänä ja muitakin miehiä treffattavana. Mutta sen jälkeen kuulemma voisi nähdä.

Laitoin seuraavan viikon aikana 2-3 päivänä viestiä, koska en halunnut tungeksia. Sitten ehdotin viikon lopussa uutta tapaamista, koska olin sanonut haluavani nähdä uudestaan. Minusta toista ei kannata tuomita ensitapaamisen perusteella, ellei sitten kyseessä ole ilmiselvä pohjanoteeraus (tämä ei ollut).

Arvon leidi sanoi vastauksessaan, ettei kannata nähdä uudestaan, koska en selvästikään ole kiinnostunut päätellen liian vähäisistä viesteistä.

Otin siis nimenomaan erityisesti huomioon arvon leidin toiveet pysyttelemällä vain maltillisesti yhteydessä, ja siedin jopa sen sanomisen ääneen, että muitakin treffaillaan seuraavalla viikolla aktiivisesti. Laitoin vimeiseksi viestikseni maininnan siitä, että varmasti hänelle on tarjolla minua parempaakin seuraa... ainakin yhdeksi yöksi.

Juuri näin se menee :D

Anna tilaa, kun tiedät tulevan viikon aikataulut (jotka nainen oli sulle sanonut) ja et ole "tarpeeksi kiinnostunut". Pitäisi olla koko ajan tuomassa itseensä esiin, vaikka tiedät ettei viikolla onnistuisi (naisen sanoman mukaan) kuitenkaan.

Kuin pikkukakarat ja uudet/uusin/tällä hetkellä mielenkiintoisin lelu. Helpoin ja lyhin tie jne.

Mut joo. Oman kokemuksen mukaan aikatauluista ja omista sanomisistaan perillä olevia naisia on n. 1:12:sta. Jos semmonen sattuu tulemaan vastaan, niin tarttukaa pojat kiinni!

Nainen sanoo olevansa kiireinen ja ei ehdi tavata tarkoittaa sitä sitä ettei ole tarpeeksi kiinnostunut. Kun mies saa naisen silmät säihkymään treffeillä sitä aikaa kummasti löytyy ja mikään välimatka ei ole este.

Tietenkin jos on joku vaikka joku ulkomaanmatka joka on suunniteltu jo kuukausia aikaisemmin tekee tähän poikkeuksen. Mutta noin pääsääntöisesti jos nainen kokee jonkun pyykkien viikkaamisenkin olevan tärkeämpää tekemistä kuin miehen tapaaminen niin ei siinä hirveästi voi olla toiveita romantiikasta.

Kyllä sinkun rytmiin tottuneena jos sanoo, että on kiireinen, sitä on oikeasti kiireinen. Sovitut menot ja työt, pakollisia. Ei siinä jaksa uhrata aikaa treffeille, kun viikon päästä olisi yksi sopiva aikarako, milloin rauhoittua ja keskittyä tilanteeseen.

Sellaista miestä en ole vielä tavannut aikuisiällä, jonka vuoksi olisin lyönyt laimin esimerkiksi vaativia työtehtäviä. Joku potentiaalinen ehkä, kuitenkin käytännössä mitä suurimmalla todennäköisyydellä ei jutusta tule mitään. Sinne meni ja hommat rästissä. Moni mies ei ymmärrä tätä, kun niille selittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä