Miehet: mitä mieltä olette naisista, jotka eivät harrasta seksiä tapailuvaiheessa?
Kommentit (46)
Viime kesänä tapasin naisen. Loistava tyyppi mutta tapaamiset oli kävelylenkkejä yms. Ei aluksi edes suukkoja. Pyysin iltakylään, Mutta ei tullut. Kolmansien treffien aikana päätin, että nyt en enää kysy mitään.
Neljänsillä treffeillä Nainen sanoi, että haluaa minun menevän tautitesteihin, ennenkuin voidaan olla lähemmin.
Kävin testissä ja sen jälkeen rakasteltiin. Ollaan oltu yhdessä nyt puoli vuotta. Naisystäväainesta!
Mies 58v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdään sitten jos kolmen kuukauden päästä ollaan sydämet silmissä -emojina, mutta sitten H-hetkellä paljastuu että seksi ei toimi/onnistu lainkaan?
Itse luulen että oikein pitkälle venytetyllä säännöstelyllä on jokin muu syy, kuin siveellisyys. Itse alkaisin miettimään että toinen peittelee jotain tai tekee jotain ihmeen luonnetestiä. Molemmat hyvä syy perääntyä.
Tapauksesta riippuen voisin yli kuukauden ehkä odotellakin, mutta kyllä se seksi kuuluu korttien pöytään laittamisena ihan samoin kuin muutkin henkilökohtaiset asiat, mitkä suhteeseen vaikuttavat.
Seksi ei ole joko tai asia. Se pitää aina opetella uudestaan uuden kumppanin kanssa. Tokihan on niitäkin joiden kanssa se on lähempänä omia tottumuksia jo alusta asti, mutta se on vain laiskuttaa jos yrittää löytää täysin valmiin paketin. Toki jos alkaa ikää tulemaan niin ymmärrän tietyn mukavuudenhalun ja joustamattomuuden. Muuten täytyy kyllä aikamoisia uunoja deittailla jos seksi "ei onnistu lainkaan".
Miten itse näet, onko tuollaisessa seksin viivyttelyllä todennäköisyys sen puolella että kumppani on:
a) Seksuaalisesti avoin ja panostaa sen kehitykseen parisuhteessa oma-aloitteisesti?
b) Seksuaalisesti rajat tarkasti määrittävä ja asiat on neuvoteltava etukäteen?
c) Seksuaalisesti rajoittunut ja mahdollisesti nauttii siitä keskimääräistä vähemmän?Itsekin pidän siitä kun kahden ihmisen seksuaalisuus kehittyy, mutta treffivaiheessa on jossain vaiheessa luotettava intuitioon, kokemukseen ja päätelmiin. Hyvä esimerkki on, että tapaat treffailuvaiheen aikana aivan sattumalta jonkun muun, joka kiinnostaa sinua myös, mutta eri lailla. Silloin pitää ottaa ja kylmästi vertailla omaa etua ja tulevaisuutta ajatellen.
Tai d) Seksuaalisesti avoin, mutta ei kaikkien kanssa. Jos minä tapaan jonkun, jolla on jo kiikarissa joku toinenkin, niin mielelläni annan mennä. Tämä tosin liittyy siihen että itse en kovin usein ja herkästi ihastu/rakastu/kiinnostu, joten oletan samaa kumppaniltakin. Minulla ei ehkä ole DonJuanin peti taitoja, mutta olen joustava ja hyvä oppimaan oikean ihmisen kanssa. Siksi en sille anna paljoa huomiota.
Vähän saivarteleva vastaus, mutta katson että vastasit A, koska kaikkien vastauksien olettamahan oli, että homma päätyy teidän keskinäiseen parisuhteeseen (ei siis kaikkien kanssa).
No minä sanoisin omiin kokemuksiini viitaten, että sieltä löytyy neiti B tai pahimmillaan jopa C.
B:n kanssa olen itse ollut naimisissa ja C:n kanssa emme varmasti pysty parisuhteeseen. Eli minä haluan vain neiti A:n tapaisen, jonka kanssa voimme läheisyydellä sytyttää toisemme. Silloin myös mitä todennäköisimmin arkemmekin toimii parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos antaa muille nopeammin, niin en halua olla tekemisissä. Jos ei anna kenellekään helposti, niin mahtava juttu.
Mikä siinä on mahtavaa?
Haluan olla naiselle erityinen, en yksi kymmenistä tai sadoista.
Minäkin haluan olla naiselle erityinen, paras. Oli se sitten kymmenestä, kymmenistä tai sadoista. Jos oon paras joukosta jossa olen vain minä, niin koen sen hieman omaa arvoani latistavaksi.
Sairas asenne. Ei parisuhde ole mikään kilpailu.
Mielestäni asenteessani ei ole mitään sairasta. Parisuhde ei todellakaan ole kilpailu, mutta parinmuodostus on. Yleensä en ole ainut mies kiinnostukseni kohteen elämänpiirissä, samoin kuin tyttöystävät tai vaimo ei ollut ainut nainen minun elämänpiirissä. Kyllä itse valkkasin parhaan johon rahkeet riitti, toivon että tyttöystävät aikoinaan tekivät samoin ja nykyinen vaimo myös.
Mielellään vois ottaa suihin, vaikka ei seksiä vielä harrastaisikaan. Tuollaiset leikkisät naikkoset ovat minun mieleeni. Itsekin tykkään kouria naista jo hieman näillä ensimmäisillä tapaamiskerroilla.
Varsinainen seksi, kuten suutelo, yhryntä ja anaalipano, kuuluvat tietysti jo vakavampaan seurusteluun.
Yksinkertaisesti sitä mieltä että sellaiseen naiseen ei kannata tuhlata aikaa ollenkaan. Jos nainen ei halua, niin ei halua. Joku muu varmasti haluaa.
Tai d) Seksuaalisesti avoin, mutta ei kaikkien kanssa. Jos minä tapaan jonkun, jolla on jo kiikarissa joku toinenkin, niin mielelläni annan mennä. Tämä tosin liittyy siihen että itse en kovin usein ja herkästi ihastu/rakastu/kiinnostu, joten oletan samaa kumppaniltakin. Minulla ei ehkä ole DonJuanin peti taitoja, mutta olen joustava ja hyvä oppimaan oikean ihmisen kanssa. Siksi en sille anna paljoa huomiota.