Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko red flag? Mies meni ihan todella vaikeaksi, kun kysyin edellisestä suhteestaan

Vierailija
26.11.2022 |

Luulin kysyväni ihan viattoman kysymyksen, mutta mies vaikeni täysin ja tunnelma muuttui tosi kireäksi. Mistä teistä tämmöinen kertoo? Jos olisin tiennyt, että aihe on noin vaikea, olisin jättänyt koko kysymyksen kysymättä.

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisista pitää kysellä? Voi olla kyse todella arasta asiasta.

Vierailija
2/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonko mihin tällaset "red flagit" voi tunkea? Miksei ihmiset osaa enää olla normaalisti ilman jotain FBI-tason analyysia joka perhanan asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen ainakin kertoo, ettei oo päässyt yli siitä, olipa se sitten mitä tahansa.

Vierailija
4/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei oo ollut yhtään mainittavaa suhdetta, ja häpeää sitä?

Vierailija
5/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monennetko treffit teillä oli?

Vierailija
6/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei oo ollut yhtään mainittavaa suhdetta, ja häpeää sitä?

Nyt ei siitä kyse.

Vierailija
7/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuus tallella.

Vierailija
8/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenhakkaajanarkkaripersu! Juokse.

Vierailija
9/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisista pitää kysellä? Voi olla kyse todella arasta asiasta.

Jos olisin tajunnut, että asia on noinkin arka, olisin tietenkin jättänyt kysymättä. Itselläni vaan ei ole yhtään entistä suhdetta, tai eroa, joka saisi aikaan tuollaisen reaktion. Eli en osannut ajatella sitä, että hänellä ehkä on, oma moka siis. Jäin vaan miettimään, mitä siinä on taustalla, ehkä mies yhä rakastaa exää?

Vierailija
10/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireä tunnelma on kyllä vähän hälyttävä tuollaisen kysymyksen jälkeen. Kiusaantunut tunnelma olisi ok mutta kireä... Ihan peruskysymys kuitenkin, mikä tulee jossain vaiheessa esiin.

Vierailija
11/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on sekaisin päästään oleva psykopaatti. Mistä noista tietää. Mun eksä oli, joten ei ole täysin tuulesta temmattu tämäkään vaihtoehto. Jätti vastaamatta milloin mihinkin ja toisaalta satuili ihan kaikenlaista. 

Vierailija
12/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut manipuloivan/narsistisen akan kanssa yhdessä ja lyöty maanrakoon siinä suhteessa? Mahdollisuuksia on monia.

Vierailija
13/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No m i t ä sä tarkalleen ottaen kysyit siitä?

Vierailija
14/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies on sekaisin päästään oleva psykopaatti. Mistä noista tietää. Mun eksä oli, joten ei ole täysin tuulesta temmattu tämäkään vaihtoehto. Jätti vastaamatta milloin mihinkin ja toisaalta satuili ihan kaikenlaista. 

Tuskin on psykopaatti. Meni meinaa niin vaikeaksi, jotain siinä oli, joko syyllisyyttä, surua, jotain outoa. Psykopaatilta et voi kysyä sellaista kysymystä, mikä saa sen jäätymään ja vaikenemaan. Vähintään olisi tullut nyyhkytarinaa kauheasta eksästä tuossa tilanteessa. Ap

Vierailija
15/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikuus tallella.

Ei ole kyse kokemattomuudesta, tai kokemuksen puutteesta.

Vierailija
16/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kireä tunnelma on kyllä vähän hälyttävä tuollaisen kysymyksen jälkeen. Kiusaantunut tunnelma olisi ok mutta kireä... Ihan peruskysymys kuitenkin, mikä tulee jossain vaiheessa esiin.

Luulin kanssa, että kysymys on ihan tavallinen. Mies kysynyt myös samantyylisiä kysymyksiä ja olen kertonut hänelle ihan avoimesti entisestä suhteestani. Ei nyt mitään seksijuttuja, mutta siis siihen eroon ei liittynyt mitään dramaattista. Ap

Vierailija
17/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on psykopaatti. Meni meinaa niin vaikeaksi, jotain siinä oli, joko syyllisyyttä, surua, jotain outoa. Psykopaatilta et voi kysyä sellaista kysymystä, mikä saa sen jäätymään ja vaikenemaan. Vähintään olisi tullut nyyhkytarinaa kauheasta eksästä tuossa tilanteessa. Ap

Onko sullakin ollut psykopaattinarsisti eksä? Sillä mulla on ja se kyllä vaikeni hyvinkin, jos siltä tuntui. 

Vierailija
18/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen urkkiminen on red flag. 

Vierailija
19/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sullakin ollut psykopaattinarsisti eksä? Sillä mulla on ja se kyllä vaikeni hyvinkin, jos siltä tuntui. 

Hmmm, okei. Erikoista. Olen tuntenut muutaman tapauksen, joilla antisosiaalisia taipumuksia ja siis ihan virallisesti diagnonoituna ammattilaisten toimesta. Oman kokemuksen mukaan nämä ovat aina tosi hyviä puhumaan eikä tuommoisia tunnereaktioita ole, ainakaan noin pinnassa. Ap

Vierailija
20/160 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että nykyisin ihmisten on vaikea pariutua. Järjetöntä ylitulkintaa ihan kaikesta. Vähemmälläkin saa toisen takajaloilleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme