Miehet: mitä mieltä olette naisista, jotka eivät harrasta seksiä tapailuvaiheessa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä, ettei sellaiselle naiselle seksi ole kovin tärkeää, eikä se, millaista seksi on. Itselleni se on todella tärkeää enkä halua ostaa sikaa säkissä joten todennäköisesti tuollainen ihminen olisi aivan liian erilainen minulle. Ei jatkoon.
Minä en harrasta yhdenyönjuttuja enkä panokavereita - tuollaiset kuulostavat minusta siltä, että ihmisellä on jonkinlainen pakkomielle seksiin. Minulle seksi on juttu, jota harrastetaan ihmisen kanssa, jonka kanssa on tarkoitus olla vakituisemmin. Jos mies on pyrkimässä vaatteiden alle heti ensimmäisillä treffeillä tai niin alussa tutustumista, ettei voi vielä lainkaan sanoa tuntevansa toista edes kaveritasolla, niin ei seksi sellaisella henkilöllä vaikuta kuuluvan suhteeseen, vaan hän vaikuttaa treffailevan naisia ihan pelkässä seksimielessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole aikuisiällä harrastanut seksitöntä tapailua muutamia treffejä kauempaa. Olen aina nopeasti tiennyt, haluanko seurustella vai enkö. Sitten on joko tullut pakit tai hypätty punkkaan.
Tietysti tuossa tilanteessa voisi tapailla useampaa yhtä aikaa ja ainahan joltain saisi, mikä tietysti parantaisi kärsivällisyyttä.
Juuri tän tapaisten tyyppien karsimiseksi tutustun riittävän pitkään ennen kuin luotan siihen, että ihminen on lähemmän kontaktin arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole aikuisiällä harrastanut seksitöntä tapailua muutamia treffejä kauempaa. Olen aina nopeasti tiennyt, haluanko seurustella vai enkö. Sitten on joko tullut pakit tai hypätty punkkaan.
Tietysti tuossa tilanteessa voisi tapailla useampaa yhtä aikaa ja ainahan joltain saisi, mikä tietysti parantaisi kärsivällisyyttä.
Juuri tän tapaisten tyyppien karsimiseksi tutustun riittävän pitkään ennen kuin luotan siihen, että ihminen on lähemmän kontaktin arvoinen.
Miten selvität tapailuvaiheessa, pyörittääkö se mies muitakin naisia?
Vierailija kirjoitti:
Kuka pihtaria haluaa tapailla?
No sellainen mies, jolla ei ole kiirettä sänkyyn? En olisi missään tekemisissä miehen kanssa, jolla olisi aikomus päästä sänkyyn kanssani heti ensitapaamisella. Ei kiitos mieslutkille, en koske kävelevään tautipesään pitkällä tikullaakaan.
Nuorena tyttönä oli kyl aina mielessä äidin sanat, et ei pidä antaa heti vaan tutustua ensin. No, yritin kyllä noudattaa tota ohjetta, mut aina kävi niin, että ensin mentiin naimaan kauheella kiireellä ja sit vasta kahville jutteleen. Useimmiten siinä huomas, ettei synkannut, mut naiminen oli kivaa.
Nyt vanhempana sitä yrittää tutustua paremmin, mut nyt mulle käy silleen, et siinä tutustuessa alkaa ihan hirveesti panettaan. Sit, kun treffeiltä pääsee kotiin, niin on pakko soittaa jollekin tutulle hoidolle ja pyytää käymään. En tiedä olisiko sit kuitenki parempi vaan antaa heti.
Näistä vastauksista päätellen vaikuttaa siltä, että miehet eivät kestä edes muutaman kuukauden odottelua, tapailua ja rauhassa naiseen tutustumista ennen sänkypuuhia. Tulee olemaan todella vaikeaa löytää mies, joka jaksaisi odottaa ja rauhassa tutustua naiseen ennen intiimiä kanssakäymistä. Sitten kun sen miehen pitäisi olla muiltakin osin sopiva, huoh.. Vaikeaa on deittailu nykyään, usein kuulee juttua vanhemmilta ikäluokilta, kuinka heidän aikanaan miehet ja naiset pariutuivat ihan eri tavalla. Silloin muodostui pareja hyvinkin paljon, nykyään ei ollenkaan ja siksipä syntyvyys on kääntynytkin laskuun. Tällä menolla suomalaisten määrä tulee vähenemään kunnes jossakin vaiheessa meitä ei ole enää edes olemassakaan. Kaikki jäävät yksin, kukaan ei voita. Kaikki häviää. Tätäkö haluatte?
Utelias. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selvität tapailuvaiheessa, pyörittääkö se mies muitakin naisia?
Ainakin todennäköisyydet sen selville saamiseen suurenevat. Varsinkin jos kiinnostus ei riitä kovin pitkälle ilman sitä seksiä, tarkoittanee se sitä että sitä on tarjolla jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Näistä vastauksista päätellen vaikuttaa siltä, että miehet eivät kestä edes muutaman kuukauden odottelua, tapailua ja rauhassa naiseen tutustumista ennen sänkypuuhia. Tulee olemaan todella vaikeaa löytää mies, joka jaksaisi odottaa ja rauhassa tutustua naiseen ennen intiimiä kanssakäymistä. Sitten kun sen miehen pitäisi olla muiltakin osin sopiva, huoh.. Vaikeaa on deittailu nykyään, usein kuulee juttua vanhemmilta ikäluokilta, kuinka heidän aikanaan miehet ja naiset pariutuivat ihan eri tavalla. Silloin muodostui pareja hyvinkin paljon, nykyään ei ollenkaan ja siksipä syntyvyys on kääntynytkin laskuun. Tällä menolla suomalaisten määrä tulee vähenemään kunnes jossakin vaiheessa meitä ei ole enää edes olemassakaan. Kaikki jäävät yksin, kukaan ei voita. Kaikki häviää. Tätäkö haluatte?
Useimmat naisetkaan eivät halua odottaa kuukausia, yksikin kuukausi on jo pitkä aika. Tämä siis tuskin on mikään este toisten löytämiselle, toiveet kuitenkin isolla osalla kohtaa.
Syntyvyyden laskun syitäkin kannattaa etsiä ehkä jostain muualta.
Minä haluan olla miehelle erityinen.. en yksi kymmenistä/sadoista, joten en ikimä seurustelisi miehen kanssa, kellä on ollut yhdenillan juttuja.
He ovat kunnon naisia ja vaimomatskua.
En missään nimessä jatkaisi tapailua seksittä kovin pitkään max 1kk. Jos ei alkuvaiheessa sytytä ei se alkuinnostuksen jälkeen sytytä yhtään. Joten ei jatkoon.
Mitä tehdään sitten jos kolmen kuukauden päästä ollaan sydämet silmissä -emojina, mutta sitten H-hetkellä paljastuu että seksi ei toimi/onnistu lainkaan?
Itse luulen että oikein pitkälle venytetyllä säännöstelyllä on jokin muu syy, kuin siveellisyys. Itse alkaisin miettimään että toinen peittelee jotain tai tekee jotain ihmeen luonnetestiä. Molemmat hyvä syy perääntyä.
Tapauksesta riippuen voisin yli kuukauden ehkä odotellakin, mutta kyllä se seksi kuuluu korttien pöytään laittamisena ihan samoin kuin muutkin henkilökohtaiset asiat, mitkä suhteeseen vaikuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdään sitten jos kolmen kuukauden päästä ollaan sydämet silmissä -emojina, mutta sitten H-hetkellä paljastuu että seksi ei toimi/onnistu lainkaan?
Itse luulen että oikein pitkälle venytetyllä säännöstelyllä on jokin muu syy, kuin siveellisyys. Itse alkaisin miettimään että toinen peittelee jotain tai tekee jotain ihmeen luonnetestiä. Molemmat hyvä syy perääntyä.
Tapauksesta riippuen voisin yli kuukauden ehkä odotellakin, mutta kyllä se seksi kuuluu korttien pöytään laittamisena ihan samoin kuin muutkin henkilökohtaiset asiat, mitkä suhteeseen vaikuttavat.
Seksi ei ole joko tai asia. Se pitää aina opetella uudestaan uuden kumppanin kanssa. Tokihan on niitäkin joiden kanssa se on lähempänä omia tottumuksia jo alusta asti, mutta se on vain laiskuttaa jos yrittää löytää täysin valmiin paketin. Toki jos alkaa ikää tulemaan niin ymmärrän tietyn mukavuudenhalun ja joustamattomuuden. Muuten täytyy kyllä aikamoisia uunoja deittailla jos seksi "ei onnistu lainkaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos antaa muille nopeammin, niin en halua olla tekemisissä. Jos ei anna kenellekään helposti, niin mahtava juttu.
Mikä siinä on mahtavaa?
Haluan olla naiselle erityinen, en yksi kymmenistä tai sadoista.
Minäkin haluan olla naiselle erityinen, paras. Oli se sitten kymmenestä, kymmenistä tai sadoista. Jos oon paras joukosta jossa olen vain minä, niin koen sen hieman omaa arvoani latistavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole joko tai asia. Se pitää aina opetella uudestaan uuden kumppanin kanssa. Tokihan on niitäkin joiden kanssa se on lähempänä omia tottumuksia jo alusta asti, mutta se on vain laiskuttaa jos yrittää löytää täysin valmiin paketin. Toki jos alkaa ikää tulemaan niin ymmärrän tietyn mukavuudenhalun ja joustamattomuuden. Muuten täytyy kyllä aikamoisia uunoja deittailla jos seksi "ei onnistu lainkaan".
Miten itse näet, onko tuollaisessa seksin viivyttelyllä todennäköisyys sen puolella että kumppani on:
a) Seksuaalisesti avoin ja panostaa sen kehitykseen parisuhteessa oma-aloitteisesti?
b) Seksuaalisesti rajat tarkasti määrittävä ja asiat on neuvoteltava etukäteen?
c) Seksuaalisesti rajoittunut ja mahdollisesti nauttii siitä keskimääräistä vähemmän?
Itsekin pidän siitä kun kahden ihmisen seksuaalisuus kehittyy, mutta treffivaiheessa on jossain vaiheessa luotettava intuitioon, kokemukseen ja päätelmiin. Hyvä esimerkki on, että tapaat treffailuvaiheen aikana aivan sattumalta jonkun muun, joka kiinnostaa sinua myös, mutta eri lailla. Silloin pitää ottaa ja kylmästi vertailla omaa etua ja tulevaisuutta ajatellen.
Mitä tarkoittaa tapailu? Sitä, että tapaillaan yhtä ja harrastetaan seksiä toisen kanssa?
En oikein tiedä näitä termiejä tapailu, säätö, seurustelu yms yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos antaa muille nopeammin, niin en halua olla tekemisissä. Jos ei anna kenellekään helposti, niin mahtava juttu.
Mikä siinä on mahtavaa?
Haluan olla naiselle erityinen, en yksi kymmenistä tai sadoista.
Minäkin haluan olla naiselle erityinen, paras. Oli se sitten kymmenestä, kymmenistä tai sadoista. Jos oon paras joukosta jossa olen vain minä, niin koen sen hieman omaa arvoani latistavaksi.
Sairas asenne. Ei parisuhde ole mikään kilpailu.
Aiai kirjoitti:
Neitsyttä arvostan aina, kertoo korkeasta moraalista,
Tyypillinen luuserimies ajattelee, että naisen pitää olla säästänyt neitsyytensä juuri HÄNELLE eikä kenellekään muulle.
Miksi mittaat erityisyyttä juuri seksillä, etkä esimerkiksi suhteen syvyydellä tai tunteilla tai sitoutumisella tai uskollisuudella? En sano että pitäisi, haluaisin vaan ymmärtää että mitä laillasi ajattelevan päässä oikein liikkuu.