Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron teille totuuden abiristeilystä

Abi
18.02.2018 |

Kuten moni tietää, siellä juodaan. mutta tajuatteko oikeasti kuinka paljon. Olin itse äskettäin kavereiden kanssa. On niitäkin, jotka eivät örvellä, mutta tuskin yhtään absolutistia matkassa. Älkää uskoko lapsianne, jotka väottävät muuta. Suurin osa päätyy oksentamaan aamuyöstä, käytävät ei hiljene vaan humalaiset teinit huutaa vielä viiden aikaan. Bileet jatkuu koko yön, ei juuri minkäänlaista valvontaa. Jäi ahdistunut olo, vanhemmat ei ilmeisesti tienneet mihin olivat antaneet luvan.

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin ymmärryksessä että abit on yli 18 eikä tarvii kotoota poistumiseen isin lupaa.

Vierailija
2/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhempien tarvitse antaa mitään lupaa. Abit ovat jo täysi-ikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Ja siellä harrastetaan ihan järkyttävän paljon seksiä. Valvojaopettajat abien kanssa muun muassa :( Tai näin ainakin omalla abiristeilyllä.

Vierailija
4/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki tarttee lupaa, mutta miten on hyväksynnän laita?

Vierailija
5/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä abi, kerron nyt sinulle yllättävän totuuden:

Olen itsekin ollut nuori. Olen itsekin ollut abi. Olen itsekin ollut abi-risteilyllä. Olen itsekin juonut abi-risteilyllä. Tiedän paljonko siellä juodaan.

Vierailija
6/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma ei ole koskaan ollut nuori abi, niin ei voi tietää. Kiitos valistuksesta. 

Vierailija
7/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostainhan se aikuisuus on aloitettava ja kyllä luonto korjaa pois heikoimmat yksilöt.

Vierailija
8/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps. Ja siellä harrastetaan ihan järkyttävän paljon seksiä. Valvojaopettajat abien kanssa muun muassa :( Tai näin ainakin omalla abiristeilyllä.

Naisopet vai?

Vierailija
9/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa sukupuolta valvojaopettajat olivat? Minkä ikäisiä?

Vierailija
10/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lauloimme aikoinaan penkkareissa laulun, joka päättyi sanoihin (sävel: Varrella virran) abi löytyy valkoinen hytistä Siljan.

Vierailija
11/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abiristeilyllä juhlitaan ja nuoret pitää hauskaa.

Vierailija
12/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elin ymmärryksessä että abit on yli 18 eikä tarvii kotoota poistumiseen isin lupaa.

Kyllä tarvii isin/äiskän lupa, jos asuu saman katon alla. Piste.

Vierailija
13/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli naisopettaja ja miesopettaja. Naisopettaja harrasti "vain" suuseksiä abipojan kanssa. Miesvalvoja sitten parinkin abitytön kanssa ihan pitkän kaavan mukaan. Noista tiedän siis vain siksi että noi abit kuului omaan läheiseen kaveripiiriin. Yritti se miesopettaja muakin. Kaikki estot ilmeisesti jää rannalle kun lähdetään bilettämään... Ja ihan oli naimisissa oleva mies ja pienen lapsen isä.

Vierailija
14/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa sukupuolta valvojaopettajat olivat? Minkä ikäisiä?

Mä paneskelin noin kolmikymppisen miesopettajan kanssa.

Vierailija
15/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkun luulin, että abi risteilyllä luetaan sivistyneesti raamattua... eiku....

Vierailija
16/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tarvitsevat luvan. Ei noista juuri kukaan elätä itse itseään, että se siitä "täysi-ikäisyydestä"

Aikuisuus on jotain ihan muuta kuin tietty ikä.

Vierailija
17/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnen fantasiat [x]

Vierailija
18/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä opettajia ole valvomassa

Vierailija
19/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä abit ovat hauskanpidon ja juhlaristeilynsä ansainneet!

Vierailija
20/183 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sentään? Minun abiristeilyllä juotiin vaan limpsaa ja istuttiin bingossa.

Oikeesti, kyllä olin aika tuiterissa ja muistaakseni harrastin seksiä laivan dj:n kanssa. Ei ne muutkaan puhtaita pulmusia olleet. Se oli kivaa aikaa se, nyt kun on vanhempi ja perheellinen, ei enää kiinnosta edes juoda.