Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisten ryyppääminen säälittävää, onko?

Vierailija
16.02.2018 |

Itsellä ei kestäisi pää ei kroppa. Mieluummin kulutan aikani muuhun. Kuins muilla? Luulisi varttuessa tulevan muita intressejä.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ja kaltaisensa kuvittelevat kaikkien viettäneen alkoholinhuuruisen nuoruuden. Tiedoksenne, eivät kaikki ole. Itse olen joskus ottanut tarjotun liköörikonvehdin. Siinä minun alkoholinkäyttöni. Ikää minulla on lähemmäs kolmekymmentä vuotta. Jos nyt jossakin vaiheessa elämääni ryyppäisin, ap ja kaltaisensa varmaan kuvittelisivat minun ryypänneen teini-ikäisestä lähtien.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajattelutapaa, että ryyppääminen olisi nuorille jotenkin hyväksyttävämpää kuin esim. keski-ikäisille. Itselläni ainakin oli nuorena niin paljon mielenkiintoisempaa tekemistä, ettei mikään ryyppääminen olisi mahtunut siihen. Nuorten ryyppääminen on mielestäni paljon säälittävämpää kuin keski-ikäisten ryyppääminen.

Asia selvä.

Vierailija
62/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin aiheuttaminen suomalaisille moralisteille, jee, taas yksi tosi hyvä syy ryypätä, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalahakuinen baariryyppääminen keski-iässä tarkoittaa valitettavasti alkoholiriippuvuutta. Vuosien aikana kehittynyt tapa, joka ei tietenkään tarkoita sitä, että ei hoitaisi työtään ym.

Vierailija
64/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta hauskaa näyttää olevan. Enemmän se minussa aiheuttaa lievää kateutta, kuin sääliä..?

Vierailija
65/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin aiheuttaminen suomalaisille moralisteille, jee, taas yksi tosi hyvä syy ryypätä, kiitos!

Mitä ajattelit ottaa? Kalsarikännit vai baariin?

Vierailija
66/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen on säälittävää, oli ikä mikä hyvänsä.

Vierailija
67/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta hauskaa näyttää olevan. Enemmän se minussa aiheuttaa lievää kateutta, kuin sääliä..?

Raja onkin hiuksenhieno, että kumpaa milloin.

Vierailija
68/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raja onkin hiuksenhieno, että kumpaa milloin.

Vähän kuin normaalin ja suurkuluttajan, ongelmakäyttäjän rajat.

Vierailija
69/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalahakuinen baariryyppääminen keski-iässä tarkoittaa valitettavasti alkoholiriippuvuutta. Vuosien aikana kehittynyt tapa, joka ei tietenkään tarkoita sitä, että ei hoitaisi työtään ym.

Humalahakuinen baariryyppääminen missä tahansa iässä tarkoittaa valitettavasti alkoholiriippuvuutta. Ei ole olemassa ikää, jolloin humalahakuinen baariryyppääminen olisi tervettä.

Vierailija
70/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keski-ikäisten (tai sitä vanhempien) ryyppääminen olisi sen säälittävämpää kuin parikymppisten kakaroittenkaan? Viina kuuluu kaikille!

Vierailija
71/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki juominen on humalahakuista, ellei pysytä yhdessä annoksessa, jonka vaikutusta ei yleensä huomaa. Mitään kolmea tuoppia ei ole edes järkevää juoda, koska seurauksena on vain lyhyen nousuhumalan jälkeinen päänsärky ja huono olo.

M 90kg

Vierailija
72/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keski-ikäisten (tai sitä vanhempien) ryyppääminen olisi sen säälittävämpää kuin parikymppisten kakaroittenkaan? Viina kuuluu kaikille!

Kakaroilla on kokeilukausi.

Vierailija
73/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ärsyttää katsella päälle 50v ihmisiä jotka pitää hauskaa viinan voimalla, kun itse en saa siitä enää mitään irti.

Vierailija
74/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryypppääminen on tyhmää ja säälittävää edustipa mitä ikäluokkaa tahansa.

Vierailija
75/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt määritellään keski-iäksi?

Jos +-50v niin viikonloppu kännäys ja biletys on yllättävänkin yleistä, pitää rentoutua. Sitten sitä pitää viellä facessa oikein kuvien kanssa mainostaa. Ihmettelen!

Vierailija
76/80 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, jos ottaa tunteisiin. Keski-ikäiset ovat niin tottuneet sotkemaan päänsä promilleilla. Nuoremmat eivät kuulemma käytä enää niin reippaasti alkoa. Heillä on uudet trendit ja ne vasta karmivat tätä raittiudesta vouhkaavaa tätiä. Ennemmin nautin lasin viiniä kuin pienen jointin. Että tätä menoa.

En sanoisi pilven polttelun olevan uusi trendi. Mun setäkin pössyttelee säännöllisen epäsäännöllisesti, ikää 67v. On se nuorempana vetänyt paljon muutakin. Itsehän valitsen sekä jointin että viinin, mutta kohtuudella kumpaakin eikä edes viikottain. Humalassa olen viimeksi ollut noin puoli vuotta sitten serkkuni syntymäpäivillä.

Nainen 36v

Vierailija
77/80 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä ei olisi säälittävää, mitä keski-ikäiset, yli nelikymppiset tekevät. Olet säälittävä, jos juhlit. Olet säälittävä, jos vietät aikasi yksin. Ihan mitä vaan. Vielä et ole ehkä haudan partaalla, mutta nuoruus on mennyt ja menetetty. Mitä tässä enää voi?

Vierailija
78/80 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, jos ottaa tunteisiin. Keski-ikäiset ovat niin tottuneet sotkemaan päänsä promilleilla. Nuoremmat eivät kuulemma käytä enää niin reippaasti alkoa. Heillä on uudet trendit ja ne vasta karmivat tätä raittiudesta vouhkaavaa tätiä. Ennemmin nautin lasin viiniä kuin pienen jointin. Että tätä menoa.

En sanoisi pilven polttelun olevan uusi trendi. Mun setäkin pössyttelee säännöllisen epäsäännöllisesti, ikää 67v. On se nuorempana vetänyt paljon muutakin. Itsehän valitsen sekä jointin että viinin, mutta kohtuudella kumpaakin eikä edes viikottain. Humalassa olen viimeksi ollut noin puoli vuotta sitten serkkuni syntymäpäivillä.

Nainen 36v

Se on sun setä. Mun setä ei pössyttele. Mistäköhän olen saanut käsityksen, että nuoremmat suhtautuvat pössyttelyyn ja muuhun viihdekäyttöön yhä positiivisemmin ja alkoholia taas käytetään vähemmän?

Vierailija
79/80 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 36v

Se on sun setä. Mun setä ei pössyttele. Mistäköhän olen saanut käsityksen, että nuoremmat suhtautuvat pössyttelyyn ja muuhun viihdekäyttöön yhä positiivisemmin ja alkoholia taas käytetään vähemmän?

No kai se on aika päivänselvä asia, nykynuoret on edellisiä fiksumpia mitä päihteisiin tulee.

Vierailija
80/80 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 36v

No kai se on aika päivänselvä asia, nykynuoret on edellisiä fiksumpia mitä päihteisiin tulee.

Fiksumpia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi