Siis KETKÄ noita miljoonia hääohjelmia katsovat, oikeesti?
En keksi ketään muuta katsojakuntaa kuin juuri naimisiin menossa olevat naiset. Miksi katkeria sinkkuja (kuten minä) kiinnostaisi katsella muiden naisten onnistuvan pääsevän naimisiin? Tai jos häät on jo pidetty, niin miksi kukaan enää sitten tahtoisi katsella hääohjelmia, jotta "pääsee" miettimään, mitä kaikkea niistä omista häistä puuttui ja mikä kaikki meni pieleen? Olen ollut parisuhteessakin, jossa olen odottanut kosintaa ja silloinkin nuo hääohjelmat olivat pelkkää suolaa haavoihin. Joten minä en ainakaan katso noita. Kuka katsoo ja MIKSI hemmetissä noita ohjelmia tulee joka päivä telkasta monta tuntia?
Kommentit (8)
Katsoin kerran 15 minuuttia Big Brotheria, ensimmäistä kautta, ei varmaan ollut eka jakso. Se riitti minulle reality- ohjelmista. Olen naimisissa, mutta häät hoitui maistraatissa. Joten kun omat häätkään ei kiinnostanut, miksi muut.
Oon menossa kesällä naimisiin, eikä minuakaan kiinnosta pätkän vertaa.
Säälittävät ja rumat forever alone pullukat, jotka eivät itse koskaan tule pääsemään naimisiin.
Minä seurasin sairaalassa hääohjelmia.
Syitä oli useampi:
- jotain muuta miettimistä, kuin vakava sairaus
- toisinaan Say Yes to the Dress -sarjassa oli todella kauniita hääpukuja
- kummastelin hurjia hintoja
Pahinta oli, että mietin, kauanko onnellinen avioliitto kestää. :)
Vierailija kirjoitti:
Säälittävät ja rumat forever alone pullukat, jotka eivät itse koskaan tule pääsemään naimisiin.
"Tule pääsemään" naimisiin. :D
Liikuttavaa.
Kaikki häämekot järjestään samanlaisia mauttomia olkaimettomia, usein täysin sopimattomia kantajilleen.
Miksi joku tasapaksu ja ylipainoinen haluaa sulloa päälleen merenneito-look hääpuvun???
Tasapaksussa ylipainoisessa ihmisessä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta luulisi haluavan olla hyvännäköinen häissään. Kun on survottu olkaimettomaan sumppuun takatisseineen, ei voi olla kovinkaan viehättävää.
Jospa nämä ohjelmat sittenkin näistä koltuista kantajineen onkin tosiaan tehty, että juuri kaltaiseni sekä muut voivat pällistellä ja päivitellä.
Sellaiset naiset joille häät on tosi tärkeät, vaikkei niitä lähiaikoina olisi tiedossakaan. Pari työkaveria noita katsoo, vaikka ei ole miestäkään, koska suunnittelevat koko ajan täydellisiä unelmahäitään, ja etsivät vinkkejä.
Samaa olen ihmetellyt. Ja yhtä paljin ihmetyttää kuka seuraa näitä kardashianeja, lapsimissejä, kyläkauppiaita ja seurapiirinaisia. Kun katsot yhden jakson, olet nähnyt kaiken. Joskus parikymmentä vuotta sitten oli hauskaa seurata osbourneja, mutta jaksaako joku vielä oikeasti näitä?