Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi huusi ja riehui koko 8-tuntisen lennon

Vierailija
16.02.2018 |

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5391341/Passenger-films-toddler…

Mitä kehitysvammainen lapsi tekee pitkällä lennolla? Ylipäätään, miksi pikkulasten kanssa on pakko päästä matkustamaan maailman ympäri? En hyväksy tuota huutamista, enkä varsinkaan vanhempien munattomuutta, mutta tuollaiset pitkät lennot on jo väärin lasta itseään kohtaan! Tuossa olis jo lasun paikka.

Kommentit (205)

Vierailija
181/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneen ovi auki ja ulos leikkimään , niin joha rauhoittuu.

Vierailija
182/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain käsitin, että kyseessä oli amerikkalainen erityislapsi. Lento oli Euroopasta USAan. Varmaan sukulaisiin, koska yhtiö ei huolinut perhettä paluumatkalle. Lapsille ei herkästi anneta rauhoittavia edes lääkärin määräyksellä. Joten kesken Lennon sellaista ei voida tehdä. Tuskin lennolla olisi pystynyt tekemään välilaskua. Kukaan ei pelkää 3 vuotiaan riehumista vs aikuisen riehuminen. Turvallisuusriskiä ei siis ollut. Perhe sai rangaistuksen kun lentoyhtiö ei ottanut paluulennolle.

Miten niin turvallisuusriskiä ei ollut? Eikö lapsen omalla turvallisuudella ole väliä?

No ei se korkealta olisi pudonnut. Ilmakuopassa taas moni muukin olisi lentänyt kattoon. Väitän edelleen että 3 vuotiaan riehuminen vähän eri kuin 30 vuotiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette kestä että on muita ihmisiä, niin ei kukaan teitä aikuisia ihmisiä pakota sinne lentokoneeseen. Menkää te jollain muulla keinolla matkalle tai pysykää kotonanne.

Niinpä, aikuiset mölyapinat ulos, että muut saa matkustaa rauhassa. Aikuiset häiriköi enemmän kuin lapset ja heitä joudutaan poistamaan koneesta humalatilan tms. takia useastikin. Aikuiset vielä ymmärtävät mitä tekevät ja tekevät siitä huolimatta.

Vierailija
184/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäs näette todisteiden kera, että ulkomailla vasta on sitä oikeaa LAPSIVIHAA koska tuo tapahtui Saksan ja Jenkkien välillä, ja että Suomi on täys LASTENPALVONTAMAA! Täällä Suomessa tehdään ihan kaikki lasten ehdoilla, täällä ei ole lapsikieltokylttejä ravintoloiden ja kahviloiden ovissa, eikä julkisten kulkuneuvojen ovissa. Täällä ei tietääkseni ole edes yhtään lapsivapaata hotellia, ulkomailla noita on pilvin pimein asiakkaiden vaatimuksista.

Suomessa ei ole sallittua mätkiä omaa tai toisten huonosti käyttäytyvää lasta päähän! Monissa maissa on.

Eli jos joku vielä marisee jostain suomalaisesta lapsivastaisuudesta tai lapsivihasta niin sanon sellaiselle idiootille että matkusta joskus elämässäsi muualle niin näet millaista oikea lapsivastaisuus voi olla!

Kannattaa lukea Daily mailin kommentteja, lähinnä amerikkalaisilta. Olivat melko jyrkkiä. Toisin kuin täällä.

Nimenomaan amerikkalaiset ja ranskalaiset ovat sellaisia jotka kyllä avautuu lapsista jos niiden käytös ei satu miellyttämään. Suomalaiset vaan lässyttää ja ymmärtää, ja tunkevat lapsensa vaikka strippiklubeille "koska meidän mottipäällä on ihmisoikeus mennä sinne mihin isi tai äitikin".

Toivoisin itse että avaudut joskus ko tilanteessa vaikka minulle suoraan etkä itke myöhemmin netissä. Ei se auta mitään. Lasta et voi " mätkiä päähän" siihen puuttuu kyllä sitten joku muukin. Erikoista että lapsen itku saa sinut noin raivon valtaan. Miten toimit jos kuulet muita häiritseviä ääniä tai jotain tapahtuu mikä ei sinua miellytä?

Ohis mutta tuon videon kakaran huutorääkyriehushowta ei kyllä parhaalla tahdollakaan voi kutsua lapsen itkuksi. Toisaalta se että sinä sitä viattomana itkuna pidät, kertonee siitä, että sallit oman lapsesi käyttäytyä yhtä huonosti.

Mutta omasta puolestani voin kyllä luvata, että jos jossain näen lapsesi riehuvan ja huutavan tuolla tavalla kun sinä vieressä vain huokailet että koita rauhoittua kulta, niin aivan varmasti tulen keskustelemaan kanssasi ja kysymään, että haluatko itse yrittää komentaa pentuasi vai teenkö minä sen puolestasi. Minä nimittäin osaan kyllä tarpeen vaatiessa korottaa ääntäni ja käskien kommentaa lasta hiljenemään, jollei lässytystaktiikka tunnu tehoavan. Ja korostan vielä, että nyt ei ole kyse mistään lapsen itkusta vaan täysin päättömästä riehumisesta.

Kanssamatkustajat varmaan innoissaan että sinäkin alat siinä vielä huutamaan tuon lapsen lisäksi. Tuskin erityislapsi rauhoittuu sillä että tuntemattomat tulevat hänelle huutamaan.

Vierailija
185/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänhän tuli iltiksessä. Lapsella on kehityshäiriö. Tosin iltiksen mainitsi sen viimeisessä sivulauseessa jolloin oli ehtinyt jo naureskella. Inhottava juttu

Vierailija
186/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ketjuissa huomaa aina ihmisten todellisen luonteen. Todella suvaitsematonta porukkaa.

Vierailija
187/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan lapsenvihaajat saivat lisää polttoainetta! Nyt saa nautiskella, aaaa! Joku lapsi jossain koneessa huusi kuulemma KOKO matkan!

Vierailija
188/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain käsitin, että kyseessä oli amerikkalainen erityislapsi. Lento oli Euroopasta USAan. Varmaan sukulaisiin, koska yhtiö ei huolinut perhettä paluumatkalle. Lapsille ei herkästi anneta rauhoittavia edes lääkärin määräyksellä. Joten kesken Lennon sellaista ei voida tehdä. Tuskin lennolla olisi pystynyt tekemään välilaskua. Kukaan ei pelkää 3 vuotiaan riehumista vs aikuisen riehuminen. Turvallisuusriskiä ei siis ollut. Perhe sai rangaistuksen kun lentoyhtiö ei ottanut paluulennolle.

Miten niin turvallisuusriskiä ei ollut? Eikö lapsen omalla turvallisuudella ole väliä?

No ei se korkealta olisi pudonnut. Ilmakuopassa taas moni muukin olisi lentänyt kattoon. Väitän edelleen että 3 vuotiaan riehuminen vähän eri kuin 30 vuotiaan.

Olen lentänyt satoja työmatkoja ja kertaakaan ei ole kukaan 30-vuotias riehunut koneessa niin, että olisi matkaa häirinnyt saati että olisi ihan koneesta poistettu. Sen sijaan lähes joka lennolla on kyllä riehuvia lapsia. Ap:n esimerkkitapaus on kyllä pahimmasta päästä, jos koko kaukolennon kesti. Olispa "hauska"! tuommoisen lennon päälle vielä freesinä tehdä täys työpäivä asiakkaalla.

Perheelle tuskin tuli lapsen käyttäytyminen yllärinä, kun mutsi tiesi lentoemännälle ehdottaa, että laitetaan verkko päälle jotta vekara pääsee leikkimään iPhonella.

Vierailija
189/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

RÄÄÄ RÄÄÄ PRÄÄÄÄÄ RÄÄTÄTÄTÄTÄ

Vierailija
190/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäs näette todisteiden kera, että ulkomailla vasta on sitä oikeaa LAPSIVIHAA koska tuo tapahtui Saksan ja Jenkkien välillä, ja että Suomi on täys LASTENPALVONTAMAA! Täällä Suomessa tehdään ihan kaikki lasten ehdoilla, täällä ei ole lapsikieltokylttejä ravintoloiden ja kahviloiden ovissa, eikä julkisten kulkuneuvojen ovissa. Täällä ei tietääkseni ole edes yhtään lapsivapaata hotellia, ulkomailla noita on pilvin pimein asiakkaiden vaatimuksista.

Suomessa ei ole sallittua mätkiä omaa tai toisten huonosti käyttäytyvää lasta päähän! Monissa maissa on.

Eli jos joku vielä marisee jostain suomalaisesta lapsivastaisuudesta tai lapsivihasta niin sanon sellaiselle idiootille että matkusta joskus elämässäsi muualle niin näet millaista oikea lapsivastaisuus voi olla!

Kannattaa lukea Daily mailin kommentteja, lähinnä amerikkalaisilta. Olivat melko jyrkkiä. Toisin kuin täällä.

Nimenomaan amerikkalaiset ja ranskalaiset ovat sellaisia jotka kyllä avautuu lapsista jos niiden käytös ei satu miellyttämään. Suomalaiset vaan lässyttää ja ymmärtää, ja tunkevat lapsensa vaikka strippiklubeille "koska meidän mottipäällä on ihmisoikeus mennä sinne mihin isi tai äitikin".

Toivoisin itse että avaudut joskus ko tilanteessa vaikka minulle suoraan etkä itke myöhemmin netissä. Ei se auta mitään. Lasta et voi " mätkiä päähän" siihen puuttuu kyllä sitten joku muukin. Erikoista että lapsen itku saa sinut noin raivon valtaan. Miten toimit jos kuulet muita häiritseviä ääniä tai jotain tapahtuu mikä ei sinua miellytä?

Ohis mutta tuon videon kakaran huutorääkyriehushowta ei kyllä parhaalla tahdollakaan voi kutsua lapsen itkuksi. Toisaalta se että sinä sitä viattomana itkuna pidät, kertonee siitä, että sallit oman lapsesi käyttäytyä yhtä huonosti.

Mutta omasta puolestani voin kyllä luvata, että jos jossain näen lapsesi riehuvan ja huutavan tuolla tavalla kun sinä vieressä vain huokailet että koita rauhoittua kulta, niin aivan varmasti tulen keskustelemaan kanssasi ja kysymään, että haluatko itse yrittää komentaa pentuasi vai teenkö minä sen puolestasi. Minä nimittäin osaan kyllä tarpeen vaatiessa korottaa ääntäni ja käskien kommentaa lasta hiljenemään, jollei lässytystaktiikka tunnu tehoavan. Ja korostan vielä, että nyt ei ole kyse mistään lapsen itkusta vaan täysin päättömästä riehumisesta.

Kanssamatkustajat varmaan innoissaan että sinäkin alat siinä vielä huutamaan tuon lapsen lisäksi. Tuskin erityislapsi rauhoittuu sillä että tuntemattomat tulevat hänelle huutamaan.

Jaa. Omasta puolestani taas luulisin, että jos lapsen äiti kerran kieltäytyy edes yrittämästä komentaa omaa lastaan, kanssamatkustajat tuskin kauhean huonoa tykkää, jos joku muu niin tekee. Tässä sitäpaitsi henkilö jolle vastasin, itse toivoi että hänelle tullaan sanomaan jos hänen lapsensa käytös häiritsee, joten olettaisin, että hän olisi itse halukas lastaan komentamaankin jotta minun ei tarvitse.

En tiedä katsoitko linkin videota, mutta siis niin järjetöntä riehumistahan tuon lapsen käytös on, että jonkun siihen pitäisi puuttua, jo lapsen oman hyvinvoinnin takia. En minä voisi katsoa kahdeksaa tuntia vieressä, kun pieni lapsi on noin järkyttävän kontrolloimattoman sekaannuksen ja riehuntareaktion vallassa ja mamma vieressä vaan huokaa että koita rauhoittua ja valittaa lentoemännälle nettiyhteydestä. Minä en voisi väkisin vierasta tenavaa penkkiin pakottaa, joten jollei ystävällinen juttelu tuottaisi tulosta, korottaisi ääntäni ja kokeilisin toimiiko se.

Vierailija
191/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tuossa videossa ääniä??

Vierailija
192/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On äänet.

Vierailija
193/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On äänet.

Minulla ei. Olisi kiva kuulla, millaista se lapsen huuto oli.

Vierailija
194/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai 30-vuotiaan riehuminen on eri asia kuin 3-vuotiaan. Sekö mielestäsi tekee 3-vuotiaan kontrolloimattoman kiipeilyn pitkin lentokoneen penkkien selkänojia turvalliseksi sille 3-vuotiaalle? Senkun kiipeilee ja mahdollisessa töyssyssä putoaa hallitsemattomasti mihin sattuu ekana osumaan? Ihan turvallista koska on vasta kolme eikä kolmekymmentä?

No, ihan miten vaan. Ilmeisesti minä olen kukkahattutäti, kun en oman lapseni kanssa tuollaista riskiä olisi suostunut ottamaan.

Vierailija
195/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa matkustella saa mukavia kokemuksia.

Elokuvateatterissa voi alkaa harjoitella tähän,kröhöm kröhöm niisk niisk, rapirapi rapirapi, supi supisupi jooo.

Vierailija
196/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video löytyy YouTubesta. Kuvaaja kertoo esittelyssä, että lentoyhtiö tarjosi perheelle mahdollisuutta poistua koneesta, kun lapsi riehui ja kirkui jo ennen koneen lähtöä. Äiti oli kieltäytynyt ja vakuutti, että muksu rauhoittuu heti kun saa Ipadin käteensä... Ei näyttänyt kuitenkaan juuri rauhoittuvan.

Vierailija
197/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyseinen tapaus kieltämättä on aika räikeä, mutta yleisesti en kyllä ymmärrä ihmisten lapsivihaa. Ihmisiä hekin ovat ja oikeus heilläkin on matkustaa jne. Se, että lapsi ei ole miniaikuinen eikä osaa samalla tavalla hillitä itseään esim tylsistyessään, jos korviin sattuu tms ei pitäisi olla kellekään aikuiselle epäselvää. Eikä ole pienellä lapsella myöskään ainoastaan kasvatuskysymys, vaikkakin vanhemman tulee parhaansa mukaan toimia, jotta lapsi olisi mahdollisimman rauhassa.

Kaikilla on oikeus mölytä lentokoneessa, ei vain lapsilla.

Vierailija
198/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin huusi 8 tuntia. 

Vierailija
199/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se tuossa videollakaan huuda koko aikaa.

Vierailija
200/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin tuota lasta ja mitä traumoja tuo matkustaminen on aiheuttanut. Jos aivan pakko on lentää, niin rauhoittavia edes. Eihän eläimiäkään noi kiduteta lennoilla, miksi lasta sitten voi?