Miksi mun pitää maksaa ooppera?
Miksi minun on pakko veronmaksajana kustantaa toisten harrastus, ooppera?
Kommentit (15)
Niin, mä en halua maksaa metroa enkä ratikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks mun pitää kustantaa jäähallit?
Missä on Suomen Kansallisjäähalli?
Mutta kuka maksaa mun vessapaperit
Vierailija kirjoitti:
Totta tämäkin.
-AP
Mä en tee yhtään mitään Hyvinkään pohjois puolelle olevalla tieverkostolla. Miksi on pitää maksaa sen ylläpidosta?
Mulla ei ole yhtään lasta. Miksi mun pitää osallistua kaiken maailman lapsilisien ja hoitovapaiden yms. kustannuksiin?
Minä en ainakaan maksa kenenkään toisen ooppera pizzaa!
Kuulostaa siltä että jokaisen suomalaisen pitäisi saada valita vaikka 5 mieleistä "sponsorikohdetta" mihin omat veroeurot menee. Lopputulos luultavasti olisi se että kukaan ei saisi mitään
tuo ooppera on kyllä ihan turhake
Miksi mun pitää maksaa lihavien lihavuusleikkaukset ja tupakoitsijoiden keuhkoahtaumahoidot?
Ooppera on luullakseni italialainen asia. Miksi Suomessa on kansallisooppera? Miksei meillä ole vaikka kansallissumopainiareenaa?
Vierailija kirjoitti:
Ooppera on luullakseni italialainen asia. Miksi Suomessa on kansallisooppera? Miksei meillä ole vaikka kansallissumopainiareenaa?
Olemma gyldyyrikansaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että jokaisen suomalaisen pitäisi saada valita vaikka 5 mieleistä "sponsorikohdetta" mihin omat veroeurot menee. Lopputulos luultavasti olisi se että kukaan ei saisi mitään
Tätä varten jokainen saa äänestää eduskuntavaaleissa.
Lahtelaisena en koe kovin järkeväksi että suurin osa kaupungin urheilumäärärahoista uppoaa betonimäkeen, josta hyppää kerran viikossa joku kuopiolainen alkoholiin kallellaan oleva amisteini. Ooppera aika peanuts sen rinnalla.