Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lihavat miehet vaativat naisilta laihuutta?

Vierailija
15.02.2018 |

Olen pitkän parisuhteen jälkeen päätynyt sinkuksi ja olen tavannut kolmi-nelikymppisiä miehiä eri yhteyksissä, niin netissä kuin livenä. Olen normaalipainoinen (bmi 22) ja koen oloni terveeksi. Jostain syystä tapaamilleni huomattavasti ylipainoisille miehille painoni on ollut ongelma, minun kuulemma pitäisi olla laihempi. Minusta on käsittämätöntä, miten todella ylipainoiset ihmiset voivat vaatia toista laihduttamaan. Olenko vain törmännyt outoihin tapauksiin vai oikeastiko lihavat miehet ovat tällaisia?

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rumempi, lyhyempi, kouluttamattomampi ja plösähtäneempi mies, sitä kauniimpaa, fiksumpaa ja hoikempaa naista etsii.

Ai miksi? No se huono itsetunto. Että voi näyttää kavereille ja muutenkin kokee olevansa parempi kuin on.

Ne kivannäköiset miehet joilla on itsetunto kohdallaan, etsivät ihmistä, eivät koristetta.

Älkää alentako rimaa niiden törkimysten tasolle, se ei kannata ikinä.

Tämä pitää niin paikkansa. Tapailin miestä, joka ei säväyttänyt ulkoisesti millään tavalla, mutta kiinnostuin hänen erilaisesta ajattelutavastaan ja halusin tutustua paremmin. Selvisi myöhemmin, että miehelle on erittäin tärkeää naisen ulkoinen olemus ja bonusta vielä, jos nainen on koulutettu ja fiksu. Tosin häntä häiritsi naisen 'omapäisyys' eli esim. se, ettei nainen halua itselleen silikonitissejä, jotka mies olisi auliisti kustantanut. 

Silmäni avautuivat tästä tyypistä lopullisesti, kun vierailimme hänen tuttavansa luona. Koko kyläily oli miehen puolelta melkoista esitystä. Hän hehkutti minua maasta taivaaseen, lisäsi omiaan ja suorastaan kiusasi kaveriaan 'saaliillaan'. Olin pöyristynyt miehen käytöksestä ja aivan nolona. Jälkeenpäin hän selitti, että hänellä on kalavelkoja maksettavana kaverinsa kanssa ja nyt hän pääsi näyttämään, miten hän onnistuu puhumalla saamaan upean naisen itselleen. Noh, minä en tuon jälkeen enää lämmennyt miehelle.

Vierailija
162/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä hauskan kuuloista, kun mies tursuavine kaljamahoineen ja ties kuin monine leukoineen selittää miten hänen ylipainoinen vaimonsa ei enää kiihota häntä seksuaalisesti.

Kai te naiset ymmärrätte että lihavat, nörtit ja komeat miehet kiihottuvat samoista naisista (hoikista ja kauniista).

Kyse ei ole mistään oikeudesta että lihava ja ruma mies saisi kiihottua vain lihavista ja rumista naisista.

Täytyy arvostaa miehiä jotka uskaltavat sanoa ääneen metoo-aikana millaisista naisista kiihottuvat niin ei jää asiasta epäselvyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne kasvavat siihen, että nainen on aina katseen ja arvostelun kohteena, ei mies. Muistan aina kun yksi teinipoika ihmetteli kun jossain keskusteltiin miehen/miesten takapuolista, että ketä kiinnostaa, kuka niitä muka katsoo, että naisten perseitä vain katsotaan. Ei oikeasti ymmärtänyt, että miehen persii on oikeasti kiinnostava naisenkin silmiin ja, että myös miesten ulkonäköä voidaan katsoa ja arvostella. 

Vierailija
164/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumat naiset yököttävät kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä hauskan kuuloista, kun mies tursuavine kaljamahoineen ja ties kuin monine leukoineen selittää miten hänen ylipainoinen vaimonsa ei enää kiihota häntä seksuaalisesti.

Kai te naiset ymmärrätte että lihavat, nörtit ja komeat miehet kiihottuvat samoista naisista (hoikista ja kauniista).

Kyse ei ole mistään oikeudesta että lihava ja ruma mies saisi kiihottua vain lihavista ja rumista naisista.

Täytyy arvostaa miehiä jotka uskaltavat sanoa ääneen metoo-aikana millaisista naisista kiihottuvat niin ei jää asiasta epäselvyyttä.

Mutta onhan mainitsemallasi ihmiseyhmällä kuitenkin ymmärrya siitä, että vain fantasioivat? Että oma taso on ihan tasoteoriankin mukaan täysin miinuksella? Että pelkkä moikkaus naiselle saa aikaan yökkörefleksin? Että oma ihmisarvo on tuolla asenteella jo lähes menetetty?

Vierailija
165/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rumat naiset yököttävät kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan mainitsemallasi ihmiseyhmällä kuitenkin ymmärrya siitä, että vain fantasioivat? Että oma taso on ihan tasoteoriankin mukaan täysin miinuksella? Että pelkkä moikkaus naiselle saa aikaan yökkörefleksin? Että oma ihmisarvo on tuolla asenteella jo lähes menetetty?

Joutuvat sitten olemaan ilman / maksullinen / kehitysmaalaisen kanssa. Ovat ainakin rehellisiä ja hyväksyvät kohtalon.

Vierailija
166/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rumempi, lyhyempi, kouluttamattomampi ja plösähtäneempi mies, sitä kauniimpaa, fiksumpaa ja hoikempaa naista etsii.

Ai miksi? No se huono itsetunto. Että voi näyttää kavereille ja muutenkin kokee olevansa parempi kuin on.

Ne kivannäköiset miehet joilla on itsetunto kohdallaan, etsivät ihmistä, eivät koristetta.

Älkää alentako rimaa niiden törkimysten tasolle, se ei kannata ikinä.

Tämä pitää niin paikkansa. Tapailin miestä, joka ei säväyttänyt ulkoisesti millään tavalla, mutta kiinnostuin hänen erilaisesta ajattelutavastaan ja halusin tutustua paremmin. Selvisi myöhemmin, että miehelle on erittäin tärkeää naisen ulkoinen olemus ja bonusta vielä, jos nainen on koulutettu ja fiksu. Tosin häntä häiritsi naisen 'omapäisyys' eli esim. se, ettei nainen halua itselleen silikonitissejä, jotka mies olisi auliisti kustantanut. 

Silmäni avautuivat tästä tyypistä lopullisesti, kun vierailimme hänen tuttavansa luona. Koko kyläily oli miehen puolelta melkoista esitystä. Hän hehkutti minua maasta taivaaseen, lisäsi omiaan ja suorastaan kiusasi kaveriaan 'saaliillaan'. Olin pöyristynyt miehen käytöksestä ja aivan nolona. Jälkeenpäin hän selitti, että hänellä on kalavelkoja maksettavana kaverinsa kanssa ja nyt hän pääsi näyttämään, miten hän onnistuu puhumalla saamaan upean naisen itselleen. Noh, minä en tuon jälkeen enää lämmennyt miehelle.

Hyvä, kun luotit tunteeseen ja lähdit menemään. Todella, todella huono piirre miehessä ja ei takuulla ainoa!

Vierailija
167/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"useimmilla heillä on puolisollakin"

Suomeksi sama, kiitos?

Vierailija
168/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkän parisuhteen jälkeen päätynyt sinkuksi ja olen tavannut kolmi-nelikymppisiä miehiä eri yhteyksissä, niin netissä kuin livenä. Olen normaalipainoinen (bmi 22) ja koen oloni terveeksi. Jostain syystä tapaamilleni huomattavasti ylipainoisille miehille painoni on ollut ongelma, minun kuulemma pitäisi olla laihempi. Minusta on käsittämätöntä, miten todella ylipainoiset ihmiset voivat vaatia toista laihduttamaan. Olenko vain törmännyt outoihin tapauksiin vai oikeastiko lihavat miehet ovat tällaisia?

Koska hyökkäys on paras puolustus! Nämä plösöt ukot ovat tajunneet ensisilmäyksellä, että he eivät yllä tasollesi mitenkään. Dissaamalla pyrkivät horjuttamaan itsetuntoasi (ja he onnistuivat!) ja epäilemään itseäsi, jolloin laskisitkin rimaasi. Kuvittelisit itsessäsi olevan vikaa ja olisit tyytyväinen kun vain kelpaisit edes sille pullukalle.

Lihavuuden lisäksi nämä ukot ovat törppöjä ja ansaitsevat jäädä yksin.

Jos/kun tämä nainen ei pullukoita huolikaan, niin pullukka sanoo, ettei ko. naista olisi kelpuuttanutkaan kun on liian lihava tai liian mitä tahansa. Happamia ovat pihlajanmarjat.

Vierailija
169/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kiihottuu vaan hoikasta, ei se asia muuksi muutu, vaikka itse lihoisi. Että siinä tapauksessa naisen pitää tinkiä siitä, että vaatii miehen saavan erektion seksissä.

Ymmärrän. Yritin seurustella erittäin mukavan ja luonteeltaan ihanan miehen kanssa. Mutta se seksi. Ällötti se ylipaino. En vaan pystynyt enää.

Sama naisissa. Itse tapasin tinderin kautta naisen jolla oli väärät kuvat tinderissä. Ylipainoa 30kg kuviin nähden ja en edes tunnistanut kyseistä henkilö kun saapui paikalle. Kyl otti päähän. Omasssa profiilissa kerroin tasan minkälaista haen ja tämä tapaus ei ollut sinne päinkään. Mulle on ihan sama on joku läski, mutta minua ei läskit kiinnosta yhtään. Sinä sait yläpeukkua ja minä saan alapeukkua kommentista.