Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lihavat miehet vaativat naisilta laihuutta?

Vierailija
15.02.2018 |

Olen pitkän parisuhteen jälkeen päätynyt sinkuksi ja olen tavannut kolmi-nelikymppisiä miehiä eri yhteyksissä, niin netissä kuin livenä. Olen normaalipainoinen (bmi 22) ja koen oloni terveeksi. Jostain syystä tapaamilleni huomattavasti ylipainoisille miehille painoni on ollut ongelma, minun kuulemma pitäisi olla laihempi. Minusta on käsittämätöntä, miten todella ylipainoiset ihmiset voivat vaatia toista laihduttamaan. Olenko vain törmännyt outoihin tapauksiin vai oikeastiko lihavat miehet ovat tällaisia?

Kommentit (169)

Vierailija
121/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkän parisuhteen jälkeen päätynyt sinkuksi ja olen tavannut kolmi-nelikymppisiä miehiä eri yhteyksissä, niin netissä kuin livenä. Olen normaalipainoinen (bmi 22) ja koen oloni terveeksi. Jostain syystä tapaamilleni huomattavasti ylipainoisille miehille painoni on ollut ongelma, minun kuulemma pitäisi olla laihempi. Minusta on käsittämätöntä, miten todella ylipainoiset ihmiset voivat vaatia toista laihduttamaan. Olenko vain törmännyt outoihin tapauksiin vai oikeastiko lihavat miehet ovat tällaisia?

Koska hyökkäys on paras puolustus! Nämä plösöt ukot ovat tajunneet ensisilmäyksellä, että he eivät yllä tasollesi mitenkään. Dissaamalla pyrkivät horjuttamaan itsetuntoasi (ja he onnistuivat!) ja epäilemään itseäsi, jolloin laskisitkin rimaasi. Kuvittelisit itsessäsi olevan vikaa ja olisit tyytyväinen kun vain kelpaisit edes sille pullukalle.

Lihavuuden lisäksi nämä ukot ovat törppöjä ja ansaitsevat jäädä yksin.

Vierailija
122/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

logiikka kirjoitti:

Mulla on tuttu mies joka on hieman ylipainoinen, välillä enemmän painoa, välillä saa vähän pois. Hiukset harvenneet ja harmaantuneet. Puhuu naisista että se ja se on liian tukeva jne jne. Luulee ilmeisesti olevansa 'lahja' kaikille naisille.. ;) Joo, sinkku se on.

Minä tiedän myös tuhteja setiä, jotka luottavat tiukasti ”supliikkirooliin” - joka puri parikymmentä vuotta ja kiloa sitten. Pitävät yhä vain ”sorjista ja hoikista”, närkästyvät avoimesti kun tulee pakkeja ja metootakin.

Onneks naisissa on AINA se blondi amisosasto/vastaavat ruudinkeksijät (ainaki 20% naiskunnasta), johon uppoaa kaikki kikattatuttavat paskaiskupuheet.

Vielä ku dumppaa pari tiukkaa paukkua perään ja naurattaa lisää, niin kohta pumpsii vanhempikin/paksumpikin.

"...kanamainen hölmö nainen.."

Niitäkö epätoivoisimmat turvokit painaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä hauskan kuuloista, kun mies tursuavine kaljamahoineen ja ties kuin monine leukoineen selittää miten hänen ylipainoinen vaimonsa ei enää kiihota häntä seksuaalisesti.

Naisen on helpompi olla laiha. Sekä onhan laiha nainen ilo silmälle!

T: Mies 176/138

Vierailija
124/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se erilaisuus mikä vetoaa? Ehkä impulsiivinen suursyömäri ihannoi hoikkaa naista jolla on kova itsekuri. Eihän tämä tietenkään todellisuudessa toimisi sillä aika harva fitnesskissa sietäisi sohvaperunaa jolle saa kantaa kotiin kassikaupalla ruokaa. Samalla tavallahan paljon näkee atleettisia miehiä jotka tykkäävät että naisessa on enemmän tarttumapintaa.

Vierailija
125/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

logiikka kirjoitti:

Mulla on tuttu mies joka on hieman ylipainoinen, välillä enemmän painoa, välillä saa vähän pois. Hiukset harvenneet ja harmaantuneet. Puhuu naisista että se ja se on liian tukeva jne jne. Luulee ilmeisesti olevansa 'lahja' kaikille naisille.. ;) Joo, sinkku se on.

Minä tiedän myös tuhteja setiä, jotka luottavat tiukasti ”supliikkirooliin” - joka puri parikymmentä vuotta ja kiloa sitten. Pitävät yhä vain ”sorjista ja hoikista”, närkästyvät avoimesti kun tulee pakkeja ja metootakin.

Onneks naisissa on AINA se blondi amisosasto/vastaavat ruudinkeksijät (ainaki 20% naiskunnasta), johon uppoaa kaikki kikattatuttavat paskaiskupuheet.

Vielä ku dumppaa pari tiukkaa paukkua perään ja naurattaa lisää, niin kohta pumpsii vanhempikin/paksumpikin.

"...kanamainen hölmö nainen.."

Niitäkö epätoivoisimmat turvokit painaa?

Emmä nyt epätoivosta puhuisi, jos hyvännäkönen tyhmä blondi antaa kroppansa pantavaksi?

Vierailija
126/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa tietysti asettaa juuri sellaiset kriteerit kuin haluaa. Ei kenenkään tarvitse tyytyä johonkin, mitä ei halua.

Totta. Itse en todellakaan huolisi paksua naista itselleni. Läski nainen ei kiihota minua mitenkään. Ei riitä, että on muuten mukava jne.

Tuon kerroit jo ja se on täysin ok. Ihan yhtä lailla itse olen etsinyt kunnes löysin miehen, joka on myös komea ja kiihottava, ei vain mukava ja luotettava. Joillekin palstamiehille tuntuu olevan vaikeaa hyväksyä sitä, että ulkonäkö ratkaisee, ja siksi on hyvä että sinäkin miehenä sanot sen suoraan.

Noin se menee. Itse pidän huolta kunnostani ja elän terveellisesti. Sitä toivon myös kumppanilta. Olen ennemmin yksin, kun ottaisin väkisin jonkun. Jokainen saa olla just niin ku haluaa, mutta ylipainoiset ei minun elämääni mahdu. Mulla ei ole läskejä mitään vastaan. Ulkonäkö ratkasee oikeasti 80%.

Vierailija
127/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Tapailin eronnut tai +45 v miestä, jolla oli lähes 30 kiloa ylipainoa. Etsi itselleen langanlaihaa ja kaunista naista.

Etsii yhä.

Loppukommentti "etsii yhä" ihan huippu!!!

Vierailija
128/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen, että miten asia on tullut puheeksi miesten kanssa. Mutta voihan mies tykätä hoikista naisista, vaikka itse onkin lihava. 

Vierailija
129/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kun naiset vaativat mieheltä pituutta, hyvänkokoista penistä ja sopivaa painoa (ei saa olla mikään rimpula). Nasten näkökulmasta katsottuna se on niinpäin, että pieni ylipaino miehellä on parempi kuin laihuus. Miesten näkökulmasta taas pieni alipaino naisella on parempi kuin lihavuus. Niin se biologia toimii. Sukupuolet eivät ole samanlaisia.

Vierailija
130/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä hauskan kuuloista, kun mies tursuavine kaljamahoineen ja ties kuin monine leukoineen selittää miten hänen ylipainoinen vaimonsa ei enää kiihota häntä seksuaalisesti.

Vaan minkäs sille mahtaa, jos ei kerran kiihota.

Maailman typerintähän se olisi, jos vain itsensä kaltaiset saisi kiihottaa.

Vierailija
131/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kookkaammat miehet on usein pitkän hyvän uran tehneitä. Vähän väliä oltu asiakkaiden tai työporukan kanssa lounaalla. Tai ihan vaan itse mätetty kallista ruokaa - ja paljon - menemään kun on rahaa.

Mitä isompi koko sitä uskottavampi toisten isojen kihojen joukossa. Ei ole mikään "poikanen".

Tottakai jatkumoon kuuluu, kun menestyy kaikessa muussakin elämässä, että on hyvännäköinen vaimoke.

Nää miehet vaan ei tajua ettei se asema anna automaattisesti oikeutta arvostella muiden ulkonäköä ja arvottaa siinä samantien ÄÄNEEN.

Mutta eihän ne tajua. Niillä on sananvalta moneen asiaan niiden elämässä, niin ne luulee että naiskandidaattiinkin.

Kirjoittajan ulkomuodosta on heittänyt läppää hyvätuloinen "herras"mies.

Vierailija
132/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat naiset ovat niin heikolla itsetunnolla varustettuja, että ottavat silikonirintoja ja pumppaavat persuuksiinsa rasvaa. Lihavalla ei ole noita ongelmia :D

Vierailija
133/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin. Vaativat?? Mitä ihmettä? What the hell? :) Vain typeryydet lähtevät tällaiseen mukaan.

Vierailija
134/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne miehet niitä miehiä jotka elävät EU- Tuilla?

Vierailija
135/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmettelen, että miten asia on tullut puheeksi miesten kanssa. Mutta voihan mies tykätä hoikista naisista, vaikka itse onkin lihava. 

Katsos, kun kaikilla ei ole tapoja. Täällä oli hetki sitten ketju "muokkaajamiehistä": nainen haksahtaa treffeille vähän arkisemman ja vaatimattomamman miehen kanssa luullen saavansa rentoa seuraa, mutta mies onkin sellainen nipo, jolla on paljon kriteereitä ja jalat elopainosta huolimatta ilmassa. Kun hän ei pääse kaikkein hottiksimpien instakaunottarien kanssa treffeille, hän yrittää muokata sitä, jonka kanssa pääsee: voisit laihduttaa, käyttää tämmöstä mekkoa ja semmosia stringejä...

Sen nainen saa palkaksi, kun on avarakatseinen ja pitää seiniä leveällä ja kattoa korkealla.

Vierailija
136/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin, että miehellä on aivot. Eipä ole kohdalle osunut...

Vierailija
137/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kiihottuu vaan hoikasta, ei se asia muuksi muutu, vaikka itse lihoisi. Että siinä tapauksessa naisen pitää tinkiä siitä, että vaatii miehen saavan erektion seksissä.

Ymmärrän. Yritin seurustella erittäin mukavan ja luonteeltaan ihanan miehen kanssa. Mutta se seksi. Ällötti se ylipaino. En vaan pystynyt enää.

Sama kokemus. Olen tästä palstalla kertonutkin: todella mukava mies, hyvä isä lapsilleen (yh kuten minäkin), tutustuimme netin kautta ja olin jo omasta mielestäni korviani myöten rakastunut (no, ainakin ihastunut). Kuvassakin näytti kivalta ja puhelimessa juttua riitti vaikka kuinka pitkään. Sitten tavattiin ja huomasin, että "atleetti" olikin kotletti; lyhyet jalat, pitkät kädet, pitkä selkä ja leveä lantio. Reilusti ylipainoa ja nimenomaan pepussa ja reisissä. Yritin ihan tosissani viehättyä hänestä, seurustelimme reilusti yli vuoden, mutta kun en vaan pystynyt haluamaan häntä niin eihän siitä mitään tullut.

No siinä vuodessahan se ehti jo sua riittävästi n ussiakkin.

Seuraava.

Mites tuo sisälukutaito sinulla? Kirjoitin mielestäni, että "seurustelimme reilusti yli vuoden, mutta kun en vaan pystynyt haluamaan häntä niin eihän siitä mitään tullut". Juu, oli seksiä; näimme keskimäärin joka toinen viikonloppu ja niistä ehkä joka toisella oli seksiä ja joka toisella keksin riidan vaikka tyhjästä, jotta sain syyn olla koskettamatta häntä. Väärinhän se oli häntäkin kohtaan, mutta toisaalta tälläkin palstalla saa usein lukea, että sille mukavalle, kunnolliselle miehelle pitäisi antaa mahdollisuus. Enkä minä omaa käytöstäni ymmärtänyt ennen kuin jälkeen päin. Sen suhteen aikana yritin parhaani mukaan kiinnostua hänestä myös miehenä ja rakastajana, koska hän olisi ollut hyvä, kunnollinen elämänkumppani. Mutta kun toista ei halua niin ei halua.

Vierailija
138/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lyhyetkin naiset vaativat mieheltä pituutta ja työttömät naiset vaativat mieheltä työpaikkaa.

Milloin viimeksi joku nainen on tullut luoksesi ja sanonut, että "Vaadin, että sinä olet pitkä ja sinulla on työpaikka!"?

Oliko tässä siis ongelmana ne vaatimukset vai niiden sanominen ääneen päin naamaa?

Ihmettelen tuota väitettä, että naiset vaatisivat, kun en ikinä ole ollut todistamassa tilannetta, jossa nainen olisi vaatinut jotain miestä olemaan pitkä. Käykö sinulle tosiaan niin usein?

Kyllä parisuhdetta etsivät naiset karsivat miehiä usein pituuden takia aivan kuten aloituksessa mainitut lihavat miehet väitetysti naisen painon takia. Vai oletko eri mieltä asiasta?

Riippuu täysin naisen omasta pituudesta. 150 senttiselle kelpaa varmasti 160-165 senttinen mies. Sen sijaan kaksoisleukainen ja vyötärölihava mies etsii yhä vain hoikkaa naista.

Ihan höpöä. Se 150 cm nainenkin etsii yli 180 cm pitkää miestä. 

V*tut etsii. En minä ainakaan. t.153cm

Vierailija
139/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ketjussa kommentoinut ei tainnut lukea aloitusta taas? Ap on normaalipainoinen, BMI 22, jolta hyvin ylipainoiset ovat _vaatineet_ laihduttamista. Onhan se nyt ihan eri asia pitää hoikkuutta (tiettyä pituutta, tulotasoa, koulutusta, hiuksien väriä jne) haluttuna ominaisuutena kumppanille kuin vaatia sitä joltain tapaamaltaan ihmiseltä. Oman lisänsä asiaan tuo, että vaatijana on tyyppi, joka ei itsekään kykene täyttämään tuota vaatimusta. Voin kirjoittaa siihen deitti-ilmooni ihan hyvin, että toivon lihaksikasta kumppania (en toivo oikeasti!), mutta on tökeröä ja huonoa käytöstä sanoa miehelle, jota tapailen, että vaadin häntä hankkimaan lihakset.

Vierailija
140/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa miehistä vain 34 prosenttia on hoikkia tai normaalipainoisia.

Minä pidän hoikista miehistä, joten elän yksin.

N