Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lihavat miehet vaativat naisilta laihuutta?

Vierailija
15.02.2018 |

Olen pitkän parisuhteen jälkeen päätynyt sinkuksi ja olen tavannut kolmi-nelikymppisiä miehiä eri yhteyksissä, niin netissä kuin livenä. Olen normaalipainoinen (bmi 22) ja koen oloni terveeksi. Jostain syystä tapaamilleni huomattavasti ylipainoisille miehille painoni on ollut ongelma, minun kuulemma pitäisi olla laihempi. Minusta on käsittämätöntä, miten todella ylipainoiset ihmiset voivat vaatia toista laihduttamaan. Olenko vain törmännyt outoihin tapauksiin vai oikeastiko lihavat miehet ovat tällaisia?

Kommentit (169)

Vierailija
141/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

logiikka kirjoitti:

Mulla on tuttu mies joka on hieman ylipainoinen, välillä enemmän painoa, välillä saa vähän pois. Hiukset harvenneet ja harmaantuneet. Puhuu naisista että se ja se on liian tukeva jne jne. Luulee ilmeisesti olevansa 'lahja' kaikille naisille.. ;) Joo, sinkku se on.

Minä tiedän myös tuhteja setiä, jotka luottavat tiukasti ”supliikkirooliin” - joka puri parikymmentä vuotta ja kiloa sitten. Pitävät yhä vain ”sorjista ja hoikista”, närkästyvät avoimesti kun tulee pakkeja ja metootakin.

Onneks naisissa on AINA se blondi amisosasto/vastaavat ruudinkeksijät (ainaki 20% naiskunnasta), johon uppoaa kaikki kikattatuttavat paskaiskupuheet.

Vielä ku dumppaa pari tiukkaa paukkua perään ja naurattaa lisää, niin kohta pumpsii vanhempikin/paksumpikin.

"...kanamainen hölmö nainen.."

Niitäkö epätoivoisimmat turvokit painaa?

Emmä nyt epätoivosta puhuisi, jos hyvännäkönen tyhmä blondi antaa kroppansa pantavaksi?

Ja näin käyttäytyvä mies sitten kuvittelee olevansa jotenkin fiksu? Eiköhän siinä sitten vakka kohtaa kantensa.

Vierailija
142/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehistä vain 34 prosenttia on hoikkia tai normaalipainoisia.

Minä pidän hoikista miehistä, joten elän yksin.

N

Onko 172cm/62kg riittävän hoikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N

Vain? 34 % miehistähän tarkoittaa satojatuhansia potentiaalisia kumppaneita. Et vissiin lukenut pitkää matematiikkaa lukiossa...?

Vierailija
144/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat voivansa.

Vierailija
145/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ketjussa kommentoinut ei tainnut lukea aloitusta taas? Ap on normaalipainoinen, BMI 22, jolta hyvin ylipainoiset ovat _vaatineet_ laihduttamista. Onhan se nyt ihan eri asia pitää hoikkuutta (tiettyä pituutta, tulotasoa, koulutusta, hiuksien väriä jne) haluttuna ominaisuutena kumppanille kuin vaatia sitä joltain tapaamaltaan ihmiseltä. Oman lisänsä asiaan tuo, että vaatijana on tyyppi, joka ei itsekään kykene täyttämään tuota vaatimusta. Voin kirjoittaa siihen deitti-ilmooni ihan hyvin, että toivon lihaksikasta kumppania (en toivo oikeasti!), mutta on tökeröä ja huonoa käytöstä sanoa miehelle, jota tapailen, että vaadin häntä hankkimaan lihakset.

Nuo ap:n tarinan miehet ovat hänen mukaansa olleet sitä mieltä, että ap:n pitäisi olla laihempi. Edes tuon sadun mukaan ei kukaan ole ap:lta mitään vaatinut, ja miten näin voisikaan edes olla, kun eivät nuo miehet ole olleet missään auktoriteettiasemassa ap:n suhteen. Millä ihmeen naisten logiikalla tuo verbi "vaatia" on tähän siktiiviseen skenaarioon edes tuotu? 

Esimerkkisi toivomisesta ja vaatimisesta on täysin vastaava kuin mitä ap:n tarinassa. Ap itse on ainoa, joka kutsuu noita satunsa miesten toiveita vaatimiseksi. Luepa nyt tuo aloitusviesti uusiksi ihan ajatuksen kanssa, niin huomaat tämän itsekin. Kukaan ei siinä vaatinut ap:lta yhtään mitään.

Vierailija
146/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin rumat miehet huolivat vain kauniin naisen. Taustalla on todennäköisesti itsetunto-ongelmia ja katkeruutta. Tiedetään että ei kelvata edes sille taviksellekaan ja käännetään asia näyttämään siltä että he eivät olisi itse kelpuuttaneet niitä taviksia. Klassinen "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" tapaus.

Vierailija
147/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Vain? 34 % miehistähän tarkoittaa satojatuhansia potentiaalisia kumppaneita. Et vissiin lukenut pitkää matematiikkaa lukiossa...?

Omassa ikäluokassa ja ottaen huomioon muut realiteetit (parisuhdestatus, asuinpaikka jne)?

Vierailija
148/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Vain.

Et ilmeisesti kirjoittanut mistään Laudaturia? Minä kirjoitin.

Vierailija
149/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Vain.

Et ilmeisesti kirjoittanut mistään Laudaturia? Minä kirjoitin.

Voi luoja. En olisi edes vastannut viestiisi, jos olisin tiennyt, että sinulla on noin heikko itsetunto.

Vierailija
150/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Omassa ikäluokassa ja ottaen huomioon muut realiteetit (parisuhdestatus, asuinpaikka jne)?

No kerro saman tien kaikki kriteerit, jotta voidaan ihan oikeasti käydä läpi tämä asia. Tuollaiset jne-viestit eivät mahdollista asioiden perkaamista kunnolla, joten kerro nyt ne kaikki ehdottomuudet, jotka miehen on täytettävä. Lasketaan sitten kimpassa kuinka monta mahdollista miestä jää jäljelle.

Vierailija
151/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

No kerro saman tien kaikki kriteerit, jotta voidaan ihan oikeasti käydä läpi tämä asia. Tuollaiset jne-viestit eivät mahdollista asioiden perkaamista kunnolla, joten kerro nyt ne kaikki ehdottomuudet, jotka miehen on täytettävä. Lasketaan sitten kimpassa kuinka monta mahdollista miestä jää jäljelle.

En ole se, joka kirjoitti pitävänsä hoikista miehistä, kommentoin vain väitettäsi, että hänelle olisi tarjolla satojatuhansia miehiä. Ei todellakaan ole, jos nyt puhutaan suomalaisista miehistä. En jaksa kaivaa tilastoja, mutta ihan oikeasti väitän, ettei esimerkiksi kolmekymppiselle tamperelaiselle naiselle ole tarjolla satojatuhansia oman ikäluokan vapaita miehiä, jotka joko asuvat Tampereella tai ovat valmiita muuttamaan sinne tai heidän asuinpaikkakunnallaan on töitä hänelle.

Vierailija
152/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin rumat miehet huolivat vain kauniin naisen. Taustalla on todennäköisesti itsetunto-ongelmia ja katkeruutta. Tiedetään että ei kelvata edes sille taviksellekaan ja käännetään asia näyttämään siltä että he eivät olisi itse kelpuuttaneet niitä taviksia. Klassinen "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" tapaus.

Ei kukaan nainen voi ihan oikeasti uskoa näihin tarinoihin, eihän? Onko teille jotenkin epäselvää kummalle sukupuolelle tuo pariutuminen on helpompaa? Siis ihan oikeasti. Elävätkö naiset jossain irrallisessa todellisuudessa vai miten he eivät muka ymmärrä, kuinka etuoikeutettuja he ovat tämän asian suhteen?

Ei muuten ole satua. Ihan tutkittu juttu, että rumimmat miehet yliarvioivat mahdollisuuksiaan erityisesti kauneimpien naisten suhteen. Inhimillinen puolustusmekanismi.

Vierailija
153/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus toiveisiinsa. Tosin parisuhde valitettavasti vaatii molemmilta osapuolilta mieltymystä, joten sitä täydellisintäkään kriteereitä täyttävää ihmistä ei valita niin kuin kaupan hyllyltä. 

Itse asiassa tähän liittyen sanoisin, etten pidä miehistä, jotka olettavat voivansa toimia näin. Kaikista inhottavinta on kohdata mies, joka toisaalta odottaa vain parasta, mutta halutessaan voisi kyllä "leikkiä" vähän vähemmänkin täydellisellä naisella... ja jos flaksi ei kerta kaikkiaan käy, niin sitten voisi polkaista naista, jota ei muissa olosuhteissa kelpuuttaisi edes juttelukaveriksi. Melkoinen jumalmoodi sitä pitääkin olla, että voi käytännössä katsoen sivuuttaa sen, että saattaisi jopa tulla sen epäviehättävimmän vaihtoehtonsa torjumaksi (kun joskus tuntuu, että jos sattuu olemaan ylipainoinen nainen, on niin matalaa kastia, että pitäisi kritiikittömästi huolia kuka tahansa mies ihan vain siksi, että sattuu jollekin kelpaamaan). 

Johonkin kelpaavuusaiheeseen keskusteluun joskus alleviivasinkin, että tärkein ihminen, jolle tulee kelvata, on itse, koska itsensä kanssa tällä pallolla kaikista eniten vietetään aikaa. Se, kelpaako joku muu itselle, tai kelpaako itse jollekulle muulle, on sen rinnalla vain sopivan ihmisen kohtaamista oikeaan aikaan.

Vierailija
154/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selailin juuri deitti-ilmoituksia. Siellä oli kuvan perusteella rumahko 48-vuotias mies, joka tosin kertoi olevansa erittäin viehättävä. Etsi hoikkaa erittäin viehättävää 25-45 vuotiasta naista. Vastaisiko joku teistä naisista tuolle ukolle?

Väittikö olevansa ulkoisesti viehättävä vai mukava? Jos mukava = luonteeltaan viehättävä niin hyvin voisin vastata. Ainoa ongelma on tuo ikähaarukka. En vastaa vanhoille miehille jotka etsivät naisia joille sopisivat isiksi. Ikähaarukka (48 v) alkaen 35 -> niin vastaisin.

Mies kuvaili ulkonäköä. Tuolla esimerkillä pyrin sanomaan, että minusta aika monet miehet näkevät itsensä hyvin epärealistisesti. Treffi-ilmo kannattaisi tehdä siten, että katsoo peiliin ja laittaa sitten ne samat kriteerit etsitylle kumppanille. Voisi alkaa flaksi käymään.

Olen eri mieltä. Minusta jokaisella on ihan oikeasti lupa ja oikeus etsiä juuri sellaista ihmistä kuin haluaa. Ei ole olemassa mitään sääntöä, että vain samanlaiset toisilleen. Ruma mies saa etsiä viehättävää naista, vanha mies paljon itseään nuorempaa naista jne. Niin kauan kuin ei loukkaa muita ihmisiä preferensseillään (esim. pommita netissä naisia, joiden kriteereihin ei itse mahdu, tai hauku rumia/lihavia/vanhoja naisia) niin tuokin mies saa hakea vaikka prinsessaa.

N54

Tottakai saa. Mutta ei pidä ihmetellä jos ei löydy.

Ennen " vanhatpiiat" vastasivat mies kyselyihin että " hyvää ei saa eikä huonoa huoli".

Realismi ei ole huono juttu.

Voi tietenkin pysyä tiukasti kiinni kriteereissään mutta samalla on sitten ymmärrettävä että saattaa joutua elämään ilman kumppania.

Mikä ei tietenkään ole mikään katastrofi sekään

Vierailija
155/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kiti-v ittua palstan pullukka akoilta.

Pahin vertaus ehkä on, että läski ukko saa rahalla just sellaisen maksullisen kuin haluaa.

Oikein läskiä naista ei taas pane hänen haluamansa maksullinen mieskään.

Vierailija
156/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rumempi, lyhyempi, kouluttamattomampi ja plösähtäneempi mies, sitä kauniimpaa, fiksumpaa ja hoikempaa naista etsii.

Ai miksi? No se huono itsetunto. Että voi näyttää kavereille ja muutenkin kokee olevansa parempi kuin on.

Ne kivannäköiset miehet joilla on itsetunto kohdallaan, etsivät ihmistä, eivät koristetta.

Älkää alentako rimaa niiden törkimysten tasolle, se ei kannata ikinä.

Vierailija
157/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pärjää peremmin ilman miestä kuin inhottavan miehen kanssa. Paljon helpompaa ja halvempaa eikä joka päivä v*tuta.

Turha alkaa palvelemaan ja muuntautumaan minkään tunkiomiehen takia.

Jotkut miehet eivät tajua ettei heillä ole varaa vaatia mahdottomuuksia. Heillä se sinkkuaika venyy aika pitkäksi, ja valtaosa ei tajua sittenkään. Aina yritetään niitä kaunottaria vaikka aina tulee naurut. Antaa niiden olla.

Etsikää miehiä joilla ei ole näitä psyyken ongelmia. Niitäkin on olemassa.

Vierailija
158/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kiti-v ittua palstan pullukka akoilta.

Pahin vertaus ehkä on, että läski ukko saa rahalla just sellaisen maksullisen kuin haluaa.

Oikein läskiä naista ei taas pane hänen haluamansa maksullinen mieskään.

Miten tuo voisi olla mahdollista? Miehet jatkuvasti väittävät palstalla, että kaikki naiset saavat seksiä aina halutessaan. Ja että kuka tahansa nainen tienaisi hyvin myymällä itseään.

Maksulliset miehet panevat ketä tahansa. Naisen paino ei vaikuta siihen mitenkään.

Vierailija
159/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

truth kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava mies on edelleen mies ja hyvin harva mies viehättyy ylipainoisesta naisesta. Ei siis mitään uutta.

Lihava mies on _lihava_ mies. Jopa alempana tasoteoriassa kuin lihava nainen. Täynnä estrogeenia ja löysää naismaisuutta. Ihraa, vetelää epämiehekkyyttä.

ei pidä paikkaansa koska miehen viehättävyys määrittyy paljon enemmän muiden tekijöiden kuin ulkonäön kautta kun taas naisen viehättävyys määrittyy paljon enemmän pelkästään ulkonäön kautta.

Olen harrastanut seksiä lihavan miehen kanssa. Vaatteet päällä ei näyttänyt niin pitävältä, mutta alasti oli kauhea. Lisäksi se tunne. Minusta on erittäin kiihottavaa tuntea miehen kiinteä lihaksikas vartalo omaani vasten. Ja asennot olivat ongelma, kun ei jaksanut liikkua. Mielekkyys puuttuu pitävästä miehestä.

Sama täällä. Lihava mies on kauhea! Sellaiseksi heijaamiseksi menee, kun miehellä ei ole kuntoa. Yäk.

Sama juttu jos mies on liian lyhyt. Menninkäisenkään kanssa ei pysty.

Joskus oon muuten vaan käynyt treffeillä tuollaistenkin kanssa, ihan rennosti ajanvietteen vuoksi. Onhan se hyvä tavata ihmisiä. Ja naurattaa ne vaatimukset, vaikkei itse olisi hiventäkään kiinnostunut.

Pieni pirjo kurkussa sanon sitten että nyt ei ollut tarpeeksi kemioita. Tuskin ne mitään tajuavat edes.

Vierailija
160/169 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selailin juuri deitti-ilmoituksia. Siellä oli kuvan perusteella rumahko 48-vuotias mies, joka tosin kertoi olevansa erittäin viehättävä. Etsi hoikkaa erittäin viehättävää 25-45 vuotiasta naista. Vastaisiko joku teistä naisista tuolle ukolle?

Väittikö olevansa ulkoisesti viehättävä vai mukava? Jos mukava = luonteeltaan viehättävä niin hyvin voisin vastata. Ainoa ongelma on tuo ikähaarukka. En vastaa vanhoille miehille jotka etsivät naisia joille sopisivat isiksi. Ikähaarukka (48 v) alkaen 35 -> niin vastaisin.

Mies kuvaili ulkonäköä. Tuolla esimerkillä pyrin sanomaan, että minusta aika monet miehet näkevät itsensä hyvin epärealistisesti. Treffi-ilmo kannattaisi tehdä siten, että katsoo peiliin ja laittaa sitten ne samat kriteerit etsitylle kumppanille. Voisi alkaa flaksi käymään.

Olen eri mieltä. Minusta jokaisella on ihan oikeasti lupa ja oikeus etsiä juuri sellaista ihmistä kuin haluaa. Ei ole olemassa mitään sääntöä, että vain samanlaiset toisilleen. Ruma mies saa etsiä viehättävää naista, vanha mies paljon itseään nuorempaa naista jne. Niin kauan kuin ei loukkaa muita ihmisiä preferensseillään (esim. pommita netissä naisia, joiden kriteereihin ei itse mahdu, tai hauku rumia/lihavia/vanhoja naisia) niin tuokin mies saa hakea vaikka prinsessaa.

N54

Tottakai saa hakea. Mutta jos haluaa oikeasti löytääkin...

Minusta tuntuu, etteivät läheskään kaikki netin kautta hakevat edes halua. He luulevat haluavansa, mutta oikeasti he ovat koukussa nettideittailuun sinänsä. Siihen, että pääsee selailemaan uusia ja uusia profiileja ja pommittamaan niitä. Ei tarvitse pukeutua eikä nousta sohvalta, ei olla sosiaalinen eikä yrittää aidosti kiinnostua toisen ihmisen kuulumisista. Jos on jopa vuosia jo vain selannut nettiä ja hakenut sitä viehättävää, hoikkaa naista, niin on jo pihalla todellisista pariutumiskuvioista.

"Jos on jopa vuosia jo vain selannut nettiä ja hakenut sitä viehättävää, hoikkaa naista, niin on jo pihalla todellisista pariutumiskuvioista."

Tämä kertoo paljon.

Mies on täysin pihalla jos kuvittelee löytävänsä naisen joka on normaalipainoinen ja viehättävä.

Voit toki lukea kommenttini noin. Minä kyllä tarkoitin sen niin, että jos mies on joutunut olemaan nettideittipalstalla vuosia, niin hän on pihalla normaaleista pariutumiskuvioista. Esimerkki: live-elämässä nelikymppinen mies ei menisi 18-vuotiaiden suosimaan Sedulaan. Netissä sama setä kuvittelee, että ne 18-vuotiaat voisivat kiinnostua hänestä, koska hän on niin nuorekas. Live-elämässä sama mies ei ikinä uskaltaisi lähestyä kauniita fitnesskissoja, netissä hän kuvittelee olevansa taivaan lahja heille.

Niin, tämä on kyllä kummallinen juttu, mutta aivan totta. Mies kai näkee kuvissa ne hymyilevät kasvot, eikä ymmärrä etteivät ne hänelle hymyile vaan sille ihan toiselle miehelle... Sitten ovat katkeria kun kukaan ei vastaa, klikkaa, eikä lähde edes tapaamaan. On se kumma juttu..

MItäpä jos vähän laskisivat kriteerejä. Tai aika paljon.