Miksi lihavat miehet vaativat naisilta laihuutta?
Olen pitkän parisuhteen jälkeen päätynyt sinkuksi ja olen tavannut kolmi-nelikymppisiä miehiä eri yhteyksissä, niin netissä kuin livenä. Olen normaalipainoinen (bmi 22) ja koen oloni terveeksi. Jostain syystä tapaamilleni huomattavasti ylipainoisille miehille painoni on ollut ongelma, minun kuulemma pitäisi olla laihempi. Minusta on käsittämätöntä, miten todella ylipainoiset ihmiset voivat vaatia toista laihduttamaan. Olenko vain törmännyt outoihin tapauksiin vai oikeastiko lihavat miehet ovat tällaisia?
Kommentit (169)
Okei, onhan se koomista, että lihava mies latelee vaatimuksia, kuinka paljon naisen pitäisi laihduttaa kelvatakseen miehelle. Mutta onhan hänellä siihen oikeus, kuten myös naisella on oikeus poistua ja järkevä nainen poistuukin. Mutta onhan tässä vahva kaksoisstandardi. Nainen voi kyllä toivoa mieheltä rotevuutta ja lihaksia ja isoa kokoa ja olla itse pieni - kun sehän on ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähdet treffeille ylipainoisten miesten kanssa? Miksi sinua liikuttaa karvankaan verran se, että joku ylipainoinen autisti alkaa kertoa, minkä verran sinun pitäisi painaa? En jaksa oikeasti uskoa, että tuollaista edes tapahtuisi ja että naisella ei olisi sen verran itsetuntoa, että nauraisi tuollaisen miehen pihalle. Nyt on kyllä vaikea tuntea myötätuntoa.
Älkää hyvät aikuiset ihmiset käyttäkö autistia haukkumasanana. T. autistisen nuoren äiti
Vierailija kirjoitti:
Okei, onhan se koomista, että lihava mies latelee vaatimuksia, kuinka paljon naisen pitäisi laihduttaa kelvatakseen miehelle. Mutta onhan hänellä siihen oikeus, kuten myös naisella on oikeus poistua ja järkevä nainen poistuukin. Mutta onhan tässä vahva kaksoisstandardi. Nainen voi kyllä toivoa mieheltä rotevuutta ja lihaksia ja isoa kokoa ja olla itse pieni - kun sehän on ihan eri asia.
No minusta aikuisen ihmisen korrektiin käytökseen ei kuulu alkaa ladella toisille ihmisille vaatimuksia. Ehkä sitä voi pitää oikeutena siinä mielessä, että ei se nyt laissa kiellettyäkään ole, mutta törppöä se on. Etenkin nettideittailussa se mies voisi alunperinkin ilmaista millaista naista hakee ja olla vastaamatta niille, jotka eivät ole hänen mieleensä.
Mitään kaksoisstandardia tässä ei ole, koska edelleen sillä miehellä on oikeus etsiä ja toivoa juuri sellaista naista mikä miellyttää.
Kun on itte "läski", niin ei sen toisen tarvi enää olla.
Menee naiminenkin norsunpainiksi.
Jos en saa normaalipainoista naista, niin sitten ostan sellaisen tai olen ilman.
Kahden läskin äheltäminen on jo ajatuksenakin mulle ( jonkun verran ylipainoiselle) vastenmielinen, kun ei ole pakko.
Asia nyt vaan on näin enkä mä siitä tingi, ku ei ole mikään pakko.
Joku voi suorasta puheesta suuttua, mutta suuttukoon.
Ainakin vielä on löytyny baarista normaalipainoista seksiseuraa ku vaan vähän naamarista tinkiny.
Eikä ole aina tarvinnu tinkiäkkään.
Supliikilla parsii naisten kans aina sen minkä kropalla muille "häviää".
Vierailija kirjoitti:
Jos en saa normaalipainoista naista, niin sitten ostan sellaisen tai olen ilman.
Kahden läskin äheltäminen on jo ajatuksenakin mulle ( jonkun verran ylipainoiselle) vastenmielinen, kun ei ole pakko.
Ainakin vielä on löytyny baarista normaalipainoista seksiseuraa ku vaan vähän naamarista tinkiny.
Surullista 😭 Mutta kaikkea maa päällään kantaa.
haloo0313113 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkän parisuhteen jälkeen päätynyt sinkuksi ja olen tavannut kolmi-nelikymppisiä miehiä eri yhteyksissä, niin netissä kuin livenä. Olen normaalipainoinen (bmi 22) ja koen oloni terveeksi. Jostain syystä tapaamilleni huomattavasti ylipainoisille miehille painoni on ollut ongelma, minun kuulemma pitäisi olla laihempi. Minusta on käsittämätöntä, miten todella ylipainoiset ihmiset voivat vaatia toista laihduttamaan. Olenko vain törmännyt outoihin tapauksiin vai oikeastiko lihavat miehet ovat tällaisia?
Miksi ei voisi vaatia ??
Eiköhän jokainen saa valita kumppaninsa millä tahansa kriteereillä.
Korjaus.. ettei tule väärinkäsitystä..
Jokainen saa valita kumppaninsa millä kriteereillä haluaa.
MUTTA on törkeää kommentoida toisen ulkonäköä negatiivisesti. Kohtelias mies ei olisi esittänyt tuollaisia vaatimuksia vaan jatkanut etsintään kunnes löytää naisen joka kelpaa omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Jotakuinkin noin. Selkeästi varttuneemman puhetta, joka uskaltaa jo olla sen mitä on, eikä minkään kakskymppisen, jonka tarvii miellyttää ja näyttää muodikkaan hyvältä.
Nelikybäset akatkin alkaa jo olla realisteja ja sieltä kun bongaa ne jotka diggaa kapulasta, niin se on menoa sitten.
Ottavat sen kiinni minkä prinsessaunelmissaan parinkymmenen vuoden aikana menettivät.
Lujaa panoa ystävät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minusta aikuisen ihmisen korrektiin käytökseen ei kuulu alkaa ladella toisille ihmisille vaatimuksia. Ehkä sitä voi pitää oikeutena siinä mielessä, että ei se nyt laissa kiellettyäkään ole, mutta törppöä se on. Etenkin nettideittailussa se mies voisi alunperinkin ilmaista millaista naista hakee ja olla vastaamatta niille, jotka eivät ole hänen mieleensä.
Mitään kaksoisstandardia tässä ei ole, koska edelleen sillä miehellä on oikeus etsiä ja toivoa juuri sellaista naista mikä miellyttää.
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kääpiömiehet eivät etsi kääpiönaisia?
Koska kääpiönaisille ei kelpaa kääpiömiehet. Ei Anna Abreunkaan mies mikään pätkä ole eikä ole ollut kai yksikään hänen aiemmista julkkispoikkiksista.
Tähän en kyllä usko paskaakaan. Minä olen 150cm pitkä eikä pituus ole koskaan ollut mikään juttu. Sehän nyt toki on selvä, että lyhyempää miestä en edes pysty löytämään. Lyhyempi olisi jo auttamatta ihan oikeasti kääpiö aka lyhytkasvuinen. Enemmänkin ahdistaa joku 50 sentin pituusero. Ihan keskipituinenkin tuntuu itselle jo tosi pitkältä.
Jos joku kiihottuu vaan hoikasta, ei se asia muuksi muutu, vaikka itse lihoisi. Että siinä tapauksessa naisen pitää tinkiä siitä, että vaatii miehen saavan erektion seksissä.
Kyllä 155-senttisenä kelpuuttaisin itseäni lyhyemmän miehen, mutta heitä tulee aika harvoin vastaan ja vielä sellaista, jonka kanssa sopisimme muutenkin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 155-senttisenä kelpuuttaisin itseäni lyhyemmän miehen, mutta heitä tulee aika harvoin vastaan ja vielä sellaista, jonka kanssa sopisimme muutenkin yhteen.
Muuta aasiaan.
On sesonkia.
Ja pientä pippeliä.
Arigatooooo!
Mulla on tuttu mies joka on hieman ylipainoinen, välillä enemmän painoa, välillä saa vähän pois. Hiukset harvenneet ja harmaantuneet. Puhuu naisista että se ja se on liian tukeva jne jne. Luulee ilmeisesti olevansa 'lahja' kaikille naisille.. ;) Joo, sinkku se on.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ja vastaavasti: vaikka mies olisi kuinka mukava ja kunnollinen, ei nainen halua häntä seksuaalisesti ellei hän ole myös puoleensavetävä ulkoisesti.
En ymmärrä, miksi tästä asiasta on ylipäänsä tarvinnut taas keskustella sivukaupalla.
logiikka kirjoitti:
Mulla on tuttu mies joka on hieman ylipainoinen, välillä enemmän painoa, välillä saa vähän pois. Hiukset harvenneet ja harmaantuneet. Puhuu naisista että se ja se on liian tukeva jne jne. Luulee ilmeisesti olevansa 'lahja' kaikille naisille.. ;) Joo, sinkku se on.
En itse jaksaisi olla tuollaisen ystävän/tuttavan seurassa, mutta mieltymyksiinsä hänellä on täysi oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kiihottuu vaan hoikasta, ei se asia muuksi muutu, vaikka itse lihoisi. Että siinä tapauksessa naisen pitää tinkiä siitä, että vaatii miehen saavan erektion seksissä.
Ymmärrän. Yritin seurustella erittäin mukavan ja luonteeltaan ihanan miehen kanssa. Mutta se seksi. Ällötti se ylipaino. En vaan pystynyt enää.
logiikka kirjoitti:
Minä tiedän myös tuhteja setiä, jotka luottavat tiukasti ”supliikkirooliin” - joka puri parikymmentä vuotta ja kiloa sitten. Pitävät yhä vain ”sorjista ja hoikista”, närkästyvät avoimesti kun tulee pakkeja ja metootakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Yritin seurustella erittäin mukavan ja luonteeltaan ihanan miehen kanssa. Mutta se seksi. Ällötti se ylipaino. En vaan pystynyt enää.
Sama kokemus. Olen tästä palstalla kertonutkin: todella mukava mies, hyvä isä lapsilleen (yh kuten minäkin), tutustuimme netin kautta ja olin jo omasta mielestäni korviani myöten rakastunut (no, ainakin ihastunut). Kuvassakin näytti kivalta ja puhelimessa juttua riitti vaikka kuinka pitkään. Sitten tavattiin ja huomasin, että "atleetti" olikin kotletti; lyhyet jalat, pitkät kädet, pitkä selkä ja leveä lantio. Reilusti ylipainoa ja nimenomaan pepussa ja reisissä. Yritin ihan tosissani viehättyä hänestä, seurustelimme reilusti yli vuoden, mutta kun en vaan pystynyt haluamaan häntä niin eihän siitä mitään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Olen tästä palstalla kertonutkin: todella mukava mies, hyvä isä lapsilleen (yh kuten minäkin), tutustuimme netin kautta ja olin jo omasta mielestäni korviani myöten rakastunut (no, ainakin ihastunut). Kuvassakin näytti kivalta ja puhelimessa juttua riitti vaikka kuinka pitkään. Sitten tavattiin ja huomasin, että "atleetti" olikin kotletti; lyhyet jalat, pitkät kädet, pitkä selkä ja leveä lantio. Reilusti ylipainoa ja nimenomaan pepussa ja reisissä. Yritin ihan tosissani viehättyä hänestä, seurustelimme reilusti yli vuoden, mutta kun en vaan pystynyt haluamaan häntä niin eihän siitä mitään tullut.
No siinä vuodessahan se ehti jo sua riittävästi n ussiakkin.
Seuraava.
Miksi koskisi? Heterot haluavat itsensä vastakohtaa. Harva nainen haluaa hoikkaa ja heiveröistä miestä, vaikka olisi sellainen itse.