Miksi lihavat miehet vaativat naisilta laihuutta?
Olen pitkän parisuhteen jälkeen päätynyt sinkuksi ja olen tavannut kolmi-nelikymppisiä miehiä eri yhteyksissä, niin netissä kuin livenä. Olen normaalipainoinen (bmi 22) ja koen oloni terveeksi. Jostain syystä tapaamilleni huomattavasti ylipainoisille miehille painoni on ollut ongelma, minun kuulemma pitäisi olla laihempi. Minusta on käsittämätöntä, miten todella ylipainoiset ihmiset voivat vaatia toista laihduttamaan. Olenko vain törmännyt outoihin tapauksiin vai oikeastiko lihavat miehet ovat tällaisia?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkän parisuhteen jälkeen päätynyt sinkuksi ja olen tavannut kolmi-nelikymppisiä miehiä eri yhteyksissä, niin netissä kuin livenä. Olen normaalipainoinen (bmi 22) ja koen oloni terveeksi. Jostain syystä tapaamilleni huomattavasti ylipainoisille miehille painoni on ollut ongelma, minun kuulemma pitäisi olla laihempi. Minusta on käsittämätöntä, miten todella ylipainoiset ihmiset voivat vaatia toista laihduttamaan. Olenko vain törmännyt outoihin tapauksiin vai oikeastiko lihavat miehet ovat tällaisia?
Miksi ei voisi vaatia ??
Eiköhän jokainen saa valita kumppaninsa millä tahansa kriteereillä.
Mä olen myös kuullut kavereilta, että miehet saattavat ennen tapaamista korostaa, miten tärkeinä pitävät näitä ulkoisia seikkoja, hoikkuutta jne. Mutta kummasti se ei sitten koske miehiä itseään. Eli tapaamisessa selviää, että mies on itse vatsakas / ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava mies on edelleen mies ja hyvin harva mies viehättyy ylipainoisesta naisesta. Ei siis mitään uutta.
Lihava mies on _lihava_ mies. Jopa alempana tasoteoriassa kuin lihava nainen. Täynnä estrogeenia ja löysää naismaisuutta. Ihraa, vetelää epämiehekkyyttä.
ei pidä paikkaansa koska miehen viehättävyys määrittyy paljon enemmän muiden tekijöiden kuin ulkonäön kautta kun taas naisen viehättävyys määrittyy paljon enemmän pelkästään ulkonäön kautta.
Tää on muuten oikeasti erikoista. Tuhdit miehet etsivät itselleen jotain victorias secret -mallia ja itse ovat pullukoita vätyksiä. Vaativat oikein tätä ja ihannenaista kuvaillessa tulee vain ne ulkonäölliset seikat esiin.
Juuri katselin jotain sinkkuillallista, jossa oli yksi hirveö plösö todella lipevä ja inhottava mies ja sitten kun kysyttiin ihannenaisesta niin olisi pitänyt olla hoikka, pitkähiuksinen, isotissinen, tiukkaperseinen tiimalasivartalo. Juuh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selailin juuri deitti-ilmoituksia. Siellä oli kuvan perusteella rumahko 48-vuotias mies, joka tosin kertoi olevansa erittäin viehättävä. Etsi hoikkaa erittäin viehättävää 25-45 vuotiasta naista. Vastaisiko joku teistä naisista tuolle ukolle?
Väittikö olevansa ulkoisesti viehättävä vai mukava? Jos mukava = luonteeltaan viehättävä niin hyvin voisin vastata. Ainoa ongelma on tuo ikähaarukka. En vastaa vanhoille miehille jotka etsivät naisia joille sopisivat isiksi. Ikähaarukka (48 v) alkaen 35 -> niin vastaisin.
Mies kuvaili ulkonäköä. Tuolla esimerkillä pyrin sanomaan, että minusta aika monet miehet näkevät itsensä hyvin epärealistisesti. Treffi-ilmo kannattaisi tehdä siten, että katsoo peiliin ja laittaa sitten ne samat kriteerit etsitylle kumppanille. Voisi alkaa flaksi käymään.
Olen eri mieltä. Minusta jokaisella on ihan oikeasti lupa ja oikeus etsiä juuri sellaista ihmistä kuin haluaa. Ei ole olemassa mitään sääntöä, että vain samanlaiset toisilleen. Ruma mies saa etsiä viehättävää naista, vanha mies paljon itseään nuorempaa naista jne. Niin kauan kuin ei loukkaa muita ihmisiä preferensseillään (esim. pommita netissä naisia, joiden kriteereihin ei itse mahdu, tai hauku rumia/lihavia/vanhoja naisia) niin tuokin mies saa hakea vaikka prinsessaa.
N54
Saa. Saa haluta vaikka kuun taivaalta. Mutta yksinäisyyttä tai sitä ettei flaksi käy on turha ihmetellä - eikä sitä saa itkeä jos noin tyhmä on.
Mutta kuten huomat, taas kerran on ketju naisen avaama, eikä noiden yksinäisyyttään itkevien miesten. Eli näyttää silti kuitenkin siltä, että ne miesten kriteerit ovat nimenomaan naisille ongelma ja sitähän sitten täällä netissa naiset itkevät ja ruikuttavat. :)
Tämä ketju on miehen avaama! Oletko debiili?
Olisit nyt vain ymmärtänyt olla hiljaa, kun kerran tuon parempaan et pystynyt. Nolaat vain itsesi ja siinä samassa vähän naiset, kun alennut tuolle nimittelylinjalle.
Toisaalta jos tehtäisiin aloitus vaikka siitä, kuinka todella lyhyt nainen vaatii mieheltään huomattavaa pituutta, naiset julistaisivat kuorossa, kuinka jokaisella on oikeus vaatia kumppanilta mitä itse haluaa. Ja oikeassahan he ovat, ei siinä mitään. Ap:lle varmaan riittää myös normaalipainoisia ja niitä tukevia, jotka ymmärtävät, ettei siihen langanlaihaan ole saumoja.
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten oikeasti erikoista. Tuhdit miehet etsivät itselleen jotain victorias secret -mallia ja itse ovat pullukoita vätyksiä. Vaativat oikein tätä ja ihannenaista kuvaillessa tulee vain ne ulkonäölliset seikat esiin.
Juuri katselin jotain sinkkuillallista, jossa oli yksi hirveö plösö todella lipevä ja inhottava mies ja sitten kun kysyttiin ihannenaisesta niin olisi pitänyt olla hoikka, pitkähiuksinen, isotissinen, tiukkaperseinen tiimalasivartalo. Juuh...
Kylläpä meneekin naisilla kovin tunteisiin tämä asia, kun juuri kukaan heistä ei osaa keskustella asiasta nomraalilla tavalla miehiä haukkumatta. Johtuisikohan sun saamat pakit enemmänkin sun luonteesta kuin painosta?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ihminen on itselleen sokea otus.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selailin juuri deitti-ilmoituksia. Siellä oli kuvan perusteella rumahko 48-vuotias mies, joka tosin kertoi olevansa erittäin viehättävä. Etsi hoikkaa erittäin viehättävää 25-45 vuotiasta naista. Vastaisiko joku teistä naisista tuolle ukolle?
Väittikö olevansa ulkoisesti viehättävä vai mukava? Jos mukava = luonteeltaan viehättävä niin hyvin voisin vastata. Ainoa ongelma on tuo ikähaarukka. En vastaa vanhoille miehille jotka etsivät naisia joille sopisivat isiksi. Ikähaarukka (48 v) alkaen 35 -> niin vastaisin.
Mies kuvaili ulkonäköä. Tuolla esimerkillä pyrin sanomaan, että minusta aika monet miehet näkevät itsensä hyvin epärealistisesti. Treffi-ilmo kannattaisi tehdä siten, että katsoo peiliin ja laittaa sitten ne samat kriteerit etsitylle kumppanille. Voisi alkaa flaksi käymään.
Olen eri mieltä. Minusta jokaisella on ihan oikeasti lupa ja oikeus etsiä juuri sellaista ihmistä kuin haluaa. Ei ole olemassa mitään sääntöä, että vain samanlaiset toisilleen. Ruma mies saa etsiä viehättävää naista, vanha mies paljon itseään nuorempaa naista jne. Niin kauan kuin ei loukkaa muita ihmisiä preferensseillään (esim. pommita netissä naisia, joiden kriteereihin ei itse mahdu, tai hauku rumia/lihavia/vanhoja naisia) niin tuokin mies saa hakea vaikka prinsessaa.
N54
Tottakai saa hakea. Mutta jos haluaa oikeasti löytääkin...
Minusta tuntuu, etteivät läheskään kaikki netin kautta hakevat edes halua. He luulevat haluavansa, mutta oikeasti he ovat koukussa nettideittailuun sinänsä. Siihen, että pääsee selailemaan uusia ja uusia profiileja ja pommittamaan niitä. Ei tarvitse pukeutua eikä nousta sohvalta, ei olla sosiaalinen eikä yrittää aidosti kiinnostua toisen ihmisen kuulumisista. Jos on jopa vuosia jo vain selannut nettiä ja hakenut sitä viehättävää, hoikkaa naista, niin on jo pihalla todellisista pariutumiskuvioista.
"Jos on jopa vuosia jo vain selannut nettiä ja hakenut sitä viehättävää, hoikkaa naista, niin on jo pihalla todellisista pariutumiskuvioista."
Tämä kertoo paljon.
Mies on täysin pihalla jos kuvittelee löytävänsä naisen joka on normaalipainoinen ja viehättävä.
Voit toki lukea kommenttini noin. Minä kyllä tarkoitin sen niin, että jos mies on joutunut olemaan nettideittipalstalla vuosia, niin hän on pihalla normaaleista pariutumiskuvioista. Esimerkki: live-elämässä nelikymppinen mies ei menisi 18-vuotiaiden suosimaan Sedulaan. Netissä sama setä kuvittelee, että ne 18-vuotiaat voisivat kiinnostua hänestä, koska hän on niin nuorekas. Live-elämässä sama mies ei ikinä uskaltaisi lähestyä kauniita fitnesskissoja, netissä hän kuvittelee olevansa taivaan lahja heille.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos tehtäisiin aloitus vaikka siitä, kuinka todella lyhyt nainen vaatii mieheltään huomattavaa pituutta, naiset julistaisivat kuorossa, kuinka jokaisella on oikeus vaatia kumppanilta mitä itse haluaa. Ja oikeassahan he ovat, ei siinä mitään. Ap:lle varmaan riittää myös normaalipainoisia ja niitä tukevia, jotka ymmärtävät, ettei siihen langanlaihaan ole saumoja.
Sinä aloitit (taas) jo omankin hulluusketjun. Pysy nyt siellä hokemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä aloitit (taas) jo omankin hulluusketjun. Pysy nyt siellä hokemassa.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Palsta täynnä nais-vinkujia. Myöntäkää nyt että te koette olonne uhatuksi ja epävarmaksi koska ette täytä omia tai miesten kauneusihanteita ja tämän takia vihaatte miehiä.
Eiköhän jokainen saa pitää viehättävänä mitä haluaa ja valita kumppaninsa juuri niillä kriteereillä kuin itse haluaa.. Te voitte tehdä samoin eiks niin ??
Mitä aloittaja ei ymmärrä? Saako mies sanoa että haluaa kumppanikseen naisen? Ei varmaan saa koska vain nainen saa haluta naisen. Ihminen saa haluta vain sellaista mitä itsekin on. Näinhän se sääntö kuuluu.
Et sitten ole kuullut sanonnasta; kaikkea saa haluta mutta sitä ei välttämättä saa.
Tuntemani lihavat miehet hyväksyvät sen, että heidät huoliva kumppani tuskin on sellainen, jolle on miehiä jonossa. Osa yrittää laihduttaa. Mutta onhan jokaisella oikeus makuunsa, sitten jää yksin, jos jää.
valoja päälle. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta täynnä nais-vinkujia. Myöntäkää nyt että te koette olonne uhatuksi ja epävarmaksi koska ette täytä omia tai miesten kauneusihanteita ja tämän takia vihaatte miehiä.
Eiköhän jokainen saa pitää viehättävänä mitä haluaa ja valita kumppaninsa juuri niillä kriteereillä kuin itse haluaa.. Te voitte tehdä samoin eiks niin ??
Juuri saman asian totesin itse tässä tai jossain toisessa aktiivisessa keskustelussa. Jokainen saa etsiä juuri sellaista kuin haluaa. Piste.
N
truth kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava mies on edelleen mies ja hyvin harva mies viehättyy ylipainoisesta naisesta. Ei siis mitään uutta.
Lihava mies on _lihava_ mies. Jopa alempana tasoteoriassa kuin lihava nainen. Täynnä estrogeenia ja löysää naismaisuutta. Ihraa, vetelää epämiehekkyyttä.
ei pidä paikkaansa koska miehen viehättävyys määrittyy paljon enemmän muiden tekijöiden kuin ulkonäön kautta kun taas naisen viehättävyys määrittyy paljon enemmän pelkästään ulkonäön kautta.
Väärin. Kuten olet kautta ketjun lukenut, naiset eivät viehäty lihavista miehistä, eivät edes mukatreenatuista lihapullista. Tätä on vaikea hyväksyä. Läski on läski vaikka voissa paistaisi.
Hieman off topic mutta mun bmi on 22x ja vaatekoko pienehkö 36, joskus 38. Treenaan eli olen lihaksikas niin painan yllättävän paljon ja olen tosi tyytyväinen kroppaani ja pyöreään lihaksikkaaseen peppuuni, vatsalihakset näkyy myös ;)
Vierailija kirjoitti:
truth kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Kuten olet kautta ketjun lukenut, naiset eivät viehäty lihavista miehistä, eivät edes mukatreenatuista lihapullista. Tätä on vaikea hyväksyä. Läski on läski vaikka voissa paistaisi.
Se nyt on ihan sama mitä katkerat naiset täällä sanovat kun eivät kykene hyväksymään totuutta.
Asiasta on tehty useita tutkimuksia ja miehiin ja naisiin sovelletaan eri standardeja seksuaalisessa kilpailussa.
truth kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut seksiä lihavan miehen kanssa. Vaatteet päällä ei näyttänyt niin pitävältä, mutta alasti oli kauhea. Lisäksi se tunne. Minusta on erittäin kiihottavaa tuntea miehen kiinteä lihaksikas vartalo omaani vasten. Ja asennot olivat ongelma, kun ei jaksanut liikkua. Mielekkyys puuttuu pitävästä miehestä.
"Jos on jopa vuosia jo vain selannut nettiä ja hakenut sitä viehättävää, hoikkaa naista, niin on jo pihalla todellisista pariutumiskuvioista."
Tämä kertoo paljon.
Mies on täysin pihalla jos kuvittelee löytävänsä naisen joka on normaalipainoinen ja viehättävä.