Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin

Kommentit (825)

Vierailija
1/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutessaan hän voi varmaan tehdä asialle jotain, tai vaihtoehtoisesti hakea seuraa muualta.

Vierailija
2/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "testi" oli hot or not -sivusto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja "testi" oli hot or not -sivusto.

Pakkaselle siis meni.

Vierailija
4/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei hän ikävä kyllä ole. 

Hänen on tehtävä asialle jotakin tai sopeuduttava. Kaksi vaihtoehtoa - jotka eivät ole edes toisiaan poissulkevia. 

Vierailija
5/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä johonkin hot or not-sivustolle? Aivan älytöntä.

Vierailija
6/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden lehdessä olevien kuvien perusteella hänen ulkonäkönsä ei ole yhtään sen riittämättömämpi mitä aika monen parisuhteeseen "päässeen" miehen. Joten ehkäpä se ei nyt ole varsinainen syy. Ja tuollaisiin hot or not -sivustoihin varmaan menee ihmisiä ihan kiusaamistarkoituksessakin, joten en nyt tiedä kannattaako omaa itsetuntoaan sen varaan laskea. Ja toisaalta... vaikka ei olisikaan niin "hot", niin eipä se näytä muidenkaan kohdalla olevan este parisuhteelle.  Ei ehkä saa Tinderissä niin paljon matcheja, mitä joku "enemmän hot", mutta ihan tavalliset pulliaiset tässä maassa kyllä pariutuvat. Siihen vaikuttavat muutkin asiat kuin ulkonäkö.

Esimerkiksi yksi kaverini alkoi seurustella miehen kanssa, joka on ulkonäöllisesti juuri samantyyppinen kuin Topi, eikä mies edes ollut mikään supliikkityyppi, vaan aika hiljainen ja vetäytyvän oloinen. Tapasivat samassa työpaikassa. 

Vierailija
7/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvista näkee kuka tahansa, ettei tämä Topi mikään komistus ole. Miksi ihmeessä hän sitten käyttää seuranhakuun jotain kanavaa, jossa käyttäjien ulkonäköä arvioidaan jollain hot vai not -mittarilla?? Minä olen itse nainen, en mikään kaunotar, varmaan ulkoisesti suunnilleen Topin tasoa. Ei tulisi pieneen mieleenikään pistää kuvaani arvioitavaksi yhtään mihinkään tuollaiseen paikkaan tai hakea seuraa niinkin ulkonäköä painottavasta sovelluksesta kuin Tinder!

Vierailija
8/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saihan tuo naisen siinä telkkariohjelmassa ja nainen olisi halunnut jatkaa. Topilla vaan oma nuppi ei ollut vielä valmis uuteen suhteeseen.

Vierailija
9/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa ap taas Prismaan katsomaan.

Tuollaisia topeja siellä tulee vaimon kanssa vastaan vaikka kuinka.

Vierailija
10/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?

Vierailija
11/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka päivä kaupungilla näkee ihan tavallisia pariskuntia, tavallisia miehiä ja naisia yhdessä käsikynkässä. Harvoin näkee veistoksellisia mallimaisia miehiä naisten käsipuolessa. Kokemukseni perusteella usein näille uhriutujille ei kelpaa se ihan tavallinen nainen vaan pitää saada se missi tai instagram fitness malli, jotka sitten taas itse lyöttäytyvät yhteen kaltaisiensa kanssa eli näiden mallipokien.

Vierailija
12/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu että hän on just niitä miehiä, joille kuitenkin kelpaa vain kauniit naiset, vaikka väittää olevansa ulkonäkökeskeistä lähestymistapaa vastaan.

Vierailija
13/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa ap taas Prismaan katsomaan.

Tuollaisia topeja siellä tulee vaimon kanssa vastaan vaikka kuinka.

Ongelma on siinä, että nämä vaimot eivät ole kaunottaria. Sellainen pitäisi saada.

Vierailija
14/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta tuntuu että hän on just niitä miehiä, joille kuitenkin kelpaa vain kauniit naiset, vaikka väittää olevansa ulkonäkökeskeistä lähestymistapaa vastaan.

Leuka mainittu. Varoitusmerkki kaikille naisille, ei leuka vaan siitä jankkaaminen. Tiedätte kyllä miksi.

Vierailija
15/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos minua rakastetaan vasta sitten, kun minulla on kasipakki, olen kuparinruskea ja leuka ylettyy pöytään asti, niin ei vitussa." Voi jessus. Ei tarvitse olla kasipakkia, mikä ihmeen "kuparinruskea" ja leukastandardi on joku miesten oma keksintö. Mutta jos ei tuollaisena kelpaa, vaikka haluaisi jollekin kelvata, niin eihän sitä isoja muutoksia tarvitsisi tehdä. Minun silmiini tökkää heti tuo huolimaton risuparta ja ylikasvanut malli hiuksissa. Ne tuskin muuttavat sinua persoonana joksikin aivan muuksi, jos pidät ne siistinä, Topi hyvä. Ole kiinnostava ja kiva, harrasta jotain, älä viljele tuota "olen tyhmä ja köyhä", se ei ole puoleensavetävää.

Nää ihmiset aina käyttäytyy kuin olisi joku mysteeri, miksi eivät kelpaa. Ei se ole mikään mysteeri.

Vierailija
16/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hoikka ja liikunnallinen "riittää" (itse ei näytä kummaltakaan)

Vierailija
17/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu "kasipakista", ennen se oli "sikspäkki". Näin ne vaatimukset vain nousevat...

Vierailija
18/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oikeesti paljon järki päätä pakota mennä jonnekin hot or not sivustolle, jos on itsetunnon kanssa yhtään ongelmia. Tai no, jos ei vielä riittävän paljon ongelmia sen itsetunnon kanssa ole, niin saahan tuollaisella sivulla näppärästi tapettua ne viimeisetkin rippeet. Jestas sentään!

Vierailija
19/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä asentajina suunnilleen tuon näköisiä miehiä useampia ja kaikilla niillä on vaimot ja lapset. Ja onhan tuolla Topillakin jutun mukaan ainakin yksi parisuhde ollut aiemmin.

Vierailija
20/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuu "kasipakista", ennen se oli "sikspäkki". Näin ne vaatimukset vain nousevat...

Vain miesten omassa päässä tosin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän