Miksi lihavat miehet vaativat naisilta laihuutta?
Olen pitkän parisuhteen jälkeen päätynyt sinkuksi ja olen tavannut kolmi-nelikymppisiä miehiä eri yhteyksissä, niin netissä kuin livenä. Olen normaalipainoinen (bmi 22) ja koen oloni terveeksi. Jostain syystä tapaamilleni huomattavasti ylipainoisille miehille painoni on ollut ongelma, minun kuulemma pitäisi olla laihempi. Minusta on käsittämätöntä, miten todella ylipainoiset ihmiset voivat vaatia toista laihduttamaan. Olenko vain törmännyt outoihin tapauksiin vai oikeastiko lihavat miehet ovat tällaisia?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska lyhyetkin naiset vaativat mieheltä pituutta ja työttömät naiset vaativat mieheltä työpaikkaa.
Milloin viimeksi joku nainen on tullut luoksesi ja sanonut, että "Vaadin, että sinä olet pitkä ja sinulla on työpaikka!"?
Oliko tässä siis ongelmana ne vaatimukset vai niiden sanominen ääneen päin naamaa?
Ihmettelen tuota väitettä, että naiset vaatisivat, kun en ikinä ole ollut todistamassa tilannetta, jossa nainen olisi vaatinut jotain miestä olemaan pitkä. Käykö sinulle tosiaan niin usein?
Kyllä parisuhdetta etsivät naiset karsivat miehiä usein pituuden takia aivan kuten aloituksessa mainitut lihavat miehet väitetysti naisen painon takia. Vai oletko eri mieltä asiasta?
Riippuu täysin naisen omasta pituudesta. 150 senttiselle kelpaa varmasti 160-165 senttinen mies. Sen sijaan kaksoisleukainen ja vyötärölihava mies etsii yhä vain hoikkaa naista.
Naisten vyötärölihavuus on yhtä yleistä kun miesten, mutta silti naisista on suurempi osa ollut avo- tai avioliitossa 40 ikävuoteen mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Moni ylipainoinen mies kuvittelee ihan oikeasti painonsa koostuvan lihasmassasta.
Kyllä! Salilla ”käydään” ja aerobinen liikunta jää. Ei ymmärretä yhtään että näytetään lihaskimpun sijaan lihapullalta, kun rasvaa yksinkertaisesti on liikaa.
Mä jätän vaan tämän BMI:stä tähän:
https://www.google.fi/search?rlz=1C1GGRV_enFI756FI756&biw=1920&bih=900&…:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska lyhyetkin naiset vaativat mieheltä pituutta ja työttömät naiset vaativat mieheltä työpaikkaa.
Milloin viimeksi joku nainen on tullut luoksesi ja sanonut, että "Vaadin, että sinä olet pitkä ja sinulla on työpaikka!"?
Oliko tässä siis ongelmana ne vaatimukset vai niiden sanominen ääneen päin naamaa?
Ihmettelen tuota väitettä, että naiset vaatisivat, kun en ikinä ole ollut todistamassa tilannetta, jossa nainen olisi vaatinut jotain miestä olemaan pitkä. Käykö sinulle tosiaan niin usein?
Kyllä parisuhdetta etsivät naiset karsivat miehiä usein pituuden takia aivan kuten aloituksessa mainitut lihavat miehet väitetysti naisen painon takia. Vai oletko eri mieltä asiasta?
Riippuu täysin naisen omasta pituudesta. 150 senttiselle kelpaa varmasti 160-165 senttinen mies. Sen sijaan kaksoisleukainen ja vyötärölihava mies etsii yhä vain hoikkaa naista.
Ihan höpöä. Se 150 cm nainenkin etsii yli 180 cm pitkää miestä.
Höpöhöpö! Sinun harhoissasi etsii! Mutta läski mies etsii hoikkaa naista.
Jankuti jankuti. Todellisuudessa ylipainoiset naiset ovat sankoin joukoin parisuhteissa ja saavat paljon enemmän kiinnostusta osakseen kuin lyhyet miehet. Turhaan yrität uhriutua.
Uhriudu? Puhun _asiasta_ ja _faktoista_, en tunteen palolla omasta elämänkoulustani. Olen ollut 20 vuotta naimisissa.
Tutkitusti nainen keskimäärin haluaisi itseään 20cm pidemmän miehen, todellisen keskimääräisen pituuseron ollessa 13,5cm. Ja mikä olennaista, mitä lyhyempi nainen, sitä suurempi pituusero on yleensä toiveena.
Miehet puolestaan eivät aseta yhtä tiukkoja vaatimuksia tai edes toiveita pituuden suhteen, mutta pitävät ylipainoa suurempana miinuksena. Huom. painoa voi muuttaa, ja sillä on vaikutusta terveyteen.
Eräs palstanainen teki jaon näin:
Hoikille ja siroille (pienille) naisille sopii pitkä ja raamikas (iso) mies.
Lihaville (isoille) naisille sopii lihava (iso) mies.
= kaikille naisille löytyi mies, vain isoille miehille löytyi nainen.
Itse olen treenaavana ja timminä ja lihaksikkaana miehenä ihmetellyt kun edes hoikkien naisten saaminen tuottaa vaikeuksia saatikaan treenatun fitnessmimmin saaminen.
Seksi huomattavasti pidemmän ja ”isomman” kunppanin kanssa on karua ja vähän friikkiä myös.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen treenaavana ja timminä ja lihaksikkaana miehenä ihmetellyt kun edes hoikkien naisten saaminen tuottaa vaikeuksia saatikaan treenatun fitnessmimmin saaminen.
Minä olen fitnessmimmi ja ehkä kohtaaminen on se ongelma. Ainakin omalla kohdallani oli ei niinkään se ulkonäkö. Salilla ollaan treenaamassa ei iskemässä ketään enkä viihteellä käy.
Miksi kääpiömiehet eivät etsi kääpiönaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen fitnessmimmi ja ehkä kohtaaminen on se ongelma. Ainakin omalla kohdallani oli ei niinkään se ulkonäkö. Salilla ollaan treenaamassa ei iskemässä ketään enkä viihteellä käy.
Ongelma on enemmänkin se että jos nainen on treenattu, ei riitä että mies on treenattu vaan pitää olla sen _lisäksi_ geneettisesti komea (pitkä, jykeväleukainen, luontaisesti raamikas, matalaääninen, jne).
Samaan törmännyt. Painoindeksi ollut enimmillään 22 ja hoikka vyötärö löytyy. Monet miehet myös kyylivät täysin estotta treffeillä vaikka olisin aivan tavallisiin vaatteisiin, farkkuihin ja trikoopaitaan pukeutunut.
Itse tosin seurustelin pitkään miehen kanssa joka itse oli aina ollut lievästi ylipainoinen ja hän ei koskaan sanonut mitään negatiivista ulkonäöstäni vaan suhtautui enemmänkin ihaillen ulkomuotooni. Ei varmaan tarvitsisi edes mainita että seksielämä meillä oli hyvin vilkas. Sillä miten mies puhuu ja miten kohtelee naistaan on iso merkitys...
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on enemmänkin se että jos nainen on treenattu, ei riitä että mies on treenattu vaan pitää olla sen _lisäksi_ geneettisesti komea (pitkä, jykeväleukainen, luontaisesti raamikas, matalaääninen, jne).
En tiedä mitä 15v pissiksiä sinä isket, mutta minulle riittää lihakset, rttä treenaa ja samat elämäntavat:)
Vierailija kirjoitti:
No kun niiden täytyy saada se 175 cm pitkä missi. Ei tavisnaiset kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ovat katselleet liikaa jenkkisarjoja, joissa plösöllä miehellä on laiha ja kaunis vaimo.
Jännästi mietin juuri tänään, että olen tässä kuussa lukenut kaksi kirjaa, joissa molemmissa on ollut päähenkilönä 50-60-vuotias mies. Toisella oli seksisuhde parikymppisen naisen kanssa, toinen oli naimisissa 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. Naisia kuvailtiin totta kai kauniiksi ja hoikiksi. Kiinnitin huomioni tähän toistuvaan teemaa ja mietin, onko mieskirjailijoilla tällainen fantasia nuoremmista naisista vai mikä on. Kummassakaan kirjassa suhde ei ole kuin taustaroolissa ja toisessa se on suorastaan tarpeeton lisäys.
Vierailija kirjoitti:
Koska kääpiönaisille ei kelpaa kääpiömiehet. Ei Anna Abreunkaan mies mikään pätkä ole eikä ole ollut kai yksikään hänen aiemmista julkkispoikkiksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat katselleet liikaa jenkkisarjoja, joissa plösöllä miehellä on laiha ja kaunis vaimo.
Jännästi mietin juuri tänään, että olen tässä kuussa lukenut kaksi kirjaa, joissa molemmissa on ollut päähenkilönä 50-60-vuotias mies. Toisella oli seksisuhde parikymppisen naisen kanssa, toinen oli naimisissa 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. Naisia kuvailtiin totta kai kauniiksi ja hoikiksi. Kiinnitin huomioni tähän toistuvaan teemaa ja mietin, onko mieskirjailijoilla tällainen fantasia nuoremmista naisista vai mikä on. Kummassakaan kirjassa suhde ei ole kuin taustaroolissa ja toisessa se on suorastaan tarpeeton lisäys.
On. _Fantasia_.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulikin jo oikea vastaus.
Treenatut lihaksikkaat miehet eivät ikinä saa kropaltaan samantasoista naista eli sitä fitnessmimmiä koska fitnessmimmi edellyttää mieheltä treenatun kropan lisäksi aivan hitosti muitakin asioita juuri kuten 121212 luetteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on oikeus vaatia naisilta hoikkuutta, koska miehiltä vaaditaan onnistuneeseen seksiin halun lisäksi kykyä. Muna ei yksinkertaisesti vain jäykisty läskin edessä. Sen takia lihavatkin miehet voivat vaatia naisilta hoikkuutta.
Lapsettaako? Kierrätkö useinkin kaupungilla vaatimassa naisilta, että "sinun pitää olla hoikka!"
En vaadi naisilta suu-sanallisesti hoikkuutta, mutta en katso tai valitse muita kuin hoikkia tai urheillullisia naisia. Lihavien naisten kanssa voin kyllä jutella, platonisessa mielessä.
Tuo on jo hyvä alku, että aletaan puhua oikeilla termeillä. Valintaan meillä jokaisella on oikeus, se on ihan eri asia kuin vaatia muilta ihmisiltä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa tietysti asettaa juuri sellaiset kriteerit kuin haluaa. Ei kenenkään tarvitse tyytyä johonkin, mitä ei halua.
Totta. Itse en todellakaan huolisi paksua naista itselleni. Läski nainen ei kiihota minua mitenkään. Ei riitä, että on muuten mukava jne.
Moni ylipainoinen mies kuvittelee ihan oikeasti painonsa koostuvan lihasmassasta.