Pilaa treffit yhdellä lauseella -ketju
Mikä laini latistais tunnelman treffeillä parhaiten? Pilaa treffit yhdellä lauseella! Lauseet voi olla kuvitteellisia tai tosielämässä kuultuja.
AP aloittaa:
"Ei kai haittaa, että otin äidin mukaan?"
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mulla on kolme kissaa. Odotas, näytän sulle kuvan".
Miksi tämä pilaisi treffit? Minä ainakin miehenä haluaisin ehdottomasti nähdä kuvan niistä ja mielelläni tulisin naisen luokse vierailemaan että näkisin kissat.
Olet ihana mies, täällä kuuma kissanainen hehkuen odottaa mirrien kera..
Mulle lehtipihvi ja ranskalaiset ja neiti tässä ottaa katkarapusalaatin
Omat treffit meni karille, kun nainen sanoi että näytän "suoraan sanottuna rumemmalta", kuin Tinder-kuvassani. Pöytävaraukset tehtynä ja ruokalistat pöydässä päätin koittaa jatkaa treffejä alkuvastoinkäymisestä huolimatta. Maksoin vielä molempien tilaukset ravintolassa. Fast forward --> Nainen ei edes katsonut silmiin, kun tuli aika hyvästellä meidän lähtiessä ulos. Kengät kopisten tepasteli taksiin ja oma matka jatkui tammikuisena pakkas-iltana olkapäitä kohauttaen ratikalla kotiin. Sain vielä tarkastusmaksun samalla matkalla ajatuksiin uppoutuneena. Ei ollut parhaita päiviäni...
Mies (muuten oikein fiksu ja symppis) selitti ehkä kolmantena lauseena, salaliittolaistyyliin, että eksä oli ollut kylmä ja hän ei ollut ollut saanut seksiä kolmeen vuoteen, vähän hihitteli ja katsoi silmiin sen oloisena että ymmärränkö yskän.
Olethan ymmärtäväisempi kuin mun eksä, joka aiheutti kauheat paineet tokaisemalla "No koita nyt päästä mittoihisi siitä, ei mulla oo aikaa harjoittelijoille!"
Tositarina, eikä muuten ollut mullakaan...
Kurkkaatko onko multa pieru tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Mulle lehtipihvi ja ranskalaiset ja neiti tässä ottaa katkarapusalaatin
Eikös tämä ole selvä miehisyyden merkki. Mies ottaa heti suhteeseen isännällisen roolin joten nainen voi tuntea itsensä turvatuksi. En ymmärrä mikä tässä nyt niin väärin on.
"Voin tulla nyt panemaan sua, jos teet mulle lihamureketta ja perunamuussia."
Ja tämä tarina on tosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mulla on kolme kissaa. Odotas, näytän sulle kuvan".
Miksi tämä pilaisi treffit? Minä ainakin miehenä haluaisin ehdottomasti nähdä kuvan niistä ja mielelläni tulisin naisen luokse vierailemaan että näkisin kissat.
Olet ihana mies, täällä kuuma kissanainen hehkuen odottaa mirrien kera..
Kiitos. Mulla onkin viikonloppuna treffit yhden kissanaisen kanssa jo.
Ajattelin tuota alkoo vähä treffailemmaa ku kyllähän tuo p*llua mieli tekköö.
Patrick kirjoitti:
Omat treffit meni karille, kun nainen sanoi että näytän "suoraan sanottuna rumemmalta", kuin Tinder-kuvassani. Pöytävaraukset tehtynä ja ruokalistat pöydässä päätin koittaa jatkaa treffejä alkuvastoinkäymisestä huolimatta. Maksoin vielä molempien tilaukset ravintolassa. Fast forward --> Nainen ei edes katsonut silmiin, kun tuli aika hyvästellä meidän lähtiessä ulos. Kengät kopisten tepasteli taksiin ja oma matka jatkui tammikuisena pakkas-iltana olkapäitä kohauttaen ratikalla kotiin. Sain vielä tarkastusmaksun samalla matkalla ajatuksiin uppoutuneena. Ei ollut parhaita päiviäni...
Ei herranjestas mitä käytöstä.
Vaikka toisen ulkonäkö ei olisi omien ihanteiden mukainen niin miksi ihmeessä tylyttäisit toista henkilöä siitä noin? Kai sitä voi 30min-1h tutustua toiseen ihmiseen ihan kohteliaisuudesta.
Kaverini opiskelijakaveri oli käynyt Tinder treffeillä miehen kanssa. Ensitreffeillä kertoi mies kuinka haluaisi, että tämä nainen paskantaisi lasipöydän päälle samalla kun hän itse ottaisi siellä alla kuvia. Ja tämä on ihan tositarina, tapahtui Tampereella.
Tykkään susta niin että halkeen
Mun psykoterapeutin mielestä tää ei ole kauhean hyvä idea.
Sulla tais jäädä rinnat kotiin kun lähdit kotoa.
Olen tämän möläyttänyt itse ja ihan aiheesta saanut kunnon litsarin kuonoon.
Olisi ehkä pitänyt valita sanat toisin.
Edelleen tunnen huonoa omaatuntoa tapauksesta...........
Oikeastaan mä etsin vain vakipanoa.
Yritetään puhua mahdollisimman paljon mahdollisimman nopeasti, koska mun täytyy olla yhdeksältä takaisin laitoksella.
Koirilla on likaiset tassut, sisäkissoilla ei tosiaan ole yhtään roskaa. Kissat ei haise, koirat kyllä. Kissat nukkuu mun huoneen ulkopuolella. Karvanlähtökausi on kerran vuodessa. Se tärkeys riippuu miehestä, meillä kissoja komennetaan.