Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilaa treffit yhdellä lauseella -ketju

Vierailija
15.02.2018 |

Mikä laini latistais tunnelman treffeillä parhaiten? Pilaa treffit yhdellä lauseella! Lauseet voi olla kuvitteellisia tai tosielämässä kuultuja.

AP aloittaa:

"Ei kai haittaa, että otin äidin mukaan?"

Kommentit (274)

Vierailija
261/274 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kykenee ostamaan vaan siivoustarvikkeita. Sen kalliimpiin ostoksiin tarvitaan miehen älyä. Pitäisi olla ihan laki siintä.

Ei menty toisille treffeille

Vierailija
262/274 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhde viimeksi varattuun naiseen, enkä tiedä olenko vieläkään yli siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/274 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ammattiyhdistysliikeaktiivi"

Vierailija
264/274 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisenks mä hieltä? (Avaa takkinsa, nuuskii kainaloaan.)

Vierailija
265/274 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetkö "Peräkylän" lavalle lauantaina, siellä on Matti ja Teppo

'

Vierailija
266/274 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Vauva-palstalta että..

Vierailija
267/274 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän haittaa että seison, peräpukamat vaivaa ihan kauheasti!

Vierailija
268/274 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma tahtoo sua niin paljo et en voi vastusta

Vierailija
269/274 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen aktiivinen kirjoittaja vauva.fi:n av-palstalla" olisi minulle melkoinen turnoff. :-DD 

Vierailija
270/274 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

You blond girl, me sex machine. (ihminen pysäytti mut illalla kadulla)

Tarvitsen naisen, joka on silloin kanssani, kun minulle se sopii. Pystyy olemaan minua varten joustaen omista aikatauluistaan. (kyseinen ihminen kilpaili eräässä urheilulajissa ja selitti koko treffit siitä, kuinka hänellä ei ole aikaa ja jos on niin pitää naisen olla silloin vapaalla häntä varten)

Haluaisitko panna mua strap onilla mun luona? (tokat treffit, mutta viimeiset)

Ei koirat voi nukkua sängyssä! Mä en suostu et ne nukkuu mun kanssa samassa sängyssä! (annoin hänen valita nukkuuko mun ja kahden pienen koiran kanssa mun sängyssä vai yksin sohvalla)

Onks noi sun kavereita vaan sen takii et ne ei oo yhtä kauniita ku sä? (baarissa)

Kato ostin sulle juoman ja tungen sun pöytään vaikket halua. Juo nyt tota juomaa minkä sulle ostin! (näitä urpoja on yllättävän paljon sattunut tielleni, onneksi portsarit auttaa)

Sattuko se? (nämä ja kaikki muut kliseet. Ei, ei sattunut, en ole enkeli enkä pudonnut taivaasta, ole hyvä ja poistu)

Sä tarviit miehen joka huolehtii susta ja sun asioista. (tätä hoki melkein koko treffit. Itsenäiselle, itse itsestään huolehtivalle naiselle sanottuna iso ei. Kyse ei siis ollut siitä, että olisin tarvinnut jotain hoitoa sairauden, riippuvuuden tms. takia, vaan ukko kuvitteli saavansa musta hälle pikku kotivaimon. Oli mua vanhempi ja tällä perusteli sitä, miksi hän olisi hyvä huolehtija)

Ethän sä oo mikään feministi? (ööö kannatan tasa-arvoa, joten olen. Etkö itse kannata?)

Vierailija
271/274 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Kuopiossa kerran treffeillä erään miehen kanssa, joka puhui lähes tulkoon koko ajan vitsaillen. Voi luonteeltaan olla semmoinen hauskuuttaja ja vitsiniekka, mutta hän ilmeisesti kuvitteli, että semmoinen naisen hauskuuttaminen koko ajan ja ns. pellenä oleminen on paras tapa saada naista. Ulkonäkökään ei sitten hirveästi miellyttänyt kun oli vähän epäsiistit vaatteet (huppari, huonosti istuvat farkut) treffeille. Treffien aikana hän sanoi "PITTÄÄ TUOTA IHAN KÄYDÄ KUSASEMASSA VESSANPÖNTTÖÖN" ja naurahtaen lähti sitten käymään vessassa. En lähtenyt treffeille toista kertaa :D n26

Vierailija
272/274 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauhea paskahätä.(nirppanokkaiselle miehelle tai naiselle sanottuna).

Vierailija
273/274 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas tuo "ammattiyhdistysliikeaktiivi"olisi pelkkää plussaa tänä aktiivimallien ja joustokeskustelujen aikakautena.Mutta mä taidankin olla vanhempaa ikäluokkaa kuin suurempi osa täällä.

Vierailija
274/274 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi