Pilaa treffit yhdellä lauseella -ketju
Mikä laini latistais tunnelman treffeillä parhaiten? Pilaa treffit yhdellä lauseella! Lauseet voi olla kuvitteellisia tai tosielämässä kuultuja.
AP aloittaa:
"Ei kai haittaa, että otin äidin mukaan?"
Kommentit (274)
Viitsitkö puristaa tuon finnin minun niskasta.
Mä katsoin sun rintoja / peppua ja mun rupes tekee yhtääkkiä mieli pannukakkua.
Ei voi olla todellista! Mun terapeutti tuli juuri tänne baariin.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini opiskelijakaveri oli käynyt Tinder treffeillä miehen kanssa. Ensitreffeillä kertoi mies kuinka haluaisi, että tämä nainen paskantaisi lasipöydän päälle samalla kun hän itse ottaisi siellä alla kuvia. Ja tämä on ihan tositarina, tapahtui Tampereella.
Voi HERRAJUMALA.
Siinä vaiheessa kun jo olin jo pakenemassa paikalta ja menossa bussin ovista sisään.
"Mun kämppikset ei oo tänään kotona."
"Ei kai haittaa, että oon trans. Ja ei, et saa kysyä mitä mun jalkovälissä on koska se ei kuulu sulle"
No ööh, mun mielestä melko olennainen tieto kun etsin naisseuraa? En kiihotu peniksistä, vaikka kuinka olisit mieletäsi nainen. Sori.
Sori, ex pommittaa uhkailu viestejä, laitan äänettömälle!
Vedin just smällit törötissiblondille ja huusin äsken kadulla eräälle laardiperseelle kuin läski se on.
Mä oon varannut Esson baarin vessan meille 3 minuutiks. Joko mennään?
en voi sit juoda mitään, antibioottikuuri, koska klamydia
Mulla on sit hiivatulehdus, et haju johtuu vaan siitä.
Mun kaikki aikaisemmat poikakaverit ovat olleet myös tummahiuksisia.
------
Mulle seksi on tärkeää.
Ei nyt mitään ihan kamalaa kirjoitti:
Kaverille sattunutta ekoilla treffeillä: "Tuossa menee hyvännäköinen nainen" ja muutenkin luetteli, ketkä mielestään ovat hyvännäköisiä.
Mullekin on osunut treffikumppani, joka kehui minulle kahvilan työntekijää seksikkääksi.
"En voi olla tuijottamatta sun tissejä" ja "En koskaan katso naisia silmiin, heh heh" ovat myös tehneet lähtemättömän vaikutuksen. Olen ennemminkin pienirintainen, mutta junttia tuo olisi, olipa millaiset hyvänsä.
Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan? Eöhhöhöhööö!! Tajusitko? Ihan itse keksin!
Tapahtui oikeasti: Miehen ensimmäiset sanat minulle "Moi, sä oot varmaan Anne, mä oon Niko. Jumalauta sä oot muuten lyhyt!"
Mulla on *se-ja-se-auto* .. daa, rockabilly- muijaan ei tehdä vaikutusta farmarivolvolla tai rumalla hummerilla :) Mieluummin vaikka ilman autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen miehelle baarissa: Tilaatko mullekin yhden bissen?
Jos ei tilaa sitä bissee niin joutaa mennä menojaan..pihiperse
Arvaappa paljonko tiedän näitä naisia jotka käytti tota etenkin tuossa 18-22v iässä hyväksi? Kehuivat, että baariin tartte ostaa kun itsensä sisään ja ihan kotia lähtivät.
Toisten tietoinen hyväksikäyttö ja juomien (tms. hyödykkeen) systemaattinen ostattaminen on ehdottomasti väärin, mutta et kai viittaa tuolla kommentilla kuvittelevasi, että jos tarjoat naiselle juoman, olisi hän jotenkin velvoitettu harrastamaan kanssasi seksiä tai edes viettämään aikaansa kanssasi? Ei juoman tarjoaminen ja sen vastaanottaminen ole mikään vastapalveluksiin oikeuttava teko.
"Mennäänkö jonnekkin karaokeen laulaan popedaa?"
- Mene sä, mulla tuli hirvee kiire kotiin.....
"Noin lihavaksi naiseksi haiset yllättävän hieltä."