Pilaa treffit yhdellä lauseella -ketju
Mikä laini latistais tunnelman treffeillä parhaiten? Pilaa treffit yhdellä lauseella! Lauseet voi olla kuvitteellisia tai tosielämässä kuultuja.
AP aloittaa:
"Ei kai haittaa, että otin äidin mukaan?"
Kommentit (274)
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mulla on kolme kissaa. Odotas, näytän sulle kuvan".
Miksi tämä pilaisi treffit? Minä ainakin miehenä haluaisin ehdottomasti nähdä kuvan niistä ja mielelläni tulisin naisen luokse vierailemaan että näkisin kissat.
No hyi vi*tu,ne kissat on sen akan sängyssä paskasine tassuineen,karvaa joka paikassa,haju ja ne kissat on sille muijalle aina tärkeämpiä kuin sinä.
Eläin hullut kannattaa kiertää kaukaa.
Tuollaista niiskuneitiä tuskin kukaan huolii. ., Sellainen , joka ei pidä eläimistä, on aina epäilyttävä.
Mutta good luck, you need it.
”Onks sulla menkat?”
Ja tämä sen jälkeen kun tilasin kahvilassa palan suklaakakkua.. Katsoin häntä kummastuneella ilmeellä ja hän rupesi selventämään asiaa; hänen mielestä naiset syö ainoastaan menkkojen aikaan suklaata. Treffit loppuivat aika lyhyeen :)
"Oon ollut työkyvyttömyyseläkkeellä jo reilut 10 vuotta"
"haluaisitko alkaa seksisuhteeseen mun kanssa? Onko sulla muuten posliini? Tykkäätkö anaaliseksistä?"
"Mä tiedän, mistä naiset tykkää."
Sulla on melkein yhtä hyvät tissit kuin mun exällä.
"Sun kaveri on tosi kaunis ja älykäs"
" Kallosi on miellyttävän muotoinen. "
" Onko sinua sisätutkittu kunnolla? "
" Moi! Olen pers aukinen, tarjoaa olut. " :D hassua tuolla sain viimeksi.
"Sinun on sitten parasta antaa minulle sitä reikää heti tänään tai muuten tapahtuu hirveitä".
"Tosta tulikin hauska juttu mieleen. Yks inttikaveri Jarkko, eiku oisko ollu Jere... Ei kyllä se tais olla sittenkin Jarkko... no J:llä se alko. Jussi? Sillon vuonna 2002... eiku oliks se vasta 2003..."
Tulin just Thaimaasta, ja nyt kutisee.
Tulisitko mun luo , siellä pitäs siivota ja tiskata ,
Mulla on 16 siskoo ja 3 veljee. Lapsia saa tulla niin paljon kuin on tullakseen. Oothan säkin lesta? Noi meikit saat kyllä pestä vessassa pois.
Tosielämässä, miehen pään levätessä sylissäni:
"Sähän oot niinku joku mun äiti."
Mä en harrasta esiaviollisia. Neuvoston vanhimmat on mua kuulustellu jo valmiiksi. Hei tässä on uusin Herätkää! Ootko lukenu?
Mulla on kolme lasta ja haluan lisää - sun kanssa.
Aika harvan nainen jaksaa olla suhteessa "isännällistä" roolia vetävän tyypin kanssa, ellei kyse ole tynnyrin perällä kasvaneesta sisäsiittoisesta punaniskayhteisöstä. Sosiaalinen älykkyys sitä vastoin on miehessä hot, ja pienenä vinkkinä sinulle, että siihen kuuluu myös se että antaa muiden ihmisten ilmasta ne omat mieltymyksensä mm. sen suhteen, mitä nämä haluavat tilata itselleen ravintolassa.