Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilaa treffit yhdellä lauseella -ketju

Vierailija
15.02.2018 |

Mikä laini latistais tunnelman treffeillä parhaiten? Pilaa treffit yhdellä lauseella! Lauseet voi olla kuvitteellisia tai tosielämässä kuultuja.

AP aloittaa:

"Ei kai haittaa, että otin äidin mukaan?"

Kommentit (274)

Vierailija
161/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5 lasta-kaikki eri miehen kaa mut ei kai se haittaa?

Vierailija
162/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[flagged]Kaunis ilma tänään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eks-nainen muutti pois mun kämpästä, pakotin sen maksamaan remontin, ei meinannu mutta panin koville niin makso! Sanoin että ei saa kamojaan muuten!"

Vierailija
164/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joka ilta treeneissä viidestä seitsemään ja viikonloppuisin välillä kisoissa...

En kysynyt, mihin hän naista tarvii..

Vierailija
165/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sit lapsi.

Mulla on alkoholiongelma.

Oon muuten työtön. 

Mulla on vähän mielenterveysongelmaa. 

Suomi: euroopan ainoa maa, jossa ihmisen arvo määritellään työllä. Suomalaiset asettaa aika tiukkoja ehtoja itselleen ihmisinä. Joskus se puree omaan nilkkaan. Kun suomalaiset relais ja lopettais tärkeilyn, ne olis onnellisempi kansakunta.

t. ulkomailta

Suomessa pärjää, kun on oikeat ajatukset, esim. "Olen töissä, tienaan itse rahani", "Minulla on omistusasunto", "Minulla on hieno auto" yms. Näille on suomalaisten hyvinvointi rakennettu, oikeille ajatuksille. Eli melko huteralla pohjalla on suomalaisten henkinen terveys, jos kaikki perustuu sille, että on oikeat hyvinvointia ylläpitävät ajatukset.

Vierailija
166/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on kolme kissaa. Odotas, näytän sulle kuvan".

Miksi tämä pilaisi treffit? Minä ainakin miehenä haluaisin ehdottomasti nähdä kuvan niistä ja mielelläni tulisin naisen luokse vierailemaan että näkisin kissat.

Vierailija
167/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä olet mieltä, Maija, kun... ai et ollu Maija? (Liisa? ...Kirsi?)

Vierailija
168/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on 20 vuotta nuorempi panokaveri ja sillä on iso!" Tää nainen etsi kuumeisesti suhdetta, en ollut enää järin innostunut.

Vierailija
169/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sitten, että maksat omat menosi itse.

Ja naisen suusta vastaava on sitten

"Moi"

"Moi"

"Mä oon Mikko"

"Moi Mikko. Mitä teet työksesi?"

Vierailija
170/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kakattaa

Vierailija
171/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hetki, käyn puuteroimassa nenän" (nainen ei koskaan palannut pöytään)

Vierailija
172/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämässä kuultua EKOILLA treffeillä:

"Ostettaisko karkkii ja mennään tuohon kauppakeskuksen penkille istumaan? Niin ja voitsä maksaa, oon aika broke." (Kyseessä aikuinen mies, joka itse PYYSI minut treffeille. :D No hengailin siinä läpällä teini-iän nostalgiassa ja kieltäydyin toisista treffeistä.)

"Mulla on yleensä tapana, että ekoilla treffeillä maksetaan puoliksi ja jos seura miellyttää maksan toiset treffit." (En suostunut sitten niille toisille treffeille. Kuka sanoo tälläisen periaatteen ääneen seuralaiselleen??! :D Kuka edes pyytää toisen ulos, jos seura ei miellytä?? :D)

"Haluatko siis että mä tarjoan?" (Mitä tähän voi vastata? :D Noh, ajattelin että jännitti ja oli siksi hieman tökerö. Menin muutamille treffeille tämän herran kanssa.)

MIES, jos et halua tarjota, niin se on täysin ok. Mutta muista hoitaa tilanne tyylikkäästi. :) 

Vierailija
173/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on kolme kissaa. Odotas, näytän sulle kuvan".

Miksi tämä pilaisi treffit? Minä ainakin miehenä haluaisin ehdottomasti nähdä kuvan niistä ja mielelläni tulisin naisen luokse vierailemaan että näkisin kissat.

No hyi vi*tu,ne kissat on sen akan sängyssä paskasine tassuineen,karvaa joka paikassa,haju ja ne kissat on sille muijalle aina tärkeämpiä kuin sinä.

Eläin hullut kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
174/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tässä firmassa X päällikkönä. Oon kovassa nousussa. Ja palkka pyörii siinä yli viiden tonnin. On mulla työsuhdeautokin, sellainen uus Bemari.

Kelpais mulle, ilmeisesti ihan kivan näköinen.

Pirkkoo antaisin vasta kun olen 100% varma että ei valehtele.

Ulkonäön olen jo Tinderissä hyväksynyt

Vierailija
175/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen miehelle baarissa: Tilaatko mullekin yhden bissen?

Jos ei tilaa sitä bissee niin joutaa mennä menojaan..pihiperse

Vierailija
176/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olen sun märkä päiväuni, niin munko muka pitäisi sit myös sanoa, että sä oot mun!?

Mies naiselle, tositapahtuma

Vierailija
177/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tulla sun rinnoille?

Vierailija
178/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosielämässä kuultua EKOILLA treffeillä:

"Ostettaisko karkkii ja mennään tuohon kauppakeskuksen penkille istumaan? Niin ja voitsä maksaa, oon aika broke." (Kyseessä aikuinen mies, joka itse PYYSI minut treffeille. :D No hengailin siinä läpällä teini-iän nostalgiassa ja kieltäydyin toisista treffeistä.)

"Mulla on yleensä tapana, että ekoilla treffeillä maksetaan puoliksi ja jos seura miellyttää maksan toiset treffit." (En suostunut sitten niille toisille treffeille. Kuka sanoo tälläisen periaatteen ääneen seuralaiselleen??! :D Kuka edes pyytää toisen ulos, jos seura ei miellytä?? :D)

"Haluatko siis että mä tarjoan?" (Mitä tähän voi vastata? :D Noh, ajattelin että jännitti ja oli siksi hieman tökerö. Menin muutamille treffeille tämän herran kanssa.)

MIES, jos et halua tarjota, niin se on täysin ok. Mutta muista hoitaa tilanne tyylikkäästi. :) 

Tämä ei nyt peerjaattessa kuulu tähän koska tavattiin muutaman kerran mutta;

"Mennään tilaa yhet, sä varmaan tarjoot ku mä maksoin ekat"

"Käydäänkö tossa kapakassa, niin voit tarjoilla mulle bissen vuorostaan"

Mua ei edes haittaisi tarjota,mutta toi tyyli mörrr ! Ensinnäkään miksi alunperinkään tarjota juoma, jos se on laina. Ostan ihan mielelläni omat juomani, mutta mikäli se tarjoudutaan deitin toimesta maksamaan otan sen kohteliaisuudesta vastaan. Noloa alkaa jälkeenpäin perimään takaisin jo tarjottua juomaa, ärsyttää nykyään suomalaiset juntit. Ulkomailla ei tällaista tilannetta tulisi! Joko maksetaan omat juomat tai sitten TARJOTAAN, ei niitä miehet hyvät aleta jälkikäteen perimään takaisin!

Vierailija
179/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen vegaani"

Vierailija
180/274 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen miehelle baarissa: Tilaatko mullekin yhden bissen?

Jos ei tilaa sitä bissee niin joutaa mennä menojaan..pihiperse

Arvaappa paljonko tiedän näitä naisia jotka käytti tota etenkin tuossa 18-22v iässä hyväksi? Kehuivat, että baariin tartte ostaa kun itsensä sisään ja ihan kotia lähtivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän