Pilaa treffit yhdellä lauseella -ketju
Mikä laini latistais tunnelman treffeillä parhaiten? Pilaa treffit yhdellä lauseella! Lauseet voi olla kuvitteellisia tai tosielämässä kuultuja.
AP aloittaa:
"Ei kai haittaa, että otin äidin mukaan?"
Kommentit (274)
Noin isoksi tytöksi neiti haisee harvinaisen vähän hielle.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi ohis mutta onko nää oikeesti kuultuja repliikkejä? Mistä helv..tin alelaarin pohjalta löytyy moisia tyyppejä tai en haluakaan tietää.
Ei ole, nämä kertovat kirjoittajistaan niin paljon. Muka toisten suusta kuultuja asioita, jotka oikeasti kertovat kirjoittajiensa kokemuksista, peloista ja pettymyksistä itseensä ja muihin.
Hyvä ketju :-)
Mulla on venäläinen nimi (vaikka olen ihan tavallinen suomalainen), ja kerran eräillä treffeillä mies kysyi epäilevänä ja kulmiaan kurtistaen ”Ethän sä oo venäläinen?”
Kysymys neutraalisti aseteltuna, esim. ”Onko sulla venäläisiä sukujuuria, kun nimesi kuulostaa venäläiseltä?” olisi ihan hyvä kysymys. Tai edes ”Oletko sä venäläinen?”.
Nyt ennen kuin kukaan ulisee mitään: Ei tartte olla slavofiili, vaan pitää vain osata käyttäytyä.
Sori kun myöhästyin mut piti käydä rasvaamassa peräpukamat uudestaan koska tuli varpusparvi aiemmin enkä sit kiiressä tullut pyyhkineeksi kunnolla.
Mies poseerasi studiokuvassaan pikkulapsensa kanssa. Totesi erostaan, että on tosi tyytyväinen.
Kuulosti ikävältä.
Kaverille sattunutta ekoilla treffeillä: "Tuossa menee hyvännäköinen nainen" ja muutenkin luetteli, ketkä mielestään ovat hyvännäköisiä.
Jos jätän pyyhkimättä, niin nuoletko puhtaaksi....
Treffipalstoilla yksi tyyppi kysyy aina heti, käytätkö farkkuja vai nahkahousuja.
Mikä tahansa lause, jos se on osa monologia aiheesta "minä, minä, minä".
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sit lapsi.
Mulla on alkoholiongelma.
Oon muuten työtön.
Mulla on vähän mielenterveysongelmaa.
Suomi: euroopan ainoa maa, jossa ihmisen arvo määritellään työllä. Suomalaiset asettaa aika tiukkoja ehtoja itselleen ihmisinä. Joskus se puree omaan nilkkaan. Kun suomalaiset relais ja lopettais tärkeilyn, ne olis onnellisempi kansakunta.
t. ulkomailta
Mä voisin soittaa sulle kitaralla jonkun balladin... :x
Vaimo kysy aamulla että oonko tyhjentäny tiskikoneen, sanoin että nukun yöllä. Kun ei tullu seksiä niin lopetin kotitöitten teon" - Joo ei jatkoon..
"Hyvä nainen pitäs saaha, jooh..
Mä oon tapulikaupungista ja mun pojan nimi on Jax, on mul tyttöjäki, mut en muista niitten nimiä.
Olen aina äänestänyt vihreitä