Pilaa treffit yhdellä lauseella -ketju
Mikä laini latistais tunnelman treffeillä parhaiten? Pilaa treffit yhdellä lauseella! Lauseet voi olla kuvitteellisia tai tosielämässä kuultuja.
AP aloittaa:
"Ei kai haittaa, että otin äidin mukaan?"
Kommentit (274)
Tämä on naisissa erittäin ärsyttävää deittailua ajatellen. Yksi lause voi muuttaa naisen mielipiteen sinusta aivan täysin. Ajatellaan liikaa tunteella, eikä järjellä. Omaa kiinnostustani ei voi lopettaa yhdellä lauseella ellei se ole jotain todella äärimmäistä, joka osoittaa henkilön olevan mielisairas tai inhoavan minua.
Nainen miehelle baarissa: Tilaatko mullekin yhden bissen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on naisissa erittäin ärsyttävää deittailua ajatellen. Yksi lause voi muuttaa naisen mielipiteen sinusta aivan täysin. Ajatellaan liikaa tunteella, eikä järjellä. Omaa kiinnostustani ei voi lopettaa yhdellä lauseella ellei se ole jotain todella äärimmäistä, joka osoittaa henkilön olevan mielisairas tai inhoavan minua.
Ihan totta!
Jos treffimies esittää parempaa kuin onkaan ja sitten jollain aidolla, tunteellisella tavalla ilmaisee todellisen mielipiteensä niin kyllä tosiaan vaikuttaa. Jos miehen aidoin tunnereaktio osoittaa esineellistämistä, toisten vähättelyä tai epäempatiaa, niin se kello joka helisee on varoitus- ei hääkello.
Olen yrittänyt järkisuhdetta.
Arvaa mitä? Sellainen ei vaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan järjellä ajateltuna kannattaa kiinnittää huomiota siihen mitä toinen suustaan päästää. Liian usein ajatellaan tunteella että "ei se varmaan tarkoittanut tai eihän se nyt voi noin ajatella, kunhan jännittää" EI näin! Ihan kuuluu musta käytöstapoihin vähän miettiä mitä suustaan päästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta!
Jos treffimies esittää parempaa kuin onkaan ja sitten jollain aidolla, tunteellisella tavalla ilmaisee todellisen mielipiteensä niin kyllä tosiaan vaikuttaa. Jos miehen aidoin tunnereaktio osoittaa esineellistämistä, toisten vähättelyä tai epäempatiaa, niin se kello joka helisee on varoitus- ei hääkello.
Siinä ei vain ole mitään järkeä antaa yhden kommentin vaikuttaa liikaa jos positiivisia viestejä on tullut vaikka kuinka paljon. Toimimalla tuolla tavoin pakotatte miehet esittämään. Silloin he eivät itsekään heittäydy oikeasti tunteilla mukaan ja sitten seksin jälkeen lähtevät.
"Olen kiltti, kunnollinen ja kokematon mies."
Sähän näytät ihan erilaiselta kuin kuvissa!!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta!
Siinä ei vain ole mitään järkeä antaa yhden kommentin vaikuttaa liikaa jos positiivisia viestejä on tullut vaikka kuinka paljon. Toimimalla tuolla tavoin pakotatte miehet esittämään. Silloin he eivät itsekään heittäydy oikeasti tunteilla mukaan ja sitten seksin jälkeen lähtevät.
Aijaa. Tämä ei oikeastaan kuulu juttuun, koska tässä kysyttiin kepeässä mielessä ensitreffien pilaamista yhdellä lauseella, mutta koska se nyt meni tunteisiin niin kerron seuraavan tarinan.
Mies oli hurmaava, älykäs, kunnianhimoinen. Siis vau mikä saalis, järjellä ajatellen. Ulkonäkö oli miehekäs, rumankomea, mutta ehdottomasti sai pään kääntymään vaikka mikään kiiltokuvapoika ei ollutkaan.
Vaimokin oli ollut, mutta hänen menestyksensä oli ollut liikaa, katui laiminlyöneensä vaimoaan mutta oli sentään hyvä isä, kun tapasi lapsiaan kaksi viikonloppua kuukaudessa.
Sitten oli sitä seksiä, niin arvaa mikä sieltä kuoriutui? Lahkeessa roikkuva, perään vinkuva, autossaan pihalla odottava stalkkeri.
"Mun eksä on tosi kaunis ja älykäs"
En tiedä kysyttiinkö vain, että mitä voisi sanoa, mutta nämä on pahimmat mitä olen itse kuullut ja joiden jäljiltä ei tullut toisia treffejä. Erosin pitkästä suhteesta ja noin puoli vuotta sen jälkeen kokeilin deittailua ihan urakalla, kävin 46 miehen kanssa ensitreffeillä, tässä parhaimmisto:
"Sä olisit kauniimpi, jos sulla olis korkkarit jalassa." (okei..)
"Mä oon muuten pan-seksuaali, eli mä panen kaikkea, myös seurustellessa, sehän on sulle ok?" (no sehän on kiva tietää, näin viiden minuutin sisään ensitapaamisesta, ja ei ole ok)
"Ai en tajunnut, että 172-senttinen on noin pitkä, toivottavasti et pidä korkokenkiä!" (melkein ensimmäinen lause 169-senttiseksi ilmoittautuneen miehen suusta. Olin kyllä melkein päätä pidempi.)
"Hyi sullahan on lyhyet hiukset, ei naisella saa olla lyhyet hiukset, siitä kuvasta ei nähny kun sulla oli pipo päässä!" (ja tämän jälkeen puoli tuntia arvostelua siitä, kuinka olisin naisellisempi ja kauniimpi jos minulla olisi pitkät hiukset ja lopulta jopa silmänikin olivat väärän väriset)
"Hyi, sullahan on isot tissit, ne saa sut näyttään lihavalta, vaikka sä oot ihan laiha" (joo, ne on tosi isot, kärsin niistä..)
"Onko sulla rahaa, mä haluan makkaraa", (oli kävelytreffit ja mentiin talvella käristemakkaraa tarjoavan kioskin ohi). Kyse oli psykologian opiskelijasta, joten ajattelin että tää on joku testi, ja maksoin sen makkaran. Myöhemmin tajusin, että se olikin vain kusipää.
"Mulla on vuoden 2009 bemari työsuhdeautona."
"Sulla on varmaan jotain päässä vikaa kun oot noin kaunis ja silti sinkku." (Joo. En voi sietää kusipäitä miehiä.)
"Ai eikö sulla ole lapsia!? MAHTAVAA! Ethän haluukaan niitä ikinä? Mä en voi SIETÄÄ kakaroita, mulla on yks ja toivon että ei olis sitä!" (kiva kun kerroit..)
"Mulla ei ole sitten duunia, mä haluun tehdä mun omaa juttuu.." (se oma juttu paljastui vielä saman keskustelun aikana kaljanjuonniksi ja sossumassien odottamiseksi kitaraa soitellen... duunittomuus oli ihan ok, olinhan itse opiskelija enkä tehnyt työtä sen lisäksi, mutta tuo oli täysin tavoitteeton ja toivoton mies)
"Mulla on sitten koira, voin laittaa se parvekkeelle, kun tuut yöksi." (ekat treffit siis edelleen... ja olin jo treffi-ilmossa ilmoittanut olevani pahasti allerginen koirille ja kissoille, joten lemmikin omistajien olisi syytä vältellä minua. Ensinnäkin: kuinka ääliö täytyy olla, että laittaa koiransa talvella parvekkeelle ja etenkin koko yöksi? Toiseksi: kuinka ääliö täytyy olla, että kuvittelee, ettei sitä koiran ihopölyä ole joka paikassa ja että koiran parvekkeelle nakkaamalla se häviää mystisesti asunnosta. Koiraa kävi sääliksi.)
Tämän vastapainoksi voin kertoa, että elämäni mies oli se 46. treffikumppani. Eli kyllä nettideittailussa on toivoakin.
Kuinka monta seksikumppania sulla on ollut?
"En ymmärrä ihmisiä jotka..."
Ihan sama mitä ei ymmärrä, lause kertoo että ei osaa asettua toisen ihmisen asemaan. Enkä muuten tarkoita ymmärtämisellä hyväksymistä. Esimerkiksi pystyn ymmärtämään mistä koulukiusaaminen johtuu, mutta en silti hyväksy asiaa.
Ja näin illuusio seikkailuhenkisestä "camel-miehestä joka kulkee omia polkujaan" mureni huolella......
Onnittele itseäsi seurustelutaidoistasi että sait tapaamisella noin paljon oleellista tietoa treffikaverin luonteesta esiin silkan jutustelun lomassa.