Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla WhatsApp?

Vierailija
15.10.2023 |

Vai pitäisikö kysyä onko muita jotka ei koskaan ole sovellusta käyttänyt? Havahduin vain tilanteeseen että vaikka WhatsApp on todella suosittu minulla ei vaan ole ollut sille käyttöä. Yleensäkään en juurikaan juttele kenenkään kanssa puhelimessa tai lähettele tekstiviestejä. Ei vaan koskaan ole oikein ollut kavereita ja muuhun käyttöön kuin kavereiden kanssa viestittelyyn käsittääkseni tuota on turha asentaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Asun ulkomailla. Ikinä ei ole sukulasiin yhteyden pitäminen ollut niin helppoa ja ilmaista kuin nyt. Niitä sukulaisia on Suomessa paljon, Uudessa Seelannissa jokunen, Englannissa pari. 

Vierailija
2/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja käytän sitä muutaman kerran viikossa. Ilmankin pärjäisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ja tykkään siitä tosi paljon. Ihmeellistä, miten helppoa viestittely voi olla.

Vierailija
4/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö se ole sama kuin jos lähettää tekstiviestin tai emailin. Mikä tässä whatissa on muka erilaisempaa? En vaan ymmärrä.

Vierailija
5/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja sen paras puoli on, että voi lähettää valokuvia ison koosteen toiselle ilman ongelmia. 

Vierailija
6/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, luovuin siitä ja muista Facebookin tai siis nykyisen Metan tuotteista. Jotain erityistä siinä täytyy olla, koska vaikka minulle voi lähettää tekstiviestin tai sähköpostin joka on ihan yhtä vaivatonta kuin WhatsApp, on yhteydenpito kavereiden suunnalta vähentynyt todella paljon. 

Vierailija
7/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, haluan olla tekemisissä vain aikuisen lapseni kanssa joten tekstarit riittävät hyvin

Vierailija
8/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käytössä joskin harvakseltaan. Yhden työmatkan takia latasin kun meitä oli ryhmä liikkeellä niin helppo viestitellä.

Vierailija
9/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on, on myös Signal ja käytän molempia muutaman kerran päivässä ainakin. Sähköpostia käytän lähinnä työasioihin ja tekstiviesteistä en viitsi maksaa. Aina ei myöskään voi soittaa. 

Vierailija
10/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Se on pääasiallinen viestintäväline sekä yksityisesti että isompen porukoiden kesken.

Vierailija
11/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä voisi kuvitella. Olen tuo kommentoija, joka sanoi luopuneensa ko. viestittelyvälineestä ja se kyllä vähensi kavereilta saatuja viestejä PALJON. Ei sinänsä ongelma, olemme kyllä riittävästi tekemisissä, mutta huomaa vaan sen, että viestittelyä tärkeämpää on ollut se kanava. Mutta onhan se selvää, että Facebookin tuotteista on tarkoituksella tehty koukuttavampia kuin viesti- ja meiliohjelmista.

Vierailija
12/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä ipone 5, jossa ei enää wattsappi toimi. Ei siis ole käytössä. Oli silloin, kun vielä toimi. 

Saatan olla ajastani jäljessä😜

Vierailija
13/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen vuotta sitten sen otin käyttöön, kun lapsi lähti vuodeksi Japaniin. Helpotti paljon yhteydenpitoa. Wapilla pidän lapsiini nykyäänkin yhteyttä.

Vierailija
14/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Kiinnostaa oikeasti.

Vierailija
15/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pidän sillä vain yhteyttä siihen mitä kutsun perheekseni.

Vierailija
16/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi alapeukut? Kiinnostaa oikeasti.

Hmh, Vastaa-toiminnosaa ei ilmeisesti tule näkyviin se viesti, johon vastaa… Ylläoleva kommentti oli siis kysymys siitä kun kavereiden osalta yhteydenpito on vähentynyt kun poistuin WhatsAppista. Ja sitä oli alapeukutettu monesti.

Vierailija
17/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule olemaan jos ei nyt ihan aseella ohimolla uhata 

Vierailija
18/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ole, luovuin siitä ja muista Facebookin tai siis nykyisen Metan tuotteista. Jotain erityistä siinä täytyy olla, koska vaikka minulle voi lähettää tekstiviestin tai sähköpostin joka on ihan yhtä vaivatonta kuin WhatsApp, on yhteydenpito kavereiden suunnalta vähentynyt todella paljon. 

Tekstiviesti maksaa 7 cnt kappale ja Facebook-viesti 0 cnt. (WhatsAppia ei mulla ole, kun ei ole nettiä kännykässä.)

Vierailija
19/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tekstiviesti maksaa 7 cnt kappale ja Facebook-viesti 0 cnt. (WhatsAppia ei mulla ole, kun ei ole nettiä kännykässä.)

Mun liittymässä on tekstiviestit 0€

Vierailija
20/27 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oletko sinä minä?