Pilaa treffit yhdellä lauseella -ketju
Mikä laini latistais tunnelman treffeillä parhaiten? Pilaa treffit yhdellä lauseella! Lauseet voi olla kuvitteellisia tai tosielämässä kuultuja.
AP aloittaa:
"Ei kai haittaa, että otin äidin mukaan?"
Kommentit (274)
Mä haluaisin viedä sut kotiin mutta äiti ei oo tällä viikolla töissä.
Muistutat aivan Tanhupalloa. Oletko hänelle sukua?
No mitä misu? Yhdistettynä viekkaaseen hymyyn ja omahyväiseen varmuuteen siitä, että homma on jo pulkassa.
Mä en ota laseja pois kun mulla on silmä mustana eksän jäjiltä, se on lomalla vankilasta.
Ei kun tuota aattelin vuan että ootko vielä korkkaamaton?
itekki harrastan paljo ulkoilua, katupartioimalla lähinnä, käytäskö muuten kaffella tossa suomi ensin-leirissä, repellä on yleensä vaan ponua mut jos pera on paikalla niin sillä on yleensä isänmaalliset juhlamokat termarissa?
Sä näytät siltä että sulle on helppoa avautua. Mun avioero oli tosi vaikee ja sit äitiki kuoli ja ulosotto piinaa ja duunis kiusataan ja blaablaablaablaablaa....
Kaverini sanoo tyttöystäväänsä äidiksi, saanko minäkin sanoa sinua äidiksi jos alamme seurustella?
Exäni oli tosi kaunis ja älykäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi parin yleisrepliikin jälkeen tilittää, kuinka ex-vaimon kohdunpoisto vei exän seksihalut. Ei tullut toisia treffejä.
Minulle yksi mies selitti kuinka hän oli päässyt pukille jossain sekasaunaillassa ja pumppasi lauteet vonkuen hikisenä. Meni mielenkiinto koko tyypistä ja liukenin toiseen kapakkaan niin pankkiin voin.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi ohis mutta onko nää oikeesti kuultuja repliikkejä? Mistä helv..tin alelaarin pohjalta löytyy moisia tyyppejä tai en haluakaan tietää.
Itse asiassa kyllä. Olen jo bongannut myös monta exäni repliikkiä listasta ja olen vasta alussa.
"Sä oot tommonen välimallimimmi". Okei, kiitos ja hei herra toppahousu, et sinäkään mikään ihan hoteista hotein oo 🤐
Vierailija kirjoitti:
Mää meen paskalle. Tälläinen miesystävä minulla oli, ja huom. OLI !!!
Exäni muisti aina tiedottaa kumpaa tavaraa hän aikoo päästää ulos kun menee vessaan. Ei tajunnut yhtään että minua kuvotti. Vielä enemmän kuvotti kun hän kuvaili yksityiskohtaisesti tuotostensa hajun, värin ja koostumuksen.
"Onks joku pieraissut vai laitetaanko teillä ruokaa?"