Onko täällä naisia jotka pelaavat pleikkarilla?
Minkä ikäinen olet ja mitä pelejä pelaat?
Minä olen 25 vuotias enkä ikinä olisi kuvitellut edes pelaavani mitään tuollaisia pelejä. Nalkutin aina miehelle hänen pelaamisestaan. Sitten eräs päivä kokeilin itsekin jotain peliä ja sehän tempas minut mukanaan :D
Olenko ainoa nainen joka pelailee? Jotenkin tuntuu että naiset eivät pelaa paljon, vai onko se vain tabu?
Kommentit (95)
Löysin sattumalta Youtubesta tällaisen videon jossa listataan julkkiksia, jotka pelaavat vapaa-ajallaan videopelejä:
Löytyyn niin miehiä kuin naisiakin.
Täällä myös yksi! Ikää 40 ja risat, löytyy PS3, Wii ja Nintendo 3ds. Mieluiten pelaan ns. äly-, kauhu-, huumori- ja liikunta-/tanssipelejä. Esim. Silent Hillit, South Park-the stick of truth ja Just Dance kuuluvat lemppareihin. Huomattavasti hauskempaa, kuin ihmissuhdehömpän ja tosi-tv:n seuraaminen.
Hep! Eneimmikseen Ps4 yksinpelejä tulee pelailtua. Rgp, seikkailu, räiskintä, point & click ja tasohyppely kiinnostaa. Urheilupelit ei nappaa, ellei sitten kaveria vastaan pelaa. Mieheni ei oo kiinnostunut pelaamisesta yhtään, toivon että vielä joskus siitä innostuu.
N25
Nyt on ollut taukoa pelaamisesta, mutta syksyllä ostin pleikka 2lle muutamat Spyrot ja Crash Bandicootin ja niitä pelasin hampaat irvessä. Nintendo 64llä pelataan yleensä miehen kanssa Mario Cartia, Golden eyeta. Tietokoneella jotain jännityspeliä, Alien Isolation ja vanhat kunnon Amnesiat :D Noissa Pc peleissä olen yleensä katsojan roolissa, ja avustajana. Joskus kun mies pelaa Falloutia, pyydän päästä sniperoimaan vihollisia xd Omalla läppärillä pelasin Tomb Raidereita, viimeksi Anniversary ja Underworld läpi, niitä uusia en ole päässyt kokeilemaan.
Haaveilen ensimmäisestä Raymanista, torilla bongasin sen mutta myyjä ei vastannut mitään kyselyyni :(
wiillä/nintendoilla pelaan Zeldoja, pc:llä lähinnä isometric rpg:tä kuten vanhat Falloutit, Shadowrun, Wasteland 2 yms, xboxilla Overwatchia ja pleikalla jotain hauskoja hömppiä kuten GTA, Tekken ja Tomb raider.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi! Ikää 40 ja risat, löytyy PS3, Wii ja Nintendo 3ds. Mieluiten pelaan ns. äly-, kauhu-, huumori- ja liikunta-/tanssipelejä. Esim. Silent Hillit, South Park-the stick of truth ja Just Dance kuuluvat lemppareihin. Huomattavasti hauskempaa, kuin ihmissuhdehömpän ja tosi-tv:n seuraaminen.
uuh se uus south park pitäis kyl hankkia
Nainen 26 täällä ja räiskintäpeleistä en niin välitä, mutta Jak & Daxter tai Sly Raccoon milloin vaan! :D
En pelaa pleikkarilla, mutta tietokoneella olen pelannut koko ikäni käytännössä.
ESO (The Elder Scrolls Online) vie nykyään suurimman osan peliajasta, mutta single-player RPG:t ovat silti suosikkigenreni peleissä. Viimeksi pelasin läpi Divinity: Original Sin kakkosen, ja oli aivan loistava! Vanhempia suosikkeja ovat mm. Dragon Age:Origins, Kotor, Jade Empire, Fallout New Vegas ja tietysti Elder Scrolls -sarjan Morrowind, Oblivionja Skyrim.
Ennen ajattelin, etten halua edes kokeilla MMORPG -pelejä, mutta ESO on koukuttanut jo vuosiksi. Välillä olen pitänyt kuukausien pelitaukoja, mutta aina palannut peliin. Mukavat pelikaverit ovat moninpelissä kaiken a ja o, mutta valitettavasti joskus vaikea löytää. Näin kypsässä neljänkympin iässä en jaksa ollenkaan mitään uhoajia, macho-henkisiä henkselinpaukuttajia, provoja tai provosoitujia.
Herättelen vanhan langan eloon, onko kenelläkään tietoa löytyykö FB:stä yhteisöä jossa voisi etsiä peliseuraa online multiplayeriin? Konsoli vaihtui xboxiin ja kaikki vanhat pelikaverit jäi pleikkarille (pelaamisessakin jo kohta 8 vuoden tauko). Tällä hetkellä pelaan onlinessa CoD Modern Warfarea ja mikkiä ei juuri tule käytettyä muiden länkytyksen takia kun saavat selville, että vastassa on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Herättelen vanhan langan eloon, onko kenelläkään tietoa löytyykö FB:stä yhteisöä jossa voisi etsiä peliseuraa online multiplayeriin? Konsoli vaihtui xboxiin ja kaikki vanhat pelikaverit jäi pleikkarille (pelaamisessakin jo kohta 8 vuoden tauko). Tällä hetkellä pelaan onlinessa CoD Modern Warfarea ja mikkiä ei juuri tule käytettyä muiden länkytyksen takia kun saavat selville, että vastassa on nainen.
Redditista löytyy.
Pelaan pc:llä, tosin nyt väliaikaisesti peliläppäri. Muutaman kuukauden päästä sitten uusi pc.
Pelata voi muullakin kuin pleikalla. Itsellä PC ja kaikki konsolit paitsi pleikka. Pelannut lähes koko elämäni. N40.
Pelaan xboxilla, olen lapsesta asti pelaillut ^_^ olen nyt 27 vuotias sinkku nainen. Kyllä meillä pelaaja naisilla vientiä riittää!
Pelaan Destiny 1 ja 2, crackdown, Elder scrolls pelejä, COD mw, Minecraft, Happy few we, Black desert jne. Yritän löytää uusia multiplayer pelejä
Mä odottelen tuota Surviving Mars:ia mielenkiinnolla. Työkiireiden takia en jaksa pelata kuin max pari tuntia päivässä (jotain suht. casuaalia) ja Cities Skylines tai Stellaris on ollut Paradoxilta usein tulilla. Rakastan scifiä, stretegioita ja simulaattoreita. Tosin nyt kun on ollut stressiä, niin ehkä joku Doom olisi parempi vaihtoehto... Hankin juuri uuden näyttiksen tietokoneeseen ja nyt ei tarvitse enää miettiä sen kannalta pelien hankkimista, vaan voin ostaa mitä tahansa, joten voi tätä valinnan vaikeutta (Witcher 3 oli xboxilla, pää räjähti kun pääsin kokeilemaan tällä :D).
N29